abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70638874
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 12:19 schreef Inu het volgende:

[..]

Die bovenste heb ik ook aangehad, maar ik vond het echt een flutstofje voor die prijs
Ja de kwaliteit is niet 'woow'.
Ik vond het een leuk kleurtje en ik moest nog iets hebben voor op m'n short . Verder is het een basic shirtje dus ik verwacht er ook niet teveel van.
pi_70639517
Gofterdegofter, ik zit al 2 maanden (!) te wachten op die najaarsbestelling, is ie ALWEER uitgesteld STERF H&M
pi_70640504
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 11:12 schreef Crientj het volgende:

[..]

Dankjewel =]

Und dit uit de sale gevist

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bovenste top en rok heb ik ook. Die rand van die top schiet heel irritant omhoog. Moet hem nog vastzetten met naald en draad maar ben lui. Beetje stom dat de H&M dit zelf niet gedaan heeft...

Er is trouwens al 2x een poging gedaan om mijn zending in 2 delen te splitsen. Heb het tot nu toe weten tegen te houden. Als ze het alsnog flikken om het in 2 delen te versturen dan krijgen ze een boze mail!
Wild horses run unbridled or their spirit dies...
pi_70640545
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 13:07 schreef Chanty87 het volgende:
Gofterdegofter, ik zit al 2 maanden (!) te wachten op die najaarsbestelling, is ie ALWEER uitgesteld STERF H&M
Van half juli naar eind juli zeker?
pi_70640607
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 22:18 schreef Jojoortje het volgende:

Daph, heb hetzelfde jurkje dus...

Ik heb hem nu aan
En nog in mn bestelling zitten met kleurtjes en in het taupe

Die bestelling staat nu manco! Net op tijd om nieuwe dingen te bestellen nog snel met die code dan!
En dan maandag idd gewoon bij gooien
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
pi_70640694
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 14:00 schreef Imperfect-Angel het volgende:

[..]

Bovenste top en rok heb ik ook. Die rand van die top schiet heel irritant omhoog. Moet hem nog vastzetten met naald en draad maar ben lui. Beetje stom dat de H&M dit zelf niet gedaan heeft...

Er is trouwens al 2x een poging gedaan om mijn zending in 2 delen te splitsen. Heb het tot nu toe weten tegen te houden. Als ze het alsnog flikken om het in 2 delen te versturen dan krijgen ze een boze mail!
Raar om zo'n randje dan niet vast te zetten.
Naja, ik ben benieuwd of ie op tijd (lees voordat mn ouders terug zijn van vakantie) binnen is. *Onschuldig fluit
Eerst maar wachten op mn bestelling die in behandeling is genomen. =]
pi_70640843
ik vind deze zo vet he
maar altijd als ik kijk is ie er alleen in 36 of 38 en daar pas ik niet in
pi_70640873
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 22:42 schreef Jojoortje het volgende:
[ afbeelding ]

Okeeeee foto van ons jurkje
Volgensmij.....weet het niet zeker heb ik iets soortgelijks gepast in het wit...die zat bij mij niet helemaal cool bij de tieten. Of jij hebt iets leukers aan. Die van jou ziet er leuk uit!
pi_70640892
Waarom zijn er zo weinig afhaalplaatsen? In Utrecht centrum kun je alleen terecht bij een of ander vaag tv-bedrijfje dat elke dag om 18.00 uur sluit Ik wil gewoon tot bij een AH tot 20.00 uur terecht kunnen ofzo
pi_70640991
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 00:36 schreef Smart_ass het volgende:

[..]

Mooi!
Dankje!
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 10:32 schreef pumpkinsoup het volgende:
Ik heb dat zwarte jurkje die Jojoortje en Daph_ hebben geloof ik ook in mijn kast hangen weet het niet zeker hoor, maar hij lijkt er erg op..
Bij een evt. H&Mmeet, gaan we allemaal die jurkjes aan doen
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 14:05 schreef liefie_ het volgende:
Ik heb hem nu aan
En nog in mn bestelling zitten met kleurtjes en in het taupe
Die met die kleurtjes is ook heeeeel leuk!!!!
Noot noot.
pi_70641030
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 12:05 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dit bij mn bestelling gegooid, mijn mama zal wel denken ik had eerst iets voor 60 euro besteld, en nu is het 125 geworden geloof ik gelukkig doet ze er nooit zo moeilijk over . die bolero vind ik trouwens echt zooo schattig, had hem nog nooit eerder gezien ik vond hem eigenlijk nog een beetje te duur voor een bolero (30euro), maar ik wil hem echt hebben
Oooh die lange topjes zitten zooo lekker he! Ik hou niet van die korte topjes waar je een blote rug ziet als je bukt
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 12:38 schreef pumpkinsoup het volgende:
en dit erbij, en nu stop ik echt met bestellen, zit nu op de 200 euro

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die armband
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 14:18 schreef Inu het volgende:
Waarom zijn er zo weinig afhaalplaatsen? In Utrecht centrum kun je alleen terecht bij een of ander vaag tv-bedrijfje dat elke dag om 18.00 uur sluit Ik wil gewoon tot bij een AH tot 20.00 uur terecht kunnen ofzo
Ik heb mazzel. Hier 5 km vandaan is een Shell die elke dag open is tot 9 uur!
Noot noot.
pi_70641038
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 14:22 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Dankje!
[..]

Bij een evt. H&Mmeet, gaan we allemaal die jurkjes aan doen
[..]

Die met die kleurtjes is ook heeeeel leuk!!!!
Ik weet het een vriendin zag mijn zwarte en heeft ook een met kleurtjes en een taupe besteld
(en al binnen! terwijl ik al eerder die van mij had besteld )
  zaterdag 4 juli 2009 @ 14:29:50 #164
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_70641144
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 14:25 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Oooh die lange topjes zitten zooo lekker he! Ik hou niet van die korte topjes waar je een blote rug ziet als je bukt
[..]

Die armband
[..]

Ik heb mazzel. Hier 5 km vandaan is een Shell die elke dag open is tot 9 uur!
Inderdaad, ik houd ook niet van die te korte topjes
Dit jurkje trouwens, weet niet of het dezelfde is?
pi_70641156
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 14:02 schreef Imperfect-Angel het volgende:

[..]

Van half juli naar eind juli zeker?
Ja, eerst al van begin juli naar half, en nu naar eind juli grrr
pi_70641165
Hallo mutsen, heb het vorige topic beetje bijgelezen, jullie weten dat ik vrij fors ben ik wáááág het niet om een witte legging aan te trekken, zag net zo;n snol nog erin lopen echt alle putjes te zien! MENS kijk toch eens in de spiegel
wonder boven wonder heb ik nu een grijze aan, maar wel met een lang jurkje, van me mama gekregen ik doe later wel showen, ben erg druk geweest, en oh, heb me eindtoets van school voltooid met 120 punten van de 130 en vandaag dus giga leuk jurkje en legging gekregen van moeders, en heb dat tuniekje van de veromoda nog geruild en en uhm nog een blousejurk
pi_70641219
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 12:05 schreef pumpkinsoup het volgende:
afbeelding ]
dit bij mn bestelling gegooid, mijn mama zal wel denken ik had eerst iets voor 60 euro besteld, en nu is het 125 geworden geloof ik gelukkig doet ze er nooit zo moeilijk over . die bolero vind ik trouwens echt zooo schattig, had hem nog nooit eerder gezien ik vond hem eigenlijk nog een beetje te duur voor een bolero (30euro), maar ik wil hem echt hebben
*knip*
ik draag altijd die heule lange tanktops, en dan een riem om mn middel, dacht dat het me een vatsige koe maakte maar het staat errug leuk, vooral op een witte linnen broek, maar jij past natuurlijk wel 3x in mij
  zaterdag 4 juli 2009 @ 14:35:07 #168
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_70641270
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 14:32 schreef Kleintje19 het volgende:

[..]

*knip*
ik draag altijd die heule lange tanktops, en dan een riem om mn middel, dacht dat het me een vatsige koe maakte maar het staat errug leuk, vooral op een witte linnen broek, maar jij past natuurlijk wel 3x in mij
Haha ik draag ze meestal boven een legging, staat ook wel leuk
  zaterdag 4 juli 2009 @ 14:40:14 #169
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_70641370
Trouwens, weet iemand dat? Ik ga begin augustus 3 weken op vakantie (Italie ), maar die bestelling van de fall collectie komt eind juli. Grote kans (bij H&M dus) dat ze te laat zijn of dat ik 'm de dag krijg dat ik wegga ofzo.
Maar kan ik het dan nog wel gewoon terugsturen daarna?? Want het is in principe hun schuld dat ze het opschuiven Of is dat maar een richtlijn, die 2 weken?? Of moet je dan bellen ofzo dat je het later terugstuurd, als je al wat terugstuurd?
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_70641394
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 14:30 schreef Kleintje19 het volgende:
Hallo mutsen, heb het vorige topic beetje bijgelezen, jullie weten dat ik vrij fors ben ik wáááág het niet om een witte legging aan te trekken, zag net zo;n snol nog erin lopen echt alle putjes te zien! MENS kijk toch eens in de spiegel
wonder boven wonder heb ik nu een grijze aan, maar wel met een lang jurkje, van me mama gekregen ik doe later wel showen, ben erg druk geweest, en oh, heb me eindtoets van school voltooid met 120 punten van de 130 en vandaag dus giga leuk jurkje en legging gekregen van moeders, en heb dat tuniekje van de veromoda nog geruild en en uhm nog een blousejurk
Gefeliciteerd! =]
pi_70641459
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 14:29 schreef pumpkinsoup het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Zo hard hetzelfde jurkje weer
Noot noot.
pi_70641517
jullie dragen hem zoner hempje of zo er onder? (hét jurkje?) Dan vind ik hem wat te sexy laag geloof ik (bij mij dan)
  zaterdag 4 juli 2009 @ 14:49:24 #173
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_70641590
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 14:47 schreef liefie_ het volgende:
jullie dragen hem zoner hempje of zo er onder? (hét jurkje?) Dan vind ik hem wat te sexy laag geloof ik (bij mij dan)
Zonder hempje
pi_70641624
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 14:29 schreef pumpkinsoup het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
He, die heb ik aan vandaag .
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_70641636
hmm staks maar eens (binnenshuis)
Ik heb al een goede graadmeter verzonnen
Vriendje is voor school aan het werk
Als ie zich daarna niet meer kan concertreren is het te erg en kan ik hem niet naar buiten aan
pi_70641667

Soortgelijk iets in het turquoise gescoord bij de H.moller. Met 50% korting en cadeabon waadoor hij gratis was!

[ Bericht 0% gewijzigd door Imperfect-Angel op 04-07-2009 16:57:55 ]
pi_70641816
maxima droeg de beige satijnen schoenen met rieten sleehak op alexia´s eerste schooldag . niemand opgevallen ? kijk maar eens terug ..
pi_70641859
Ik vond ze er ook al op lijken
Maar ik betwijfel of maxima op een gelegenheid waar zo veel pers zal zijn H&M schoentjes zal dragen...
  zaterdag 4 juli 2009 @ 15:05:52 #179
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_70641895
Stiekem zit maxima ook al om 8 uur 's ochtends voor d'r computer om de sale te plunderen
pi_70641940
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 14:47 schreef liefie_ het volgende:
Zonder
Noot noot.
pi_70641964
Nou als ik haar was huurde ik daar iemand voor in

Zou ze hier kijken voor geschikte kortingscodes en toffe vondsten?
Hai Max!

En als ik me goed herinner trouwens hadden die schoenen meer een kurk zool dan rietspullie toch?
naja ik heb geen zin om het terug te kijken haha
pi_70643012
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 15:05 schreef pumpkinsoup het volgende:
Stiekem zit maxima ook al om 8 uur 's ochtends voor d'r computer om de sale te plunderen
En dan zo hopen dat het bezorgd wordt als Bea ergens een lintje aan het doorknippen is
pi_70644873
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 15:55 schreef Dipkip het volgende:

[..]

En dan zo hopen dat het bezorgd wordt als Bea ergens een lintje aan het doorknippen is
En WimLex aan het watermanagen is
pi_70645520
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 15:07 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Zonder
Ik mét. Ik vind dat het anders mijn boobs teveel benadrukt en die hebben geen extra aandacht nodig
  zaterdag 4 juli 2009 @ 17:20:46 #185
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_70645552
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 17:19 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Ik mét. Ik vind dat het anders mijn boobs teveel benadrukt en die hebben geen extra aandacht nodig
Ik heb bijna geen boobs, dus het maakt niet zoveel uit
pi_70645562
Nou dan mag ie wel ff wat water hier heen managen
Het heeft hier al kei lang niet geregend

Dan kan max nog ff snel gebruik maken van die kortingscode
pi_70646322
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 12:38 schreef pumpkinsoup het volgende:
en dit erbij, en nu stop ik echt met bestellen, zit nu op de 200 euro

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waar staat dat vestje? ik vind 'm leuk.
"Als WimLex aan het watermanagen is"
  zaterdag 4 juli 2009 @ 17:56:35 #188
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_70646510
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 17:50 schreef DanseMacabre het volgende:

[..]

Waar staat dat vestje? ik vind 'm leuk.
"Als WimLex aan het watermanagen is"
Is van de herfstcollectie heb hier alle codes vandaan
pi_70646828
Oh, super dankje!
*gaat shoppen.
pi_70646931
Dat vintagejasje van pagina 17 is echt tof!
  zaterdag 4 juli 2009 @ 18:15:51 #191
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_70647065
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 18:10 schreef Butterfly91 het volgende:
Dat vintagejasje van pagina 17 is echt tof!
Ja he, ik zat ook al te twijfelen of ik die zou nemen of niet. Maar ik koop hem wel na de vakantie, heb nu al teveel uitgegeven, en ik ga in Italië waarschijnlijk ook nog veel dingen kopen Mijn zus heeft trouwens zo'n soort jasje, alleen die is voor mij wat te groot helaas
pi_70647218
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 18:15 schreef pumpkinsoup het volgende:

[..]

Ja he, ik zat ook al te twijfelen of ik die zou nemen of niet. Maar ik koop hem wel na de vakantie, heb nu al teveel uitgegeven, en ik ga in Italië waarschijnlijk ook nog veel dingen kopen Mijn zus heeft trouwens zo'n soort jasje, alleen die is voor mij wat te groot helaas
Ik heb ook al veel teveel uitgegeven . Maar hij is idd echt leuk
  zaterdag 4 juli 2009 @ 18:41:07 #193
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_70647752
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 17:56 schreef pumpkinsoup het volgende:

[..]

Is van de herfstcollectie heb hier alle codes vandaan
Wow, wat een goeie link Cool!
Heb nog ff gekeken maar wat ik nu besteld heb vind ik gewoon en de andere dingen die ik wel geinig vind in de catalogus, die staan mij gewoon niet.. Dan denk ik dat het me leuk staat maar dan past het gewoon niet bij me dus dat bestel ik maar niet meer, dat soort dingen.

Is er iemand die nog antwoord weet op mijn vraag? -->
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 14:40 schreef Enfermera het volgende:
Trouwens, weet iemand dat? Ik ga begin augustus 3 weken op vakantie (Italie ), maar die bestelling van de fall collectie komt eind juli. Grote kans (bij H&M dus) dat ze te laat zijn of dat ik 'm de dag krijg dat ik wegga ofzo.
Maar kan ik het dan nog wel gewoon terugsturen daarna?? Want het is in principe hun schuld dat ze het opschuiven Of is dat maar een richtlijn, die 2 weken?? Of moet je dan bellen ofzo dat je het later terugstuurd, als je al wat terugstuurd?
Many thanks alvast
  zaterdag 4 juli 2009 @ 18:45:00 #194
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_70647852
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 18:41 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Wow, wat een goeie link Cool!
Heb nog ff gekeken maar wat ik nu besteld heb vind ik gewoon en de andere dingen die ik wel geinig vind in de catalogus, die staan mij gewoon niet.. Dan denk ik dat het me leuk staat maar dan past het gewoon niet bij me dus dat bestel ik maar niet meer, dat soort dingen.

Is er iemand die nog antwoord weet op mijn vraag? -->
[..]

Many thanks alvast
Haha heb ik inderdaad ook, daarom ook niet zo veel meer besteld van de nieuwe collectie
En geen idee trouwens, misschien dat als je het 31 juli nog niet binnenhebt dat je dan even moet gaan bellen en vragen of je dingen eventueel later zou kunnen terugsturen, zodat ze daar rekening mee kunnen houden, het is tenslote hun schuld inderdaad dat het opgeschoven is dan. Ik ga trouwens ook 3 weken naar Italië, maar ik ga volgende week al
pi_70648294
Toch weer te zwak he

Totaal: 114,76 euro
pi_70648706
Heb gisteravond de spullen gepast....zometeen even herhalen want ik weet al niet meer wat ik wel en niet leuk vind
pi_70649033
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 18:45 schreef pumpkinsoup het volgende:

[..]

Haha heb ik inderdaad ook, daarom ook niet zo veel meer besteld van de nieuwe collectie
En geen idee trouwens, misschien dat als je het 31 juli nog niet binnenhebt dat je dan even moet gaan bellen en vragen of je dingen eventueel later zou kunnen terugsturen, zodat ze daar rekening mee kunnen houden, het is tenslote hun schuld inderdaad dat het opgeschoven is dan. Ik ga trouwens ook 3 weken naar Italië, maar ik ga volgende week al
Ze houden je niet strak aan die 2 weken termijn door de vakantie periode. M'n zusje had even gemaild/gebeld omdat zij met hetzelfde probleem zat.. Dus denk niet dat er zo moeilijk over gedaan wordt
pi_70649395
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 19:17 schreef Linnie20v het volgende:
Heb gisteravond de spullen gepast....zometeen even herhalen want ik weet al niet meer wat ik wel en niet leuk vind
Dat had ik dus ook gisteren 20 artikelen gepast in die teringhitte. Het zou slim geweest zijn om de artikelen te scheiden van die ik wel hou, en van die ik niet hou.. Maar neeeeeeeeee hoor, ik flikker alles op een hoop
DOM
Noot noot.
pi_70649537
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 11:57 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Er moet nog 1 cijfer bij, zo'n code bestaat altijd uit 6 cijfers.. Deze klopt niet
Jammer dat ik ging uitslapen, anders had ik ook wel ff in de sale gekeken. Nouja, maandag nieuwe ronden, nieuew kansen xD
Grmbl ik zou toch zweren dat ik 6 cijfers had . Zal de haast (moest een trein halen anders zou ik een uur te laat aankomen) wel geweest zijn. Zie dat de juiste code hier verderop gegeven is gelukkig. En anders hoef je maar 10 codes te proberen .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_70649790
Ik heb altijd 3 hoopjes
Jaaaaaaaaaaaaaa! ow gatver nee en hmm... hmmmm.
pi_70650006
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 20:05 schreef liefie_ het volgende:
Ik heb altijd 3 hoopjes
Jaaaaaaaaaaaaaa! ow gatver nee en hmm... hmmmm.
Dat derde hoopje gaat bij mij ook altijd meteen weg, als ik het niet in een keer leuk vind is de kans groot dat ik het nooit leuker ga vinden
pi_70650055
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 20:14 schreef Inu het volgende:

[..]

Dat derde hoopje gaat bij mij ook altijd meteen weg, als ik het niet in een keer leuk vind is de kans groot dat ik het nooit leuker ga vinden
Die regel hanteer ik ook: twijfel = niet kopen
pi_70650175
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 20:18 schreef Butterfly91 het volgende:

[..]

Die regel hanteer ik ook: twijfel = niet kopen
Ik ook! Anders ligt het toch in mijn kast weg te rotten!
Noot noot.
  zaterdag 4 juli 2009 @ 20:24:54 #204
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_70650223
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 19:31 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Ze houden je niet strak aan die 2 weken termijn door de vakantie periode. M'n zusje had even gemaild/gebeld omdat zij met hetzelfde probleem zat.. Dus denk niet dat er zo moeilijk over gedaan wordt
Thanks Daph! Ga ik tegen die tijd ffies bellen
pi_70650285
Ik had twee standaard bloesjes besteld, een zwarte en een witte met lange mouwen. Ik paste de zwarte, zat perfect, maar hij kriebelde als de t*ring bij mijn armen . Heel vaag . Dus ik heb ze maar terug gestuurd
pi_70650456
Straks foto's, nu de ondervloer voor het laminaat leggen bij pap.
pi_70650575
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 20:26 schreef MaLo het volgende:
Ik had twee standaard bloesjes besteld, een zwarte en een witte met lange mouwen. Ik paste de zwarte, zat perfect, maar hij kriebelde als de t*ring bij mijn armen . Heel vaag . Dus ik heb ze maar terug gestuurd
Ik heb echt altijd te dikke armen voor bloesjes van de H&M Heb zo een met pofmouwtjes en daar heb ik het knoopje maar van verzet, omdat ik hem zo leuk vond
pi_70653852
Welke broek zouden jullie kopen als jongen van 17?

of

?
Where you from? California What City? Compton What you drive? Impala What you smokin on? Chronic What you drinkin on? Patron What you sittin' on? The throne
  zaterdag 4 juli 2009 @ 23:09:09 #209
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_70653900
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 23:06 schreef Roscovitch het volgende:
Welke broek zouden jullie kopen als jongen van 17?

[ afbeelding ]

of

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
?
Ze zijn alle 3 wel leuk en hip! Maar persoonlijk zou ik voor de eerste 2 gaan, met als favoriet de eerste broek!
pi_70654014
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 20:14 schreef Inu het volgende:

[..]

Het ligt bij mij vaak aan hoeveel ik hou en hoeveel geld ik kwijt ben
pi_70654049
Ja die 1ste vond ik ook het mooist. Maar die 3e zie je ook echt veel mensen in en die vind ik ook wel nice.
Where you from? California What City? Compton What you drive? Impala What you smokin on? Chronic What you drinkin on? Patron What you sittin' on? The throne
pi_70654110
Het ligt er toch helemaal aan wat jij leuk vind en wat je denkt dat het beste staat?
Ik bedoel ik vind soms licht gele dingen kei leuk maar ik weet dat het me vreselijk gaat staan omdat het niet mijn kleur is
pi_70654335
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 23:14 schreef Roscovitch het volgende:
Ja die 1ste vond ik ook het mooist. Maar die 3e zie je ook echt veel mensen in en die vind ik ook wel nice.
Je gaat die broek toch niet dragen omdat je d'r zoveel mensen in ziet.
  zaterdag 4 juli 2009 @ 23:26:16 #214
123170 alors
zlata1234
pi_70654337
Ik vind nummer 1 en 3 het leukst.

1 staat vaak leuk met een leuk wit shirt/hemd
know'm sayin?
word? word.
pi_70654517
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 23:26 schreef DanseMacabre het volgende:

[..]

Je gaat die broek toch niet dragen omdat je d'r zoveel mensen in ziet.
Dat zeg ik toch niet? Is juist een reden om hem niet te kopen, maar zo kwam ik wel op het idee.
  zaterdag 4 juli 2009 @ 23:45:42 #216
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_70654784
Haha inderdaad lekker boeiend wat je draagt, hier hebben ook 10 mensen ofzo hét zwarte jurkje
pi_70654875
Vandaag voor het eerst online besteld bij H&M, leuke zomerdingetjes

Ben benieuwd of het allemaal goed komt.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  zaterdag 4 juli 2009 @ 23:51:00 #218
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_70654922
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 23:49 schreef rena het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

: o toen ik die laatste in het echt zag, had ik hem meteen gecancelled van me bestelling, vond hem in het echt niet mooi.. en hij is nu geloof ik in de winkels maar 2 euro met de sale =P
pi_70654948
Welke? edit; de laatste.
And you know I might
pi_70654961
Sowieso als je kleren bij de H&M koopt moet je er ook van uitgaan dat je veel mensen met hetzelfde als jou ziet. Voor broeken boeit me dat niet trouwens, ik heb liever wat mooie shirts voor het geld wat je daarmee bespaart. Freshcotton.
  zaterdag 4 juli 2009 @ 23:53:11 #221
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_70654987
Ehm, als het goed is was dat gewoon hier in Alphen.. maar zou ook kunnen dat die in Amsterdam ook maar iets van 2 euro is hoor, zou je anders even in de winkels moeten kijken, en als je hem leuk vind, koop je hem gewoon en haal je hem van je bestelling af =P
pi_70655031
Ik heb helaas deze zomervakantie weinig tijd om te winkelen ( ) , en ik twijfelde eigenlijk al over de lengte van het rokje en mijn benen .. Dus ik denk dat ik hem annuleer. Bedankt voor het meedenken
And you know I might
  zaterdag 4 juli 2009 @ 23:54:57 #223
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_70655038
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 23:52 schreef Roscovitch het volgende:
Sowieso als je kleren bij de H&M koopt moet je er ook van uitgaan dat je veel mensen met hetzelfde als jou ziet. Voor broeken boeit me dat niet trouwens, ik heb liever wat mooie shirts voor het geld wat je daarmee bespaart. Freshcotton.
Mwah, ik koop gewoon van alles wat door mekaar, de ene keer een vest van rond de 150 euro en de andere keer gewoon een vest van 10 euro van de H&M, zolang ik het maar leuk vind. En broeken koop ik dan weer niet bij H&M, maar dat komt omdat die gewoon heel erg snel los gaan zitten om m'n benen
  zaterdag 4 juli 2009 @ 23:55:54 #224
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_70655059
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 23:54 schreef rena het volgende:
Ik heb helaas deze zomervakantie weinig tijd om te winkelen ( ) , en ik twijfelde eigenlijk al over de lengte van het rokje en mijn benen .. Dus ik denk dat ik hem annuleer. Bedankt voor het meedenken
Je bent klein? Dan zou ik het niet doen nee, ik ben ook maar 1.62 ofzo, maar ik vind hem zelf ook te lang voor mij, heb de zwarte, maar ik vind het printje zo leuk dat ik hem niet terugstuur, maar ik denk niet dat ik hem zal gaan dragen haha.
pi_70655337
Tot waar komt hij dan? Ik ben 1.63 namelijk.
And you know I might
pi_70655445
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 23:49 schreef rena het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Ik heb die eerste top en ben er helemaal fan van! Hij past ook goed bij mijn figuur (dik )
Ik had hem eerst in het effen roze en vond hem zo fijn dat ik nu de paarse met prints heb gekocht
En ik gok dat als ik weer ga bestellen en hij is er nog in de kleur die jij hebt dat ik hem ook neem
pi_70655536
Ik heb de eerste ook al in het rood Ik draag hem wel als jurkje en niet als top, ik ben zo'n kleintje dat hij tot op mijn knieen komt
And you know I might
pi_70655759
Ik heb heb overwogen als jurkje ja (op een legging) maar ik ben lang en hij kwam maar net over mn bipsje dus ik zou me er niet fijn in gevoelt hebben
Maar hij is heeeeeeeerlijk je hoeft je nooit zorgen te maken dat ie niet flateerd zeg maar
pi_70655836
Zo dit hou ik in ieder geval: (don't mind the wit-heid please )

Shortje met turqoise singletje

Bloemen geval

Bruin shirtje

Blauw shirt met gevlochten rand (niet zichtbaar )

Een té gekke nachtoutfit

Vestje

Ik hou de sleehakken ook denk ik, en voor mijn broertje heb ik een trui weten te bemachtigen...hij zei tegen mijn moeder dat hij niets had besteld maar vond hem wel mooi Big Sis is lief, kadootje!
  zondag 5 juli 2009 @ 00:30:24 #230
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_70655953
quote:
Op zondag 5 juli 2009 00:05 schreef rena het volgende:
Tot waar komt hij dan? Ik ben 1.63 namelijk.
eigenlijk niet zo heel lang (sorry ik verwarde hem met m'n andere bloemenprint rokje, die witte met dat blauwe weet je..) maar ik weet niet, ik vond deze blijkbaar ook niet geweldig, want heb hem nog 0x aangehad
pi_70656015
Ik vind hem echt zo cute!
De kleuren zijn mooi (ook bij die blauwe)
  zondag 5 juli 2009 @ 00:34:15 #232
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_70656037
quote:
Op zondag 5 juli 2009 00:33 schreef liefie_ het volgende:
Ik vind hem echt zo cute!
De kleuren zijn mooi (ook bij die blauwe)
mwah die kleuren bij die blauwe vind ik echt niets maarjaa. en die twee rokjes die ik heb met dat kant, ik kan er echt niets mee ze staan me gewoon vreselijk, maar ik vind die rand zo lelijk.. en vind ze te lang
pi_70656064
vermaken?
Rand er af of zo?
  zondag 5 juli 2009 @ 00:38:20 #234
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_70656137
quote:
Op zondag 5 juli 2009 00:35 schreef liefie_ het volgende:
vermaken?
Rand er af of zo?
mweh, kan volgens m'n moeder niet, dan wordt die niet meer mooi zegt ze.. maar ze is zo lief om zelf zo'n kanten rokje voor me te maken dus dan verkoop ik die van de h&m wel ofzo denk ik
pi_70656255
hm is gewoon goedkoop en goed.
pi_70660250
Als je hoopjes maakt, weet je dan nog wel in welk plastic zakje je het terug moet stoppen?
I had a signature once. It was awful.
pi_70660484
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 19:02 schreef Inu het volgende:
Toch weer te zwak he

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Totaal: 114,76 euro
die tunic/jurk in het turquise (oid) is in real life ook errug mooi, alleen werden mijn boobs echt helemaal gesquist! ! en een maat groter hing er niet
pi_70660513
Bah ik klik me suf, alles is gewoon al uitverkocht! Heel nederland zit achter de pc om in de sale te shoppen.
pi_70660533
quote:
Op zondag 5 juli 2009 09:25 schreef samara het volgende:
Bah ik klik me suf, alles is gewoon al uitverkocht! Heel nederland zit achter de pc om in de sale te shoppen.

ja echt he! ik klikte op een blouse, ik zie alle kleuren, en ineens POEF zie ik paars en toen kreeg ik een melding, uitverkocht maar ik mag sowieso niet h&m shoppen dat scheelt
pi_70660819
quote:
Op zondag 5 juli 2009 00:30 schreef pumpkinsoup het volgende:

[..]

[ afbeelding ] eigenlijk niet zo heel lang (sorry ik verwarde hem met m'n andere bloemenprint rokje, die witte met dat blauwe weet je..) maar ik weet niet, ik vond deze blijkbaar ook niet geweldig, want heb hem nog 0x aangehad
Ik vind hem wel leuk vallen eigenlijk Korter hoeft van mij niet zo
And you know I might
  zondag 5 juli 2009 @ 10:07:15 #241
123170 alors
zlata1234
pi_70660832
Dat klopt gewoon niet dat alles is uitverkocht, want dat is nooit zo...
know'm sayin?
word? word.
pi_70660833
quote:
Op zondag 5 juli 2009 00:21 schreef liefie_ het volgende:
Ik heb heb overwogen als jurkje ja (op een legging) maar ik ben lang en hij kwam maar net over mn bipsje dus ik zou me er niet fijn in gevoelt hebben
Maar hij is heeeeeeeerlijk je hoeft je nooit zorgen te maken dat ie niet flateerd zeg maar
Ik snap helemaal wat je bedoelt Ik ben ook gezegend met vrouwelijke vormen en dacht eerst dat het me totaal niet zou staan (vooral op de borsten, omdat die band precies daar op valt..), maar toen ik de rode in de winkel aantrok stond hij echt leuk
And you know I might
  zondag 5 juli 2009 @ 10:57:53 #243
77938 melanie_the_miss
De enige echte.
pi_70661493
Weer voor meer dan 100 euro besteld
Voices tell me I'm the shit.
pi_70663337
quote:
Op zondag 5 juli 2009 10:57 schreef melanie_the_miss het volgende:
Weer voor meer dan 100 euro besteld
Foto's!
pi_70665241
quote:
Op zondag 5 juli 2009 08:30 schreef zoeperzazke het volgende:
Als je hoopjes maakt, weet je dan nog wel in welk plastic zakje je het terug moet stoppen?
Ik doe zakje, kledingstuk, zakje, kledingstuk
Dus het kledingstuk moet altijd in het zakje er onder
pi_70665341
quote:
Ik doe de onderste helft van de doos en de bovenste helft van de doos naast elkaar zetten, alles wat stom is of twijfelgeval gaat direct terug in zn zakje en in de onderste helft van de doos, alles wat ik per se moet hebben gaat in de bovenste helft liggend op zn zakje en dingen die ik leuk vind maar evt. zonder kan in zn zakje in de bovenste doos. Als dan alles gesorteerd is ga ik de kosten van de bovenste helft van de doos optellen en bekijken wat ik alsnog niet hou van de dingen in de zakjes. Bijvoorbeeld ook door mn kast open te doen en te kijken hoeveel 'effen hemdjes voor ergens onder' ik al heb, of te kijken of het echt leuk staat in de combinatie die ik in mn hoofd heb.

Alleen bij grote bestellingen natuurlijk
  zondag 5 juli 2009 @ 14:09:15 #247
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_70666240
Op het zakje staat trouwens ook de naam van het kledingstuk en de kleur, daar kijk ik meestal naar als ik het weer terug doe in een zakje
pi_70666442
quote:
Op zondag 5 juli 2009 14:09 schreef pumpkinsoup het volgende:
Op het zakje staat trouwens ook de naam van het kledingstuk en de kleur, daar kijk ik meestal naar als ik het weer terug doe in een zakje
En dan heb je 3 TOP ZWART CZERNY zakjes
pi_70667012
Naja wat zou er gebeuren als je het niet helemaal netjes in het goede zakje doet dan?
Want laatst was ik even in de war...
pi_70667309
Dan krijg je dat de mensen bij H&M de verkeerde producten naar andere mensen sturen.. Zoals ik toen had met twee verkeerde paren schoenen. Het nummer op het zakje klopte met mijn bestelling, alleen de inhoud niet
pi_70667948
Ik neem aan dat ze de boel wel ff netter opvouwen?
Ik ben namelijk niet goed in de boel netjes in het zakje krijgen, maar wat ik toe gestuurd krijg is altijd kei netjes
  zondag 5 juli 2009 @ 15:29:48 #252
62419 CherryLips
chocoholic
pi_70668468
quote:
Nee
Tap tap tap
pi_70668869
Was net theetje doen bij de buren en mijn buuf had een short aan en nu wil ik miss-anti-short toch wel een shortje hebben, lekker voor thuis. Beetje zo'n sportieve girlie ding. Niet zo'n clownsgeval en ook niet zo'n khaki-een-met-de-natuur-geval.
pi_70673181
quote:
Op zondag 5 juli 2009 15:09 schreef liefie_ het volgende:
Ik neem aan dat ze de boel wel ff netter opvouwen?
Ik ben namelijk niet goed in de boel netjes in het zakje krijgen, maar wat ik toe gestuurd krijg is altijd kei netjes
Ja dat wel, maar volgens mij kijken ze niet of het artikel in het zakje daadwerkelijk bij het artikelnummer hoort
pi_70673311
quote:
Op zondag 5 juli 2009 17:37 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Ja dat wel, maar volgens mij kijken ze niet of het artikel in het zakje daadwerkelijk bij het artikelnummer hoort
Dat denk ik ook, dat ze het in nieuwe zakjes oden en klakkelooshet artikelnr overnemen en een nieuw stickertje opplakken, zonder te checken of het klopt. Ik zorg dat altijd alles in de juiste zakjes teruggaat....
pi_70673383
quote:
Op zondag 5 juli 2009 17:41 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

Dat denk ik ook, dat ze het in nieuwe zakjes oden en klakkelooshet artikelnr overnemen en een nieuw stickertje opplakken, zonder te checken of het klopt. Ik zorg dat altijd alles in de juiste zakjes teruggaat....
Uhu volgens mij gaat het ook zo Ik pas m'n dingen ook altijd zakje open, kledingstuk eruit, passen, niet goed = gelijk terug in zakje. Is het wel goed dan gooi ik het zakje op de grond en het kledingstuk opgevouwen op de "gaat de kast in stapel"
  zondag 5 juli 2009 @ 19:08:12 #257
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_70676005
quote:
Op zondag 5 juli 2009 17:44 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Uhu volgens mij gaat het ook zo Ik pas m'n dingen ook altijd zakje open, kledingstuk eruit, passen, niet goed = gelijk terug in zakje. Is het wel goed dan gooi ik het zakje op de grond en het kledingstuk opgevouwen op de "gaat de kast in stapel"
Precies, zo doe ik het ook altijd. Als ik het niet zo doe wordt het idd een gedoe met zakjes, kleding die ik wel houd en kleding die teruggaat.. dat wordt niks
pi_70677904
Ze kijken echt totaaaaaal niet. Ik heb laatst in plaats van een lichtblauw shirt een zwart bikinitopje gekregen. Hoe blind ben je dan!! Zouden ze een of andere high tech vouwmachine hebben?
pi_70678961
quote:
Op zondag 5 juli 2009 19:53 schreef Dipkip het volgende:
Ze kijken echt totaaaaaal niet. Ik heb laatst in plaats van een lichtblauw shirt een zwart bikinitopje gekregen. Hoe blind ben je dan!! Zouden ze een of andere high tech vouwmachine hebben?
Zo heb ik ooit een spiderman petje gekregen ipv een jeans
pi_70679682
quote:
Op zondag 5 juli 2009 20:26 schreef Miracle_Drug het volgende:

[..]

Noot noot.
  zondag 5 juli 2009 @ 20:52:19 #261
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_70679749
Hahahaha Jezes wat een kutwinkel is het dan ook eigenlijk. Kan je zien hoe slecht ze het georganiseerd hebben.. Met al die dingen die omgewisseld zijn.
Ik heb trouwens nog nooit iets anders gehad dan dat er op het zakje stond, maar dan zal ik wel geluk hebben gok ik.

Morgenochtend weer even in de sale kijkennnn
pi_70679776
Witte vestje is nog steeds niet te krijgen in maat M
pi_70679777
quote:
Op zondag 5 juli 2009 20:52 schreef Enfermera het volgende:
Morgenochtend weer even in de sale kijkennnn
Don't remind me
Noot noot.
  zondag 5 juli 2009 @ 20:54:06 #264
171890 Chicolate
Chemicals
pi_70679806
quote:
Op zondag 5 juli 2009 20:26 schreef Miracle_Drug het volgende:

[..]

Ook leuk ja
pi_70680087
Oke dit is maf?
Ik stond al 2 dagen manco en nu staat er

Er zijn geen zendingen gevonden voor deze combinatie.

Aaargh
Geef mij mijn jurkjes!
  zondag 5 juli 2009 @ 21:26:06 #266
123170 alors
zlata1234
pi_70680961
Is dat distributiecentrum in Belgie al eens klaar trouwens?
know'm sayin?
word? word.
  zondag 5 juli 2009 @ 21:27:06 #267
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_70680996
quote:
Op zondag 5 juli 2009 20:53 schreef Daph_ het volgende:
Witte vestje is nog steeds niet te krijgen in maat M
Misschien morgen? Of heb je dan geen tijd om te kijken?
quote:
Op zondag 5 juli 2009 20:53 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Don't remind me
Sorry he
quote:
Op zondag 5 juli 2009 21:26 schreef alors het volgende:
Is dat distributiecentrum in Belgie al eens klaar trouwens?
Oh, zijn ze dat aan het bouwen?! Dat zou wel heel handig zijn ja..
pi_70681010
Oeh ik woon heerlijk dicht bij belgie
Gaat dat eindelijk voordeel op leveren?
pi_70681046
Zijn jullie bestellingen voor half juli al in behandeling?
  zondag 5 juli 2009 @ 21:30:08 #270
171890 Chicolate
Chemicals
pi_70681110
quote:
Op zondag 5 juli 2009 21:28 schreef Dipkip het volgende:
Ja sinds vrijdag en sinds gister manco .
pi_70681122
Nou die van mij van half juli stond dus manco maar is nu foetsie haha
pi_70681161
quote:
Op zondag 5 juli 2009 21:27 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Misschien morgen? Of heb je dan geen tijd om te kijken?
[..]

Sorry he
[..]

Oh, zijn ze dat aan het bouwen?! Dat zou wel heel handig zijn ja..
Nee morgen moet ik werken.. De H&M site doet het trouwens niet eens op kantoor. Ik wilde kijken of m'n pakket onderweg was, maar dat ging dus niet. Nou ja, scheelt weer in de portemonnee
pi_70681205
Oh en half juli is nog niet in behandeling De previewbestelling is trouwens verschoven naar eind juli
pi_70681345
quote:
Op zondag 5 juli 2009 21:32 schreef Daph_ het volgende:
Oh en half juli is nog niet in behandeling De previewbestelling is trouwens verschoven naar eind juli
De preview is volgens mij bij iedereen verschoven, maar ik vroeg me af of ik de enige was bij wie de gewone bestelling nog niet in behandeling was.
pi_70681456
quote:
Op zondag 5 juli 2009 21:36 schreef Dipkip het volgende:

[..]

De preview is volgens mij bij iedereen verschoven, maar ik vroeg me af of ik de enige was bij wie de gewone bestelling nog niet in behandeling was.
Nee dus
pi_70681527
Iemand enig iedee waar mijn bestelling die op manco stond heen verdwenen kan zijn?
Als ze er weer iets aan verkloot hebben ga ik echt naar zweden of waar die mafbollen van de H&M zich ook ophouden en persoonlijk mijn spullen ophalen
pi_70681596
Ik keek net even, hij staat wel in behandeling maar ook nog bij nog niet geleverde artikelen.
Vreemd.
Ik heb met de link van pumpkinsoup een setje besteld. Ben benieuwd.
pi_70681605
quote:
Op zondag 5 juli 2009 21:01 schreef liefie_ het volgende:
Oke dit is maf?
Ik stond al 2 dagen manco en nu staat er

Er zijn geen zendingen gevonden voor deze combinatie.

Aaargh
Geef mij mijn jurkjes!
Heb ik ook al eens gehad. Dan is je pakje toch teruggeroepen omdat er bv nog iets bij moest of iets verkeerds in is gegaan of iets uit moest worden gehaald..... En krijgt hij een andere code (die jij weer niet krijgt en dus niet weet wanneer je pakje komt). Erg fijn is dat.
pi_70681707
quote:
Op zondag 5 juli 2009 21:42 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

Heb ik ook al eens gehad. Dan is je pakje toch teruggeroepen omdat er bv nog iets bij moest of iets verkeerds in is gegaan of iets uit moest worden gehaald..... En krijgt hij een andere code (die jij weer niet krijgt en dus niet weet wanneer je pakje komt). Erg fijn is dat.
Aaah echt?
Ik doe ze wat daar!
Jezus kut H&M Dat gaat weeeeer vertraging op leveren terwijl ik nu al een maand wacht!
Echt te gek voor woorden dit

Ik ga ze morgen meteen mailen, de idioten
pi_70681765
Lekker zijn ze daar dan.
  zondag 5 juli 2009 @ 21:51:27 #281
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_70681997
quote:
Op zondag 5 juli 2009 21:31 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Nee morgen moet ik werken.. De H&M site doet het trouwens niet eens op kantoor. Ik wilde kijken of m'n pakket onderweg was, maar dat ging dus niet. Nou ja, scheelt weer in de portemonnee
Oh jammer. Echt?? Haha ja dat dan weer wel
quote:
Op zondag 5 juli 2009 21:32 schreef Daph_ het volgende:
Idd, bij mij ook. Beetje jammer.
  maandag 6 juli 2009 @ 08:17:31 #282
123170 alors
zlata1234
pi_70689913
En nog steeds niet in behandeling
know'm sayin?
word? word.
  maandag 6 juli 2009 @ 08:44:49 #283
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_70690138
quote:
Op zondag 5 juli 2009 21:28 schreef Dipkip het volgende:
Nee
  maandag 6 juli 2009 @ 08:59:48 #284
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_70690328
oooooh, tsssk kut h&M, een deel van m'n herfstcollectie bestelling word begin augustus geleverd en die andere nog eind juli, argh
  maandag 6 juli 2009 @ 09:36:07 #285
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_70690967
quote:
Op maandag 6 juli 2009 08:17 schreef alors het volgende:
En nog steeds niet in behandeling
The same here . En ik heb er toch al een week niet aan gezeten/bijbesteld/dingen eruit gehaald.

Straks sollicitatiegesprek.. zenuwachtig!!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  maandag 6 juli 2009 @ 09:45:40 #286
123170 alors
zlata1234
pi_70691166
quote:
Op maandag 6 juli 2009 09:36 schreef Debsterr het volgende:

[..]

The same here . En ik heb er toch al een week niet aan gezeten/bijbesteld/dingen eruit gehaald.

Ja dat had ik ook, ik wil wel, maar doe maar niks meer aan mijn bestelling omdat ze het anders daarop afschuiven.

Ooh succes! YES YOU CAN!!!
know'm sayin?
word? word.
  maandag 6 juli 2009 @ 10:19:23 #287
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_70691966
quote:
Op maandag 6 juli 2009 08:59 schreef pumpkinsoup het volgende:
oooooh, tsssk kut h&M, een deel van m'n herfstcollectie bestelling word begin augustus geleverd en die andere nog eind juli, argh
Ik ook.. 1 coltrui staat nu op begin augustus Seriously. Magoed..
En de Sale was niet bijgevuld vandaag. Nja, morgen maar weer kijken.
pi_70693144
Ooh, je moet die stomme ^H&M echt goed in de gaten houden he, nu hebben ze mijn 'ik wil alles in 1 pakket ontvangen' ook al gewijzigd naar 2 pakketten
pi_70693211
Dat bestellen klinkt echt zooo kut! Zit de H&M ver weg, of wat is de reden om het wél te doen?
pi_70693301
quote:
Op maandag 6 juli 2009 11:03 schreef P.F het volgende:
Dat bestellen klinkt echt zooo kut! Zit de H&M ver weg, of wat is de reden om het wél te doen?
het is de enige manier om bepaalde dingen te bemachtigingen

En vaak gaat het wel goed hoor...
Alleen als het mis gaat gaat het goed mis heb ik het idee
  maandag 6 juli 2009 @ 11:06:20 #291
62419 CherryLips
chocoholic
pi_70693306
Kortingscodes, kleding die niet in de winkels hangt, sale, presales, geen drukke winkels met lange rijen voor de pashokjes, etc .
Tap tap tap
pi_70693450
Maar je betaald sowieso 5 euro verzendkosten toch?
pi_70693543
quote:
Op maandag 6 juli 2009 11:10 schreef P.F het volgende:
Maar je betaald sowieso 5 euro verzendkosten toch?
Die haal je er echt wel uit, en als je slim besteld betaal je die maar eens in de zoveel tijd (als ze iets niet mee kunnen leveren krijg je dat later en hoef je dus geen verzendkosten te betalen. Bij die bestelling die dus later komt mag je dingen bij gooien waar je dan ook geen verzendkosten over betaald)
pi_70694552
Ik durf niet in mijn shortje naar buiten
pi_70694704
quote:
Op maandag 6 juli 2009 09:36 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Je tweede gesprek of alweer een nieuwe?
pi_70694755
quote:
Op maandag 6 juli 2009 11:42 schreef Linnie20v het volgende:
Ik durf niet in mijn shortje naar buiten
Goed excuus om binnen te blijven
pi_70694941
Dat doe ik al vanaf de eerst hitte-dag
Ik ben geen persoon om met dit weer buiten te lopen..
pi_70695097
De artikelen die ze in de online shop hebben, zie ik ook gewoon altijd terug in de winkel.
Ik vind de onlineshop echt waardeloos, snap ook echt niet waarom er zoveel mensen nog elke week zich lens bestellen. Het enige voordeel is dat ze soms sale-artikelen op de shop hebben die in de winkel niet zijn afgeprijsd. Ik vind dat ze op de webshop voornamelijk saaie meuk hebben, echt van die shirtjes die continu recycelt worden. Ik ga altijd gewoon op een rustig tijdstip (zaterdagochtend 10 uur) naar de H&M, en als ik geen zin heb om te passen doe ik dat thuis wel en kan ik het ruilen. Ik moet zeggen dat ik sowieso niet veel meer bij H&M koop, ik ben zo snel uitgekeken op de kleding. Ik vond dat ze vroeger veel mooiere dingen hadden, zeg maar tot en met 2006.
pi_70695440
quote:
Op maandag 6 juli 2009 11:59 schreef Syytön het volgende:
De artikelen die ze in de online shop hebben, zie ik ook gewoon altijd terug in de winkel.
Ik vind de onlineshop echt waardeloos, snap ook echt niet waarom er zoveel mensen nog elke week zich lens bestellen. Het enige voordeel is dat ze soms sale-artikelen op de shop hebben die in de winkel niet zijn afgeprijsd. Ik vind dat ze op de webshop voornamelijk saaie meuk hebben, echt van die shirtjes die continu recycelt worden. Ik ga altijd gewoon op een rustig tijdstip (zaterdagochtend 10 uur) naar de H&M, en als ik geen zin heb om te passen doe ik dat thuis wel en kan ik het ruilen. Ik moet zeggen dat ik sowieso niet veel meer bij H&M koop, ik ben zo snel uitgekeken op de kleding. Ik vond dat ze vroeger veel mooiere dingen hadden, zeg maar tot en met 2006.
Er zijn ontzettend veel artikelen die ze niet in de winkel hebben hoor. En ik ben eigenlijk dol op de sale. Onzettend leuke truitjes, bh's, tasjes, broeken of rokjes voor rond de 2-12 euro... Ja, daar kick ik op En het is allemaal prima kwaliteit.. (Niet allemaal, maar ik heb er een neus voor om goeie kwaliteit uit te kiezen )
Noot noot.
  maandag 6 juli 2009 @ 12:10:25 #300
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_70695555
quote:
Op maandag 6 juli 2009 11:47 schreef Inu het volgende:

[..]

Je tweede gesprek of alweer een nieuwe?
Tweede gesprek en het ging volgens mij goed . Hoor uiterlijk donderdag voor 12 uur of ik het ben geworden of niet..
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_70695580
quote:
Op maandag 6 juli 2009 12:07 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Er zijn ontzettend veel artikelen die ze niet in de winkel hebben hoor. En ik ben eigenlijk dol op de sale. Onzettend leuke truitjes, bh's, tasjes, broeken of rokjes voor rond de 2-12 euro... Ja, daar kick ik op En het is allemaal prima kwaliteit.. (Niet allemaal, maar ik heb er een neus voor om goeie kwaliteit uit te kiezen )
Precies
Van de dingen die ik besteld heb heb ik in de winkel maar 1 ding terug kunnen vinden

En ik shop liever wanneer ik wil vanuit huis waar ik gewoon lekker thuis kan passen, er rustig een dagje over kan slapen en de volgende dag weer kan passen dan dat ik op zaterdagochtend om 10 uur in de stad moet zijn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')