Omg dat heb ik dus gehad met een crappy rokje.quote:Op maandag 22 juni 2009 07:47 schreef Dipkip het volgende:
Het is best naar als je de sale ckeckt en tot 3x toe denkt 'oe leuk' waarna je je realiseert dat je dat kledingstuk al thuis hebt gehad en terug gezonden omdat het in het echt crap was.
Herkenbaarquote:Op maandag 22 juni 2009 07:47 schreef Dipkip het volgende:
Het is best naar als je de sale ckeckt en tot 3x toe denkt 'oe leuk' waarna je je realiseert dat je dat kledingstuk al thuis hebt gehad en terug gezonden omdat het in het echt crap was.
Truequote:Op maandag 22 juni 2009 08:06 schreef Dipkip het volgende:
Geeft je wel de kans het in alle verkrijgbare kleuren te kopen![]()
Ik vraag me af of ze het ooit wel eens opgeven als iets echt niet verkoopt. Die ene paarse wollen trui tot net over je billen met dat kleurverloop van paars naar fuchsia en die wijde col - die staat volgens mij al sinds februari in de sale voor 9,90?
nee en wat maakt jouw dat uit........quote:
schijnbaar ben ik niet de enigstequote:Op zondag 21 juni 2009 20:27 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Ik plaats vaak ook alleen tvp's, ik ben zelf niet zo creatief dus ik kijk wat voor outfits andere mensen gekocht hebben
Ja das de moeite niet! Ik zag laatst bij een schoenenwinkel dat de Birkenstocks afgeprijst waren van ¤ 49.95 naar ja ja.... ¤ 49,00!!!quote:Op maandag 22 juni 2009 13:51 schreef Enfermera het volgende:
Pff, sale waar dingen 2 euro goedkoper zijn vind ik eigenlijk geen sale..bummer.
Nog maar even wachten toch, ook al loop ik misschien het risico dat dingen dan uitverkocht zijn...![]()
Zo heeee wat een kortingquote:Op maandag 22 juni 2009 14:07 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ja das de moeite niet! Ik zag laatst bij een schoenenwinkel dat de Birkenstocks afgeprijst waren van ¤ 49.95 naar ja ja.... ¤ 49,00!!!
Passen ze idd gewoon aan, had ik laatst ook met een broekquote:Op maandag 22 juni 2009 15:39 schreef miss-piggy het volgende:
ieeeh muis!!! Dat is dus al standaard een reden om te gaan zappen in reclameblokken![]()
Inderdaad, doen.... zappen dus
* miss-piggy gaat mail schrijven richting h&m, de zoveelste
EDIT: gemaild![]()
Die vind ik ook zó leuk maar volgens mij is ie er sowieso nooit geweest in mijn maat, zie hem altijd maar tot 42 gaan en bij H&M heb ik meestal 44quote:Op maandag 22 juni 2009 13:48 schreef Jojoortje het volgende:
[ afbeelding ]
Ze hadden eindelijk mijn broek in mijn maat
Waarom gebruik je dan niet gewoon de bookmark functiequote:
Ohquote:Op maandag 22 juni 2009 18:17 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Die vind ik ook zó leuk maar volgens mij is ie er sowieso nooit geweest in mijn maat, zie hem altijd maar tot 42 gaan en bij H&M heb ik meestal 44
Nou ja, ze kan wel een keer iets zeggen, maar daar wordt dan waarschijnlijk niet echt op gereageerd.. Er is hier een duidelijk groepje vaste reageerders.quote:Op maandag 22 juni 2009 18:19 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Waarom gebruik je dan niet gewoon de bookmark functie![]()
Of zeg gewoon íets. Post een plaatje van iets dat je leuk vindt, zeg dat je pakket manco is, whatever. Zo moeilijk is het niet hoor, sociaal doen.
Mwah als je iets heel goeds zeg, dan reageer ik!quote:Op maandag 22 juni 2009 19:27 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nou ja, ze kan wel een keer iets zeggen, maar daar wordt dan waarschijnlijk niet echt op gereageerd.. Er is hier een duidelijk groepje vaste reageerders.
Dat vind ik wel meevallen hoor. Ik ben weinig op fok! te vinden en heb niet altijd wat te melden in de H&M topics, maar áls ik wat te melden heb word er vaak wel gereageerdquote:Op maandag 22 juni 2009 19:27 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nou ja, ze kan wel een keer iets zeggen, maar daar wordt dan waarschijnlijk niet echt op gereageerd.. Er is hier een duidelijk groepje vaste reageerders.
Nicequote:Op maandag 22 juni 2009 19:37 schreef MaLo het volgende:
H&M is vreemd.
Ik had een broek en een vest besteld (die amper 12 uur later al de status Bestelling onderweg hadden) en nu zie ik opeens dat ik voor die bestelling helemaal geen verzendkosten hoef te betalen
. Terwijl er geen nalevering of wat achteraan komt
.
Ik heb dat bij m'n preview najaarsbestelling.. Of hebben jullie daar ook geen verzendkosten bij staan?quote:Op maandag 22 juni 2009 19:37 schreef MaLo het volgende:
H&M is vreemd.
Ik had een broek en een vest besteld (die amper 12 uur later al de status Bestelling onderweg hadden) en nu zie ik opeens dat ik voor die bestelling helemaal geen verzendkosten hoef te betalen
. Terwijl er geen nalevering of wat achteraan komt
.
Ik ook, ik had wat bij elkaar gezocht en het kwam uit op 12 euro... dan ga ik echt geen 5 euro verzendkosten betalenquote:Op maandag 22 juni 2009 19:31 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
Mwah als je iets heel goeds zeg, dan reageer ik!
Heb overigens een bestelstop en geil met jullie aankopen mee!
quote:Op maandag 22 juni 2009 14:07 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ja das de moeite niet! Ik zag laatst bij een schoenenwinkel dat de Birkenstocks afgeprijst waren van ¤ 49.95 naar ja ja.... ¤ 49,00!!!
Je kunt je tijd idd beter besteden aan een cursus Nederlandsquote:Op maandag 22 juni 2009 10:15 schreef eva-diva het volgende:
[..]
nee en wat maakt jouw dat uit........
[..]
schijnbaar ben ik niet de enigste![]()
Dan kun je niet eens bestellen.quote:Op maandag 22 juni 2009 19:43 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik ook, ik had wat bij elkaar gezocht en het kwam uit op 12 euro... dan ga ik echt geen 5 euro verzendkosten betalen
Daar heb ik wel verzendkosten bijquote:Op maandag 22 juni 2009 19:40 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik heb dat bij m'n preview najaarsbestelling.. Of hebben jullie daar ook geen verzendkosten bij staan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |