Volgens mij zit die hals direct onder en naast m'n tietjes als je er 1x aan trekt.. Maar goed, maar eens zien hoe 'ie zit!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:56 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Dat lange taupekleurige ding in de onderste rij van dat onderste plaatje had ik laatst ook besteld, maar die zat mega raar en flubberde helemaal. Ben benieuwd hoe die bij jou zit.
Kaassoufle, Jammie.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:34 schreef Debsterr het volgende:
Wij gaan straks frietjes halen! Met stoofvlees en een kaassouflé
.
De bovenkant was nog niet eens zo'n ramp geloof ik, maar de stof is echt vreemd en vooral de onderkant flubberde bij mij. Maargoed, misschien staat ie jou wel heul mooi.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:33 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Volgens mij zit die hals direct onder en naast m'n tietjes als je er 1x aan trekt.. Maar goed, maar eens zien hoe 'ie zit!
Ja dat heb ik dus ook. Maar ik heb geen één blousje die echt goed zit.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:28 schreef Dipkip het volgende:
Ik heb ook wel wat blousjes van H&M die wél goed zitten, dus ik blijf stug bestellen en terugsturen![]()
Maar ik begrijp niet waarom ze de knoopjes niet wat handiger er op zetten. Er zit er altijd een net onder mn BH en de volgende een stuk boven mn BH. Lijkt me vrij logisch dat het dan meestal gaat kieren...
Ik ook. Ik hoop dat het zo lekker hard gaat regenen, koelt het ook wat af.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:00 schreef Linnie20v het volgende:
Hier ook nog niet, maar het begint ineens hard te waaien enzo, ik wilde dat het lekker ging regenen ben het warme weer best wel moe!!
Neequote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:09 schreef Dipkip het volgende:
[..]
21:00 hier.... heb je nog niks?is het een groot pakket?
Oeh, lekkel!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:25 schreef Daph_ het volgende:
Enfermera in welke regio zoek je? Misschien kan ik helpen
Ik ga vanavond roerbakken. Met champs. Nom!
Ik ben nieuwsgierig naar m'n pakket maar ik zweet al bij de gedachte het te moeten uitpakken
Op mijn werk had het keihard geregend, was daar echt lekker buitenHier is het nog steeds snikheet en benauwd
Hier regent het niet helaasquote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:55 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oeh, lekkel!
Echt, regent het? Hier niet hoor, nog niksxD
Zuid-Holland, woon zelf in Gouda maar wil soms wel 's wat nieuws proberen.
We hebben al wat nieuws gevonden om te proberen vanaaf trouwens: Bij Ons. Ziet er wel leuk uit
Oke danquote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:57 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Hier regent het niet helaas(mijn werk is in Aalsmeer, ik woon zelf in Amsterdam)
Euh Gouda is nou net weer een plaats waar ik niks kenIn Zuid-Holland weet ik wel de Pannenkoekenboerderij bij Leiderdorp te vinden, echt nomnom!! Pannenkoeken met champignons en spek
Goed, ik dwaal af
Dat ziet er zeker leuk uit!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:55 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oeh, lekkel!
Echt, regent het? Hier niet hoor, nog niksxD
Zuid-Holland, woon zelf in Gouda maar wil soms wel 's wat nieuws proberen.
We hebben al wat nieuws gevonden om te proberen vanaaf trouwens: Bij Ons. Ziet er wel leuk uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |