SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet iemand tot wanneer deze code werkt? Een vriendin van me wil nog bestellen, maar als hij maandagochtend niet meer werkt kan ze dat beter nu doen....quote:# Kortingscodes
# Nieuwe codes zijn altijd welkom
25% korting op de sale = 8549
Ik zie het ja, sorry daarvoorquote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:24 schreef Imperfect-Angel het volgende:
Die vest is leuk!!!!!!!!
Jurkje kan ik niet goed zijn ivm wazigheid maar die vest is leuk!!!!
Tot en met 5 juli, dus maandag geldt ie niet meer..quote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:49 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Weet iemand tot wanneer deze code werkt? Een vriendin van me wil nog bestellen, maar als hij maandagochtend niet meer werkt kan ze dat beter nu doen....
Dat vestje is zoooooo fijn! Het zit lekker, zacht stofje, maar niet dik en is gewoon leukquote:
Thnx. zsm bestellen dus en dan maandagochtend evt nog wat toevoegenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:53 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Tot en met 5 juli, dus maandag geldt ie niet meer..
Maar hoe komen jullie daar dan bij dat hij bestaatquote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:54 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Dat vestje is zoooooo fijn! Het zit lekker, zacht stofje, maar niet dik en is gewoon leukIk ben tijden op zoek geweest naar een fijn/leuk vest en nu gevonden
Gewoon een stringquote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:04 schreef Jojoortje het volgende:
Even een vraagje he![]()
Wat doen jullie altijd aan onder je jurkjes? Boxer? String? Ik meestal een lang broekje, anders schuren mijn bovenbenen tegen elkaar als ik loop
Wat een poepppppjeeee!!!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:04 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Mijn mama heeft 'm gemaakt gelukkig.
Dan ga ik stiekem een paar foto's spammen van onze Rinske.
[foto's]
En zo groot is ze nu ongeveer.
AAAAAWWWWquote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:04 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Mijn mama heeft 'm gemaakt gelukkig.
Dan ga ik stiekem een paar foto's spammen van onze Rinske.
[ afbeelding ]
mini pup, een week oud.
[ afbeelding ]
Gekozen, 4 weken oud.
[ afbeelding ]
En zo groot is ze nu ongeveer.
Staat je allemaal heel goed!! En zo'n zwart jurkje is echt altijd goed, voor bijna alle gelegenhedenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:04 schreef Daph_ het volgende:
Zoooo.. Foto's gemaakt. Wat ik al niet voor jullie over heb!!
Voila.. Singletje ook maar in het turkoise besteld
[ afbeelding ]
HET Vestje in het grijs
[ afbeelding ]
En tot slot.. Het Jurkje..
[ afbeelding ]
Oh en ik heb ook nog armbanden binnen, maar daar heb ik geen foto van
Jullie?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar hoe komen jullie daar dan bij dat hij bestaat. Ik heb m echt nog nooit gezien.
In 't zwart kun je 'm bestellen via het bestelformulier, en de grijze ook.. Daar heb ik de codes vanquote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:58 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Gewoon een string
Heb geen last van schurende bovenbenen moet ik zeggen![]()
[..]
Wat een poepppppjeeee!!!![]()
![]()
@ Daph: leuk singletje!
En wat een leuk vestjeeeeeeeee omgNou wil ik 'm ook
Jammer dat de kortingscode maandag niet meer werkt
Nou nee, ik zie hem nu voor de tweede of derde keer ofzo voorbij komenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:59 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Jullie?Heeft nog iemand 'm ontdekt?
Ik zag 'm plotseling in de sale staan, bij de zwem- en sportkleding!
Ik zag 'm idd staan bij een model in de gewone collectie nog waar de broek bij staat, volgensmij hoort ie daarbij. Is btw de broek die ik een tijdje geleden besteld hebquote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:00 schreef Daph_ het volgende:
[..]
In 't zwart kun je 'm bestellen via het bestelformulier, en de grijze ook.. Daar heb ik de codes vanVan de paarse ook trouwens! Alleen de witte niet
Ik altijd een hipster, mits een wijd jurkje natuurlijk, maar ik heb geen strakke jurkjesquote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:00 schreef Debsterr het volgende:
Oh, en ik draag bij jurkjes ook altijd gewoon een string..maar als ik gewoon normaal sta is er maar zo'n 3 cm bovenbeen dat elkaar raakt, dus dat scheelt ook wel weer.
Dat ben ik steedsquote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou nee, ik zie hem nu voor de tweede of derde keer ofzo voorbij komen.
Maandag krijg je geen extra korting meer he op saledingenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:06 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ik zag 'm idd staan bij een model in de gewone collectie nog waar de broek bij staat, volgensmij hoort ie daarbij. Is btw de broek die ik een tijdje geleden besteld heb
Ach, ik kijk maandag wel in de sale of ie daar staatWe'll see..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |