Neequote:Op zondag 5 juli 2009 08:30 schreef zoeperzazke het volgende:
Als je hoopjes maakt, weet je dan nog wel in welk plastic zakje je het terug moet stoppen?
Ja dat wel, maar volgens mij kijken ze niet of het artikel in het zakje daadwerkelijk bij het artikelnummer hoortquote:Op zondag 5 juli 2009 15:09 schreef liefie_ het volgende:
Ik neem aan dat ze de boel wel ff netter opvouwen?
Ik ben namelijk niet goed in de boel netjes in het zakje krijgen, maar wat ik toe gestuurd krijg is altijd kei netjes
Dat denk ik ook, dat ze het in nieuwe zakjes oden en klakkelooshet artikelnr overnemen en een nieuw stickertje opplakken, zonder te checken of het klopt. Ik zorg dat altijd alles in de juiste zakjes teruggaat....quote:Op zondag 5 juli 2009 17:37 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar volgens mij kijken ze niet of het artikel in het zakje daadwerkelijk bij het artikelnummer hoort
Uhu volgens mij gaat het ook zoquote:Op zondag 5 juli 2009 17:41 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, dat ze het in nieuwe zakjes oden en klakkelooshet artikelnr overnemen en een nieuw stickertje opplakken, zonder te checken of het klopt. Ik zorg dat altijd alles in de juiste zakjes teruggaat....
Precies, zo doe ik het ook altijd. Als ik het niet zo doe wordt het idd een gedoe met zakjes, kleding die ik wel houd en kleding die teruggaat..quote:Op zondag 5 juli 2009 17:44 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Uhu volgens mij gaat het ook zoIk pas m'n dingen ook altijd zakje open, kledingstuk eruit, passen, niet goed = gelijk terug in zakje. Is het wel goed dan gooi ik het zakje op de grond en het kledingstuk opgevouwen op de "gaat de kast in stapel"
Zo heb ik ooit een spiderman petje gekregen ipv een jeansquote:Op zondag 5 juli 2009 19:53 schreef Dipkip het volgende:
Ze kijken echt totaaaaaal niet. Ik heb laatst in plaats van een lichtblauw shirt een zwart bikinitopje gekregen. Hoe blind ben je dan!! Zouden ze een of andere high tech vouwmachine hebben?
quote:Op zondag 5 juli 2009 20:26 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Zo heb ik ooit een spiderman petje gekregen ipv een jeans
Don't remind mequote:Op zondag 5 juli 2009 20:52 schreef Enfermera het volgende:
Morgenochtend weer even in de sale kijkennnn![]()
![]()
Ook leuk jaquote:Op zondag 5 juli 2009 20:26 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Zo heb ik ooit een spiderman petje gekregen ipv een jeans
Misschien morgen? Of heb je dan geen tijd om te kijken?quote:Op zondag 5 juli 2009 20:53 schreef Daph_ het volgende:
Witte vestje is nog steeds niet te krijgen in maat M
Sorry hequote:
Oh, zijn ze dat aan het bouwen?! Dat zou wel heel handig zijn ja..quote:Op zondag 5 juli 2009 21:26 schreef alors het volgende:
Is dat distributiecentrum in Belgie al eens klaar trouwens?
Ja sinds vrijdag en sinds gister mancoquote:Op zondag 5 juli 2009 21:28 schreef Dipkip het volgende:
Zijn jullie bestellingen voor half juli al in behandeling?
Nee morgen moet ik werken.. De H&M site doet het trouwens niet eens op kantoor. Ik wilde kijken of m'n pakket onderweg was, maar dat ging dus niet. Nou ja, scheelt weer in de portemonneequote:Op zondag 5 juli 2009 21:27 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Misschien morgen? Of heb je dan geen tijd om te kijken?
[..]
Sorry he![]()
![]()
[..]
Oh, zijn ze dat aan het bouwen?! Dat zou wel heel handig zijn ja..
De preview is volgens mij bij iedereen verschoven, maar ik vroeg me af of ik de enige was bij wie de gewone bestelling nog niet in behandeling was.quote:Op zondag 5 juli 2009 21:32 schreef Daph_ het volgende:
Oh en half juli is nog niet in behandelingDe previewbestelling is trouwens verschoven naar eind juli
Nee dusquote:Op zondag 5 juli 2009 21:36 schreef Dipkip het volgende:
[..]
De preview is volgens mij bij iedereen verschoven, maar ik vroeg me af of ik de enige was bij wie de gewone bestelling nog niet in behandeling was.
Heb ik ook al eens gehad. Dan is je pakje toch teruggeroepen omdat er bv nog iets bij moest of iets verkeerds in is gegaan of iets uit moest worden gehaald..... En krijgt hij een andere code (die jij weer niet krijgt en dus niet weet wanneer je pakje komt). Erg fijn is dat.quote:Op zondag 5 juli 2009 21:01 schreef liefie_ het volgende:
Oke dit is maf?
Ik stond al 2 dagen manco en nu staat er
Er zijn geen zendingen gevonden voor deze combinatie.
Aaargh![]()
Geef mij mijn jurkjes!
Aaah echt?quote:Op zondag 5 juli 2009 21:42 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Heb ik ook al eens gehad. Dan is je pakje toch teruggeroepen omdat er bv nog iets bij moest of iets verkeerds in is gegaan of iets uit moest worden gehaald..... En krijgt hij een andere code (die jij weer niet krijgt en dus niet weet wanneer je pakje komt). Erg fijn is dat.
Oh jammer.quote:Op zondag 5 juli 2009 21:31 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nee morgen moet ik werken.. De H&M site doet het trouwens niet eens op kantoor. Ik wilde kijken of m'n pakket onderweg was, maar dat ging dus niet. Nou ja, scheelt weer in de portemonnee
Idd, bij mij ook. Beetje jammer.quote:Op zondag 5 juli 2009 21:32 schreef Daph_ het volgende:
Oh en half juli is nog niet in behandelingDe previewbestelling is trouwens verschoven naar eind juli
Neequote:Op zondag 5 juli 2009 21:28 schreef Dipkip het volgende:
Zijn jullie bestellingen voor half juli al in behandeling?
The same herequote:
Ja dat had ik ook, ik wil wel, maar doe maar niks meer aan mijn bestelling omdat ze het anders daarop afschuiven.quote:Op maandag 6 juli 2009 09:36 schreef Debsterr het volgende:
[..]
The same here. En ik heb er toch al een week niet aan gezeten/bijbesteld/dingen eruit gehaald.
Straks sollicitatiegesprek.. zenuwachtig!!
Ik ook.. 1 coltrui staat nu op begin augustusquote:Op maandag 6 juli 2009 08:59 schreef pumpkinsoup het volgende:
oooooh, tsssk kut h&M, een deel van m'n herfstcollectie bestelling word begin augustus geleverd en die andere nog eind juli, argh
het is de enige manier om bepaalde dingen te bemachtigingenquote:Op maandag 6 juli 2009 11:03 schreef P.F het volgende:
Dat bestellen klinkt echt zooo kut! Zit de H&M ver weg, of wat is de reden om het wél te doen?
Die haal je er echt wel uit, en als je slim besteld betaal je die maar eens in de zoveel tijd (als ze iets niet mee kunnen leveren krijg je dat later en hoef je dus geen verzendkosten te betalen. Bij die bestelling die dus later komt mag je dingen bij gooien waar je dan ook geen verzendkosten over betaald)quote:Op maandag 6 juli 2009 11:10 schreef P.F het volgende:
Maar je betaald sowieso 5 euro verzendkosten toch?
Je tweede gesprek of alweer een nieuwe?quote:Op maandag 6 juli 2009 09:36 schreef Debsterr het volgende:
[..]
The same here. En ik heb er toch al een week niet aan gezeten/bijbesteld/dingen eruit gehaald.
Straks sollicitatiegesprek.. zenuwachtig!!
Goed excuus om binnen te blijvenquote:Op maandag 6 juli 2009 11:42 schreef Linnie20v het volgende:
Ik durf niet in mijn shortje naar buiten
Er zijn ontzettend veel artikelen die ze niet in de winkel hebben hoor. En ik ben eigenlijk dol op de sale. Onzettend leuke truitjes, bh's, tasjes, broeken of rokjes voor rond de 2-12 euro... Ja, daar kick ik opquote:Op maandag 6 juli 2009 11:59 schreef Syytön het volgende:
De artikelen die ze in de online shop hebben, zie ik ook gewoon altijd terug in de winkel.
Ik vind de onlineshop echt waardeloos, snap ook echt niet waarom er zoveel mensen nog elke week zich lens bestellen. Het enige voordeel is dat ze soms sale-artikelen op de shop hebben die in de winkel niet zijn afgeprijsd. Ik vind dat ze op de webshop voornamelijk saaie meuk hebben, echt van die shirtjes die continu recycelt worden. Ik ga altijd gewoon op een rustig tijdstip (zaterdagochtend 10 uur) naar de H&M, en als ik geen zin heb om te passen doe ik dat thuis wel en kan ik het ruilen. Ik moet zeggen dat ik sowieso niet veel meer bij H&M koop, ik ben zo snel uitgekeken op de kleding. Ik vond dat ze vroeger veel mooiere dingen hadden, zeg maar tot en met 2006.
Tweede gesprek en het ging volgens mij goedquote:
Preciesquote:Op maandag 6 juli 2009 12:07 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Er zijn ontzettend veel artikelen die ze niet in de winkel hebben hoor. En ik ben eigenlijk dol op de sale. Onzettend leuke truitjes, bh's, tasjes, broeken of rokjes voor rond de 2-12 euro... Ja, daar kick ik opEn het is allemaal prima kwaliteit.. (Niet allemaal, maar ik heb er een neus voor om goeie kwaliteit uit te kiezen
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |