abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70655445
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 23:49 schreef rena het volgende:
Vandaag voor het eerst online besteld bij H&M, leuke zomerdingetjes
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Ben benieuwd of het allemaal goed komt.
Ik heb die eerste top en ben er helemaal fan van! Hij past ook goed bij mijn figuur (dik )
Ik had hem eerst in het effen roze en vond hem zo fijn dat ik nu de paarse met prints heb gekocht
En ik gok dat als ik weer ga bestellen en hij is er nog in de kleur die jij hebt dat ik hem ook neem
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
pi_70655536
Ik heb de eerste ook al in het rood Ik draag hem wel als jurkje en niet als top, ik ben zo'n kleintje dat hij tot op mijn knieen komt
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_70655759
Ik heb heb overwogen als jurkje ja (op een legging) maar ik ben lang en hij kwam maar net over mn bipsje dus ik zou me er niet fijn in gevoelt hebben
Maar hij is heeeeeeeerlijk je hoeft je nooit zorgen te maken dat ie niet flateerd zeg maar
pi_70655836
Zo dit hou ik in ieder geval: (don't mind the wit-heid please )

Shortje met turqoise singletje

Bloemen geval

Bruin shirtje

Blauw shirt met gevlochten rand (niet zichtbaar )

Een té gekke nachtoutfit

Vestje

Ik hou de sleehakken ook denk ik, en voor mijn broertje heb ik een trui weten te bemachtigen...hij zei tegen mijn moeder dat hij niets had besteld maar vond hem wel mooi Big Sis is lief, kadootje!
  zondag 5 juli 2009 @ 00:30:24 #230
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_70655953
quote:
Op zondag 5 juli 2009 00:05 schreef rena het volgende:
Tot waar komt hij dan? Ik ben 1.63 namelijk.
eigenlijk niet zo heel lang (sorry ik verwarde hem met m'n andere bloemenprint rokje, die witte met dat blauwe weet je..) maar ik weet niet, ik vond deze blijkbaar ook niet geweldig, want heb hem nog 0x aangehad
pi_70656015
Ik vind hem echt zo cute!
De kleuren zijn mooi (ook bij die blauwe)
  zondag 5 juli 2009 @ 00:34:15 #232
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_70656037
quote:
Op zondag 5 juli 2009 00:33 schreef liefie_ het volgende:
Ik vind hem echt zo cute!
De kleuren zijn mooi (ook bij die blauwe)
mwah die kleuren bij die blauwe vind ik echt niets maarjaa. en die twee rokjes die ik heb met dat kant, ik kan er echt niets mee ze staan me gewoon vreselijk, maar ik vind die rand zo lelijk.. en vind ze te lang
pi_70656064
vermaken?
Rand er af of zo?
  zondag 5 juli 2009 @ 00:38:20 #234
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_70656137
quote:
Op zondag 5 juli 2009 00:35 schreef liefie_ het volgende:
vermaken?
Rand er af of zo?
mweh, kan volgens m'n moeder niet, dan wordt die niet meer mooi zegt ze.. maar ze is zo lief om zelf zo'n kanten rokje voor me te maken dus dan verkoop ik die van de h&m wel ofzo denk ik
pi_70656255
hm is gewoon goedkoop en goed.
pi_70660250
Als je hoopjes maakt, weet je dan nog wel in welk plastic zakje je het terug moet stoppen?
I had a signature once. It was awful.
pi_70660484
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 19:02 schreef Inu het volgende:
Toch weer te zwak he

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Totaal: 114,76 euro
die tunic/jurk in het turquise (oid) is in real life ook errug mooi, alleen werden mijn boobs echt helemaal gesquist! ! en een maat groter hing er niet
pi_70660513
Bah ik klik me suf, alles is gewoon al uitverkocht! Heel nederland zit achter de pc om in de sale te shoppen.
pi_70660533
quote:
Op zondag 5 juli 2009 09:25 schreef samara het volgende:
Bah ik klik me suf, alles is gewoon al uitverkocht! Heel nederland zit achter de pc om in de sale te shoppen.

ja echt he! ik klikte op een blouse, ik zie alle kleuren, en ineens POEF zie ik paars en toen kreeg ik een melding, uitverkocht maar ik mag sowieso niet h&m shoppen dat scheelt
pi_70660819
quote:
Op zondag 5 juli 2009 00:30 schreef pumpkinsoup het volgende:

[..]

[ afbeelding ] eigenlijk niet zo heel lang (sorry ik verwarde hem met m'n andere bloemenprint rokje, die witte met dat blauwe weet je..) maar ik weet niet, ik vond deze blijkbaar ook niet geweldig, want heb hem nog 0x aangehad
Ik vind hem wel leuk vallen eigenlijk Korter hoeft van mij niet zo
And you know I might
  zondag 5 juli 2009 @ 10:07:15 #241
123170 alors
zlata1234
pi_70660832
Dat klopt gewoon niet dat alles is uitverkocht, want dat is nooit zo...
know'm sayin?
word? word.
pi_70660833
quote:
Op zondag 5 juli 2009 00:21 schreef liefie_ het volgende:
Ik heb heb overwogen als jurkje ja (op een legging) maar ik ben lang en hij kwam maar net over mn bipsje dus ik zou me er niet fijn in gevoelt hebben
Maar hij is heeeeeeeerlijk je hoeft je nooit zorgen te maken dat ie niet flateerd zeg maar
Ik snap helemaal wat je bedoelt Ik ben ook gezegend met vrouwelijke vormen en dacht eerst dat het me totaal niet zou staan (vooral op de borsten, omdat die band precies daar op valt..), maar toen ik de rode in de winkel aantrok stond hij echt leuk
And you know I might
  zondag 5 juli 2009 @ 10:57:53 #243
77938 melanie_the_miss
De enige echte.
pi_70661493
Weer voor meer dan 100 euro besteld
Voices tell me I'm the shit.
pi_70663337
quote:
Op zondag 5 juli 2009 10:57 schreef melanie_the_miss het volgende:
Weer voor meer dan 100 euro besteld
Foto's!
pi_70665241
quote:
Op zondag 5 juli 2009 08:30 schreef zoeperzazke het volgende:
Als je hoopjes maakt, weet je dan nog wel in welk plastic zakje je het terug moet stoppen?
Ik doe zakje, kledingstuk, zakje, kledingstuk
Dus het kledingstuk moet altijd in het zakje er onder
pi_70665341
quote:
Op zondag 5 juli 2009 08:30 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik doe de onderste helft van de doos en de bovenste helft van de doos naast elkaar zetten, alles wat stom is of twijfelgeval gaat direct terug in zn zakje en in de onderste helft van de doos, alles wat ik per se moet hebben gaat in de bovenste helft liggend op zn zakje en dingen die ik leuk vind maar evt. zonder kan in zn zakje in de bovenste doos. Als dan alles gesorteerd is ga ik de kosten van de bovenste helft van de doos optellen en bekijken wat ik alsnog niet hou van de dingen in de zakjes. Bijvoorbeeld ook door mn kast open te doen en te kijken hoeveel 'effen hemdjes voor ergens onder' ik al heb, of te kijken of het echt leuk staat in de combinatie die ik in mn hoofd heb.

Alleen bij grote bestellingen natuurlijk
  zondag 5 juli 2009 @ 14:09:15 #247
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_70666240
Op het zakje staat trouwens ook de naam van het kledingstuk en de kleur, daar kijk ik meestal naar als ik het weer terug doe in een zakje
pi_70666442
quote:
Op zondag 5 juli 2009 14:09 schreef pumpkinsoup het volgende:
Op het zakje staat trouwens ook de naam van het kledingstuk en de kleur, daar kijk ik meestal naar als ik het weer terug doe in een zakje
En dan heb je 3 TOP ZWART CZERNY zakjes
pi_70667012
Naja wat zou er gebeuren als je het niet helemaal netjes in het goede zakje doet dan?
Want laatst was ik even in de war...
pi_70667309
Dan krijg je dat de mensen bij H&M de verkeerde producten naar andere mensen sturen.. Zoals ik toen had met twee verkeerde paren schoenen. Het nummer op het zakje klopte met mijn bestelling, alleen de inhoud niet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')