I know, I know.. ik ga toch even kijken.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:30 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Maandag krijg je geen extra korting meer he op saledingen
Thanks!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:51 schreef Daph_ het volgende:
Paars heeft als code 56-4351 als het goed isMocht je de witte tegen komen, wil je me dan de artikelcode laten weten?
Mooi!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:42 schreef Jojoortje het volgende:
[ afbeelding ]
Okeeeee foto van ons jurkje![]()
Wat ben ik blij dat ik nog even in dit topic kijkquote:Op zaterdag 4 juli 2009 08:05 schreef Chicolate het volgende:
Witte vestje dat Daph wil: 56-440. Voor als je vandaag wat later wil opstaan en hij al weg is, heb je iig de code. Ze hebben de sale zo te zien aangevuld.
Voorgemelde zending niet aangetroffen: manco![]()
Is HET vestje nou dit vestje?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 08:20 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Wat ben ik blij dat ik nog even in dit topic kijkHelaas is mijn maat uitverkocht, maar ik probeer het later vandaag of morgen nog wel een keer. Dankje!!
Dankjewel =]quote:Op zaterdag 4 juli 2009 11:02 schreef Daph_ het volgende:
[ afbeelding ]
Oh en als je weer iets besteld wordt het automatisch geplaatst bij een levering als die er is.
Heel handigg. Ik heb zelf wel zo'n soort shirtje waarbij hij altijd aan de rechterkant over mn schouders heen valt. Vind ik lekker zitten.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 11:17 schreef Dipkip het volgende:
@Crientj, dat bovenste ding heb ik ook ooit besteld maar het paste bij mij niet om mn schouders
Er moet nog 1 cijfer bij, zo'n code bestaat altijd uit 6 cijfers.. Deze klopt nietquote:Op zaterdag 4 juli 2009 08:05 schreef Chicolate het volgende:
Witte vestje dat Daph wil: 56-440. Voor als je vandaag wat later wil opstaan en hij al weg is, heb je iig de code. Ze hebben de sale zo te zien aangevuld.
Voorgemelde zending niet aangetroffen: manco![]()
^^ Dit was eergisteren.quote:Op donderdag 2 juli 2009 19:58 schreef Marissaatje het volgende:Ik houd van de H&M en van sale!
Ik heb vandaag in een echte H&M-winkel (niet online dus) twee shorts (bruin en wit) en een lila organic cotton shirtje (& dat organic cotton is zo fijn) gescoord voor 12,- in totaal!
![]()
Shortjes waren ¤5,- per stuk en het shirtje was ¤2,-!
Ik heb 'm!quote:Op zaterdag 4 juli 2009 11:02 schreef Daph_ het volgende:
[ afbeelding ]
Oh en als je weer iets besteld wordt het automatisch geplaatst bij een levering als die er is.
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 11:02 schreef Daph_ het volgende:
[ afbeelding ]
Die bovenste heb ik ook aangehad, maar ik vond het echt een flutstofje voor die prijsquote:Op zaterdag 4 juli 2009 12:03 schreef Butterfly91 het volgende:
Gisteren deze twee dingen gekocht:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |