200 miljoen schijnt er +/- over te blijven.quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:33 schreef Dementor het volgende:
[..]
Niet precies nee maar men had wel een indicatie van openstaande leningen.
En wat men nu verdiend na zijn dood is ook niet mis.
Men gaat echt wel plussen.
Kom op, je hebt toch zelf ook de beelden gezien hoe hij dr mee om ging?quote:
Ik denk als ze mochten kiezen dat ze dan tóch liever hun vader nog hadden gehad en dan thuis les hadden gekregen, dan naar school en dan zonder vader in je leven.quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Kom op, je hebt toch zelf ook de beelden gezien hoe hij dr mee om ging?
Ze gingen niet naar school of niks, nu hebben ze nog kans op een normaler leven...
Ja maar die keuze hebben ze niet.quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk als ze mochten kiezen dat ze dan tóch liever hun vader nog hadden gehad en dan thuis les hadden gekregen, dan naar school en dan zonder vader in je leven.
Ja, ik heb beelden gezien, ik heb ook gehoord dat alle drie de kinderen drie verschillende talen spreken, beleefd en wel bespraakt zijn. En ik zag gisteren een meisje die de wereld wilde laten weten hoe enorm veel ze van haar vader hield.quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Kom op, je hebt toch zelf ook de beelden gezien hoe hij dr mee om ging?
Ze gingen niet naar school of niks, nu hebben ze nog kans op een normaler leven...
Dat was wel een beetje apart ja... maar ik geloof echt niet dat die kinderen nu beter af zijn zonder hun vader! Ze komen op mij heel normaal over. Oke.. Blanket is misschien wat apart maar ik denk dat Michael echt zijn grote idool is en dat hij gewoon graag op zijn vader wilde lijken, zoals ook andere jongetjes dat willen, want papa's zijn stoer, groot en sterk!quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja maar die keuze hebben ze niet.
Objectief gezien is het nu toch echt beter voor ze.
Ik mag hopen dat de schade beperkt is bij ze.
Ik heb echt met rillingen over mn lijf naar dat interview gekeken laatst, waarin hij eerst zielig zegt dat ie zelf geen leven had, waarna je allemaal beelden kreeg van die arme kinderen die hij op sleeptouw nam, en dat ie dan die kleine Blanket door elkaar zat te klotsen terwijl ie m een fles gaf met een deken over dat koppie terwijl hij de statement maakte dat ie niks liever wilde dan dat zijn kinderen een normaal en gelukkig leven zouden hebben....
Echt, ik geloof heilig dat hij dat ook wilde, maar hij wist gewoon totaal niet wat normaal was....
Dus ik hoop dat die kids nog niet zo een rare realiteitszin hebben als hun pa.
i'm with stupidquote:Op woensdag 8 juli 2009 16:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja maar die keuze hebben ze niet.
Objectief gezien is het nu toch echt beter voor ze.
Ik mag hopen dat de schade beperkt is bij ze.
Ik heb echt met rillingen over mn lijf naar dat interview gekeken laatst, waarin hij eerst zielig zegt dat ie zelf geen leven had, waarna je allemaal beelden kreeg van die arme kinderen die hij op sleeptouw nam, en dat ie dan die kleine Blanket door elkaar zat te klotsen terwijl ie m een fles gaf met een deken over dat koppie terwijl hij de statement maakte dat ie niks liever wilde dan dat zijn kinderen een normaal en gelukkig leven zouden hebben....
Echt, ik geloof heilig dat hij dat ook wilde, maar hij wist gewoon totaal niet wat normaal was....
Dus ik hoop dat die kids nog niet zo een rare realiteitszin hebben als hun pa.
Denk het niet. Die zullen ook wel home schooling krijgen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:21 schreef Greys het volgende:
Gaan de Brangelina kids wel naar een gewone school eigenlijk dan?
Kan het me niet voorstellen eigenlijk
Die krijgen allemaal priveles volgens mijquote:Op woensdag 8 juli 2009 16:21 schreef Greys het volgende:
volgens mij wel. zie in het topic van celebrities met hun koters vaak genoeg foto's dat ze naar school gebracht worden.quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:21 schreef Greys het volgende:
Heb je gelijk in. Máár... die kids zijn 'desondanks' vrij goed groot geworden als ik ze zo zag gisteren. Ze zagen er niet uit alsof ze regelmatig door elkaar geschud waren zeg maarquote:Op woensdag 8 juli 2009 16:22 schreef oh-oh het volgende:
Nou ik denk dat als andere mensen in het openbaar zo met hun kinderen zouden doen de kinderbescherming toch wel eens een kijkje zou gaan nemen.
Ik ben echt van mening dat hjij het allerbeste met zijn kinderen voor had, maar ik ben ook van mening dat hij totaal niet capabel was om te oordelen over wat goed was en wat niet.
Hij maakte op mij geen verstandige stabiele indruk ieg.
Hij deed wel meer dingen heel raar, zoals oh-oh al zegt dat schudden tijdens het flesje geven en ondertussen 'I love you! I love you!' piepen was echt heel vreemd. Maar hij had altijd hulp bij dat zorgen en opvoeden neem ik aan.quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:26 schreef Rianne84 het volgende:
van wat ik heb gezien in die filmpjes en interviews, vind ik dat michael best leuk met ze omging. een puzzel maken en ondertussen zingen, moeilijke vragen vertalen naar kindertaal, ze vroegen of ze mochten rennen in de gang van een hotel...
maar ja, dat beeld van blanket over het balkon blijft natuurlijk vreemd.
Ik vond dat echt eng overkomen, serieus waar.quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij deed wel meer dingen heel raar, zoals oh-oh al zegt dat schudden tijdens het flesje geven en ondertussen 'I love you! I love you!' piepen was echt heel vreemd. Maar hij had altijd hulp bij dat zorgen en opvoeden neem ik aan.
Het kon ook niet anders in zijn geval. Alternatief is enkel de Neverland Zoo bezoeken.quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik vond dat echt eng overkomen, serieus waar.
Ook hoe hij dat dierentuintripje beleefde als iets heel normaals terwijl het voor die kinderen toch gewoon een hel geweest moest zijn ,maar nee, hij had voor zijn gevoel gewoon leuk naar de apen gekeken.
Hij was niets anders gewend he.quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ook hoe hij dat dierentuintripje beleefde als iets heel normaals terwijl het voor die kinderen toch gewoon een hel geweest moest zijn ,maar nee, hij had voor zijn gevoel gewoon leuk naar de apen gekeken.
Hij had de kinderen met de nanny's kunnen laten gaan.quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:31 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Het kon ook niet anders in zijn geval. Alternatief is enkel de Neverland Zoo bezoeken.
En dan ook nog ;quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |