Dat derde hoopje gaat bij mij ook altijd meteen weg, als ik het niet in een keer leuk vind is de kans groot dat ik het nooit leuker ga vindenquote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:05 schreef liefie_ het volgende:
Ik heb altijd 3 hoopjes
Jaaaaaaaaaaaaaa! ow gatver nee en hmm... hmmmm.
Die regel hanteer ik ook: twijfel = niet kopenquote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:14 schreef Inu het volgende:
[..]
Dat derde hoopje gaat bij mij ook altijd meteen weg, als ik het niet in een keer leuk vind is de kans groot dat ik het nooit leuker ga vinden
Ik ook! Anders ligt het toch in mijn kast weg te rotten!quote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:18 schreef Butterfly91 het volgende:
[..]
Die regel hanteer ik ook: twijfel = niet kopen
Thanks Daph!quote:Op zaterdag 4 juli 2009 19:31 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ze houden je niet strak aan die 2 weken termijn door de vakantie periode. M'n zusje had even gemaild/gebeld omdat zij met hetzelfde probleem zat.. Dus denk niet dat er zo moeilijk over gedaan wordt
Ik heb echt altijd te dikke armen voor bloesjes van de H&Mquote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:26 schreef MaLo het volgende:
Ik had twee standaard bloesjes besteld, een zwarte en een witte met lange mouwen. Ik paste de zwarte, zat perfect, maar hij kriebelde als de t*ring bij mijn armen. Heel vaag
. Dus ik heb ze maar terug gestuurd
Ze zijn alle 3 wel leuk en hip! Maar persoonlijk zou ik voor de eerste 2 gaan, met als favoriet de eerste broek!quote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:06 schreef Roscovitch het volgende:
Welke broek zouden jullie kopen als jongen van 17?
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
?
Het ligt bij mij vaak aan hoeveel ik hou en hoeveel geld ik kwijt benquote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:14 schreef Inu het volgende:
[..]
Dat derde hoopje gaat bij mij ook altijd meteen weg, als ik het niet in een keer leuk vind is de kans groot dat ik het nooit leuker ga vinden
Je gaat die broek toch niet dragen omdat je d'r zoveel mensen in ziet.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:14 schreef Roscovitch het volgende:
Ja die 1ste vond ik ook het mooist.Maar die 3e zie je ook echt veel mensen in en die vind ik ook wel nice.
Dat zeg ik toch niet? Is juist een reden om hem niet te kopen, maar zo kwam ik wel op het idee.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:26 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Je gaat die broek toch niet dragen omdat je d'r zoveel mensen in ziet.
: o toen ik die laatste in het echt zag, had ik hem meteen gecancelled van me bestelling, vond hem in het echt niet mooi.. en hij is nu geloof ik in de winkels maar 2 euro met de sale =Pquote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:49 schreef rena het volgende:
Vandaag voor het eerst online besteld bij H&M, leuke zomerdingetjes
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ben benieuwd of het allemaal goed komt.
Mwah, ik koop gewoon van alles wat door mekaar, de ene keer een vest van rond de 150 euro en de andere keer gewoon een vest van 10 euro van de H&M, zolang ik het maar leuk vind. En broeken koop ik dan weer niet bij H&M, maar dat komt omdat die gewoon heel erg snel los gaan zitten om m'n benenquote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:52 schreef Roscovitch het volgende:
Sowieso als je kleren bij de H&M koopt moet je er ook van uitgaan dat je veel mensen met hetzelfde als jou ziet. Voor broeken boeit me dat niet trouwens, ik heb liever wat mooie shirts voor het geld wat je daarmee bespaart. Freshcotton.
Je bent klein? Dan zou ik het niet doen nee, ik ben ook maar 1.62 ofzo, maar ik vind hem zelf ook te lang voor mij, heb de zwarte, maar ik vind het printje zo leuk dat ik hem niet terugstuur, maar ik denk niet dat ik hem zal gaan dragen haha.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:54 schreef rena het volgende:
Ik heb helaas deze zomervakantie weinig tijd om te winkelen () , en ik twijfelde eigenlijk al over de lengte van het rokje en mijn benen
.. Dus ik denk dat ik hem annuleer. Bedankt voor het meedenken
Ik heb die eerste top en ben er helemaal fan van! Hij past ook goed bij mijn figuur (dikquote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:49 schreef rena het volgende:
Vandaag voor het eerst online besteld bij H&M, leuke zomerdingetjes
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ben benieuwd of het allemaal goed komt.
quote:
mwah die kleuren bij die blauwe vind ik echt nietsquote:Op zondag 5 juli 2009 00:33 schreef liefie_ het volgende:
Ik vind hem echt zo cute!
De kleuren zijn mooi (ook bij die blauwe)
mweh, kan volgens m'n moeder niet, dan wordt die niet meer mooi zegt ze.. maar ze is zo lief om zelf zo'n kanten rokje voor me te makenquote:
die tunic/jurk in het turquise (oid) is in real life ook errug mooi, alleen werden mijn boobs echt helemaal gesquist!quote:Op zaterdag 4 juli 2009 19:02 schreef Inu het volgende:
Toch weer te zwak he
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Totaal: 114,76 euro
ja echt he! ik klikte op een blouse, ik zie alle kleuren, en ineens POEF zie ik paars en toen kreeg ik een melding, uitverkochtquote:Op zondag 5 juli 2009 09:25 schreef samara het volgende:
Bah ik klik me suf, alles is gewoon al uitverkocht! Heel nederland zit achter de pc om in de sale te shoppen.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vind hem wel leuk vallen eigenlijkquote:Op zondag 5 juli 2009 00:30 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
[ afbeelding ] eigenlijk niet zo heel lang (sorry ik verwarde hem met m'n andere bloemenprint rokje, die witte met dat blauwe weet je..) maar ik weet niet, ik vond deze blijkbaar ook niet geweldig, want heb hem nog 0x aangehad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |