abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70616925
Ik heb ook wel wat blousjes van H&M die wél goed zitten, dus ik blijf stug bestellen en terugsturen

Maar ik begrijp niet waarom ze de knoopjes niet wat handiger er op zetten. Er zit er altijd een net onder mn BH en de volgende een stuk boven mn BH. Lijkt me vrij logisch dat het dan meestal gaat kieren...
  vrijdag 3 juli 2009 @ 16:33:39 #27
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_70617151
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 15:56 schreef Smart_ass het volgende:

[..]

Dat lange taupekleurige ding in de onderste rij van dat onderste plaatje had ik laatst ook besteld, maar die zat mega raar en flubberde helemaal. Ben benieuwd hoe die bij jou zit.
Volgens mij zit die hals direct onder en naast m'n tietjes als je er 1x aan trekt.. Maar goed, maar eens zien hoe 'ie zit!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_70617153
*schuift aan voor een bordje friet*
I had a signature once. It was awful.
  vrijdag 3 juli 2009 @ 16:34:16 #29
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_70617165
Wij gaan straks frietjes halen ! Met stoofvlees en een kaassouflé .
pi_70617350
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 16:34 schreef Debsterr het volgende:
Wij gaan straks frietjes halen ! Met stoofvlees en een kaassouflé .
Kaassoufle, Jammie.
pi_70617612
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 16:33 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Volgens mij zit die hals direct onder en naast m'n tietjes als je er 1x aan trekt.. Maar goed, maar eens zien hoe 'ie zit!
De bovenkant was nog niet eens zo'n ramp geloof ik, maar de stof is echt vreemd en vooral de onderkant flubberde bij mij. Maargoed, misschien staat ie jou wel heul mooi.
pi_70617644
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 16:28 schreef Dipkip het volgende:
Ik heb ook wel wat blousjes van H&M die wél goed zitten, dus ik blijf stug bestellen en terugsturen

Maar ik begrijp niet waarom ze de knoopjes niet wat handiger er op zetten. Er zit er altijd een net onder mn BH en de volgende een stuk boven mn BH. Lijkt me vrij logisch dat het dan meestal gaat kieren...
Ja dat heb ik dus ook. Maar ik heb geen één blousje die echt goed zit. Terwijl ik verschillende merken heb gepast, niet alleen H&M. Het zit gewoon altijd kut. Mja, anders moet ik ze maar dichtknopen voor zover het kan, en er een hemdje onder dragen denk ik.
pi_70617714
Ik heb tussen het biefstuk-bakken door even wat kleding aangehad.
Het wit/roze gestreepte vest is echt hoerig lelijk....djies ik heb al iets tegen hardroze maar dit is wel heul ieuw!
Dit model maar dan de wit/roze versie

Een blauw vestje van Divided, voor 5 euro prima te doen. Alleen jammer dat divided zo wisselvallig uitvalt. Bij de normale kleding van H&M heb ik meestal XS en bij divided is 36 net goed...
Kan even geen foto vinden hiervan.

Ik heb ook al van de sleehak dingen aangehad, passen en lopen prima alleen is de kleur niet beige maar lichtgoud ofzo Geen idee wat ik er mee doe....

Tot zo ver het verslag
pi_70617757
Foto van die schoenen?
pi_70617786
Wat eet jij vroeg Linnie!!
pi_70617875
Mijn pakket is binnen

Zal straks posten hoe of wat
pi_70617932
Ja, ik moet mijn vaders huisje verven Daar ga ik om 17.00 heen, ik ben ook al aan het loeren naar de donkere wolken die hier hangen ivm op de fiets gaan. Maar mijn auto is kapoet dus die kan ik niet gebruiken.

Uhm deze maar dan in het beige, vind ze niet echt mooi maar lopen lekker
pi_70618031
Donkere wolken? Hier breekt de zon weer door. We hebben precies tussen de buien in gezeten, het heeft geen druppel geregend
I had a signature once. It was awful.
pi_70618123
Hier ook nog niet, maar het begint ineens hard te waaien enzo, ik wilde dat het lekker ging regenen ben het warme weer best wel moe!!
pi_70618129
Tot hoe laat reden ze nou ook al weer?
Noot noot.
pi_70618312
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 17:00 schreef Linnie20v het volgende:
Hier ook nog niet, maar het begint ineens hard te waaien enzo, ik wilde dat het lekker ging regenen ben het warme weer best wel moe!!
Ik ook. Ik hoop dat het zo lekker hard gaat regenen, koelt het ook wat af.
pi_70618427
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 17:00 schreef Jojoortje het volgende:
Tot hoe laat reden ze nou ook al weer?
21:00 hier.... heb je nog niks? is het een groot pakket?
  vrijdag 3 juli 2009 @ 17:18:40 #43
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_70618738
Haha alweer een topic vol En wat een discussies over Het Vrouwelijk Figuur en Patatjes

Ik wil eigenlijk uit eten maar ik weet echt totaal niet waar. Je hebt ook nergens een goeie site waar je een beetje normaal kan zoeken en selecteren op restaurants.. Nouja. Ik ga weer verder met mijn zoektocht
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_70618972
Enfermera in welke regio zoek je? Misschien kan ik helpen

Ik ga vanavond roerbakken. Met champs. Nom!

Ik ben nieuwsgierig naar m'n pakket maar ik zweet al bij de gedachte het te moeten uitpakken

Op mijn werk had het keihard geregend, was daar echt lekker buiten Hier is het nog steeds snikheet en benauwd
pi_70619589
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 17:09 schreef Dipkip het volgende:

[..]

21:00 hier.... heb je nog niks? is het een groot pakket?
Nee Het is een redelijk groot pakket ja
Noot noot.
  vrijdag 3 juli 2009 @ 17:55:15 #46
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_70619819
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 17:25 schreef Daph_ het volgende:
Enfermera in welke regio zoek je? Misschien kan ik helpen

Ik ga vanavond roerbakken. Met champs. Nom!

Ik ben nieuwsgierig naar m'n pakket maar ik zweet al bij de gedachte het te moeten uitpakken

Op mijn werk had het keihard geregend, was daar echt lekker buiten Hier is het nog steeds snikheet en benauwd
Oeh, lekkel!
Echt, regent het? Hier niet hoor, nog niks xD

Zuid-Holland, woon zelf in Gouda maar wil soms wel 's wat nieuws proberen.
We hebben al wat nieuws gevonden om te proberen vanaaf trouwens: Bij Ons. Ziet er wel leuk uit
pi_70619882
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 17:55 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Oeh, lekkel!

We hebben al wat nieuws gevonden om te proberen vanaaf trouwens: Bij Ons. Ziet er wel leuk uit
Hier regent het niet helaas (mijn werk is in Aalsmeer, ik woon zelf in Amsterdam)

Euh Gouda is nou net weer een plaats waar ik niks ken In Zuid-Holland weet ik wel de Pannenkoekenboerderij bij Leiderdorp te vinden, echt nomnom!! Pannenkoeken met champignons en spek

Goed, ik dwaal af
pi_70620004
MIJN PAKKETJE IS ERRRRRRRRRRRRRRRRRRRR

*Gaat alles passen*
Noot noot.
  vrijdag 3 juli 2009 @ 18:03:01 #49
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_70620028
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 17:57 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Hier regent het niet helaas (mijn werk is in Aalsmeer, ik woon zelf in Amsterdam)

Euh Gouda is nou net weer een plaats waar ik niks ken In Zuid-Holland weet ik wel de Pannenkoekenboerderij bij Leiderdorp te vinden, echt nomnom!! Pannenkoeken met champignons en spek

Goed, ik dwaal af
Oke dan Jij zit net in de lucky zone

Hahahaha Ga ik iig onthouden, thanks!

@ Jojoortje: spannendddd!!! Foto's straks?
  vrijdag 3 juli 2009 @ 18:03:25 #50
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_70620039
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 17:55 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Oeh, lekkel!

Dat ziet er zeker leuk uit!

En van mij mag het ff flink onweren en regenen, het is hier verdomme binnen warmer dan het buiten is .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')