Zonderquote:Op zaterdag 4 juli 2009 14:47 schreef liefie_ het volgende:
jullie dragen hem zoner hempje of zo er onder? (hét jurkje?) Dan vind ik hem wat te sexy laag geloof ik (bij mij dan)
En dan zo hopen dat het bezorgd wordt als Bea ergens een lintje aan het doorknippen isquote:Op zaterdag 4 juli 2009 15:05 schreef pumpkinsoup het volgende:
Stiekem zit maxima ook al om 8 uur 's ochtends voor d'r computer om de sale te plunderen
En WimLex aan het watermanagen isquote:Op zaterdag 4 juli 2009 15:55 schreef Dipkip het volgende:
[..]
En dan zo hopen dat het bezorgd wordt als Bea ergens een lintje aan het doorknippen is
Ik mét. Ik vind dat het anders mijn boobs teveel benadrukt en die hebben geen extra aandacht nodigquote:
Ik heb bijna geen boobs, dus het maakt niet zoveel uitquote:Op zaterdag 4 juli 2009 17:19 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik mét. Ik vind dat het anders mijn boobs teveel benadrukt en die hebben geen extra aandacht nodig
Waar staat dat vestje? ik vind 'm leuk.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 12:38 schreef pumpkinsoup het volgende:
en dit erbij, en nu stop ik echt met bestellen, zit nu op de 200 euro![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is van de herfstcollectie heb hier alle codes vandaanquote:Op zaterdag 4 juli 2009 17:50 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Waar staat dat vestje? ik vind 'm leuk.![]()
"Als WimLex aan het watermanagen is"
Ja he, ik zat ook al te twijfelen of ik die zou nemen of niet. Maar ik koop hem wel na de vakantie, heb nu al teveel uitgegeven, en ik ga in Italië waarschijnlijk ook nog veel dingen kopenquote:Op zaterdag 4 juli 2009 18:10 schreef Butterfly91 het volgende:
Dat vintagejasje van pagina 17 is echt tof!
Ik heb ook al veel teveel uitgegevenquote:Op zaterdag 4 juli 2009 18:15 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Ja he, ik zat ook al te twijfelen of ik die zou nemen of niet. Maar ik koop hem wel na de vakantie, heb nu al teveel uitgegeven, en ik ga in Italië waarschijnlijk ook nog veel dingen kopenMijn zus heeft trouwens zo'n soort jasje, alleen die is voor mij wat te groot helaas
Wow, wat een goeie linkquote:Op zaterdag 4 juli 2009 17:56 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Is van de herfstcollectie heb hier alle codes vandaan
Many thanks alvastquote:Op zaterdag 4 juli 2009 14:40 schreef Enfermera het volgende:
Trouwens, weet iemand dat? Ik ga begin augustus 3 weken op vakantie (Italie), maar die bestelling van de fall collectie komt eind juli. Grote kans (bij H&M dus) dat ze te laat zijn of dat ik 'm de dag krijg dat ik wegga ofzo.
![]()
Maar kan ik het dan nog wel gewoon terugsturen daarna?? Want het is in principe hun schuld dat ze het opschuivenOf is dat maar een richtlijn, die 2 weken?? Of moet je dan bellen ofzo dat je het later terugstuurd, als je al wat terugstuurd?
Haha heb ik inderdaad ook, daarom ook niet zo veel meer besteld van de nieuwe collectiequote:Op zaterdag 4 juli 2009 18:41 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Wow, wat een goeie linkCool!
Heb nog ff gekeken maar wat ik nu besteld heb vind ik gewoonen de andere dingen die ik wel geinig vind in de catalogus, die staan mij gewoon niet.. Dan denk ik dat het me leuk staat maar dan past het gewoon niet bij me
dus dat bestel ik maar niet meer, dat soort dingen.
Is er iemand die nog antwoord weet op mijn vraag? -->
[..]
Many thanks alvast
Ze houden je niet strak aan die 2 weken termijn door de vakantie periode. M'n zusje had even gemaild/gebeld omdat zij met hetzelfde probleem zat.. Dus denk niet dat er zo moeilijk over gedaan wordtquote:Op zaterdag 4 juli 2009 18:45 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Haha heb ik inderdaad ook, daarom ook niet zo veel meer besteld van de nieuwe collectie![]()
En geen idee trouwens, misschien dat als je het 31 juli nog niet binnenhebt dat je dan even moet gaan bellen en vragen of je dingen eventueel later zou kunnen terugsturen, zodat ze daar rekening mee kunnen houden, het is tenslote hun schuld inderdaad dat het opgeschoven is dan. Ik ga trouwens ook 3 weken naar Italië, maar ik ga volgende week al
Dat had ik dus ook gisterenquote:Op zaterdag 4 juli 2009 19:17 schreef Linnie20v het volgende:
Heb gisteravond de spullen gepast....zometeen even herhalen want ik weet al niet meer wat ik wel en niet leuk vind
Grmbl ik zou toch zweren dat ik 6 cijfers hadquote:Op zaterdag 4 juli 2009 11:57 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Er moet nog 1 cijfer bij, zo'n code bestaat altijd uit 6 cijfers.. Deze klopt niet![]()
Jammer dat ik ging uitslapen, anders had ik ook wel ff in de sale gekeken. Nouja, maandag nieuwe ronden, nieuew kansen xD
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |