Doeiquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:12 schreef Robijn1961 het volgende:
Okee, ik heb het geprobeerd.
Het niveau hier is echter zo laag, mede door stokers en mensen die helemaal niet van MJ houden, maar alleen van de sensatie erom heen.
Een quea, die op mij echt overkomt als een tokkie.
Een ElizabethR, die alleen opduikt als er wat te stoken valt.
Same voor een Duderella.
Sjonge, mensen. Van Michael hadden jullie nog wat kunnen leren.
Dat doen jullie echter niet, de sensatie is belangrijjker.
Fine with me.
Ze zullen vast wel dingetjes bewaren, maar MJ schijnt koopziek geweest te zijn dus wat moet je allemaal met die troep spullenquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:31 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
't schijnt dat hij qua bezittingen meer geld had dan schulden. Dus als ze alles verkopen houden ze nog 200 miljoen over oid.
zijn ze wel zn spulletjes kwijt
ja dat is ook weer zo. Misschien dat ze een aantal dingen ook wel aan een museum geven ofzo, deed MJ zelf ookquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:34 schreef moussy het volgende:
[..]
Ze zullen vast wel dingetjes bewaren, maar MJ schijnt koopziek geweest te zijn dus wat moet je allemaal met die troep spullen
Je gaat toch geen dingen weggegeven als je zo diep in de schulden zit?quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:36 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
ja dat is ook weer zo. Misschien dat ze een aantal dingen ook wel aan een museum geven ofzo, deed MJ zelf ook
Is dat stukje al op youtube te zien?quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:34 schreef Dementor het volgende:
Mooiste moment van de memorial vond ik het moment dat de kist de zaal verliet terwijl men man in the mirror (instrumental) speelde.
De spotlight op de microfoon was natuurlijk ook erg mooi om te zien.
Ah leuk!quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:17 schreef matthijst het volgende:
Memorialboekje in PDF formaat:
http://theloop21.com/site(...)al%20program%201.pdf
http://theloop21.com/site(...)al%20program%202.pdf
http://theloop21.com/site(...)al%20program%203.pdf
http://theloop21.com/site(...)al%20program%204.pdf
Die schulden mocht ie dan wel hebben, maar de bank wist donders goed dat zijn bezittingen veel meer waard waren. Dus was er weinig paniek volgens mij. Er is aan waarde tegenover de schulden een overschot van meer dan 200 miljoen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hoe kan het dat dat mag, terwijl je diep in de schulden zit?
Gisteravond mochten grapjes niet, ik ben nog net niet gelynched.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:35 schreef Qwea het volgende:
is hier ook nog plek voor een grappige motivational? of mogen grapjes niet meer?
sorry hoor, het was maar een ideequote:Op woensdag 8 juli 2009 14:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je gaat toch geen dingen weggegeven als je zo diep in de schulden zit?
Ik hoop dat die kids beter met geld om leren gaan dan hun vader en de rest van de familie...
quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:38 schreef Burdie het volgende:
[..]
Is dat stukje al op youtube te zien?
Ik heb juist dat stuk gemist.
Zolang er geen degelijke inzage in de assets is vind ik het onzin om dergelijke stellingen te poneren. MJ kon niet met geld omgaan? Hij zat diep in de schulden? Heb je dat huis gezien waar hij op het laatst als failliete ster in woonde? Dat terwijl hij al meerdere huizen had? Failliet? No way. MJ was er goed voor. Als hij meer geld uitgaf dan er binnenkwam --> So what? Hij zat in een industrie waarin je inkomsten gewoon variabel binnenkomen. En sowieso zat er een hoop geld in onroerend goed. Stellen dat MJ niet met geld om kon gaan is dus nergens op gebaseerd. Niets legitiems iig.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je gaat toch geen dingen weggegeven als je zo diep in de schulden zit?
Ik hoop dat die kids beter met geld om leren gaan dan hun vader en de rest van de familie...
Op dat moment was het wel evenquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:38 schreef Burdie het volgende:
[..]
Is dat stukje al op youtube te zien?
Ik heb juist dat stuk gemist.
Hij had 500 miljoen dollar schuld maar was idd niet failiet. Hij kon echter niet met geld omgaan, check de docu van Bashir nog eensquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:41 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Zolang er geen degelijke inzage in de assets is vind ik het onzin om dergelijke stellingen te poneren. MJ kon niet met geld omgaan? Hij zat diep in de schulden? Heb je dat huis gezien waar hij op het laatst als failliete ster in woonde? Dat terwijl hij al meerdere huizen had? Failliet? No way. MJ was er goed voor. Als hij meer geld uitgaf dan er binnenkwam --> So what? Hij zat in een industrie waarin je inkomsten gewoon variabel binnenkomen. En sowieso zat er een hoop geld in onroerend goed. Stellen dat MJ niet met geld om kon gaan is dus nergens op gebaseerd. Niets legitiems iig.
300 miljoen schuld, waarde van bezittingen minstens 500 miljoenquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:43 schreef Stefan het volgende:
[..]
Hij had 500 miljoen dollar schuld maar was idd niet failiet. Hij kon echter niet met geld omgaan, check de docu van Bashir nog eens
Nee, want de erfenis zit in een trust. En die trust bezit bijvoorbeeld ook de huizen waar Katherine o.a. in woont. De trust heeft schulden, maar ook bezittingen. 40% van de trust is voor de kinderen, en als Katherine overlijdt is haar 40% ook voor hen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als de familie hun schulden gaat afbetalen met de opbrengsten van allerlei MJ-spullen dan ontnemen ze daarmee de kinderen een deel van hun erfenis??
Ja, dus hij was niet failiet. + dat zn cd's, dvd's en merchandise nu booming is, dat levert ook honderen miljoenen op. Vervolgens exploiteer je neverland voor de fans, kassa. Nieuwe compilatie cd's kassa. Niet uitgebrachte songs van eerdere albums, kassa. Film over zn leven. Kassa. Tribute concerten, kassa. Daar weer cd's en dvd's van. Kassa. De 200 niewe songs voor zijn kids, 15 cd's, kassa. Buma rechten, kassa.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:44 schreef Greys het volgende:
[..]
300 miljoen schuld, waarde van bezittingen minstens 500 miljoen
Dat las ik overal in elk geval.
quote:
Voor wie is de overige 20%??quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:45 schreef Shitney het volgende:
[..]
Nee, want de erfenis zit in een trust. En die trust bezit bijvoorbeeld ook de huizen waar Katherine o.a. in woont. De trust heeft schulden, maar ook bezittingen. 40% van de trust is voor de kinderen, en als Katherine overlijdt is haar 40% ook voor hen.
Daarom, de erven hoeven zich echt geen zorgen te maken.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:48 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ja, dus hij was niet failiet. + dat zn cd's, dvd's en merchandise nu booming is, dat levert ook honderen miljoenen op. Vervolgens exploiteer je neverland voor de fans, kassa. Nieuwe compilatie cd's kassa. Niet uitgebrachte songs van eerdere albums, kassa. Film over zn leven. Kassa. Tribute concerten, kassa. Daar weer cd's en dvd's van. Kassa. De 200 niewe songs voor zijn kids, 15 cd's, kassa. Buma rechten, kassa.
En zijn vader dan Shitney? Noem je die bewust niet omdat hij ervan is uitgesloten door MJ?quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:45 schreef Shitney het volgende:
[..]
Nee, want de erfenis zit in een trust. En die trust bezit bijvoorbeeld ook de huizen waar Katherine o.a. in woont. De trust heeft schulden, maar ook bezittingen. 40% van de trust is voor de kinderen, en als Katherine overlijdt is haar 40% ook voor hen.
Krijgen zn broers en zussen nog iets? Familie erft toch automatisch iets, tenzij je ze onterft?quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:45 schreef Shitney het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |