abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 8 juli 2009 @ 16:34:05 #276
163650 Greys
pi_70783755
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 16:30 schreef Qwea het volgende:
Mariah Carey zong vals door emoties

mijn god, werkelijk
Vind je het echt raar? Ik kan me er wel wat bij voorstellen.
Zij kon duidelijk haar zenuwen en emoties minder de baas dan andere artiesten, maar is dat heus zo vreselijk? Nou ja, misschien moet ik dat niet vragen maar gewoon zeggen dat IK het niet vreselijk vindt.
Haar verklaring vind ik wel logisch eigenlijk. En ze biedt haar excuses nog aan ook. Overbodig, eigenlijk.

"Trying to sing today was basically impossible for me. I could barely keep myself from crying. I'm sorry sorry that I wasn't able to pull it together and really do it right,but I was literally choked up when I saw him there in front of me."
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 8 juli 2009 @ 16:35:01 #277
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70783797
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 16:34 schreef Greys het volgende:

[..]

Vind je het echt raar? Ik kan me er wel wat bij voorstellen.
Zij kon duidelijk haar zenuwen en emoties minder de baas dan andere artiesten, maar is dat heus zo vreselijk? Nou ja, misschien moet ik dat niet vragen maar gewoon zeggen dat IK het niet vreselijk vindt.
Haar verklaring vind ik wel logisch eigenlijk. En ze biedt haar excuses nog aan ook. Overbodig, eigenlijk.

"Trying to sing today was basically impossible for me. I could barely keep myself from crying. I'm sorry sorry that I wasn't able to pull it together and really do it right,but I was literally choked up when I saw him there in front of me."
Nee, maar het is wel ontzettend aandachtsgeil omdat nog even extra te moeten melden. Alsof wij dat niet door hadden
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_70783821
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 16:33 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Hij had de kinderen met de nanny's kunnen laten gaan.
Zulke keuzes moet je kunnen maken.
Hij zag niet eens wat er raar of anders aan was, en dat snap ik ook wel , maar voor de kinderen kan dat wel anders...
Hij liet de kinderen ook vaak met de nanny's gaan (zonder masker), maar wilde soms ook samen met zijn kinderen naar de dierentuin. Ik vind het vooral de fout van de paparazzi dat ze hem dat niet gunden.
  woensdag 8 juli 2009 @ 16:36:11 #279
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_70783839
Ik hoorde geen enkel verschil maar ik heb dan ook nooit een al te hoge pet opgehad van haar zangtalent...
Dus deze keer waren het de emoties, de andere keren gewoon de kutliedjes, who cares
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  woensdag 8 juli 2009 @ 16:36:20 #280
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70783843
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 16:35 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Hij liet de kinderen ook vaak met de nanny's gaan (zonder masker), maar wilde soms ook samen met zijn kinderen naar de dierentuin. Ik vind het vooral de fout van de paparazzi dat ze hem dat niet gunden.
ooh kom op. Nou kun je de pers wel overal de schuld van gaan geven, maar hij had gewoon beter moeten weten.

Of moeten gaan als de dierentuin dicht was.
  Moderator woensdag 8 juli 2009 @ 16:36:30 #281
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_70783845
Mja, ik ben misschien een rare dan hoor, maar ik geloof echt dat er een heleboel liefde was tussen michael en de kinderen en ik vind het gewoon zo raar om te zeggen dat een kind beter af is als die ouder dood is.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_70783852
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 16:33 schreef Qwea het volgende:

[..]

En dan ook nog ;

"Maar heb je meegekregen dat je kinderen praktisch plat gewalst werden?"
-No no, that's not true! thats sooooo crazy They had a good time

!
Hij zei het toch anders..
"Tja.. zo is het nou eenmaal.. maar we hebben de gorilla's gezien."
  woensdag 8 juli 2009 @ 16:36:48 #283
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_70783861
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 16:33 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Hij had de kinderen met de nanny's kunnen laten gaan.
Zulke keuzes moet je kunnen maken.
Dan had ie weer een slechte ouder geweest die niets ondernam met zijn kinderen maar alles overliet aan een nanny..

Als je zo beroemd ben doe je het toch nooit goed, als er 20 positieve dingen zijn weten ze altijd wel de aandacht te vestigen op 1 negatieve.
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
  woensdag 8 juli 2009 @ 16:37:31 #284
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70783888
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 16:36 schreef senesta het volgende:
Mja, ik ben misschien een rare dan hoor, maar ik geloof echt dat er een heleboel liefde was tussen michael en de kinderen en ik vind het gewoon zo raar om te zeggen dat een kind beter af is als die ouder dood is.
Dat laatste denk ik niet. Alhoewel dat vast wel het geval met MJ zou zijn geweest als joe de pijp vroegtijdig was uitgegaan

Maar het was wel een ontzettend rare kerel, die michael jackson
  woensdag 8 juli 2009 @ 16:38:00 #285
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_70783908
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 16:36 schreef senesta het volgende:
Je hoort mij nergens zeggen dat ze niet heel heel veel van elkaar hielden.
Maar MJ was wel echt een labiele rare kwast zonder enige realiteitszin helaas.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  woensdag 8 juli 2009 @ 16:38:09 #286
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70783912
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 16:36 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Hij zei het toch anders..
"Tja.. zo is het nou eenmaal.. maar we hebben de gorilla's gezien."
who gives a crap about the details. Feit is dattie het goed probeerde te lullen. En dat is not done.
pi_70783957
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 16:30 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Ik vond dat echt eng overkomen, serieus waar.
Ook hoe hij dat dierentuintripje beleefde als iets heel normaals terwijl het voor die kinderen toch gewoon een hel geweest moest zijn ,maar nee, hij had voor zijn gevoel gewoon leuk naar de apen gekeken.
Tja, wat je er ook van wil zeggen ik denk dat we met enige redelijkheid mogen aannemen dat MJ niet het schoolvoorbeeld van evenwichtigheid was. Er zullen best periodes geweest zijn dat ie wel erg ver van de realiteit was weggedreven, zoals er ook wel ´betere´ periodes geweest zullen zijn.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
  woensdag 8 juli 2009 @ 16:40:56 #288
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_70784018
quote:

[..]

Ook hoe hij dat dierentuintripje beleefde als iets heel normaals terwijl het voor die kinderen toch gewoon een hel geweest moest zijn ,maar nee, hij had voor zijn gevoel gewoon leuk naar de apen gekeken.
Als hij ook helemaal was gaan flippen dan waren zijn kinderen nog harder gaan flippen.. want als papa al flipt dan moet er echt iets aan de hand zijn.. dus misschien dat hij daarom zo koel bleef.. Ik zie graag het beste in van mensen
pi_70784081
But now I am a father myself, and one day I was thinking about my own children, Prince and Paris and how I wanted them to think of me when they grow up. To be sure, I would like them to remember how I always wanted them with me wherever I went, how I always tried to put them before everything else. But there are also challenges in their lives. Because my kids are stalked by paparazzi, they can’t always go to a park or a movie with me.

So what if they grow older and resent me, and how my choices impacted their youth? Why weren’t we given an average childhood like all the other kids, they might ask? And at that moment I pray that my children will give me the benefit of the doubt. That they will say to themselves: “Our daddy did the best he could, given the unique circumstances that he faced. He may not have been perfect, but he was a warm and decent man, who tried to give us all the love in the world.”

I hope that they will always focus on the positive things, on the sacrifices I willingly made for them, and not criticise the things they had to give up, or the errors I’ve made, and will certainly continue to make, in raising them. For we have all been someone’s child, and we know that despite the very best of plans and efforts, mistakes will always occur. That’s just being human.

Hier legt hij het goed uit vind ik. Ik zou hem het voordeel van de twijfel geven.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 8 juli 2009 @ 16:42:48 #290
163650 Greys
pi_70784088
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 16:35 schreef Qwea het volgende:

[..]

Nee, maar het is wel ontzettend aandachtsgeil omdat nog even extra te moeten melden. Alsof wij dat niet door hadden
Nou ja zeg Q, je kunt ook te ver gaan in negativiteit hoor!
Dat mens biedt keurig haar excuses aan, schaamde zich waarschijnlijk na afloop.
Daar is NIETS mis mee.

Overigens kan ze het wel prima live. Luister hieronder maar.
Ik vind het een drol van een meid trouwens, ik verdedig haar niet omdat ik haar leuk vind dus, maar kom op, ze mag zich best verexcuseren voor het feit dat het zingen niet zo goed ging.

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 8 juli 2009 @ 16:44:51 #291
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70784156
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 16:42 schreef Greys het volgende:

[..]

Nou ja zeg Q, je kunt ook te ver gaan in negativiteit hoor!
Dat mens biedt keurig haar excuses aan, schaamde zich waarschijnlijk na afloop.
Daar is NIETS mis mee.

Overigens kan ze het wel prima live. Luister hieronder maar.
Ik vind het een drol van een meid trouwens, ik verdedig haar niet omdat ik haar leuk vind dus, maar kom op, ze mag zich best verexcuseren voor het feit dat het zingen niet zo goed ging.

Ik hoop dat je een grapje maakt met het stukje "Overigens kan ze het wel prima live. Luister hieronder maar."

ik vind het een valse aandachtsgeile kraai. En niet enkel bij MJ, maar ze kan gewoon niet zingen
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 8 juli 2009 @ 16:46:58 #292
163650 Greys
pi_70784220
Nou ja, dan ben ik wel even klaar Q. Ik heb geen zin om steeds mijn mening te moeten verdedigen.
Die verschillen nogal eens, méningen, weet je? JIJ vindt het een valse aandachtsgeile kraai. Kan mij dat nou schelen, dat betekent toch niet meteen dat wat jij vindt ook zo is? Jij zegt dat ze niet kan zingen, ik vind dat ze het normaal best aardig kan, maar gister een stuk minder.

Maar ik ga mijn energie even in iets nuttigers stoppen. Tot strakkies
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator woensdag 8 juli 2009 @ 16:47:17 #293
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_70784234
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 16:42 schreef DrDentz het volgende:
But now I am a father myself, and one day I was thinking about my own children, Prince and Paris and how I wanted them to think of me when they grow up. To be sure, I would like them to remember how I always wanted them with me wherever I went, how I always tried to put them before everything else. But there are also challenges in their lives. Because my kids are stalked by paparazzi, they can’t always go to a park or a movie with me.

So what if they grow older and resent me, and how my choices impacted their youth? Why weren’t we given an average childhood like all the other kids, they might ask? And at that moment I pray that my children will give me the benefit of the doubt. That they will say to themselves: “Our daddy did the best he could, given the unique circumstances that he faced. He may not have been perfect, but he was a warm and decent man, who tried to give us all the love in the world.”

I hope that they will always focus on the positive things, on the sacrifices I willingly made for them, and not criticise the things they had to give up, or the errors I’ve made, and will certainly continue to make, in raising them. For we have all been someone’s child, and we know that despite the very best of plans and efforts, mistakes will always occur. That’s just being human.

Hier legt hij het goed uit vind ik. Ik zou hem het voordeel van de twijfel geven.
Nah
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  woensdag 8 juli 2009 @ 16:48:16 #294
92279 N.icka
Windforce 11
pi_70784260
Ik blijf hem ondanks al zijn rariteiten toch echt ongelooflijk cute vinden
pi_70784945
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 16:42 schreef DrDentz het volgende:

Het lijken toch niet de woorden van iemand die elke binding met de realiteit kwijt is.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 8 juli 2009 @ 17:14:19 #296
163650 Greys
pi_70785208
Waaruit komen die woorden eigenlijk? Heeft hij dat echt zelf gezegd, of kan het ook nog zijn dat iemand die woorden zo uit zijn duim gezogen heeft ergens? (En dan bedoel ik niet jou hoor DrDentz!)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_70785294
Komt uit de Oxford Speech, die hij in 2001 gaf.

woensdag 8 juli 2009 @ 17:19:22 #298
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_70785420
quote:

[..]

Dierentuintripje?? Waar ging dat over? Ik weet het niet??
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  woensdag 8 juli 2009 @ 17:23:32 #299
262 Re
Kiss & Swallow
pi_70785550
ik snap niet dat men zo ontzettend valt over het feit dat hij zijn kindje stevig in zijn arm voor 1,5 seconde over een blakonnetje laat hangen

dat maakt hem gelijk een ultiem slechte incapabele vader

yeah right...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_70785735
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 17:19 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Dierentuintripje?? Waar ging dat over? Ik weet het niet??
Dat was een stuk uit de Living with Michael Jackson-docu van Martin Bashir. De dierentuin zou dicht zijn, maar daar aangekomen was de pers al ingelicht en was het een gekkenhuis met zwermen paparazzi.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')