pics or it didnt happenquote:Op donderdag 2 juli 2009 08:24 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Is 'ie al onderweg? Zo ja, uitgebreid verslag wat wel en niet blijft, zo nee, paintje.
quote:Op donderdag 2 juli 2009 08:24 schreef Debsterr het volgende:
Is 'ie al onderweg? Zo ja, uitgebreid verslag wat wel en niet blijft, zo nee, paintje.
Leuk leuk! Is die blauwe broek dat model met steekzakken en losse pasvorm van boven? Want die zit echt lekkerquote:
Dat lila en blauwe shirtje spaar ik, zijn erg fijnquote:
Lekker zijn die hequote:Op donderdag 2 juli 2009 12:20 schreef CherryLips het volgende:
Dat lila en blauwe shirtje spaar ik, zijn erg fijn. Wil hem nog in het roze en donkerroze, maar die hebben ze steeds niet in mijn maat
Ik heb ze in het groen, lila, blauw, zwart en witquote:Op donderdag 2 juli 2009 12:21 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Lekker zijn die hevolgens mij heb ik ze in groen, bruin (taupe?) en zwart al....
quote:
Dan is het niet dezelfdequote:Op donderdag 2 juli 2009 11:54 schreef Dipkip het volgende:
Hij valt onder de shorts, volgens mij is het een soort veredelde joggingbroek. Tis ook bedoelt om in te slapen wat mij betreft, nou ja of bankhangen.
Nou dat is precies wat ik dus ook met schoenen/laarzen heb!! Mijn kuiten zijn ook te dik, ben hard aan het sporten maar voor mijn kuiten helpt het niets (voor de rest ook nog nietquote:Op donderdag 2 juli 2009 15:46 schreef Dipkip het volgende:
Ik vind dat je met halfhoge schoenen altijd van die kuiten krijgt onder een rokje. Ik heb van mezelf al enorme kuiten, echt enorm kut want ik kan dus nooit normaal laarzen kopen etc. Nooit gekund ook, ook niet toen ik extreem mager wasis blijkbaar mn bouw ofzo.
Anyway ik doe dus of hoge laarzen of lage schoenen onder een jurk / rok want dit soort vind ik alleen leuk bij meisjes met van die rechte beentjes zeg maar. Bij mij staat het extreem stom.
Wat bij mij trouwens de doorslag gaf om deze schoenen stom te vinden is dat er ritsen in zitten![]()
Ja afgelopen seizoen was het echt kut om laarzen met wijde schacht te vinden...quote:Op donderdag 2 juli 2009 15:55 schreef Dipkip het volgende:
Met sporten gaat dat ook niet weg hoor. Bij mij wordt het er alleen maar erger van, maar dat is omdat het bij mij allemaal spier is. Overal heb ik vet maar dat is allemaal spier en joost mag weten waarom... Ik moet ook die met extra wijde schacht en dan niet de gewoon wat wijdere schacht die veel schoenenzaken hebben maar echt de 2XL die ze bijna nergens hebben, laatste keer had ik keuze uit 4 modellen
Dat vind ik ook. Je moet altijd maar afwachten wat er verdwenen is uit je order en als je veel bestelt kun je dat lang niet altijd afleiden uit de verandering van het bedrag. Bovendien kunnen ze dat prima geautomatiseerd mailen.quote:Op donderdag 2 juli 2009 16:18 schreef Debsterr het volgende:
Ik net even checken of er al iets in behandeling genomen is.. is het totaalbedrag ineens een tientje hoger! Ze hebben dus de ¤10,- bon eruit gehaald.. maar gelukkig die van de sale laten staan en verder niks veranderd. Toch blijf ik het krom vinden dat een bedrijf rommelt met je order, maar geen begeleidend schrijven stuurt.
Ik vind tegenwoordig de schachten van laarzen zo wijd, ik denk altijd stiekem: maken ze niets meer voor mensen met dunne kuiten...quote:Op donderdag 2 juli 2009 15:59 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ja afgelopen seizoen was het echt kut om laarzen met wijde schacht te vinden...![]()
Ik ga meestal kijken bij v/d Assem in Rotterdam, maar daar zijn ze wel aan de prijs! Of goed zoeken op internet!
Mijn kuiten zijn ook 1 en al spier, heb telkens het gevoel dat ze uit elkaar klappen als ik aan het sporten ben.. ach ja.. er zijn wel ergere dingen![]()
Zulke droeg ik vroeger tijdens mijn dorkydays dat ik nog niet op hakken kon lopen zonder op mijn smoeltje te vallen!quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:24 schreef Jojoortje het volgende:
[ afbeelding ]
En ik moet het even gezegd hebben.. Wat een lelijke schoenen!![]()
Bordeauxrode Dr. Martens had ik vroegerquote:Op donderdag 2 juli 2009 17:23 schreef pumpkinsoup het volgende:
Ik vind die laarsjes een beetje op die dr. martens lijken, die had ik vroeger altijd
Weinig.quote:Op donderdag 2 juli 2009 17:19 schreef alors het volgende:
[..]
Ik vind tegenwoordig de schachten van laarzen zo wijd, ik denk altijd stiekem: maken ze niets meer voor mensen met dunne kuiten...
Die middelsten had ik ook besteld maar die zijn weer retour gegaan i.v.m. een te lage hals. Wilde ze gaan dragen als het kouder wordt en met zo'n lage hals houd ik het alsnog niet warm. *kouwkleum*quote:
De ultieme reden om leuke sjaaltjes te kopenquote:Op donderdag 2 juli 2009 20:15 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
Die middelsten had ik ook besteld maar die zijn weer retour gegaan i.v.m. een te lage hals. Wilde ze gaan dragen als het kouder wordt en met zo'n lage hals houd ik het alsnog niet warm. *kouwkleum*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |