abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70641667

Soortgelijk iets in het turquoise gescoord bij de H.moller. Met 50% korting en cadeabon waadoor hij gratis was!

[ Bericht 0% gewijzigd door Imperfect-Angel op 04-07-2009 16:57:55 ]
Wild horses run unbridled or their spirit dies...
pi_70641816
maxima droeg de beige satijnen schoenen met rieten sleehak op alexia´s eerste schooldag . niemand opgevallen ? kijk maar eens terug ..
pi_70641859
Ik vond ze er ook al op lijken
Maar ik betwijfel of maxima op een gelegenheid waar zo veel pers zal zijn H&M schoentjes zal dragen...
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
  zaterdag 4 juli 2009 @ 15:05:52 #179
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_70641895
Stiekem zit maxima ook al om 8 uur 's ochtends voor d'r computer om de sale te plunderen
pi_70641940
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 14:47 schreef liefie_ het volgende:
jullie dragen hem zoner hempje of zo er onder? (hét jurkje?) Dan vind ik hem wat te sexy laag geloof ik (bij mij dan)
Zonder
Noot noot.
pi_70641964
Nou als ik haar was huurde ik daar iemand voor in

Zou ze hier kijken voor geschikte kortingscodes en toffe vondsten?
Hai Max!

En als ik me goed herinner trouwens hadden die schoenen meer een kurk zool dan rietspullie toch?
naja ik heb geen zin om het terug te kijken haha
pi_70643012
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 15:05 schreef pumpkinsoup het volgende:
Stiekem zit maxima ook al om 8 uur 's ochtends voor d'r computer om de sale te plunderen
En dan zo hopen dat het bezorgd wordt als Bea ergens een lintje aan het doorknippen is
pi_70644873
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 15:55 schreef Dipkip het volgende:

[..]

En dan zo hopen dat het bezorgd wordt als Bea ergens een lintje aan het doorknippen is
En WimLex aan het watermanagen is
pi_70645520
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 15:07 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Zonder
Ik mét. Ik vind dat het anders mijn boobs teveel benadrukt en die hebben geen extra aandacht nodig
  zaterdag 4 juli 2009 @ 17:20:46 #185
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_70645552
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 17:19 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Ik mét. Ik vind dat het anders mijn boobs teveel benadrukt en die hebben geen extra aandacht nodig
Ik heb bijna geen boobs, dus het maakt niet zoveel uit
pi_70645562
Nou dan mag ie wel ff wat water hier heen managen
Het heeft hier al kei lang niet geregend

Dan kan max nog ff snel gebruik maken van die kortingscode
pi_70646322
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 12:38 schreef pumpkinsoup het volgende:
en dit erbij, en nu stop ik echt met bestellen, zit nu op de 200 euro

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waar staat dat vestje? ik vind 'm leuk.
"Als WimLex aan het watermanagen is"
  zaterdag 4 juli 2009 @ 17:56:35 #188
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_70646510
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 17:50 schreef DanseMacabre het volgende:

[..]

Waar staat dat vestje? ik vind 'm leuk.
"Als WimLex aan het watermanagen is"
Is van de herfstcollectie heb hier alle codes vandaan
pi_70646828
Oh, super dankje!
*gaat shoppen.
pi_70646931
Dat vintagejasje van pagina 17 is echt tof!
  zaterdag 4 juli 2009 @ 18:15:51 #191
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_70647065
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 18:10 schreef Butterfly91 het volgende:
Dat vintagejasje van pagina 17 is echt tof!
Ja he, ik zat ook al te twijfelen of ik die zou nemen of niet. Maar ik koop hem wel na de vakantie, heb nu al teveel uitgegeven, en ik ga in Italië waarschijnlijk ook nog veel dingen kopen Mijn zus heeft trouwens zo'n soort jasje, alleen die is voor mij wat te groot helaas
pi_70647218
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 18:15 schreef pumpkinsoup het volgende:

[..]

Ja he, ik zat ook al te twijfelen of ik die zou nemen of niet. Maar ik koop hem wel na de vakantie, heb nu al teveel uitgegeven, en ik ga in Italië waarschijnlijk ook nog veel dingen kopen Mijn zus heeft trouwens zo'n soort jasje, alleen die is voor mij wat te groot helaas
Ik heb ook al veel teveel uitgegeven . Maar hij is idd echt leuk
  zaterdag 4 juli 2009 @ 18:41:07 #193
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_70647752
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 17:56 schreef pumpkinsoup het volgende:

[..]

Is van de herfstcollectie heb hier alle codes vandaan
Wow, wat een goeie link Cool!
Heb nog ff gekeken maar wat ik nu besteld heb vind ik gewoon en de andere dingen die ik wel geinig vind in de catalogus, die staan mij gewoon niet.. Dan denk ik dat het me leuk staat maar dan past het gewoon niet bij me dus dat bestel ik maar niet meer, dat soort dingen.

Is er iemand die nog antwoord weet op mijn vraag? -->
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 14:40 schreef Enfermera het volgende:
Trouwens, weet iemand dat? Ik ga begin augustus 3 weken op vakantie (Italie ), maar die bestelling van de fall collectie komt eind juli. Grote kans (bij H&M dus) dat ze te laat zijn of dat ik 'm de dag krijg dat ik wegga ofzo.
Maar kan ik het dan nog wel gewoon terugsturen daarna?? Want het is in principe hun schuld dat ze het opschuiven Of is dat maar een richtlijn, die 2 weken?? Of moet je dan bellen ofzo dat je het later terugstuurd, als je al wat terugstuurd?
Many thanks alvast
I never look back, darling. It distracts from the now.
  zaterdag 4 juli 2009 @ 18:45:00 #194
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_70647852
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 18:41 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Wow, wat een goeie link Cool!
Heb nog ff gekeken maar wat ik nu besteld heb vind ik gewoon en de andere dingen die ik wel geinig vind in de catalogus, die staan mij gewoon niet.. Dan denk ik dat het me leuk staat maar dan past het gewoon niet bij me dus dat bestel ik maar niet meer, dat soort dingen.

Is er iemand die nog antwoord weet op mijn vraag? -->
[..]

Many thanks alvast
Haha heb ik inderdaad ook, daarom ook niet zo veel meer besteld van de nieuwe collectie
En geen idee trouwens, misschien dat als je het 31 juli nog niet binnenhebt dat je dan even moet gaan bellen en vragen of je dingen eventueel later zou kunnen terugsturen, zodat ze daar rekening mee kunnen houden, het is tenslote hun schuld inderdaad dat het opgeschoven is dan. Ik ga trouwens ook 3 weken naar Italië, maar ik ga volgende week al
pi_70648294
Toch weer te zwak he

Totaal: 114,76 euro
pi_70648706
Heb gisteravond de spullen gepast....zometeen even herhalen want ik weet al niet meer wat ik wel en niet leuk vind
pi_70649033
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 18:45 schreef pumpkinsoup het volgende:

[..]

Haha heb ik inderdaad ook, daarom ook niet zo veel meer besteld van de nieuwe collectie
En geen idee trouwens, misschien dat als je het 31 juli nog niet binnenhebt dat je dan even moet gaan bellen en vragen of je dingen eventueel later zou kunnen terugsturen, zodat ze daar rekening mee kunnen houden, het is tenslote hun schuld inderdaad dat het opgeschoven is dan. Ik ga trouwens ook 3 weken naar Italië, maar ik ga volgende week al
Ze houden je niet strak aan die 2 weken termijn door de vakantie periode. M'n zusje had even gemaild/gebeld omdat zij met hetzelfde probleem zat.. Dus denk niet dat er zo moeilijk over gedaan wordt
pi_70649395
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 19:17 schreef Linnie20v het volgende:
Heb gisteravond de spullen gepast....zometeen even herhalen want ik weet al niet meer wat ik wel en niet leuk vind
Dat had ik dus ook gisteren 20 artikelen gepast in die teringhitte. Het zou slim geweest zijn om de artikelen te scheiden van die ik wel hou, en van die ik niet hou.. Maar neeeeeeeeee hoor, ik flikker alles op een hoop
DOM
Noot noot.
pi_70649537
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 11:57 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Er moet nog 1 cijfer bij, zo'n code bestaat altijd uit 6 cijfers.. Deze klopt niet
Jammer dat ik ging uitslapen, anders had ik ook wel ff in de sale gekeken. Nouja, maandag nieuwe ronden, nieuew kansen xD
Grmbl ik zou toch zweren dat ik 6 cijfers had . Zal de haast (moest een trein halen anders zou ik een uur te laat aankomen) wel geweest zijn. Zie dat de juiste code hier verderop gegeven is gelukkig. En anders hoef je maar 10 codes te proberen .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_70649790
Ik heb altijd 3 hoopjes
Jaaaaaaaaaaaaaa! ow gatver nee en hmm... hmmmm.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')