Een 29 is eigenlijk een tussenmaat (37) dus zou zowel een 36 als 38 bestellen.. Terugsturen is vrij makkelijk hoor, je stopt hetw eer terug in de zak waarin het kwam, en je levert het in bij het postkantoor.quote:Op woensdag 24 juni 2009 07:44 schreef Chicolate het volgende:
Ik zie allemaal dingen in de sale die ik wil hebben. Maar hoe vallen de maten van bijvoorbeeld de sportbroeken en de jeans van LOGG? 34/36/38 zegt me wat dat betreft niet echt veel. Mijn jeansmaat is 29/34 (fit Wide). Zou ik dan een 38 passen of moet ik groter/kleiner?
Ik hou niet zo van terugsturen dus alle maten bestellen is niet helemaal de bedoeling. En zo te lezen is terugsturen ook redelijk wat gedoe ...
Heel de dag binnen blijven tot 'ie geweest is dusquote:Op woensdag 24 juni 2009 09:50 schreef Kleintje19 het volgende:
balen is dat he daph![]()
zending zit in aflverroute
nou wilde hem eerst 2x missen, dan kan ik hem op het postkantoor ophalenquote:Op woensdag 24 juni 2009 09:52 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Heel de dag binnen blijven tot 'ie geweest is dus.
Had je niet een paar artikelen die niet bij de preview horen als 1 levering staan? Want die splitsen ze op..quote:Op woensdag 24 juni 2009 12:21 schreef Daph_ het volgende:
Huuuuuuuuu er is een pakketje in behandeling náást het pakket dat manco staat? Ik weet alleen begod niet wat erin zit! Het is een bestelling van 36 euro
Ik heb vanochtend een aantal dingen besteld, maar die wil ik samen met de previewbestelling ontvangen (half juli). Vanochtend was er nog niks in behandeling, nu opeens welquote:Op woensdag 24 juni 2009 12:23 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Had je niet een paar artikelen die niet bij de preview horen als 1 levering staan? Want die splitsen ze op..
quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:25 schreef everlast08 het volgende:
Na heel lang twijfelen toch deze besteld:
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
Loon is weer binnen![]()
Weet iemand hoe dat jasje valt?
Bij mij duurde het 4 wekenquote:Op woensdag 24 juni 2009 12:08 schreef Smart_ass het volgende:
Bij mij staat bij de pakketjes die ik heb geretourneerd nog steeds dat ze onderweg zjin, terwijl ik ze al 3 weken geleden bij het postkantoor heb afgegeven ofzo. Duurt dat zo lang voordat dat bijgewerkt is?
Mjah, preview kunnen ze om een onduidelijke reden niet samenvoegen met andere spullenquote:Op woensdag 24 juni 2009 12:26 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik heb vanochtend een aantal dingen besteld, maar die wil ik samen met de previewbestelling ontvangen (half juli). Vanochtend was er nog niks in behandeling, nu opeens welTerwijl ik heb aangegeven "alles in 1 pakket "
Ik stond vanochtend met 5 pakketten op het postkantoor![]()
Stapelen maarrrrr !
Dat had ik me eigenlijk ook voorgenomen...nu neem ik me voor om misschien iets te retourneren.quote:Op woensdag 24 juni 2009 12:32 schreef Starlie het volgende:
[..]
Oooo ik had echt niet moeten zien dat dat jurkje weer te bestellen is.... ik wil hem zoooo graag hebben... Maar ja.. ik had mezelf ECHT voorgenomen niets meer te bestellen bij H&M..... lastig lastig lastig....
Pakket waar het in zat heb ik vanochtend retour gedaan.. Toen ik thuiskwam die armbanden pas omgedaanquote:Op woensdag 24 juni 2009 13:31 schreef Jojoortje het volgende:
Oh verrotKun je ze niet terugsturen en dan gewoon 'artikel kapot' ofzo aanvinken? Of had je al wat retour gestuurd?
Dan maar mailen iddquote:Op woensdag 24 juni 2009 13:34 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Pakket waar het in zat heb ik vanochtend retour gedaan.. Toen ik thuiskwam die armbanden pas omgedaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |