Goede doelen. Staat niet gespecificeerd welke goede doelen, als ze maar zich inzetten voor het welzijn van kinderen, dat is de voorwaarde. Die doelen moeten nog gekozen worden.quote:
Dat zal dan wel Unicef worden.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Goede doelen. Staat niet gespecificeerd welke goede doelen, als ze maar zich inzetten voor het welzijn van kinderen, dat is de voorwaarde. Die doelen moeten nog gekozen worden.
En oh ja, merchandise! Zo heet die troep!
Volgens mij gaat normaal gesproken alles naar je kids, en als je die niet hebt naar broers/ zussen / ouders toch?quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:49 schreef Stefan het volgende:
[..]
Krijgen zn broers en zussen nog iets? Familie erft toch automatisch iets, tenzij je ze onterft?
In de erfenis stond echt dat Katherine die 40% kreeg. Zijn vader werd niet genoemd.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:49 schreef Duderella het volgende:
[..]
En zijn vader dan Shitney? Noem je die bewust niet omdat hij ervan is uitgesloten door MJ?
quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:31 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
't schijnt dat hij qua bezittingen meer geld had dan schulden. Dus als ze alles verkopen houden ze nog 200 miljoen over oid.
zijn ze wel zn spulletjes kwijt
Die vader kan zo een x aantal interviews verkopen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:50 schreef Greys het volgende:
[..]
In de erfenis stond echt dat Katherine die 40% kreeg. Zijn vader werd niet genoemd.
Ze leven ook niet samen, die vader en moeder, dus krijgt pa niets van de centen als Katherine dat niet wil.
nou, de vazen die MJ kocht waren geen vazen van de blokker hoorquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:51 schreef Shitney het volgende:
[..]
![]()
Assets zijn echt niet zijn serviezen en zijn vazen enzo, dat zijn huizen, aandelen, de muziekrechten, levensverzekeringen en dat soort dingen. Hij had schulden omdat hij hypotheken nam op bijvoorbeeld de muziekrechten. Die schulden moeten dus afbetaald worden, maar die worden gedekt door die rechten. Die alleen al zijn een half miljard waard en er rustte een hypotheek van 270 miljoen dollar op.
Michael Jackson leek vooral een liquiditeitsprobleem te hebben, en dat wordt dan in de media vertaalt als enorme schulden.
Op Blu-Rayquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:52 schreef Dementor het volgende:
[..]
Die vader kan zo een x aantal interviews verkopen.
ja, vermogensrechten.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:51 schreef Shitney het volgende:
[..]
![]()
Assets zijn echt niet zijn serviezen en zijn vazen enzo, dat zijn huizen, aandelen, de muziekrechten, levensverzekeringen en dat soort dingen.
Danseres, geloof ik.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:56 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
Wie was die blonde slet eigenlijk?
O dat wist ik niet!quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:50 schreef Greys het volgende:
[..]
In de erfenis stond echt dat Katherine die 40% kreeg. Zijn vader werd niet genoemd.
Ze leven ook niet samen, die vader en moeder, dus krijgt pa niets van de centen als Katherine dat niet wil.
De enige erfgenamen zijn Katherine en de kinderen, en in het testament staat "I have intentionally omitted to provide for my heirs. I have intentionally omitted to provide for my former wife Debbie Rowe".quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:49 schreef Duderella het volgende:
[..]
En zijn vader dan Shitney? Noem je die bewust niet omdat hij ervan is uitgesloten door MJ?
is nog niet bekendquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:58 schreef Anonymousz het volgende:
weet iemand hoeveel mensen naar de herdenkingsdienst hadden gekeken?
Met een limited edition black leather belt verpakt in een giftset.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:54 schreef Stefan het volgende:
[..]
Op Blu-Ray![]()
Maar die broers pikken wel een graantje mee. Die gaan nu op Tournee
Jackson Memorial Tribute Farewell Sweet Michael Tour met gastoptredens van oa Shaheen enzo.
KASSA
Geen idee wie het is maar haar sexuele gewoontes kun je aan haar uiterlijk afleiden? Lekker niveau weer.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:56 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
Wie was die blonde slet eigenlijk?
quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:51 schreef Stefan het volgende:
Overigens heeft Priscella Presley het perfect aangepakt na de dood van Elvis. Ze heeft er bv voor gezorgd dat alleen de slanke frisse Elvis als offieel beeldmerk gebruikt mag worden, de dikke Elvis zie je nergens op officiele cd's, merchandise etc
Zouden ze met MJ ook moeten doen, beeldmerk zo tussen Thriller en Bad
Die vazen kocht ie niet, die wees hij allen aanquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:53 schreef Rianne84 het volgende:
nou, de vazen die MJ kocht waren geen vazen van de blokker hoor
en misschien moeten ze zijn ijscokar ook wel verkopen, zou ik toch jammer vinden als kind
Ik snap alleen niet dat ze gewoon scheiden, het lijkt er op dat ze er gewoon prat op gaan dat ze een hechte familie zijn.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:58 schreef Duderella het volgende:
[..]
O dat wist ik niet!
Omdat die moeder ook zo streng religieus is, dus het verbaast me dat ze gescheiden leeft van hem.
Gelijk heeft ze (denk ik).
In die docu van Bashir gaf hij aan dat hij al 1 van de 2 vazen bezat ($500000 p/s).quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:00 schreef matthijst het volgende:
[..]
Die vazen kocht ie niet, die wees hij allen aan
Nooit betaald.
Volgensmij had hij nog steeds meer bezittingen dan schulden, dus dat zal wel verrekend worden. Ook zijn zijn nummers de afgelopen weken gigantisch vaak gedraaid, er zijn vreselijk veel albums, dvd's, etc. verkocht, dus daar krijgen ze ook nog de nodige miljoenen voor... Die schulden vallen denk ik wel weg te werken.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Merchandise![]()
Maar erven die kinderen nou toch een fortuin ondanks dat ze allemaal in de schulden zitten?
Dat kan toch ook nooit kloppen dan he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |