Ik heb die eerste top en ben er helemaal fan van! Hij past ook goed bij mijn figuur (dikquote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:49 schreef rena het volgende:
Vandaag voor het eerst online besteld bij H&M, leuke zomerdingetjes
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ben benieuwd of het allemaal goed komt.
quote:
mwah die kleuren bij die blauwe vind ik echt nietsquote:Op zondag 5 juli 2009 00:33 schreef liefie_ het volgende:
Ik vind hem echt zo cute!
De kleuren zijn mooi (ook bij die blauwe)
mweh, kan volgens m'n moeder niet, dan wordt die niet meer mooi zegt ze.. maar ze is zo lief om zelf zo'n kanten rokje voor me te makenquote:
die tunic/jurk in het turquise (oid) is in real life ook errug mooi, alleen werden mijn boobs echt helemaal gesquist!quote:Op zaterdag 4 juli 2009 19:02 schreef Inu het volgende:
Toch weer te zwak he
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Totaal: 114,76 euro
ja echt he! ik klikte op een blouse, ik zie alle kleuren, en ineens POEF zie ik paars en toen kreeg ik een melding, uitverkochtquote:Op zondag 5 juli 2009 09:25 schreef samara het volgende:
Bah ik klik me suf, alles is gewoon al uitverkocht! Heel nederland zit achter de pc om in de sale te shoppen.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vind hem wel leuk vallen eigenlijkquote:Op zondag 5 juli 2009 00:30 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
[ afbeelding ] eigenlijk niet zo heel lang (sorry ik verwarde hem met m'n andere bloemenprint rokje, die witte met dat blauwe weet je..) maar ik weet niet, ik vond deze blijkbaar ook niet geweldig, want heb hem nog 0x aangehad
Ik snap helemaal wat je bedoeltquote:Op zondag 5 juli 2009 00:21 schreef liefie_ het volgende:
Ik heb heb overwogen als jurkje ja (op een legging) maar ik ben lang en hij kwam maar net over mn bipsje dus ik zou me er niet fijn in gevoelt hebben
Maar hij is heeeeeeeerlijk je hoeft je nooit zorgen te maken dat ie niet flateerd zeg maar
Foto's!quote:Op zondag 5 juli 2009 10:57 schreef melanie_the_miss het volgende:
Weer voor meer dan 100 euro besteld
Ik doe zakje, kledingstuk, zakje, kledingstukquote:Op zondag 5 juli 2009 08:30 schreef zoeperzazke het volgende:
Als je hoopjes maakt, weet je dan nog wel in welk plastic zakje je het terug moet stoppen?
Ik doe de onderste helft van de doos en de bovenste helft van de doos naast elkaar zetten, alles wat stom is of twijfelgeval gaat direct terug in zn zakje en in de onderste helft van de doos, alles wat ik per se moet hebben gaat in de bovenste helft liggend op zn zakje en dingen die ik leuk vind maar evt. zonder kan in zn zakje in de bovenste doos. Als dan alles gesorteerd is ga ik de kosten van de bovenste helft van de doos optellen en bekijken wat ik alsnog niet hou van de dingen in de zakjes. Bijvoorbeeld ook door mn kast open te doen en te kijken hoeveel 'effen hemdjes voor ergens onder' ik al heb, of te kijken of het echt leuk staat in de combinatie die ik in mn hoofd heb.quote:Op zondag 5 juli 2009 08:30 schreef zoeperzazke het volgende:
Als je hoopjes maakt, weet je dan nog wel in welk plastic zakje je het terug moet stoppen?
En dan heb je 3 TOP ZWART CZERNY zakjesquote:Op zondag 5 juli 2009 14:09 schreef pumpkinsoup het volgende:
Op het zakje staat trouwens ook de naam van het kledingstuk en de kleur, daar kijk ik meestal naar als ik het weer terug doe in een zakje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |