Zo aan de coupenaden te zien tot in de taille, echt het smalste gedeelte zeg maar..quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:19 schreef Butterfly91 het volgende:
Weet iemand hoe dit colbertje valt? En dan bedoel ik tot hoe laag hij komt.
[ afbeelding ]
Oké mooi, dan bestel ik die misschien ook wel.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:21 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Zo aan de coupenaden te zien tot in de taille, echt het smalste gedeelte zeg maar..
quote:Op maandag 22 juni 2009 15:39 schreef miss-piggy het volgende:
ieeeh muis!!! Dat is dus al standaard een reden om te gaan zappen in reclameblokken![]()
Inderdaad, doen.... zappen dus
* miss-piggy gaat mail schrijven richting h&m, de zoveelste
EDIT: gemaild![]()
Echt heel leuk, maar zo verkeerd voor mijn figuurquote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:19 schreef Butterfly91 het volgende:
Weet iemand hoe dit colbertje valt? En dan bedoel ik tot hoe laag hij komt.
[ afbeelding ]
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:57 schreef Daph_ het volgende:
Ik ga trouwens geen foto's meer maken want ik bedenk me net dat ik de zak heb dichtgeplaktAnders vergeet ik 'm morgen mee te nemen naar het postkantoor
![]()
Sorry
Ja, ik! Heb hem in een S besteld ivm grote bombonella's en hij zit echt erg mooiquote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:13 schreef Smart_ass het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand deze al besteld? Ben benieuwd of ie mooi valt.
Maar hij valt redelijk groot dan, of niet? Ik denk dat ik ook maar een S neem dan, meestal vallen die shirtjes redelijk groot.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:21 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja, ik! Heb hem in een S besteld ivm grote bombonella's en hij zit echt erg mooihij is ook vrij lang dus je loopt hem niet steeds naar beneden te hijsen. En het belangrijkste: hij zakt niet af.
Ja best welquote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:29 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Maar hij valt redelijk groot dan, of niet? Ik denk dat ik ook maar een S neem dan, meestal vallen die shirtjes redelijk groot.
Mij wensten ze een keer een fijn weekendquote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:40 schreef Dipkip het volgende:
Die mensen op die helpdesk zijn echt retarded. Ik heb ook nog nooit een reply van hun gehad zonder pijnlijke grammatica fouten. Ze typen vaker 'die pakket' dan dat ze je een prettige dag wensen.
Wauw.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:11 schreef Smart_ass het volgende:
Nou ik heb ook weer een aantal dingen besteld:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze zijn daar wel behoorlijk slim zeg..quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:13 schreef CherryLips het volgende:
Goed, mail terug van H&M over de verzendkosten die ze steeds rekenen. Antwoord: als je bestelling eenmaal in behandeling is, kun je niets meer toevoegen.
Dat vroeg ik niet!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |