Haha ik heb alleen nog mijn najaarsbestelling openstaan. Wil nog steeds die bikini maar eerst maar alle rekeningen betalen en kijken wat er dan nog overblijft.quote:
HAHHAquote:Op zondag 21 juni 2009 17:19 schreef Daph_ het volgende:
Heuj een nieuwe!!
Ik zit natuurlijk nog steeds braaf aan de scriptie
Ik heb zojuist alle feedback verwerkt heurquote:Op zondag 21 juni 2009 17:49 schreef Enfermera het volgende:
[..]
HAHHA![]()
Ik geloof er niks van![]()
Kom net thuis van werken, als ik zo moe ben heb ik meestal wel zin om te shoppenMja nu staat er natuurlijk niks leuks op.
Dinsdag maar weer ffies in de sale kijken
Goed zoooo!quote:Op zondag 21 juni 2009 18:04 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik heb zojuist alle feedback verwerkt heur
Shoppen![]()
Ik begin per 1 juli bij een andere baan waar ik heul veul meer centjes ga verdienen, hoop dat ik me in kan houden om niet meteen de volledige webshop leeg te kopen![]()
quote:Op zondag 21 juni 2009 18:07 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Goed zoooo!![]()
Ohhh, wat gaaf! Ik vrees het ergste.. Sinds ik meer verdien geef ik ook bakken meer uit aan kleren
Goed joh! Haha jaquote:Op zondag 21 juni 2009 18:09 schreef Daph_ het volgende:
[..]Nu m'n samenvatting nog aanpassen en iets veranderen in de beantwoording van m'n hoofdvraag (wat me nu nog niet zint
) en dan istie klaar
Ik breek de tent af als ik 'm heb ingeleverd
Oh jee, ik vrees dan inderdaad ook het ergsteHet scheelt dat ik moet sparen, anders kan ik niet op mezelf volgend jaar
Waarschijnlijk is het iemand van de H&M die dit topic controleert op roddels van ons over kortingscodes en hoe wij bepaalde dingen omzeilenquote:
quote:Op zondag 21 juni 2009 20:00 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is het iemand van de H&M die dit topic controleert op roddels van ons over kortingscodes en hoe wij bepaalde dingen omzeilen![]()
Mij ook! Sinds kort leg ik het ook bij de post op het werk. De post wordt gebracht om half 9 en weer gehaald om 5 uur, dan gaat mijn pakketje ook mee. Maar om nou 2x vlak achter mekaar de receptioniste mijn H&M pakketje te geven, dat durf ik niet!quote:Op zondag 21 juni 2009 20:06 schreef Starlie het volgende:
Dank jullie wel!!!!! Dan doe ik het in een tasje want ik ga niet met die grote doos over straat, schaam me al genoeg dat ik WEER iets terug ga sturen... ze herkennen me al bij het postkantoor
quote:Op zondag 21 juni 2009 20:00 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is het iemand van de H&M die dit topic controleert op roddels van ons over kortingscodes en hoe wij bepaalde dingen omzeilen![]()
Ik laat het vaak ook door iemand anders doenquote:Op zondag 21 juni 2009 21:20 schreef MaLo het volgende:
Ik breng mijn pakketjes altijd naar verschillende postagentschappen terug.
Tevens TVP, in afwachting van mijn gele broek
Ik denk dat ze naar je verleden gaan kijken of je dat soort grapjes vaker hebt uitgehaaldquote:Op zondag 21 juni 2009 21:41 schreef Debsterr het volgende:
Vraag me af hoe de H&M gaat reageren als je een paar keer op die bon aangeeft dat het niet geleverd is.. ze kunnen het tenslotte niet bewijzen, toch?
Dus wanneer?quote:Belangrijke informatie!
Vanwege technisch onderhoud zijn bepaalde functies, waaronder Inloggen, Mijn pagina, de Kassa op dit moment niet toegankelijk.
Je kunt wel gewoon blijven rondkijken in onze shop en artikelen in je shoppingbag plaatsen.
We bedanken je voor je begrip.
Wij zijn rond uur weer open.
H&M Klantenservice
Tel: 0900-1988 (7.5 cent per gesprek)
Fax: 0900-0401059 001
Nee, deze pop-up dan:quote:
quote:Belangrijke informatie!
Deze mededeling niet nogmaals tonen.
ohh ik moet er ook nog 1 brengen, ik ga dinsdagochtend gewoon naar een anderequote:Op zondag 21 juni 2009 20:06 schreef Starlie het volgende:
Dank jullie wel!!!!! Dan doe ik het in een tasje want ik ga niet met die grote doos over straat, schaam me al genoeg dat ik WEER iets terug ga sturen... ze herkennen me al bij het postkantoor
Die stond zo lelijk bij mijquote:Op zondag 21 juni 2009 22:30 schreef Daph_ het volgende:
Oh en trouwens mijn turkoise vestje van 4,90 zit heul veul strakker dan de zwarte uitvoering
I'm still keeping it though
Dan nog nemen ze het in behandelingquote:Op zondag 21 juni 2009 22:31 schreef alors het volgende:
Ik heb maar even een paar half juli dingen erbij gezet opdat ze die rommel niet elke dag in behandeling nemen. Als ze het nog een keer flikken dan stuur ik een bom mee terug in mn retourpakket...
Omg dat heb ik dus gehad met een crappy rokje.quote:Op maandag 22 juni 2009 07:47 schreef Dipkip het volgende:
Het is best naar als je de sale ckeckt en tot 3x toe denkt 'oe leuk' waarna je je realiseert dat je dat kledingstuk al thuis hebt gehad en terug gezonden omdat het in het echt crap was.
Herkenbaarquote:Op maandag 22 juni 2009 07:47 schreef Dipkip het volgende:
Het is best naar als je de sale ckeckt en tot 3x toe denkt 'oe leuk' waarna je je realiseert dat je dat kledingstuk al thuis hebt gehad en terug gezonden omdat het in het echt crap was.
Truequote:Op maandag 22 juni 2009 08:06 schreef Dipkip het volgende:
Geeft je wel de kans het in alle verkrijgbare kleuren te kopen![]()
Ik vraag me af of ze het ooit wel eens opgeven als iets echt niet verkoopt. Die ene paarse wollen trui tot net over je billen met dat kleurverloop van paars naar fuchsia en die wijde col - die staat volgens mij al sinds februari in de sale voor 9,90?
nee en wat maakt jouw dat uit........quote:
schijnbaar ben ik niet de enigstequote:Op zondag 21 juni 2009 20:27 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Ik plaats vaak ook alleen tvp's, ik ben zelf niet zo creatief dus ik kijk wat voor outfits andere mensen gekocht hebben
Ja das de moeite niet! Ik zag laatst bij een schoenenwinkel dat de Birkenstocks afgeprijst waren van ¤ 49.95 naar ja ja.... ¤ 49,00!!!quote:Op maandag 22 juni 2009 13:51 schreef Enfermera het volgende:
Pff, sale waar dingen 2 euro goedkoper zijn vind ik eigenlijk geen sale..bummer.
Nog maar even wachten toch, ook al loop ik misschien het risico dat dingen dan uitverkocht zijn...![]()
Zo heeee wat een kortingquote:Op maandag 22 juni 2009 14:07 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ja das de moeite niet! Ik zag laatst bij een schoenenwinkel dat de Birkenstocks afgeprijst waren van ¤ 49.95 naar ja ja.... ¤ 49,00!!!
Passen ze idd gewoon aan, had ik laatst ook met een broekquote:Op maandag 22 juni 2009 15:39 schreef miss-piggy het volgende:
ieeeh muis!!! Dat is dus al standaard een reden om te gaan zappen in reclameblokken![]()
Inderdaad, doen.... zappen dus
* miss-piggy gaat mail schrijven richting h&m, de zoveelste
EDIT: gemaild![]()
Die vind ik ook zó leuk maar volgens mij is ie er sowieso nooit geweest in mijn maat, zie hem altijd maar tot 42 gaan en bij H&M heb ik meestal 44quote:Op maandag 22 juni 2009 13:48 schreef Jojoortje het volgende:
[ afbeelding ]
Ze hadden eindelijk mijn broek in mijn maat
Waarom gebruik je dan niet gewoon de bookmark functiequote:
Ohquote:Op maandag 22 juni 2009 18:17 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Die vind ik ook zó leuk maar volgens mij is ie er sowieso nooit geweest in mijn maat, zie hem altijd maar tot 42 gaan en bij H&M heb ik meestal 44
Nou ja, ze kan wel een keer iets zeggen, maar daar wordt dan waarschijnlijk niet echt op gereageerd.. Er is hier een duidelijk groepje vaste reageerders.quote:Op maandag 22 juni 2009 18:19 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Waarom gebruik je dan niet gewoon de bookmark functie![]()
Of zeg gewoon íets. Post een plaatje van iets dat je leuk vindt, zeg dat je pakket manco is, whatever. Zo moeilijk is het niet hoor, sociaal doen.
Mwah als je iets heel goeds zeg, dan reageer ik!quote:Op maandag 22 juni 2009 19:27 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nou ja, ze kan wel een keer iets zeggen, maar daar wordt dan waarschijnlijk niet echt op gereageerd.. Er is hier een duidelijk groepje vaste reageerders.
Dat vind ik wel meevallen hoor. Ik ben weinig op fok! te vinden en heb niet altijd wat te melden in de H&M topics, maar áls ik wat te melden heb word er vaak wel gereageerdquote:Op maandag 22 juni 2009 19:27 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nou ja, ze kan wel een keer iets zeggen, maar daar wordt dan waarschijnlijk niet echt op gereageerd.. Er is hier een duidelijk groepje vaste reageerders.
Nicequote:Op maandag 22 juni 2009 19:37 schreef MaLo het volgende:
H&M is vreemd.
Ik had een broek en een vest besteld (die amper 12 uur later al de status Bestelling onderweg hadden) en nu zie ik opeens dat ik voor die bestelling helemaal geen verzendkosten hoef te betalen
. Terwijl er geen nalevering of wat achteraan komt
.
Ik heb dat bij m'n preview najaarsbestelling.. Of hebben jullie daar ook geen verzendkosten bij staan?quote:Op maandag 22 juni 2009 19:37 schreef MaLo het volgende:
H&M is vreemd.
Ik had een broek en een vest besteld (die amper 12 uur later al de status Bestelling onderweg hadden) en nu zie ik opeens dat ik voor die bestelling helemaal geen verzendkosten hoef te betalen
. Terwijl er geen nalevering of wat achteraan komt
.
Ik ook, ik had wat bij elkaar gezocht en het kwam uit op 12 euro... dan ga ik echt geen 5 euro verzendkosten betalenquote:Op maandag 22 juni 2009 19:31 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
Mwah als je iets heel goeds zeg, dan reageer ik!
Heb overigens een bestelstop en geil met jullie aankopen mee!
quote:Op maandag 22 juni 2009 14:07 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ja das de moeite niet! Ik zag laatst bij een schoenenwinkel dat de Birkenstocks afgeprijst waren van ¤ 49.95 naar ja ja.... ¤ 49,00!!!
Je kunt je tijd idd beter besteden aan een cursus Nederlandsquote:Op maandag 22 juni 2009 10:15 schreef eva-diva het volgende:
[..]
nee en wat maakt jouw dat uit........
[..]
schijnbaar ben ik niet de enigste![]()
Dan kun je niet eens bestellen.quote:Op maandag 22 juni 2009 19:43 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik ook, ik had wat bij elkaar gezocht en het kwam uit op 12 euro... dan ga ik echt geen 5 euro verzendkosten betalen
Daar heb ik wel verzendkosten bijquote:Op maandag 22 juni 2009 19:40 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik heb dat bij m'n preview najaarsbestelling.. Of hebben jullie daar ook geen verzendkosten bij staan?
Wel als je eerst wat erbij doet om boven de 19 te komen en dat later weer weghaaltquote:
Is dat zo ja?quote:Op maandag 22 juni 2009 19:59 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Wel als je eerst wat erbij doet om boven de 19 te komen en dat later weer weghaalt.
Dat wist ik dan weer nietquote:Op maandag 22 juni 2009 19:59 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Wel als je eerst wat erbij doet om boven de 19 te komen en dat later weer weghaalt.
Wat ging er mis dan?quote:Op maandag 22 juni 2009 20:27 schreef Scandalous het volgende:
Nou na 1 keer online bestellen ben ik meteen genezen, alles + vooral klantenservice is superkut![]()
Voortaan gewoon weer in de winkel kopen
quote:Op maandag 22 juni 2009 19:31 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
Mwah als je iets heel goeds zeg, dan reageer ik!
Heb overigens een bestelstop en geil met jullie aankopen mee!
ohhh *wijst met vingertje*quote:Op maandag 22 juni 2009 19:49 schreef alors het volgende:
Je kunt je tijd idd beter besteden aan een cursus Nederlands
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat staat er in die brief?quote:Op maandag 22 juni 2009 20:42 schreef Daph_ het volgende:
Oh ik zou nog foto's makenBen dat vandaag helemaal vergeten, doe het morgen wel. Morgen gaan ook alle pakketjes van hier retour (totaal 5 stuks
waarvan 1 met een boze brief)
Nou, toen ik eenmaal op hun ging reageren werd er ook op mij gereageerd hoor, zo'n kliekje is het nou ook weer niet. Vind iedereen hier best aardigquote:Op maandag 22 juni 2009 19:27 schreef Debsterr het volgende:
True.quote:Op maandag 22 juni 2009 21:04 schreef Dipkip het volgende:
Tvp-en zonder later wat te zeggen is lame.
quote:Op maandag 22 juni 2009 21:00 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
Wat staat er in die brief?
*Gaat erbij zitten*![]()
Ja dan zou ik ook pissig zijn. Slaat echt nergens op. Zij maken een fout en jij draait er voor op.quote:Op maandag 22 juni 2009 21:27 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nou die boze brief gaat naar Esprit omdat ik schoenen had besteld met 20% korting. Toen ik de schoenen binnenkreeg bleken er echter twee linkerschoenen in het pakket te zitten, van twee verschillende modellen. Toen ik contact opnam met Esprit zeiden ze dat ik de schoenen terug moest sturen, maar dat ik als ik ze alsnog wilde hebben, opnieuw moest bestellen. Toen was de 20% actie al voorbij en bovendien waren de schoenen uitverkochtDus omdat zij het te moeilijk vinden om een linker- en een rechterschoen van hetzelfde paar in één doos te doen, moet ik maar opnieuw bestellen en 15 euro meer voor die schoenen betalen
Nee gewoon factuur erbij, dus ik betaal lekker helemaal niks.quote:Op maandag 22 juni 2009 22:02 schreef Dipkip het volgende:
Inderdaad, wat een idioten. Volgens mij heb je daar ook recht op, had je van te voren betaalt?
Wow!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:11 schreef Muis006 het volgende:
Gistermiddag besteld, vanochtend in behandeling genomen!
Zo aan de coupenaden te zien tot in de taille, echt het smalste gedeelte zeg maar..quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:19 schreef Butterfly91 het volgende:
Weet iemand hoe dit colbertje valt? En dan bedoel ik tot hoe laag hij komt.
[ afbeelding ]
Oké mooi, dan bestel ik die misschien ook wel.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:21 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Zo aan de coupenaden te zien tot in de taille, echt het smalste gedeelte zeg maar..
quote:Op maandag 22 juni 2009 15:39 schreef miss-piggy het volgende:
ieeeh muis!!! Dat is dus al standaard een reden om te gaan zappen in reclameblokken![]()
Inderdaad, doen.... zappen dus
* miss-piggy gaat mail schrijven richting h&m, de zoveelste
EDIT: gemaild![]()
Echt heel leuk, maar zo verkeerd voor mijn figuurquote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:19 schreef Butterfly91 het volgende:
Weet iemand hoe dit colbertje valt? En dan bedoel ik tot hoe laag hij komt.
[ afbeelding ]
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:57 schreef Daph_ het volgende:
Ik ga trouwens geen foto's meer maken want ik bedenk me net dat ik de zak heb dichtgeplaktAnders vergeet ik 'm morgen mee te nemen naar het postkantoor
![]()
Sorry
Ja, ik! Heb hem in een S besteld ivm grote bombonella's en hij zit echt erg mooiquote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:13 schreef Smart_ass het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand deze al besteld? Ben benieuwd of ie mooi valt.
Maar hij valt redelijk groot dan, of niet? Ik denk dat ik ook maar een S neem dan, meestal vallen die shirtjes redelijk groot.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:21 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja, ik! Heb hem in een S besteld ivm grote bombonella's en hij zit echt erg mooihij is ook vrij lang dus je loopt hem niet steeds naar beneden te hijsen. En het belangrijkste: hij zakt niet af.
Ja best welquote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:29 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Maar hij valt redelijk groot dan, of niet? Ik denk dat ik ook maar een S neem dan, meestal vallen die shirtjes redelijk groot.
Mij wensten ze een keer een fijn weekendquote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:40 schreef Dipkip het volgende:
Die mensen op die helpdesk zijn echt retarded. Ik heb ook nog nooit een reply van hun gehad zonder pijnlijke grammatica fouten. Ze typen vaker 'die pakket' dan dat ze je een prettige dag wensen.
Wauw.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:11 schreef Smart_ass het volgende:
Nou ik heb ook weer een aantal dingen besteld:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze zijn daar wel behoorlijk slim zeg..quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:13 schreef CherryLips het volgende:
Goed, mail terug van H&M over de verzendkosten die ze steeds rekenen. Antwoord: als je bestelling eenmaal in behandeling is, kun je niets meer toevoegen.
Dat vroeg ik niet!!!!!
Een 29 is eigenlijk een tussenmaat (37) dus zou zowel een 36 als 38 bestellen.. Terugsturen is vrij makkelijk hoor, je stopt hetw eer terug in de zak waarin het kwam, en je levert het in bij het postkantoor.quote:Op woensdag 24 juni 2009 07:44 schreef Chicolate het volgende:
Ik zie allemaal dingen in de sale die ik wil hebben. Maar hoe vallen de maten van bijvoorbeeld de sportbroeken en de jeans van LOGG? 34/36/38 zegt me wat dat betreft niet echt veel. Mijn jeansmaat is 29/34 (fit Wide). Zou ik dan een 38 passen of moet ik groter/kleiner?
Ik hou niet zo van terugsturen dus alle maten bestellen is niet helemaal de bedoeling. En zo te lezen is terugsturen ook redelijk wat gedoe ...
Heel de dag binnen blijven tot 'ie geweest is dusquote:Op woensdag 24 juni 2009 09:50 schreef Kleintje19 het volgende:
balen is dat he daph![]()
zending zit in aflverroute
nou wilde hem eerst 2x missen, dan kan ik hem op het postkantoor ophalenquote:Op woensdag 24 juni 2009 09:52 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Heel de dag binnen blijven tot 'ie geweest is dus.
Had je niet een paar artikelen die niet bij de preview horen als 1 levering staan? Want die splitsen ze op..quote:Op woensdag 24 juni 2009 12:21 schreef Daph_ het volgende:
Huuuuuuuuu er is een pakketje in behandeling náást het pakket dat manco staat? Ik weet alleen begod niet wat erin zit! Het is een bestelling van 36 euro
Ik heb vanochtend een aantal dingen besteld, maar die wil ik samen met de previewbestelling ontvangen (half juli). Vanochtend was er nog niks in behandeling, nu opeens welquote:Op woensdag 24 juni 2009 12:23 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Had je niet een paar artikelen die niet bij de preview horen als 1 levering staan? Want die splitsen ze op..
quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:25 schreef everlast08 het volgende:
Na heel lang twijfelen toch deze besteld:
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
Loon is weer binnen![]()
Weet iemand hoe dat jasje valt?
Bij mij duurde het 4 wekenquote:Op woensdag 24 juni 2009 12:08 schreef Smart_ass het volgende:
Bij mij staat bij de pakketjes die ik heb geretourneerd nog steeds dat ze onderweg zjin, terwijl ik ze al 3 weken geleden bij het postkantoor heb afgegeven ofzo. Duurt dat zo lang voordat dat bijgewerkt is?
Mjah, preview kunnen ze om een onduidelijke reden niet samenvoegen met andere spullenquote:Op woensdag 24 juni 2009 12:26 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik heb vanochtend een aantal dingen besteld, maar die wil ik samen met de previewbestelling ontvangen (half juli). Vanochtend was er nog niks in behandeling, nu opeens welTerwijl ik heb aangegeven "alles in 1 pakket "
Ik stond vanochtend met 5 pakketten op het postkantoor![]()
Stapelen maarrrrr !
Dat had ik me eigenlijk ook voorgenomen...nu neem ik me voor om misschien iets te retourneren.quote:Op woensdag 24 juni 2009 12:32 schreef Starlie het volgende:
[..]
Oooo ik had echt niet moeten zien dat dat jurkje weer te bestellen is.... ik wil hem zoooo graag hebben... Maar ja.. ik had mezelf ECHT voorgenomen niets meer te bestellen bij H&M..... lastig lastig lastig....
Pakket waar het in zat heb ik vanochtend retour gedaan.. Toen ik thuiskwam die armbanden pas omgedaanquote:Op woensdag 24 juni 2009 13:31 schreef Jojoortje het volgende:
Oh verrotKun je ze niet terugsturen en dan gewoon 'artikel kapot' ofzo aanvinken? Of had je al wat retour gestuurd?
Dan maar mailen iddquote:Op woensdag 24 juni 2009 13:34 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Pakket waar het in zat heb ik vanochtend retour gedaan.. Toen ik thuiskwam die armbanden pas omgedaan
Nwah als ik er 20 bestel wil ik wel dat ze alle 20 heel zijn eigenlijkquote:Op woensdag 24 juni 2009 13:52 schreef Dipkip het volgende:
Maar zijn 19 armbanden niet ook goed dan?
Dat verschilt ook nog per filiaal. Er is een overlap, maar bepaalde dingen zijn in de winkel, andere dingen in de shop, andere in allebei.quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:00 schreef lighted het volgende:
De artikelen die je online kunt bestellen, liggen die op dit moment ook echt in de winkel (zonder rekening te houden met de maat)? Ik wil iets hebben maar kan even niet gebruiken dat dit een week duurt totdat het binnen is... (wat vorige keer was).
quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:58 schreef Addict89 het volgende:
Bestelling in behandeling genomen die voor eind juli stond. Die gaat dus gewoon weer terug, want daar heb ik nog geen geld voor.
Hm?quote:
Nee nog nooit gehoord dat het pakketje eigenlijk te snel kwamquote:
Wou ook mailen, maar dan krijg ik weer dat gezeur over dat previewbestellingen aparte bestellingen zijn. Maargoed, geeft op zich niet, ik stuur alles gewoon weer terug (behalve als het heeeeel leuk isquote:Op woensdag 24 juni 2009 17:22 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee nog nooit gehoord dat het pakketje eigenlijk te snel kwamMaar je had van te voren al gekeken wanneer die levering was toch, voordat je ging bestellen? Anders zou ik even mailen?
Ok heel erg bedanktquote:Op woensdag 24 juni 2009 08:57 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Een 29 is eigenlijk een tussenmaat (37) dus zou zowel een 36 als 38 bestellen.. Terugsturen is vrij makkelijk hoor, je stopt hetw eer terug in de zak waarin het kwam, en je levert het in bij het postkantoor.
Jij met je donderdagquote:Op woensdag 24 juni 2009 17:22 schreef Linnie20v het volgende:
Zal het morgen dan weer eens gaan gebeuren?![]()
Hint: donderdag..
Oeiiiiiiiii, die is leuk zeg!quote:
Hoe gaat het met de scriptie?quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:47 schreef Daph_ het volgende:
Ik betaal nooit wat voordat de retouren verwerkt zijn
Hoe snel zijn ze met deurwaarders enzo?quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:47 schreef Daph_ het volgende:
Ik betaal nooit wat voordat de retouren verwerkt zijn
Nietquote:Op woensdag 24 juni 2009 21:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoe snel zijn ze met deurwaarders enzo?Ik kom er net achter dat ik ook de facturen in hun geheel heb teruggestuurd, dus ik heb geen idee wat ik moet betalen aan retourkosten en een setje oorbellen + shirtje
Scriptie heb ik maandag ingeleverdquote:
Haha inderdaadquote:Op woensdag 24 juni 2009 21:34 schreef Daph_ het volgende:
Een bestelling van 130 euro is tegenwoordig een kleine bestelling hier![]()
Oh, jaloersquote:Op woensdag 24 juni 2009 21:57 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Scriptie heb ik maandag ingeleverd
Morgen moet ik verdedigen en ik kom er dus net achter dat de kleureninkt op is dus ik kan mijn sheets niet printen
Ik heb meestal 150-200, maar met die preview meer (350), bijv. omdat ik dan schoenen in meerdere kleuren laat komen.quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:34 schreef Daph_ het volgende:
Een bestelling van 130 euro is tegenwoordig een kleine bestelling hier![]()
Nou ja mocht ook wel.. Eind mei te horen gekregen dat m'n scriptie onvoldoende was en dat ik niet kon afstuderen op tijd, alles op alles gezet en een kans gekregen. In drie weken tijd met bloed zweet en tranen (letterlijk) een volledig herschreven scriptie opgeleverd. Afgelopen maandag ingeleverd. Ik ben stervensnerveus voor morgen, want iets in mij is er nog niet zeker van dat ik een voldoende krijg voor mijn scriptie. Als ik een voldoende heb, al is het maar een 5,5, dan gaat het dak eraf!!quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:07 schreef Inu het volgende:
[..]
Oh, jaloersIk moet morgen mn laatste 2 hfdst + conclusie inleveren en ze zijn nog langer niet af
Succes morgen! Kun je niet extra vroeg opstaan om even te printen op school?
Dat lijkt me echt zo kutquote:Op woensdag 24 juni 2009 22:18 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nou ja mocht ook wel.. Eind mei te horen gekregen dat m'n scriptie onvoldoende was en dat ik niet kon afstuderen op tijd, alles op alles gezet en een kans gekregen. In drie weken tijd met bloed zweet en tranen (letterlijk) een volledig herschreven scriptie opgeleverd. Afgelopen maandag ingeleverd. Ik ben stervensnerveus voor morgen, want iets in mij is er nog niet zeker van dat ik een voldoende krijg voor mijn scriptie. Als ik een voldoende heb, al is het maar een 5,5, dan gaat het dak eraf!!
Ik moet morgen om 9 uur, dus kwart voor 9 opstarten in het lokaal, naar school toe is 30 minuten, maar ik reken 45 (file) dus ik moet ongeveer kwart voor 8 de deur uit.. *zucht* Ik ga zo proberen op de printer van mijn ouders (die ze nooit gebruiken) te printen, dat scheelt me morgen weer een uur ofzo
Hij staat bij de Matthew Williamson-collectie: http://shop.hm.com/nl/campaign742designercoll#quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:30 schreef MissJ het volgende:
[..]
Oeiiiiiiiii, die is leuk zeg!
Waar staat ie, ik kan um nie vinden
Hehe, ik ging net naar de site, ik dacht: "He, een nieuwe campagne!". Klik ik ergens op, is het gewoon een heel oude die al beeindigd wasquote:Op donderdag 25 juni 2009 08:04 schreef MaLo het volgende:
Succes Daph!!
En helemaal niks nieuws, ook niet in de sale
GEFELICITEERDquote:Op donderdag 25 juni 2009 10:51 schreef Daph_ het volgende:
Ik ben geslaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaagd![]()
![]()
Ik vind het anders een keigoed cijfer, in 3 weken tijd van een onvoldoende naar dit.. en geslaagd is geslaagdquote:Op donderdag 25 juni 2009 10:54 schreef Daph_ het volgende:
Ik heb een 6,5 voor m'n scriptie dus afgerond een 7Best laag in vergelijking met wat de rest heeft, maargoed ik heb het gehaald
Zo had ik het nog niet eens bekekenquote:Op donderdag 25 juni 2009 10:55 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik vind het anders een keigoed cijfer, in 3 weken tijd van een onvoldoende naar dit.. en geslaagd is geslaagd!!
Jeeeeee gefeliciteerd!quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:51 schreef Daph_ het volgende:
![]()
quote:Om 11.15 uur zullen we tijdelijk sluiten voor technisch onderhoud en het up-to-date maken van het systeem.
Ben je bezig met bestellen of het wijzigen van je persoonlijke gegevens of bestellingen, dan willen we je verzoeken dit nu af te sluiten.
We bedanken je voor je begrip!
Wij zijn rond 11.45 uur weer open.
H&M Klantenservice
Tel: 0900-1988 (7.5 cent per gesprek)
Fax: 0900-0401059 001
nee is nieuw, ze gaan hem nu op de site zetten denk en hoop ik.quote:Op donderdag 25 juni 2009 11:02 schreef Debsterr het volgende:
als ik naar de homepage ga (dus www.hm.com) krijg ik elke keer de "London calling" campagne. Volgens mij is dat nieuw, want die sjaal staat toch bij de autumn preview spullen. Of herkennen jullie de campagne als "oud"?
[ afbeelding ]
EN ER ZITTEN ZULKS EEN NICE SPULLEN BIJquote:Op donderdag 25 juni 2009 11:03 schreef alors het volgende:
[..]
nee is nieuw, ze gaan hem nu op de site zetten denk en hoop ik.
wel duur vind ik tochquote:Op donderdag 25 juni 2009 11:04 schreef Debsterr het volgende:
[..]
EN ER ZITTEN ZULKS EEN NICE SPULLEN BIJ![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd! =]quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:51 schreef Daph_ het volgende:
![]()
Hahahahahahaquote:Op donderdag 25 juni 2009 11:47 schreef Jojoortje het volgende:
Je moet nu wel trakteren he Daph!!! Je moet ons nu allemaal een kledingstuk uit de sale geven
Krijgen we allemaal een scrubhandschoen à 1 euroquote:Op donderdag 25 juni 2009 11:47 schreef Jojoortje het volgende:
Je moet nu wel trakteren he Daph!!! Je moet ons nu allemaal een kledingstuk uit de sale geven
Ook leukquote:Op donderdag 25 juni 2009 12:32 schreef alors het volgende:
[..]
Krijgen we allemaal een scrubhandschoen à 1 euro
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |