Religie.quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik snap alleen niet dat ze gewoon scheiden, het lijkt er op dat ze er gewoon prat op gaan dat ze een hechte familie zijn.
Ik weet nog wel dat 'we' bij Bad al dachten: Shit... wat heeft die jongen met zichzelf gedaan!quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:59 schreef Greys het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Of misschien is dat wat te jong.
Deze dan bijvoorbeeld.
[ afbeelding ]
Danseres ja, maar volgens mij vond ze het allemaal wel leuk gisterenquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:56 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
Wie was die blonde slet eigenlijk?
Zo heb ik een Ferrari voor de deur staanquote:Op woensdag 8 juli 2009 15:00 schreef Dementor het volgende:
[..]
In die docu van Bashir gaf hij aan dat hij al 1 van de 2 vazen bezat ($500000 p/s).
En waarom zou hij daarover gelogen hebben?quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:03 schreef matthijst het volgende:
[..]
Zo heb ik een Ferrari voor de deur staan
Praise the Lord!quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:02 schreef Stefan het volgende:
[..]
Religie.
Joe woont bij een andere vrouw
Omdat hij ook loog over de andere die hij "kocht" misschienquote:Op woensdag 8 juli 2009 15:04 schreef Dementor het volgende:
[..]
En waarom zou hij daarover gelogen hebben?
Dat zei hij toch ook heel uitgekookt? Oh, ik krijg korting hoor. Alsof het niks was.quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:00 schreef matthijst het volgende:
[..]
Die vazen kocht ie niet, die wees hij allen aan
Nooit betaald.
Bron?quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:05 schreef matthijst het volgende:
[..]
Omdat hij ook loog over de andere die hij "kocht" misschien
2 miljard wordt geschat.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:32 schreef Stefan het volgende:
En die 200 nieuwe songs zit niet in de inboedel en is sowieso een paar honderd miljoen dollar waard aan rechten en plaatverkoop.
Voor straf mag ze bij papa komenquote:Op woensdag 8 juli 2009 15:02 schreef Syb.ren het volgende:
[..]
Danseres ja, maar volgens mij vond ze het allemaal wel leuk gisteren
waarom heeft hij dat een paar maanden geleden opeens naar buiten gebracht?quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:07 schreef matthijst het volgende:
Nieuwsbericht paar maanden terug van de eigenaar die zei dat ie nooit wat opgehaald had.
Ja, je hebt gelijk, ik moe het nuanceren: hij was zakelijk zijn tijd ver vooruit, maar had zijn uitgavenpatroon niet aangepast aan zijn teruglopende inkomsten. In zijn hoogtijdagen was hij meermaals miljardair, maar in de laatste jaren kwam er per jaar miljoenen binnen ipv miljarden. Maar zakelijk gezien zat het allemaal goed in elkaar, zijn bezittingen zijn nog steeds meer waard dan zijn schulden. Die had hij goed vastgezet, vandaar dat hij zo belachelijk veel moest lenen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:04 schreef matthijst het volgende:
Oh, oh, wat was hij goed met geld: $300.000.000 schuld.
Pfff, paar jaar, wat jij wilt. 't was iig ergens te lezen destijdsquote:Op woensdag 8 juli 2009 15:08 schreef Rianne84 het volgende:
waarom heeft hij dat een paar maanden geleden opeens naar buiten gebracht?
Dat is volgensmij de waarde van SONY/ATV, die voor 50% van Jackson is (of was, hij heeft het al eens als onderpand gebruikt). Wat de onuitgebrachte nummers waard zijn is moeilijk in te schatten.quote:
Met een beetje google werk vast te vinden.quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:07 schreef matthijst het volgende:
Nieuwsbericht paar maanden terug van de eigenaar die zei dat ie nooit wat opgehaald had.
Het is nu inderdaad nog maar voor 50% van Jackson. Dat onderpand waar jij het over hebt was die andere 50%. En daarna heeft hij nog eens voor 270 miljoen een lening erop genomen, maar zijn helft is minstens een half miljard waard.quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:11 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Dat is volgensmij de waarde van SONY/ATV, die voor 50% van Jackson is (of was, hij heeft het al eens als onderpand gebruikt). Wat de onuitgebrachte nummers waard zijn is moeilijk in te schatten.
Bijna: Jackson had ATV. Sony had Sony.quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:15 schreef Shitney het volgende:
[..]
Het is nu inderdaad nog maar voor 50% van Jackson. Dat onderpand waar jij het over hebt was die andere 50%. En daarna heeft hij nog eens voor 270 miljoen een lening erop genomen, maar zijn helft is minstens een half miljard waard.
Dat wist ik niet.quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:02 schreef Stefan het volgende:
[..]
Religie.
Joe woont bij een andere vrouw
En voor zn kids ook, hoe hard het ook klinkt.quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:18 schreef Dementor het volgende:
Dus je zou kunnen stellen dat dit uiteindelijk hoe hard het ook is zijn dood de beste oplossing was om het Jackson vermogen veilig te stellen, MJ zou na die 50 concerten uiteindelijk toch weer gaan spenden als een malle...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |