Whehe dat heb ik een soort vanquote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:37 schreef alors het volgende:
[..]
Oooh je zult maar intolerant zijn voor patatof biefstuk
ik ga het zo allebei eten
![]()
![]()
Jaquote:
met dit weer vind ik het enige dat te eten is!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:49 schreef Crientj het volgende:
Lekkeeeeer frietjess.!
Mn moeder is alleen gek op maaltijdsalades, dus tegenwoordig is het iedere avond zo'n bak wegwerken
Vind het niet te vreten
* Crientj speurt de sale af naar een paar simpele basic spulletjes... ;o
Ik eet het liefste waterijs :$quote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:52 schreef liefie_ het volgende:
[..]
met dit weer vind ik het enige dat te eten is!
En eerlijk gezegd werkt dit weer ook goed om niet te bestellen
Het is zo warm dat ik al lang blij ben als ik slaap dus ga ik niet vroeg opstaan als het toch niet hoeft dus niet bestellen
Dat lange taupekleurige ding in de onderste rij van dat onderste plaatje had ik laatst ook besteld, maar die zat mega raar en flubberde helemaal. Ben benieuwd hoe die bij jou zit.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:46 schreef Debsterr het volgende:
TVP met mijn komende leveringen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die van mij had ik op 26/6 geplaatst en die is sinds gister in behandeling ;oquote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:00 schreef Qarinx het volgende:
Hoi!
Hoe lang duurt het bij jullie meestal voordat bestelling in behandeling wordt genomen?
Heb de mijne maandag geplaatst..
WOAAAAAAAAAAH DIE VAN MIJ NOG NIETquote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:13 schreef Linnie20v het volgende:
Woooaaaahhh mijn pakket is er!!!
Ik had het al niet meer verwacht aangezien het nog steeds staat op gescand op rit![]()
Maar allez primaNu moet het eten heel even wachten whehe...
Ja dat kan wel, of een andere tas. Ik heb het laatst in een gewone h&m tas gedaanquote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:08 schreef Dipkip het volgende:
Pakketje werd net gebracht, een zak maar dan toch met pakketdienstkan neem ik aan de retour gewoon in een doos proppen en sticker er op klatsen? Die zak is heel stuk.
Zaten trouwens toch 3 dingen in die ik niet weer uit de sale heb gevist dus zo even passen... En geen sjaal, wel de melding dat ie weer verplaatst is naar half juli, maar denk dat ie niet meer komt en dat daar die kortingsbon voor is....
Mijn postkantoor zit op 200 meter dus ik loop meestal. Met die grote dozen moet je ook wel...quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:20 schreef alors het volgende:
Ja dat kan wel, of een andere tas. Ik heb het laatst in een gewone h&m tas gedaanIk heb daar een behoorlijk overschot aan en om nou met een doos te gaan fietsen...
Zonde! Daarom heb ik dus een hekel aan blousjes, het gaat bij mijn boobies ook altijd openstaan. En wanneer ik dan een maat groter neem dan zit ie verder niet meer mooi.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:21 schreef Dipkip het volgende:
Ik hou niks![]()
De 3 dingen waren een donkerblauw wikkeltopje, maar tis de verkeerde kleur donkerblauw, dacht dat het dezelfde donkerblauw was als een broek die ik heb van H&M en dat ik dan een setje kon maken maar het klopt niet.
Verder een zwart blousje wat wel ok-ish is maar tussen twee knoopjes bij de boobies een enorm gat maakt. Gemaakt voor platte mensen I guess.
En een geruit blousje wat enorm doorschijnt.
Dus alles gaat maandag terug
Volgens mij zit die hals direct onder en naast m'n tietjes als je er 1x aan trekt.. Maar goed, maar eens zien hoe 'ie zit!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:56 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Dat lange taupekleurige ding in de onderste rij van dat onderste plaatje had ik laatst ook besteld, maar die zat mega raar en flubberde helemaal. Ben benieuwd hoe die bij jou zit.
Kaassoufle, Jammie.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:34 schreef Debsterr het volgende:
Wij gaan straks frietjes halen! Met stoofvlees en een kaassouflé
.
De bovenkant was nog niet eens zo'n ramp geloof ik, maar de stof is echt vreemd en vooral de onderkant flubberde bij mij. Maargoed, misschien staat ie jou wel heul mooi.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:33 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Volgens mij zit die hals direct onder en naast m'n tietjes als je er 1x aan trekt.. Maar goed, maar eens zien hoe 'ie zit!
Ja dat heb ik dus ook. Maar ik heb geen één blousje die echt goed zit.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:28 schreef Dipkip het volgende:
Ik heb ook wel wat blousjes van H&M die wél goed zitten, dus ik blijf stug bestellen en terugsturen![]()
Maar ik begrijp niet waarom ze de knoopjes niet wat handiger er op zetten. Er zit er altijd een net onder mn BH en de volgende een stuk boven mn BH. Lijkt me vrij logisch dat het dan meestal gaat kieren...
Ik ook. Ik hoop dat het zo lekker hard gaat regenen, koelt het ook wat af.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:00 schreef Linnie20v het volgende:
Hier ook nog niet, maar het begint ineens hard te waaien enzo, ik wilde dat het lekker ging regenen ben het warme weer best wel moe!!
Neequote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:09 schreef Dipkip het volgende:
[..]
21:00 hier.... heb je nog niks?is het een groot pakket?
Oeh, lekkel!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:25 schreef Daph_ het volgende:
Enfermera in welke regio zoek je? Misschien kan ik helpen
Ik ga vanavond roerbakken. Met champs. Nom!
Ik ben nieuwsgierig naar m'n pakket maar ik zweet al bij de gedachte het te moeten uitpakken
Op mijn werk had het keihard geregend, was daar echt lekker buitenHier is het nog steeds snikheet en benauwd
Hier regent het niet helaasquote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:55 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oeh, lekkel!
Echt, regent het? Hier niet hoor, nog niksxD
Zuid-Holland, woon zelf in Gouda maar wil soms wel 's wat nieuws proberen.
We hebben al wat nieuws gevonden om te proberen vanaaf trouwens: Bij Ons. Ziet er wel leuk uit
Oke danquote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:57 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Hier regent het niet helaas(mijn werk is in Aalsmeer, ik woon zelf in Amsterdam)
Euh Gouda is nou net weer een plaats waar ik niks kenIn Zuid-Holland weet ik wel de Pannenkoekenboerderij bij Leiderdorp te vinden, echt nomnom!! Pannenkoeken met champignons en spek
Goed, ik dwaal af
Dat ziet er zeker leuk uit!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:55 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oeh, lekkel!
Echt, regent het? Hier niet hoor, nog niksxD
Zuid-Holland, woon zelf in Gouda maar wil soms wel 's wat nieuws proberen.
We hebben al wat nieuws gevonden om te proberen vanaaf trouwens: Bij Ons. Ziet er wel leuk uit
En foto's!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:02 schreef Jojoortje het volgende:
MIJN PAKKETJE IS ERRRRRRRRRRRRRRRRRRRR![]()
![]()
*Gaat alles passen*
Vond ik ook al jaquote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:03 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat ziet er zeker leuk uit!
En van mij mag het ff flink onweren en regenen, het is hier verdomme binnen warmer dan het buiten is.
Lucky zone? Hoezo?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:03 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oke danJij zit net in de lucky zone
HahahahaGa ik iig onthouden, thanks!
![]()
@ Jojoortje: spannendddd!!!Foto's straks?
![]()
Dat bedoel ikquote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:05 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Lucky zone? Hoezo?
A4 afslag Leiderdorp, naast de Mac en een AC restaurant
Whoehoeeeeeeeeee Jojoortje fotoreportage!!
quote:
Ik heb tot nu toe ook nog alles gehouden, nou heb ik ook niet zo super veel besteld, maar toch.quote:
Ga ik straks makenquote:
Dit pakketje had ook maar vier dingetjes erin hoorquote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:31 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Ik heb tot nu toe ook nog alles gehouden, nou heb ik ook niet zo super veel besteld, maar toch.
Ja ik ook maar mijn pakket bevatte maar liefst 2 kledingstukkenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:31 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Ik heb tot nu toe ook nog alles gehouden, nou heb ik ook niet zo super veel besteld, maar toch.
Oh, dan.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:32 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Dit pakketje had ook maar vier dingetjes erin hoor![]()
Ik heb wel vaker kleine pakketjes hoor, maar dan vind ik uiteindelijk maar 1 ding leuk of helemaal niksquote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:43 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Oh, dan.![]()
Ik had een paar weken terug een broek van de h&m aan, zat perfect. Maar toen hapte onze pup van 9 weken er een gat in.
Ik wacht ook met smart op de jouwequote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:43 schreef Daph_ het volgende:
Hooray voor het pakket van Jojoortje![]()
We wachten met smart op je fotoreportage
Whooohoooquote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:46 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik wacht ook met smart op de jouwe
Eindelijk onze pakketjes Daph
Het is inderdaad echt te heet om te passen vandaag eigenlijk.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:46 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik wacht ook met smart op de jouwe
Eindelijk onze pakketjes Daph
Ik heb een zwarte, kan hem nu niet meer vinden in de shop. Heb hetzelfde jurkje al eerder besteld met die wilde kleurenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:53 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Het is inderdaad echt te heet om te passen vandaag eigenlijk.
Welk jurkje heb je?
Inbreken ftw.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:58 schreef Addict89 het volgende:
Mijn pakje ligt bij de buren die niet thuis zijn.
Klinkt inderdaad lekker voor in de zomer.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:00 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik heb een zwarte, kan hem nu niet meer vinden in de shop. Heb hetzelfde jurkje al eerder besteld met die wilde kleurenHij zit onder de tieties wat strakker en dan loopt die mooi uit. Gewoon lekker luchtig jurkje
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:01 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Klinkt inderdaad lekker voor in de zomer.
Mijn mama heeft 'm gemaakt gelukkig.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:46 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik heb wel vaker kleine pakketjes hoor, maar dan vind ik uiteindelijk maar 1 ding leuk of helemaal niks![]()
Ooooh hebben jullie een pupPics or it didn't happen!! Wel zonde van je broek though
Omgquote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:05 schreef Daph_ het volgende:
Ik heb ook een zwart jurkje met onder de tieties () wat strakker en los en luchtig
![]()
Een string met een boxer erover heen. Ik wil ook zo'n wat langer broekje, vind ik toch fijner in de zomerquote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:04 schreef Jojoortje het volgende:
Even een vraagje he![]()
Wat doen jullie altijd aan onder je jurkjes? Boxer? String? Ik meestal een lang broekje, anders schuren mijn bovenbenen tegen elkaar als ik loop
Ze hebben ze bij Hunkemoller, dat zijn dan gelijk van die broekjes die slanker makenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:07 schreef Dipkip het volgende:
Och wat een dropje![]()
Ik doe onder een jurkje een boxershort, maar ik heb dat schuren dan nog. Waarom maken ze voor vrouwen niet ook onderbroekjes met een wat langer pijpje
Ik meestal gewoon een normale slip of een string. Ik ben wel op zoek naar leuk ondergoedquote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:04 schreef Jojoortje het volgende:
Even een vraagje he![]()
Wat doen jullie altijd aan onder je jurkjes? Boxer? String? Ik meestal een lang broekje, anders schuren mijn bovenbenen tegen elkaar als ik loop
Tip!! Koop bij de Scapino een slidingsbroekjequote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:07 schreef Dipkip het volgende:
Och wat een dropje![]()
Ik doe onder een jurkje een boxershort, maar ik heb dat schuren dan nog. Waarom maken ze voor vrouwen niet ook onderbroekjes met een wat langer pijpje
Oh dat klinkt wel goed, maar heb ze nog nooit gezien daar... Welke kleuren / stof is dat?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:08 schreef Daph_ het volgende:
Ze hebben ze bij Hunkemoller, dat zijn dan gelijk van die broekjes die slanker makenOnline zijn ze alleen steeds uitverkocht
Slidingsbroekje?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:11 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Tip!! Koop bij de Scapino een slidingsbroekjeZit perfect en maakt ook slank bij je buik:
Zwart en huidskleur.. Geloof dat ze 9,99 zijn maar volgens mij hebben ze ze lang niet in elk filiaalquote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:11 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Oh dat klinkt wel goed, maar heb ze nog nooit gezien daar... Welke kleuren / stof is dat?
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:13 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja, die doen wij altijd onder ons voetbalbroekjeZit perfect
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:15 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ooooh zo'n ding! Ik kon al maar niet bedenken
wat een slidingbroekje moest zijn
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:21 schreef Daph_ het volgende:
Zal eens kijken, ga morgen toch winkelen voor schoenen
quote:
Nou ja ik wil het wel kunnen uittrekken waar mn vriend bij is dus dan liever zwartquote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:25 schreef Jojoortje het volgende:
Als je dat ding aan doet en dan kijkt in de spiegel, denk je echt van wtfStaat eigenlijk donders lelijk, maar het zit dus donders fijn
En daar gaat het om, want iedereen ziet toch je jurkje/rokje! Je hebt ze meestal in het zwart, wit en donkerblauw. Op zich maakt de kleur weinig uit natuurlijk.
Lief!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:04 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Mijn mama heeft 'm gemaakt gelukkig.
Dan ga ik stiekem een paar foto's spammen van onze Rinske.
[ afbeelding ]
mini pup, een week oud.
[ afbeelding ]
Gekozen, 4 weken oud.
[ afbeelding ]
En zo groot is ze nu ongeveer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet iemand tot wanneer deze code werkt? Een vriendin van me wil nog bestellen, maar als hij maandagochtend niet meer werkt kan ze dat beter nu doen....quote:# Kortingscodes
# Nieuwe codes zijn altijd welkom
25% korting op de sale = 8549
Ik zie het ja, sorry daarvoorquote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:24 schreef Imperfect-Angel het volgende:
Die vest is leuk!!!!!!!!
Jurkje kan ik niet goed zijn ivm wazigheid maar die vest is leuk!!!!
Tot en met 5 juli, dus maandag geldt ie niet meer..quote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:49 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Weet iemand tot wanneer deze code werkt? Een vriendin van me wil nog bestellen, maar als hij maandagochtend niet meer werkt kan ze dat beter nu doen....
Dat vestje is zoooooo fijn! Het zit lekker, zacht stofje, maar niet dik en is gewoon leukquote:
Thnx. zsm bestellen dus en dan maandagochtend evt nog wat toevoegenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:53 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Tot en met 5 juli, dus maandag geldt ie niet meer..
Maar hoe komen jullie daar dan bij dat hij bestaatquote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:54 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Dat vestje is zoooooo fijn! Het zit lekker, zacht stofje, maar niet dik en is gewoon leukIk ben tijden op zoek geweest naar een fijn/leuk vest en nu gevonden
Gewoon een stringquote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:04 schreef Jojoortje het volgende:
Even een vraagje he![]()
Wat een poepppppjeeee!!!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:04 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
[foto's]
AAAAAWWWWquote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:04 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
mini pup, een week oud.
[ afbeelding ]
Gekozen, 4 weken oud.
[ afbeelding ]
Staat je allemaal heel goed!! En zo'n zwart jurkje is echt altijd goed, voor bijna alle gelegenhedenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:04 schreef Daph_ het volgende:
Zoooo.. Foto's gemaakt. Wat ik al niet voor jullie over heb!!
Voila.. Singletje ook maar in het turkoise besteld
[ afbeelding ]
HET Vestje in het grijs
[ afbeelding ]
En tot slot.. Het Jurkje..
[ afbeelding ]
Oh en ik heb ook nog armbanden binnen, maar daar heb ik geen foto van
Jullie?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar hoe komen jullie daar dan bij dat hij bestaat. Ik heb m echt nog nooit gezien.
In 't zwart kun je 'm bestellen via het bestelformulier, en de grijze ook.. Daar heb ik de codes vanquote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:58 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Gewoon een string
Heb geen last van schurende bovenbenen moet ik zeggen![]()
[..]
Wat een poepppppjeeee!!!![]()
![]()
@ Daph: leuk singletje!
En wat een leuk vestjeeeeeeeee omgNou wil ik 'm ook
Jammer dat de kortingscode maandag niet meer werkt
Nou nee, ik zie hem nu voor de tweede of derde keer ofzo voorbij komenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:59 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Jullie?Heeft nog iemand 'm ontdekt?
Ik zag 'm plotseling in de sale staan, bij de zwem- en sportkleding!
Ik zag 'm idd staan bij een model in de gewone collectie nog waar de broek bij staat, volgensmij hoort ie daarbij. Is btw de broek die ik een tijdje geleden besteld hebquote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:00 schreef Daph_ het volgende:
[..]
In 't zwart kun je 'm bestellen via het bestelformulier, en de grijze ook.. Daar heb ik de codes vanVan de paarse ook trouwens! Alleen de witte niet
Ik altijd een hipster, mits een wijd jurkje natuurlijk, maar ik heb geen strakke jurkjesquote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:00 schreef Debsterr het volgende:
Oh, en ik draag bij jurkjes ook altijd gewoon een string..maar als ik gewoon normaal sta is er maar zo'n 3 cm bovenbeen dat elkaar raakt, dus dat scheelt ook wel weer.
Dat ben ik steedsquote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou nee, ik zie hem nu voor de tweede of derde keer ofzo voorbij komen.
Maandag krijg je geen extra korting meer he op saledingenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:06 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ik zag 'm idd staan bij een model in de gewone collectie nog waar de broek bij staat, volgensmij hoort ie daarbij. Is btw de broek die ik een tijdje geleden besteld heb
Ach, ik kijk maandag wel in de sale of ie daar staatWe'll see..
I know, I know.. ik ga toch even kijken.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:30 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Maandag krijg je geen extra korting meer he op saledingen
Thanks!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:51 schreef Daph_ het volgende:
Paars heeft als code 56-4351 als het goed isMocht je de witte tegen komen, wil je me dan de artikelcode laten weten?
Mooi!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:42 schreef Jojoortje het volgende:
[ afbeelding ]
Okeeeee foto van ons jurkje![]()
Wat ben ik blij dat ik nog even in dit topic kijkquote:Op zaterdag 4 juli 2009 08:05 schreef Chicolate het volgende:
Witte vestje dat Daph wil: 56-440. Voor als je vandaag wat later wil opstaan en hij al weg is, heb je iig de code. Ze hebben de sale zo te zien aangevuld.
Voorgemelde zending niet aangetroffen: manco![]()
Is HET vestje nou dit vestje?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 08:20 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Wat ben ik blij dat ik nog even in dit topic kijkHelaas is mijn maat uitverkocht, maar ik probeer het later vandaag of morgen nog wel een keer. Dankje!!
Dankjewel =]quote:Op zaterdag 4 juli 2009 11:02 schreef Daph_ het volgende:
[ afbeelding ]
Oh en als je weer iets besteld wordt het automatisch geplaatst bij een levering als die er is.
Heel handigg. Ik heb zelf wel zo'n soort shirtje waarbij hij altijd aan de rechterkant over mn schouders heen valt. Vind ik lekker zitten.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 11:17 schreef Dipkip het volgende:
@Crientj, dat bovenste ding heb ik ook ooit besteld maar het paste bij mij niet om mn schouders
Er moet nog 1 cijfer bij, zo'n code bestaat altijd uit 6 cijfers.. Deze klopt nietquote:Op zaterdag 4 juli 2009 08:05 schreef Chicolate het volgende:
Witte vestje dat Daph wil: 56-440. Voor als je vandaag wat later wil opstaan en hij al weg is, heb je iig de code. Ze hebben de sale zo te zien aangevuld.
Voorgemelde zending niet aangetroffen: manco![]()
^^ Dit was eergisteren.quote:Op donderdag 2 juli 2009 19:58 schreef Marissaatje het volgende:Ik houd van de H&M en van sale!
Ik heb vandaag in een echte H&M-winkel (niet online dus) twee shorts (bruin en wit) en een lila organic cotton shirtje (& dat organic cotton is zo fijn) gescoord voor 12,- in totaal!
![]()
Shortjes waren ¤5,- per stuk en het shirtje was ¤2,-!
Ik heb 'm!quote:Op zaterdag 4 juli 2009 11:02 schreef Daph_ het volgende:
[ afbeelding ]
Oh en als je weer iets besteld wordt het automatisch geplaatst bij een levering als die er is.
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 11:02 schreef Daph_ het volgende:
[ afbeelding ]
Die bovenste heb ik ook aangehad, maar ik vond het echt een flutstofje voor die prijsquote:Op zaterdag 4 juli 2009 12:03 schreef Butterfly91 het volgende:
Gisteren deze twee dingen gekocht:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja de kwaliteit is niet 'woow'.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 12:19 schreef Inu het volgende:
[..]
Die bovenste heb ik ook aangehad, maar ik vond het echt een flutstofje voor die prijs
Bovenste top en rok heb ik ook. Die rand van die top schiet heel irritant omhoog. Moet hem nog vastzetten met naald en draad maar ben lui. Beetje stom dat de H&M dit zelf niet gedaan heeft...quote:Op zaterdag 4 juli 2009 11:12 schreef Crientj het volgende:
[..]
Dankjewel =]
Und dit uit de sale gevist
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Van half juli naar eind juli zeker?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 13:07 schreef Chanty87 het volgende:
Gofterdegofter, ik zit al 2 maanden (!) te wachten op die najaarsbestelling, is ie ALWEER uitgesteld![]()
![]()
STERF H&M
Ik heb hem nu aanquote:
Raar om zo'n randje dan niet vast te zetten.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 14:00 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
Bovenste top en rok heb ik ook. Die rand van die top schiet heel irritant omhoog. Moet hem nog vastzetten met naald en draad maar ben lui. Beetje stom dat de H&M dit zelf niet gedaan heeft...
Er is trouwens al 2x een poging gedaan om mijn zending in 2 delen te splitsen. Heb het tot nu toe weten tegen te houden. Als ze het alsnog flikken om het in 2 delen te versturen dan krijgen ze een boze mail!
Volgensmij.....weet het niet zeker heb ik iets soortgelijks gepast in het wit...die zat bij mij niet helemaal cool bij de tieten. Of jij hebt iets leukers aan. Die van jou ziet er leuk uit!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:42 schreef Jojoortje het volgende:
[ afbeelding ]
Okeeeee foto van ons jurkje![]()
Dankje!quote:
Bij een evt. H&Mmeet, gaan we allemaal die jurkjes aan doenquote:Op zaterdag 4 juli 2009 10:32 schreef pumpkinsoup het volgende:
Ik heb dat zwarte jurkje die Jojoortje en Daph_ hebben geloof ik ook in mijn kast hangenweet het niet zeker hoor, maar hij lijkt er erg op..
Die met die kleurtjes is ook heeeeel leuk!!!!quote:Op zaterdag 4 juli 2009 14:05 schreef liefie_ het volgende:
Ik heb hem nu aan
En nog in mn bestelling zitten met kleurtjes en in het taupe
Oooh die lange topjes zitten zooo lekker he!quote:Op zaterdag 4 juli 2009 12:05 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dit bij mn bestelling gegooid, mijn mama zal wel denkenik had eerst iets voor 60 euro besteld, en nu is het 125 geworden geloof ik
gelukkig doet ze er nooit zo moeilijk over . die bolero vind ik trouwens echt zooo schattig, had hem nog nooit eerder gezien
ik vond hem eigenlijk nog een beetje te duur voor een bolero (30euro), maar ik wil hem echt hebben
Die armbandquote:Op zaterdag 4 juli 2009 12:38 schreef pumpkinsoup het volgende:
en dit erbij, en nu stop ik echt met bestellen, zit nu op de 200 euro![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb mazzel. Hier 5 km vandaan is een Shell die elke dag open is tot 9 uur!quote:Op zaterdag 4 juli 2009 14:18 schreef Inu het volgende:
Waarom zijn er zo weinig afhaalplaatsen? In Utrecht centrum kun je alleen terecht bij een of ander vaag tv-bedrijfje dat elke dag om 18.00 uur sluitIk wil gewoon tot bij een AH tot 20.00 uur terecht kunnen ofzo
Ik weet het een vriendin zag mijn zwarte en heeft ook een met kleurtjes en een taupe besteldquote:Op zaterdag 4 juli 2009 14:22 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dankje!
[..]
Bij een evt. H&Mmeet, gaan we allemaal die jurkjes aan doen![]()
[..]
Die met die kleurtjes is ook heeeeel leuk!!!!
Inderdaad, ik houd ook niet van die te korte topjesquote:Op zaterdag 4 juli 2009 14:25 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Oooh die lange topjes zitten zooo lekker he!Ik hou niet van die korte topjes waar je een blote rug ziet als je bukt
[..]
Die armband
[..]
Ik heb mazzel. Hier 5 km vandaan is een Shell die elke dag open is tot 9 uur!
Ja, eerst al van begin juli naar half, en nu naar eind juli grrrquote:Op zaterdag 4 juli 2009 14:02 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
Van half juli naar eind juli zeker?
*knip*quote:Op zaterdag 4 juli 2009 12:05 schreef pumpkinsoup het volgende:
afbeelding ]
dit bij mn bestelling gegooid, mijn mama zal wel denkenik had eerst iets voor 60 euro besteld, en nu is het 125 geworden geloof ik
gelukkig doet ze er nooit zo moeilijk over . die bolero vind ik trouwens echt zooo schattig, had hem nog nooit eerder gezien
ik vond hem eigenlijk nog een beetje te duur voor een bolero (30euro), maar ik wil hem echt hebben
Haha ik draag ze meestal boven een legging, staat ook wel leukquote:Op zaterdag 4 juli 2009 14:32 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
*knip*
ik draag altijd die heule lange tanktops, en dan een riem om mn middel, dacht dat het me een vatsige koe maakte maar het staat errug leuk, vooral op een witte linnen broek, maar jij past natuurlijk wel 3x in mij
Gefeliciteerd! =]quote:Op zaterdag 4 juli 2009 14:30 schreef Kleintje19 het volgende:
Hallo mutsen, heb het vorige topic beetje bijgelezen, jullie weten dat ik vrij fors ben ik wáááág het niet om een witte legging aan te trekken, zag net zo;n snol nog erin lopen echt alle putjes te zien! MENS kijk toch eens in de spiegel
wonder boven wonder heb ik nu een grijze aan, maar wel met een lang jurkje, van me mama gekregenik doe later wel showen, ben erg druk geweest, en oh, heb me eindtoets van school voltooid met 120 punten van de 130
![]()
![]()
en vandaag dus giga leuk jurkje en legging gekregen van moeders, en heb dat tuniekje van de veromoda nog geruild en en uhm nog een blousejurk
![]()
![]()
Zo hard hetzelfde jurkje weerquote:Op zaterdag 4 juli 2009 14:29 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Inderdaad, ik houd ook niet van die te korte topjes![]()
Dit jurkje trouwens, weet niet of het dezelfde is?
[ afbeelding ]
Zonder hempjequote:Op zaterdag 4 juli 2009 14:47 schreef liefie_ het volgende:
jullie dragen hem zoner hempje of zo er onder? (hét jurkje?) Dan vind ik hem wat te sexy laag geloof ik (bij mij dan)
He, die heb ik aan vandaagquote:Op zaterdag 4 juli 2009 14:29 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Inderdaad, ik houd ook niet van die te korte topjes![]()
Dit jurkje trouwens, weet niet of het dezelfde is?
[ afbeelding ]
Zonderquote:Op zaterdag 4 juli 2009 14:47 schreef liefie_ het volgende:
jullie dragen hem zoner hempje of zo er onder? (hét jurkje?) Dan vind ik hem wat te sexy laag geloof ik (bij mij dan)
En dan zo hopen dat het bezorgd wordt als Bea ergens een lintje aan het doorknippen isquote:Op zaterdag 4 juli 2009 15:05 schreef pumpkinsoup het volgende:
Stiekem zit maxima ook al om 8 uur 's ochtends voor d'r computer om de sale te plunderen
En WimLex aan het watermanagen isquote:Op zaterdag 4 juli 2009 15:55 schreef Dipkip het volgende:
[..]
En dan zo hopen dat het bezorgd wordt als Bea ergens een lintje aan het doorknippen is
Ik mét. Ik vind dat het anders mijn boobs teveel benadrukt en die hebben geen extra aandacht nodigquote:
Ik heb bijna geen boobs, dus het maakt niet zoveel uitquote:Op zaterdag 4 juli 2009 17:19 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik mét. Ik vind dat het anders mijn boobs teveel benadrukt en die hebben geen extra aandacht nodig
Waar staat dat vestje? ik vind 'm leuk.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 12:38 schreef pumpkinsoup het volgende:
en dit erbij, en nu stop ik echt met bestellen, zit nu op de 200 euro![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is van de herfstcollectie heb hier alle codes vandaanquote:Op zaterdag 4 juli 2009 17:50 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Waar staat dat vestje? ik vind 'm leuk.![]()
"Als WimLex aan het watermanagen is"
Ja he, ik zat ook al te twijfelen of ik die zou nemen of niet. Maar ik koop hem wel na de vakantie, heb nu al teveel uitgegeven, en ik ga in Italië waarschijnlijk ook nog veel dingen kopenquote:Op zaterdag 4 juli 2009 18:10 schreef Butterfly91 het volgende:
Dat vintagejasje van pagina 17 is echt tof!
Ik heb ook al veel teveel uitgegevenquote:Op zaterdag 4 juli 2009 18:15 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Ja he, ik zat ook al te twijfelen of ik die zou nemen of niet. Maar ik koop hem wel na de vakantie, heb nu al teveel uitgegeven, en ik ga in Italië waarschijnlijk ook nog veel dingen kopenMijn zus heeft trouwens zo'n soort jasje, alleen die is voor mij wat te groot helaas
Wow, wat een goeie linkquote:Op zaterdag 4 juli 2009 17:56 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Is van de herfstcollectie heb hier alle codes vandaan
Many thanks alvastquote:Op zaterdag 4 juli 2009 14:40 schreef Enfermera het volgende:
Trouwens, weet iemand dat? Ik ga begin augustus 3 weken op vakantie (Italie), maar die bestelling van de fall collectie komt eind juli. Grote kans (bij H&M dus) dat ze te laat zijn of dat ik 'm de dag krijg dat ik wegga ofzo.
![]()
Maar kan ik het dan nog wel gewoon terugsturen daarna?? Want het is in principe hun schuld dat ze het opschuivenOf is dat maar een richtlijn, die 2 weken?? Of moet je dan bellen ofzo dat je het later terugstuurd, als je al wat terugstuurd?
Haha heb ik inderdaad ook, daarom ook niet zo veel meer besteld van de nieuwe collectiequote:Op zaterdag 4 juli 2009 18:41 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Wow, wat een goeie linkCool!
Heb nog ff gekeken maar wat ik nu besteld heb vind ik gewoonen de andere dingen die ik wel geinig vind in de catalogus, die staan mij gewoon niet.. Dan denk ik dat het me leuk staat maar dan past het gewoon niet bij me
dus dat bestel ik maar niet meer, dat soort dingen.
Is er iemand die nog antwoord weet op mijn vraag? -->
[..]
Many thanks alvast
Ze houden je niet strak aan die 2 weken termijn door de vakantie periode. M'n zusje had even gemaild/gebeld omdat zij met hetzelfde probleem zat.. Dus denk niet dat er zo moeilijk over gedaan wordtquote:Op zaterdag 4 juli 2009 18:45 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Haha heb ik inderdaad ook, daarom ook niet zo veel meer besteld van de nieuwe collectie![]()
En geen idee trouwens, misschien dat als je het 31 juli nog niet binnenhebt dat je dan even moet gaan bellen en vragen of je dingen eventueel later zou kunnen terugsturen, zodat ze daar rekening mee kunnen houden, het is tenslote hun schuld inderdaad dat het opgeschoven is dan. Ik ga trouwens ook 3 weken naar Italië, maar ik ga volgende week al
Dat had ik dus ook gisterenquote:Op zaterdag 4 juli 2009 19:17 schreef Linnie20v het volgende:
Heb gisteravond de spullen gepast....zometeen even herhalen want ik weet al niet meer wat ik wel en niet leuk vind
Grmbl ik zou toch zweren dat ik 6 cijfers hadquote:Op zaterdag 4 juli 2009 11:57 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Er moet nog 1 cijfer bij, zo'n code bestaat altijd uit 6 cijfers.. Deze klopt niet![]()
Jammer dat ik ging uitslapen, anders had ik ook wel ff in de sale gekeken. Nouja, maandag nieuwe ronden, nieuew kansen xD
Dat derde hoopje gaat bij mij ook altijd meteen weg, als ik het niet in een keer leuk vind is de kans groot dat ik het nooit leuker ga vindenquote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:05 schreef liefie_ het volgende:
Ik heb altijd 3 hoopjes
Jaaaaaaaaaaaaaa! ow gatver nee en hmm... hmmmm.
Die regel hanteer ik ook: twijfel = niet kopenquote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:14 schreef Inu het volgende:
[..]
Dat derde hoopje gaat bij mij ook altijd meteen weg, als ik het niet in een keer leuk vind is de kans groot dat ik het nooit leuker ga vinden
Ik ook! Anders ligt het toch in mijn kast weg te rotten!quote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:18 schreef Butterfly91 het volgende:
[..]
Die regel hanteer ik ook: twijfel = niet kopen
Thanks Daph!quote:Op zaterdag 4 juli 2009 19:31 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ze houden je niet strak aan die 2 weken termijn door de vakantie periode. M'n zusje had even gemaild/gebeld omdat zij met hetzelfde probleem zat.. Dus denk niet dat er zo moeilijk over gedaan wordt
Ik heb echt altijd te dikke armen voor bloesjes van de H&Mquote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:26 schreef MaLo het volgende:
Ik had twee standaard bloesjes besteld, een zwarte en een witte met lange mouwen. Ik paste de zwarte, zat perfect, maar hij kriebelde als de t*ring bij mijn armen. Heel vaag
. Dus ik heb ze maar terug gestuurd
Ze zijn alle 3 wel leuk en hip! Maar persoonlijk zou ik voor de eerste 2 gaan, met als favoriet de eerste broek!quote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:06 schreef Roscovitch het volgende:
Welke broek zouden jullie kopen als jongen van 17?
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
?
Het ligt bij mij vaak aan hoeveel ik hou en hoeveel geld ik kwijt benquote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:14 schreef Inu het volgende:
[..]
Dat derde hoopje gaat bij mij ook altijd meteen weg, als ik het niet in een keer leuk vind is de kans groot dat ik het nooit leuker ga vinden
Je gaat die broek toch niet dragen omdat je d'r zoveel mensen in ziet.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:14 schreef Roscovitch het volgende:
Ja die 1ste vond ik ook het mooist.Maar die 3e zie je ook echt veel mensen in en die vind ik ook wel nice.
Dat zeg ik toch niet? Is juist een reden om hem niet te kopen, maar zo kwam ik wel op het idee.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:26 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Je gaat die broek toch niet dragen omdat je d'r zoveel mensen in ziet.
: o toen ik die laatste in het echt zag, had ik hem meteen gecancelled van me bestelling, vond hem in het echt niet mooi.. en hij is nu geloof ik in de winkels maar 2 euro met de sale =Pquote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:49 schreef rena het volgende:
Vandaag voor het eerst online besteld bij H&M, leuke zomerdingetjes
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ben benieuwd of het allemaal goed komt.
Mwah, ik koop gewoon van alles wat door mekaar, de ene keer een vest van rond de 150 euro en de andere keer gewoon een vest van 10 euro van de H&M, zolang ik het maar leuk vind. En broeken koop ik dan weer niet bij H&M, maar dat komt omdat die gewoon heel erg snel los gaan zitten om m'n benenquote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:52 schreef Roscovitch het volgende:
Sowieso als je kleren bij de H&M koopt moet je er ook van uitgaan dat je veel mensen met hetzelfde als jou ziet. Voor broeken boeit me dat niet trouwens, ik heb liever wat mooie shirts voor het geld wat je daarmee bespaart. Freshcotton.
Je bent klein? Dan zou ik het niet doen nee, ik ben ook maar 1.62 ofzo, maar ik vind hem zelf ook te lang voor mij, heb de zwarte, maar ik vind het printje zo leuk dat ik hem niet terugstuur, maar ik denk niet dat ik hem zal gaan dragen haha.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:54 schreef rena het volgende:
Ik heb helaas deze zomervakantie weinig tijd om te winkelen () , en ik twijfelde eigenlijk al over de lengte van het rokje en mijn benen
.. Dus ik denk dat ik hem annuleer. Bedankt voor het meedenken
Ik heb die eerste top en ben er helemaal fan van! Hij past ook goed bij mijn figuur (dikquote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:49 schreef rena het volgende:
Vandaag voor het eerst online besteld bij H&M, leuke zomerdingetjes
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ben benieuwd of het allemaal goed komt.
quote:
mwah die kleuren bij die blauwe vind ik echt nietsquote:Op zondag 5 juli 2009 00:33 schreef liefie_ het volgende:
Ik vind hem echt zo cute!
De kleuren zijn mooi (ook bij die blauwe)
mweh, kan volgens m'n moeder niet, dan wordt die niet meer mooi zegt ze.. maar ze is zo lief om zelf zo'n kanten rokje voor me te makenquote:
die tunic/jurk in het turquise (oid) is in real life ook errug mooi, alleen werden mijn boobs echt helemaal gesquist!quote:Op zaterdag 4 juli 2009 19:02 schreef Inu het volgende:
Toch weer te zwak he
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Totaal: 114,76 euro
ja echt he! ik klikte op een blouse, ik zie alle kleuren, en ineens POEF zie ik paars en toen kreeg ik een melding, uitverkochtquote:Op zondag 5 juli 2009 09:25 schreef samara het volgende:
Bah ik klik me suf, alles is gewoon al uitverkocht! Heel nederland zit achter de pc om in de sale te shoppen.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vind hem wel leuk vallen eigenlijkquote:Op zondag 5 juli 2009 00:30 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
[ afbeelding ] eigenlijk niet zo heel lang (sorry ik verwarde hem met m'n andere bloemenprint rokje, die witte met dat blauwe weet je..) maar ik weet niet, ik vond deze blijkbaar ook niet geweldig, want heb hem nog 0x aangehad
Ik snap helemaal wat je bedoeltquote:Op zondag 5 juli 2009 00:21 schreef liefie_ het volgende:
Ik heb heb overwogen als jurkje ja (op een legging) maar ik ben lang en hij kwam maar net over mn bipsje dus ik zou me er niet fijn in gevoelt hebben
Maar hij is heeeeeeeerlijk je hoeft je nooit zorgen te maken dat ie niet flateerd zeg maar
Foto's!quote:Op zondag 5 juli 2009 10:57 schreef melanie_the_miss het volgende:
Weer voor meer dan 100 euro besteld
Ik doe zakje, kledingstuk, zakje, kledingstukquote:Op zondag 5 juli 2009 08:30 schreef zoeperzazke het volgende:
Als je hoopjes maakt, weet je dan nog wel in welk plastic zakje je het terug moet stoppen?
Ik doe de onderste helft van de doos en de bovenste helft van de doos naast elkaar zetten, alles wat stom is of twijfelgeval gaat direct terug in zn zakje en in de onderste helft van de doos, alles wat ik per se moet hebben gaat in de bovenste helft liggend op zn zakje en dingen die ik leuk vind maar evt. zonder kan in zn zakje in de bovenste doos. Als dan alles gesorteerd is ga ik de kosten van de bovenste helft van de doos optellen en bekijken wat ik alsnog niet hou van de dingen in de zakjes. Bijvoorbeeld ook door mn kast open te doen en te kijken hoeveel 'effen hemdjes voor ergens onder' ik al heb, of te kijken of het echt leuk staat in de combinatie die ik in mn hoofd heb.quote:Op zondag 5 juli 2009 08:30 schreef zoeperzazke het volgende:
Als je hoopjes maakt, weet je dan nog wel in welk plastic zakje je het terug moet stoppen?
En dan heb je 3 TOP ZWART CZERNY zakjesquote:Op zondag 5 juli 2009 14:09 schreef pumpkinsoup het volgende:
Op het zakje staat trouwens ook de naam van het kledingstuk en de kleur, daar kijk ik meestal naar als ik het weer terug doe in een zakje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |