staat daar nou dat hij begraven wordt op forest lawn?quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:41 schreef Burdie het volgende:
Overlijdensakte: http://www.aolcdn.com/tmz_documents/0707_mj_deceased_wm.pdf
"Wij"? Jij en Michael?quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:42 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Ga naar de Maliebaan dan.
Hier wordt niemand happier van. Jij niet, en wij ook niet.
quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
U is een echte fan!
Ik heb vandaag in de bus es de Spits meegepakt, daar kijk ik echt alleen in bij heel groot nieuws.
Wie zijn trouwens die twee knappe kale kistdragende mannen, ook broers????
Dank!quote:
Lijkt er wel op ja.quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:47 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
staat daar nou dat hij begraven wordt op forest lawn?
Volgens mij lag hij gewoon in dat funeral centrum...quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:47 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Wat moet je hier in dit topic als je niet van MJ moet hebben? Dom geval.quote:
Ruimen die zooiquote:Op woensdag 8 juli 2009 13:49 schreef static het volgende:
Nok eens. Allemachtig zeg.
Omdat zij de gegevens heeft gegeven voor de aktequote:Op woensdag 8 juli 2009 13:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Volgens mij lag hij gewoon in dat funeral centrum...
Waarom staat Latoya's naam er op?
Is het uberhaupt wel de officiële akte?quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:47 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Aaaaah, oke, ik dacht dat dat moeders wasquote:
quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:52 schreef moussy het volgende:
[..]
Omdat zij de gegevens heeft gegeven voor de akte
Ja, dat laatste zit er dik in.quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:52 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Is het uberhaupt wel de officiële akte?
Waarom staat LaToya trouwns daar vermeld? Is zij diegene geweest die voor het stoffelijk overschot heeft getekend?
Ah ok, ik weet niet eens met hoeveel ze precies zijn / waren, maar die kalen vielen me op, die zien dr goed uitquote:Op woensdag 8 juli 2009 13:53 schreef JX het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij zie ik hier Tito, Marlon en Randy links, en rechts Jackie of Jermaine in het midden. De overige twee rechts en de kale achteraan komen me wel bekend voor maar kan ik niet plaatsen. Is rechts achter misschien Miko Brando?
die had volgens mij geen hoed op, ik heb iig net foto's gezien van opoe zonder hoed op de memorialquote:Op woensdag 8 juli 2009 13:53 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Aaaaah, oke, ik dacht dat dat moeders was
volgens mij staat in dat vakje 'race', is toch iets anders dan huidskleurquote:Op woensdag 8 juli 2009 13:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Aan jou heb ik wat, dank je!
Zn huidskleur is alleen verkeerd ingevuld
Had ik eigenlijk eerder Janet of Jermaine verwacht. Volgens mij was Michael niet zo close met LaToya toch?quote:
quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ah ok, ik weet niet eens met hoeveel ze precies zijn / waren, maar die kalen vielen me op, die zien dr goed uit
quote:Together Joseph and Katherine had ten children. Son Brandon died at birth. The other nine grew up to become professional musicians:
Maureen Reilette "Rebbie" Jackson (born May 29, 1950)
Sigmund Esco "Jackie" Jackson (born May 4, 1951)
Toriano Adaryll "Tito" Jackson (born October 15, 1953)
Jermaine LaJaune Jackson (born December 11, 1954)
La Toya Yvonne Jackson (born May 29, 1956)
Marlon David Jackson (born March 12, 1957)
Brandon Jackson (born March 12, 1957 - died at birth)
Michael Joseph Jackson (August 29, 1958 – June 25, 2009)
Steven Randall "Randy" Jackson (born October 29, 1961)
Janet Damita Jo Jackson (born May 16, 1966)
Dr staat toch black?quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:55 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
volgens mij staat in dat vakje 'race', is toch iets anders dan huidskleur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |