Omg dat heb ik dus gehad met een crappy rokje.quote:Op maandag 22 juni 2009 07:47 schreef Dipkip het volgende:
Het is best naar als je de sale ckeckt en tot 3x toe denkt 'oe leuk' waarna je je realiseert dat je dat kledingstuk al thuis hebt gehad en terug gezonden omdat het in het echt crap was.
Herkenbaarquote:Op maandag 22 juni 2009 07:47 schreef Dipkip het volgende:
Het is best naar als je de sale ckeckt en tot 3x toe denkt 'oe leuk' waarna je je realiseert dat je dat kledingstuk al thuis hebt gehad en terug gezonden omdat het in het echt crap was.
Truequote:Op maandag 22 juni 2009 08:06 schreef Dipkip het volgende:
Geeft je wel de kans het in alle verkrijgbare kleuren te kopen![]()
Ik vraag me af of ze het ooit wel eens opgeven als iets echt niet verkoopt. Die ene paarse wollen trui tot net over je billen met dat kleurverloop van paars naar fuchsia en die wijde col - die staat volgens mij al sinds februari in de sale voor 9,90?
nee en wat maakt jouw dat uit........quote:
schijnbaar ben ik niet de enigstequote:Op zondag 21 juni 2009 20:27 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Ik plaats vaak ook alleen tvp's, ik ben zelf niet zo creatief dus ik kijk wat voor outfits andere mensen gekocht hebben
Ja das de moeite niet! Ik zag laatst bij een schoenenwinkel dat de Birkenstocks afgeprijst waren van ¤ 49.95 naar ja ja.... ¤ 49,00!!!quote:Op maandag 22 juni 2009 13:51 schreef Enfermera het volgende:
Pff, sale waar dingen 2 euro goedkoper zijn vind ik eigenlijk geen sale..bummer.
Nog maar even wachten toch, ook al loop ik misschien het risico dat dingen dan uitverkocht zijn...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |