Is dat zo ja?quote:Op maandag 22 juni 2009 19:59 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Wel als je eerst wat erbij doet om boven de 19 te komen en dat later weer weghaalt.
Dat wist ik dan weer nietquote:Op maandag 22 juni 2009 19:59 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Wel als je eerst wat erbij doet om boven de 19 te komen en dat later weer weghaalt.
Wat ging er mis dan?quote:Op maandag 22 juni 2009 20:27 schreef Scandalous het volgende:
Nou na 1 keer online bestellen ben ik meteen genezen, alles + vooral klantenservice is superkut![]()
Voortaan gewoon weer in de winkel kopen
quote:Op maandag 22 juni 2009 19:31 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
Mwah als je iets heel goeds zeg, dan reageer ik!
Heb overigens een bestelstop en geil met jullie aankopen mee!
ohhh *wijst met vingertje*quote:Op maandag 22 juni 2009 19:49 schreef alors het volgende:
Je kunt je tijd idd beter besteden aan een cursus Nederlands
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat staat er in die brief?quote:Op maandag 22 juni 2009 20:42 schreef Daph_ het volgende:
Oh ik zou nog foto's makenBen dat vandaag helemaal vergeten, doe het morgen wel. Morgen gaan ook alle pakketjes van hier retour (totaal 5 stuks
waarvan 1 met een boze brief)
Nou, toen ik eenmaal op hun ging reageren werd er ook op mij gereageerd hoor, zo'n kliekje is het nou ook weer niet. Vind iedereen hier best aardigquote:Op maandag 22 juni 2009 19:27 schreef Debsterr het volgende:
Nou ja, ze kan wel een keer iets zeggen, maar daar wordt dan waarschijnlijk niet echt op gereageerd.. Er is hier een duidelijk groepje vaste reageerders.
True.quote:Op maandag 22 juni 2009 21:04 schreef Dipkip het volgende:
Tvp-en zonder later wat te zeggen is lame.
quote:Op maandag 22 juni 2009 21:00 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
Wat staat er in die brief?
*Gaat erbij zitten*![]()
Ja dan zou ik ook pissig zijn. Slaat echt nergens op. Zij maken een fout en jij draait er voor op.quote:Op maandag 22 juni 2009 21:27 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nou die boze brief gaat naar Esprit omdat ik schoenen had besteld met 20% korting. Toen ik de schoenen binnenkreeg bleken er echter twee linkerschoenen in het pakket te zitten, van twee verschillende modellen. Toen ik contact opnam met Esprit zeiden ze dat ik de schoenen terug moest sturen, maar dat ik als ik ze alsnog wilde hebben, opnieuw moest bestellen. Toen was de 20% actie al voorbij en bovendien waren de schoenen uitverkochtDus omdat zij het te moeilijk vinden om een linker- en een rechterschoen van hetzelfde paar in één doos te doen, moet ik maar opnieuw bestellen en 15 euro meer voor die schoenen betalen
Nee gewoon factuur erbij, dus ik betaal lekker helemaal niks.quote:Op maandag 22 juni 2009 22:02 schreef Dipkip het volgende:
Inderdaad, wat een idioten. Volgens mij heb je daar ook recht op, had je van te voren betaalt?
Wow!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:11 schreef Muis006 het volgende:
Gistermiddag besteld, vanochtend in behandeling genomen!
Zo aan de coupenaden te zien tot in de taille, echt het smalste gedeelte zeg maar..quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:19 schreef Butterfly91 het volgende:
Weet iemand hoe dit colbertje valt? En dan bedoel ik tot hoe laag hij komt.
[ afbeelding ]
Oké mooi, dan bestel ik die misschien ook wel.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:21 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Zo aan de coupenaden te zien tot in de taille, echt het smalste gedeelte zeg maar..
quote:Op maandag 22 juni 2009 15:39 schreef miss-piggy het volgende:
ieeeh muis!!! Dat is dus al standaard een reden om te gaan zappen in reclameblokken![]()
Inderdaad, doen.... zappen dus
* miss-piggy gaat mail schrijven richting h&m, de zoveelste
EDIT: gemaild![]()
Echt heel leuk, maar zo verkeerd voor mijn figuurquote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:19 schreef Butterfly91 het volgende:
Weet iemand hoe dit colbertje valt? En dan bedoel ik tot hoe laag hij komt.
[ afbeelding ]
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:57 schreef Daph_ het volgende:
Ik ga trouwens geen foto's meer maken want ik bedenk me net dat ik de zak heb dichtgeplaktAnders vergeet ik 'm morgen mee te nemen naar het postkantoor
![]()
Sorry
Ja, ik! Heb hem in een S besteld ivm grote bombonella's en hij zit echt erg mooiquote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:13 schreef Smart_ass het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand deze al besteld? Ben benieuwd of ie mooi valt.
Maar hij valt redelijk groot dan, of niet? Ik denk dat ik ook maar een S neem dan, meestal vallen die shirtjes redelijk groot.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:21 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja, ik! Heb hem in een S besteld ivm grote bombonella's en hij zit echt erg mooihij is ook vrij lang dus je loopt hem niet steeds naar beneden te hijsen. En het belangrijkste: hij zakt niet af.
Ja best welquote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:29 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Maar hij valt redelijk groot dan, of niet? Ik denk dat ik ook maar een S neem dan, meestal vallen die shirtjes redelijk groot.
Mij wensten ze een keer een fijn weekendquote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:40 schreef Dipkip het volgende:
Die mensen op die helpdesk zijn echt retarded. Ik heb ook nog nooit een reply van hun gehad zonder pijnlijke grammatica fouten. Ze typen vaker 'die pakket' dan dat ze je een prettige dag wensen.
Wauw.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:11 schreef Smart_ass het volgende:
Nou ik heb ook weer een aantal dingen besteld:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze zijn daar wel behoorlijk slim zeg..quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:13 schreef CherryLips het volgende:
Goed, mail terug van H&M over de verzendkosten die ze steeds rekenen. Antwoord: als je bestelling eenmaal in behandeling is, kun je niets meer toevoegen.
Dat vroeg ik niet!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |