abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 4 juli 2009 @ 12:38:06 #151
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_70638867
en dit erbij, en nu stop ik echt met bestellen, zit nu op de 200 euro

pi_70638874
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 12:19 schreef Inu het volgende:

[..]

Die bovenste heb ik ook aangehad, maar ik vond het echt een flutstofje voor die prijs
Ja de kwaliteit is niet 'woow'.
Ik vond het een leuk kleurtje en ik moest nog iets hebben voor op m'n short . Verder is het een basic shirtje dus ik verwacht er ook niet teveel van.
pi_70639517
Gofterdegofter, ik zit al 2 maanden (!) te wachten op die najaarsbestelling, is ie ALWEER uitgesteld STERF H&M
pi_70640504
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 11:12 schreef Crientj het volgende:

[..]

Dankjewel =]

Und dit uit de sale gevist

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bovenste top en rok heb ik ook. Die rand van die top schiet heel irritant omhoog. Moet hem nog vastzetten met naald en draad maar ben lui. Beetje stom dat de H&M dit zelf niet gedaan heeft...

Er is trouwens al 2x een poging gedaan om mijn zending in 2 delen te splitsen. Heb het tot nu toe weten tegen te houden. Als ze het alsnog flikken om het in 2 delen te versturen dan krijgen ze een boze mail!
Wild horses run unbridled or their spirit dies...
pi_70640545
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 13:07 schreef Chanty87 het volgende:
Gofterdegofter, ik zit al 2 maanden (!) te wachten op die najaarsbestelling, is ie ALWEER uitgesteld STERF H&M
Van half juli naar eind juli zeker?
pi_70640607
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 22:18 schreef Jojoortje het volgende:

Daph, heb hetzelfde jurkje dus...

Ik heb hem nu aan
En nog in mn bestelling zitten met kleurtjes en in het taupe

Die bestelling staat nu manco! Net op tijd om nieuwe dingen te bestellen nog snel met die code dan!
En dan maandag idd gewoon bij gooien
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
pi_70640694
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 14:00 schreef Imperfect-Angel het volgende:

[..]

Bovenste top en rok heb ik ook. Die rand van die top schiet heel irritant omhoog. Moet hem nog vastzetten met naald en draad maar ben lui. Beetje stom dat de H&M dit zelf niet gedaan heeft...

Er is trouwens al 2x een poging gedaan om mijn zending in 2 delen te splitsen. Heb het tot nu toe weten tegen te houden. Als ze het alsnog flikken om het in 2 delen te versturen dan krijgen ze een boze mail!
Raar om zo'n randje dan niet vast te zetten.
Naja, ik ben benieuwd of ie op tijd (lees voordat mn ouders terug zijn van vakantie) binnen is. *Onschuldig fluit
Eerst maar wachten op mn bestelling die in behandeling is genomen. =]
pi_70640843
ik vind deze zo vet he
maar altijd als ik kijk is ie er alleen in 36 of 38 en daar pas ik niet in
pi_70640873
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 22:42 schreef Jojoortje het volgende:
[ afbeelding ]

Okeeeee foto van ons jurkje
Volgensmij.....weet het niet zeker heb ik iets soortgelijks gepast in het wit...die zat bij mij niet helemaal cool bij de tieten. Of jij hebt iets leukers aan. Die van jou ziet er leuk uit!
pi_70640892
Waarom zijn er zo weinig afhaalplaatsen? In Utrecht centrum kun je alleen terecht bij een of ander vaag tv-bedrijfje dat elke dag om 18.00 uur sluit Ik wil gewoon tot bij een AH tot 20.00 uur terecht kunnen ofzo
pi_70640991
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 00:36 schreef Smart_ass het volgende:

[..]

Mooi!
Dankje!
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 10:32 schreef pumpkinsoup het volgende:
Ik heb dat zwarte jurkje die Jojoortje en Daph_ hebben geloof ik ook in mijn kast hangen weet het niet zeker hoor, maar hij lijkt er erg op..
Bij een evt. H&Mmeet, gaan we allemaal die jurkjes aan doen
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 14:05 schreef liefie_ het volgende:
Ik heb hem nu aan
En nog in mn bestelling zitten met kleurtjes en in het taupe
Die met die kleurtjes is ook heeeeel leuk!!!!
Noot noot.
pi_70641030
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 12:05 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dit bij mn bestelling gegooid, mijn mama zal wel denken ik had eerst iets voor 60 euro besteld, en nu is het 125 geworden geloof ik gelukkig doet ze er nooit zo moeilijk over . die bolero vind ik trouwens echt zooo schattig, had hem nog nooit eerder gezien ik vond hem eigenlijk nog een beetje te duur voor een bolero (30euro), maar ik wil hem echt hebben
Oooh die lange topjes zitten zooo lekker he! Ik hou niet van die korte topjes waar je een blote rug ziet als je bukt
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 12:38 schreef pumpkinsoup het volgende:
en dit erbij, en nu stop ik echt met bestellen, zit nu op de 200 euro

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die armband
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 14:18 schreef Inu het volgende:
Waarom zijn er zo weinig afhaalplaatsen? In Utrecht centrum kun je alleen terecht bij een of ander vaag tv-bedrijfje dat elke dag om 18.00 uur sluit Ik wil gewoon tot bij een AH tot 20.00 uur terecht kunnen ofzo
Ik heb mazzel. Hier 5 km vandaan is een Shell die elke dag open is tot 9 uur!
Noot noot.
pi_70641038
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 14:22 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Dankje!
[..]

Bij een evt. H&Mmeet, gaan we allemaal die jurkjes aan doen
[..]

Die met die kleurtjes is ook heeeeel leuk!!!!
Ik weet het een vriendin zag mijn zwarte en heeft ook een met kleurtjes en een taupe besteld
(en al binnen! terwijl ik al eerder die van mij had besteld )
  zaterdag 4 juli 2009 @ 14:29:50 #164
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_70641144
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 14:25 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Oooh die lange topjes zitten zooo lekker he! Ik hou niet van die korte topjes waar je een blote rug ziet als je bukt
[..]

Die armband
[..]

Ik heb mazzel. Hier 5 km vandaan is een Shell die elke dag open is tot 9 uur!
Inderdaad, ik houd ook niet van die te korte topjes
Dit jurkje trouwens, weet niet of het dezelfde is?
pi_70641156
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 14:02 schreef Imperfect-Angel het volgende:

[..]

Van half juli naar eind juli zeker?
Ja, eerst al van begin juli naar half, en nu naar eind juli grrr
pi_70641165
Hallo mutsen, heb het vorige topic beetje bijgelezen, jullie weten dat ik vrij fors ben ik wáááág het niet om een witte legging aan te trekken, zag net zo;n snol nog erin lopen echt alle putjes te zien! MENS kijk toch eens in de spiegel
wonder boven wonder heb ik nu een grijze aan, maar wel met een lang jurkje, van me mama gekregen ik doe later wel showen, ben erg druk geweest, en oh, heb me eindtoets van school voltooid met 120 punten van de 130 en vandaag dus giga leuk jurkje en legging gekregen van moeders, en heb dat tuniekje van de veromoda nog geruild en en uhm nog een blousejurk
pi_70641219
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 12:05 schreef pumpkinsoup het volgende:
afbeelding ]
dit bij mn bestelling gegooid, mijn mama zal wel denken ik had eerst iets voor 60 euro besteld, en nu is het 125 geworden geloof ik gelukkig doet ze er nooit zo moeilijk over . die bolero vind ik trouwens echt zooo schattig, had hem nog nooit eerder gezien ik vond hem eigenlijk nog een beetje te duur voor een bolero (30euro), maar ik wil hem echt hebben
*knip*
ik draag altijd die heule lange tanktops, en dan een riem om mn middel, dacht dat het me een vatsige koe maakte maar het staat errug leuk, vooral op een witte linnen broek, maar jij past natuurlijk wel 3x in mij
  zaterdag 4 juli 2009 @ 14:35:07 #168
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_70641270
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 14:32 schreef Kleintje19 het volgende:

[..]

*knip*
ik draag altijd die heule lange tanktops, en dan een riem om mn middel, dacht dat het me een vatsige koe maakte maar het staat errug leuk, vooral op een witte linnen broek, maar jij past natuurlijk wel 3x in mij
Haha ik draag ze meestal boven een legging, staat ook wel leuk
  zaterdag 4 juli 2009 @ 14:40:14 #169
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_70641370
Trouwens, weet iemand dat? Ik ga begin augustus 3 weken op vakantie (Italie ), maar die bestelling van de fall collectie komt eind juli. Grote kans (bij H&M dus) dat ze te laat zijn of dat ik 'm de dag krijg dat ik wegga ofzo.
Maar kan ik het dan nog wel gewoon terugsturen daarna?? Want het is in principe hun schuld dat ze het opschuiven Of is dat maar een richtlijn, die 2 weken?? Of moet je dan bellen ofzo dat je het later terugstuurd, als je al wat terugstuurd?
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_70641394
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 14:30 schreef Kleintje19 het volgende:
Hallo mutsen, heb het vorige topic beetje bijgelezen, jullie weten dat ik vrij fors ben ik wáááág het niet om een witte legging aan te trekken, zag net zo;n snol nog erin lopen echt alle putjes te zien! MENS kijk toch eens in de spiegel
wonder boven wonder heb ik nu een grijze aan, maar wel met een lang jurkje, van me mama gekregen ik doe later wel showen, ben erg druk geweest, en oh, heb me eindtoets van school voltooid met 120 punten van de 130 en vandaag dus giga leuk jurkje en legging gekregen van moeders, en heb dat tuniekje van de veromoda nog geruild en en uhm nog een blousejurk
Gefeliciteerd! =]
pi_70641459
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 14:29 schreef pumpkinsoup het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Zo hard hetzelfde jurkje weer
Noot noot.
pi_70641517
jullie dragen hem zoner hempje of zo er onder? (hét jurkje?) Dan vind ik hem wat te sexy laag geloof ik (bij mij dan)
  zaterdag 4 juli 2009 @ 14:49:24 #173
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_70641590
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 14:47 schreef liefie_ het volgende:
jullie dragen hem zoner hempje of zo er onder? (hét jurkje?) Dan vind ik hem wat te sexy laag geloof ik (bij mij dan)
Zonder hempje
pi_70641624
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 14:29 schreef pumpkinsoup het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
He, die heb ik aan vandaag .
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_70641636
hmm staks maar eens (binnenshuis)
Ik heb al een goede graadmeter verzonnen
Vriendje is voor school aan het werk
Als ie zich daarna niet meer kan concertreren is het te erg en kan ik hem niet naar buiten aan
pi_70641667

Soortgelijk iets in het turquoise gescoord bij de H.moller. Met 50% korting en cadeabon waadoor hij gratis was!

[ Bericht 0% gewijzigd door Imperfect-Angel op 04-07-2009 16:57:55 ]
pi_70641816
maxima droeg de beige satijnen schoenen met rieten sleehak op alexia´s eerste schooldag . niemand opgevallen ? kijk maar eens terug ..
pi_70641859
Ik vond ze er ook al op lijken
Maar ik betwijfel of maxima op een gelegenheid waar zo veel pers zal zijn H&M schoentjes zal dragen...
  zaterdag 4 juli 2009 @ 15:05:52 #179
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_70641895
Stiekem zit maxima ook al om 8 uur 's ochtends voor d'r computer om de sale te plunderen
pi_70641940
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 14:47 schreef liefie_ het volgende:
Zonder
Noot noot.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')