abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 8 juli 2009 @ 16:03:18 #251
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_70782552
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 15:33 schreef Dementor het volgende:

[..]

Niet precies nee maar men had wel een indicatie van openstaande leningen.
En wat men nu verdiend na zijn dood is ook niet mis.
Men gaat echt wel plussen.
200 miljoen schijnt er +/- over te blijven.
Haters everywhere but I don't really care.
  woensdag 8 juli 2009 @ 16:08:11 #252
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_70782736
Familie ruziet over speech Paris Jackson
AMSTERDAM - De familie Jackson heeft flinke ruzie gehad over de speech van dochter Paris tijdens Michaels afscheidsdienst.

Paris stond, omringd door de rest van de familie, op het podium en zei dat Michael de beste vader ooit was.

Janet, LaToya en Marlon vonden het een heel goed idee dat de enige dochter van Michael iets zou zeggen. Een paar van de anderen, waaronder Randy en Jermaine, dachten daar echter anders over.

Een bron dichtbij de familie zegt in the Chicago Sun Times: 'Het was overduidelijk dat het geen goed idee was om de dienst zo te eindigen. Gelukkig was er een goede pastoor die er toch een mooie afsluiting van kon maken.
____________________________________________________________________________________

Vooral die laatste zin.. mijn hemel zeg Paris zorgde juist voor een mooi einde van de ceromonie, dat van die Pastoor vond ik persoonlijk geen toevoeging geven op het geheel... beetje koeltjes enz.
  woensdag 8 juli 2009 @ 16:08:16 #253
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_70782741
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 16:02 schreef senesta het volgende:

[..]

Nogal een uitspraak zeg
Kom op, je hebt toch zelf ook de beelden gezien hoe hij dr mee om ging?
Ze gingen niet naar school of niks, nu hebben ze nog kans op een normaler leven...
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 8 juli 2009 @ 16:09:43 #254
163650 Greys
pi_70782800
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 16:08 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Ze gingen niet naar school of niks, nu hebben ze nog kans op een normaler leven...
Ik denk als ze mochten kiezen dat ze dan tóch liever hun vader nog hadden gehad en dan thuis les hadden gekregen, dan naar school en dan zonder vader in je leven.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 8 juli 2009 @ 16:12:40 #255
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70782913
Jackson Doc -- I'm Not MJ's Enabler, Baby Daddy

Posted Jul 8th 2009 8:18AM by TMZ Staff

Michael Jackson's longtime friend and dermatologist, Dr. Arnie Klein, was on "GMA" this morning -- shooting down accusations he prescribed MJ medication that could kill him and rumors he's the baby daddy ... sorta.

Dr. Arnie Klein: Click to watch
Klein says he actually warned Michael that certain drugs -- like the opiate Dilaudid -- were "poison," calling doctors who did supply Michael with prescription drugs "criminals."

As for those pesky paternity rumors, his ominous answer: "To the best of my knowledge, I'm not the father."
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  woensdag 8 juli 2009 @ 16:12:56 #256
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70782929
Debbie Rowe Breaks Down Watching Paris

Posted Jul 8th 2009 9:43AM by TMZ Staff

Debbie Rowe didn't go to Michael Jackson's memorial yesterday -- but she broke down crying while watching the girl she gave birth to, Paris Michael Katherine, give a passionate speech to the crowd.
  woensdag 8 juli 2009 @ 16:13:51 #257
176471 oh-oh
pi_70782958
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 16:09 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik denk als ze mochten kiezen dat ze dan tóch liever hun vader nog hadden gehad en dan thuis les hadden gekregen, dan naar school en dan zonder vader in je leven.
Ja maar die keuze hebben ze niet.
Objectief gezien is het nu toch echt beter voor ze.
Ik mag hopen dat de schade beperkt is bij ze.
Ik heb echt met rillingen over mn lijf naar dat interview gekeken laatst, waarin hij eerst zielig zegt dat ie zelf geen leven had, waarna je allemaal beelden kreeg van die arme kinderen die hij op sleeptouw nam, en dat ie dan die kleine Blanket door elkaar zat te klotsen terwijl ie m een fles gaf met een deken over dat koppie terwijl hij de statement maakte dat ie niks liever wilde dan dat zijn kinderen een normaal en gelukkig leven zouden hebben....
Echt, ik geloof heilig dat hij dat ook wilde, maar hij wist gewoon totaal niet wat normaal was....
Dus ik hoop dat die kids nog niet zo een rare realiteitszin hebben als hun pa.
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  Moderator woensdag 8 juli 2009 @ 16:14:39 #258
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_70782985
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 16:08 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Ja, ik heb beelden gezien, ik heb ook gehoord dat alle drie de kinderen drie verschillende talen spreken, beleefd en wel bespraakt zijn. En ik zag gisteren een meisje die de wereld wilde laten weten hoe enorm veel ze van haar vader hield.

Ik denk niet dat het aan anderen is om te oordelen of ze beter af zijn, alleen omdat ze ander leven leiden dan jij als normaal bestempeld wil niet zeggen dat ze een minder goed of minder gelukkig leven leiden.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  woensdag 8 juli 2009 @ 16:18:31 #259
125420 Starlie
pi_70783148
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 16:13 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Ik heb echt met rillingen over mn lijf naar dat interview gekeken laatst, waarin hij eerst zielig zegt dat ie zelf geen leven had, waarna je allemaal beelden kreeg van die arme kinderen die hij op sleeptouw nam, en dat ie dan die kleine Blanket door elkaar zat te klotsen terwijl ie m een fles gaf met een deken over dat koppie terwijl hij de statement maakte dat ie niks liever wilde dan dat zijn kinderen een normaal en gelukkig leven zouden hebben....
Echt, ik geloof heilig dat hij dat ook wilde, maar hij wist gewoon totaal niet wat normaal was....
Dat was wel een beetje apart ja... maar ik geloof echt niet dat die kinderen nu beter af zijn zonder hun vader! Ze komen op mij heel normaal over. Oke.. Blanket is misschien wat apart maar ik denk dat Michael echt zijn grote idool is en dat hij gewoon graag op zijn vader wilde lijken, zoals ook andere jongetjes dat willen, want papa's zijn stoer, groot en sterk!

Als die kinderen nu naar school zouden gaan dan hebben ze geen leven meer, ik zou daar nog zeker een jaar mee wachten als ik de familie was. Ze hebben toch ook altijd Nanny's gehad, die zullen hun ook echt wel het e.e.a. hebben bijgebracht hoor!
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 8 juli 2009 @ 16:21:32 #260
163650 Greys
pi_70783253
Gaan de Brangelina kids wel naar een gewone school eigenlijk dan?
Kan het me niet voorstellen eigenlijk
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 8 juli 2009 @ 16:22:10 #261
176471 oh-oh
pi_70783272
Nou ik denk dat als andere mensen in het openbaar zo met hun kinderen zouden doen de kinderbescherming toch wel eens een kijkje zou gaan nemen.
Ik ben echt van mening dat hjij het allerbeste met zijn kinderen voor had, maar ik ben ook van mening dat hij totaal niet capabel was om te oordelen over wat goed was en wat niet.
Hij maakte op mij geen verstandige stabiele indruk ieg.
( Groucho Marx )
  woensdag 8 juli 2009 @ 16:22:55 #262
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70783300
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 16:13 schreef oh-oh het volgende:

[..]

i'm with stupid
  woensdag 8 juli 2009 @ 16:23:29 #263
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_70783323
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 16:21 schreef Greys het volgende:
Denk het niet. Die zullen ook wel home schooling krijgen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Moderator woensdag 8 juli 2009 @ 16:23:45 #264
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_70783332
quote:
Die krijgen allemaal priveles volgens mij
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_70783335
quote:
volgens mij wel. zie in het topic van celebrities met hun koters vaak genoeg foto's dat ze naar school gebracht worden.
  woensdag 8 juli 2009 @ 16:24:28 #266
125420 Starlie
pi_70783361
En toch komen die kinderen heel erg stabiel op mij over, met name Prince en Paris!! Maar dat kan ook met dank zijn aan de goede Nanny's, dat weet ik niet... dat weet niemand van ons! Waar ik van overtuigd ben is dat al zijn liefde naar de kinderen is gegaan.. en daar kunnen over heel de wereld een hoop ouders nog iets van leren! Ongeacht of het goed of fout is hoe hij ze heeft opgevoed!
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 8 juli 2009 @ 16:25:09 #267
163650 Greys
pi_70783385
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 16:22 schreef oh-oh het volgende:
Nou ik denk dat als andere mensen in het openbaar zo met hun kinderen zouden doen de kinderbescherming toch wel eens een kijkje zou gaan nemen.
Ik ben echt van mening dat hjij het allerbeste met zijn kinderen voor had, maar ik ben ook van mening dat hij totaal niet capabel was om te oordelen over wat goed was en wat niet.
Hij maakte op mij geen verstandige stabiele indruk ieg.
Heb je gelijk in. Máár... die kids zijn 'desondanks' vrij goed groot geworden als ik ze zo zag gisteren. Ze zagen er niet uit alsof ze regelmatig door elkaar geschud waren zeg maar Dus de nanny heeft samen met hun vader toch goed voor ze gezorgd. Dat hoefde hij ook niet alleen te doen.
En dat had wat mij betreft nog wel zo mogen blijven. Hij was sowieso al minder bezig met die maskers enzo. Kijk, op de lange termijn kan je misschien terugkijken en zeggen dat het énige goede dat er voor de kinderen uit de dood van hun vader is voortgekomen is dat ze wat meer in de openbaarheid konden/mochten.
Maar da's dan ook het enige 'voordeel', hooguit. Verder hadden ze hem denk ik graag nog heel wat jaren om zich heen gehad.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_70783423
van wat ik heb gezien in die filmpjes en interviews, vind ik dat michael best leuk met ze omging. een puzzel maken en ondertussen zingen, moeilijke vragen vertalen naar kindertaal, ze vroegen of ze mochten rennen in de gang van een hotel...
maar ja, dat beeld van blanket over het balkon blijft natuurlijk vreemd.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 8 juli 2009 @ 16:28:43 #269
163650 Greys
pi_70783521
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 16:26 schreef Rianne84 het volgende:
van wat ik heb gezien in die filmpjes en interviews, vind ik dat michael best leuk met ze omging. een puzzel maken en ondertussen zingen, moeilijke vragen vertalen naar kindertaal, ze vroegen of ze mochten rennen in de gang van een hotel...
maar ja, dat beeld van blanket over het balkon blijft natuurlijk vreemd.
Hij deed wel meer dingen heel raar, zoals oh-oh al zegt dat schudden tijdens het flesje geven en ondertussen 'I love you! I love you!' piepen was echt heel vreemd. Maar hij had altijd hulp bij dat zorgen en opvoeden neem ik aan.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 8 juli 2009 @ 16:30:07 #270
176471 oh-oh
pi_70783590
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 16:28 schreef Greys het volgende:

[..]

Hij deed wel meer dingen heel raar, zoals oh-oh al zegt dat schudden tijdens het flesje geven en ondertussen 'I love you! I love you!' piepen was echt heel vreemd. Maar hij had altijd hulp bij dat zorgen en opvoeden neem ik aan.
Ik vond dat echt eng overkomen, serieus waar.
Ook hoe hij dat dierentuintripje beleefde als iets heel normaals terwijl het voor die kinderen toch gewoon een hel geweest moest zijn ,maar nee, hij had voor zijn gevoel gewoon leuk naar de apen gekeken.
( Groucho Marx )
  woensdag 8 juli 2009 @ 16:30:51 #271
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70783611
pi_70783628
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 16:30 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Ook hoe hij dat dierentuintripje beleefde als iets heel normaals terwijl het voor die kinderen toch gewoon een hel geweest moest zijn ,maar nee, hij had voor zijn gevoel gewoon leuk naar de apen gekeken.
Het kon ook niet anders in zijn geval. Alternatief is enkel de Neverland Zoo bezoeken.
pi_70783674
quote:

[..]

Hij was niets anders gewend he.
  woensdag 8 juli 2009 @ 16:33:06 #274
176471 oh-oh
pi_70783715
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 16:31 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Het kon ook niet anders in zijn geval. Alternatief is enkel de Neverland Zoo bezoeken.
Hij had de kinderen met de nanny's kunnen laten gaan.
Zulke keuzes moet je kunnen maken.
Hij zag niet eens wat er raar of anders aan was, en dat snap ik ook wel , maar voor de kinderen kan dat wel anders...
( Groucho Marx )
  woensdag 8 juli 2009 @ 16:33:11 #275
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70783716
quote:

[..]

En dan ook nog ;

"Maar heb je meegekregen dat je kinderen praktisch plat gewalst werden?"
-No no, that's not true! thats sooooo crazy They had a good time

!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')