Oeiiiiiiiii, die is leuk zeg!quote:
Hoe gaat het met de scriptie?quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:47 schreef Daph_ het volgende:
Ik betaal nooit wat voordat de retouren verwerkt zijn
Hoe snel zijn ze met deurwaarders enzo?quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:47 schreef Daph_ het volgende:
Ik betaal nooit wat voordat de retouren verwerkt zijn
Nietquote:Op woensdag 24 juni 2009 21:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoe snel zijn ze met deurwaarders enzo?Ik kom er net achter dat ik ook de facturen in hun geheel heb teruggestuurd, dus ik heb geen idee wat ik moet betalen aan retourkosten en een setje oorbellen + shirtje
Scriptie heb ik maandag ingeleverdquote:
Haha inderdaadquote:Op woensdag 24 juni 2009 21:34 schreef Daph_ het volgende:
Een bestelling van 130 euro is tegenwoordig een kleine bestelling hier![]()
Oh, jaloersquote:Op woensdag 24 juni 2009 21:57 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Scriptie heb ik maandag ingeleverd
Morgen moet ik verdedigen en ik kom er dus net achter dat de kleureninkt op is dus ik kan mijn sheets niet printen
Ik heb meestal 150-200, maar met die preview meer (350), bijv. omdat ik dan schoenen in meerdere kleuren laat komen.quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:34 schreef Daph_ het volgende:
Een bestelling van 130 euro is tegenwoordig een kleine bestelling hier![]()
Nou ja mocht ook wel.. Eind mei te horen gekregen dat m'n scriptie onvoldoende was en dat ik niet kon afstuderen op tijd, alles op alles gezet en een kans gekregen. In drie weken tijd met bloed zweet en tranen (letterlijk) een volledig herschreven scriptie opgeleverd. Afgelopen maandag ingeleverd. Ik ben stervensnerveus voor morgen, want iets in mij is er nog niet zeker van dat ik een voldoende krijg voor mijn scriptie. Als ik een voldoende heb, al is het maar een 5,5, dan gaat het dak eraf!!quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:07 schreef Inu het volgende:
[..]
Oh, jaloersIk moet morgen mn laatste 2 hfdst + conclusie inleveren en ze zijn nog langer niet af
Succes morgen! Kun je niet extra vroeg opstaan om even te printen op school?
Dat lijkt me echt zo kutquote:Op woensdag 24 juni 2009 22:18 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nou ja mocht ook wel.. Eind mei te horen gekregen dat m'n scriptie onvoldoende was en dat ik niet kon afstuderen op tijd, alles op alles gezet en een kans gekregen. In drie weken tijd met bloed zweet en tranen (letterlijk) een volledig herschreven scriptie opgeleverd. Afgelopen maandag ingeleverd. Ik ben stervensnerveus voor morgen, want iets in mij is er nog niet zeker van dat ik een voldoende krijg voor mijn scriptie. Als ik een voldoende heb, al is het maar een 5,5, dan gaat het dak eraf!!
Ik moet morgen om 9 uur, dus kwart voor 9 opstarten in het lokaal, naar school toe is 30 minuten, maar ik reken 45 (file) dus ik moet ongeveer kwart voor 8 de deur uit.. *zucht* Ik ga zo proberen op de printer van mijn ouders (die ze nooit gebruiken) te printen, dat scheelt me morgen weer een uur ofzo
Hij staat bij de Matthew Williamson-collectie: http://shop.hm.com/nl/campaign742designercoll#quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:30 schreef MissJ het volgende:
[..]
Oeiiiiiiiii, die is leuk zeg!
Waar staat ie, ik kan um nie vinden
Hehe, ik ging net naar de site, ik dacht: "He, een nieuwe campagne!". Klik ik ergens op, is het gewoon een heel oude die al beeindigd wasquote:Op donderdag 25 juni 2009 08:04 schreef MaLo het volgende:
Succes Daph!!
En helemaal niks nieuws, ook niet in de sale
GEFELICITEERDquote:Op donderdag 25 juni 2009 10:51 schreef Daph_ het volgende:
Ik ben geslaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaagd![]()
![]()
Ik vind het anders een keigoed cijfer, in 3 weken tijd van een onvoldoende naar dit.. en geslaagd is geslaagdquote:Op donderdag 25 juni 2009 10:54 schreef Daph_ het volgende:
Ik heb een 6,5 voor m'n scriptie dus afgerond een 7Best laag in vergelijking met wat de rest heeft, maargoed ik heb het gehaald
Zo had ik het nog niet eens bekekenquote:Op donderdag 25 juni 2009 10:55 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik vind het anders een keigoed cijfer, in 3 weken tijd van een onvoldoende naar dit.. en geslaagd is geslaagd!!
Jeeeeee gefeliciteerd!quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:51 schreef Daph_ het volgende:
![]()
quote:Om 11.15 uur zullen we tijdelijk sluiten voor technisch onderhoud en het up-to-date maken van het systeem.
Ben je bezig met bestellen of het wijzigen van je persoonlijke gegevens of bestellingen, dan willen we je verzoeken dit nu af te sluiten.
We bedanken je voor je begrip!
Wij zijn rond 11.45 uur weer open.
H&M Klantenservice
Tel: 0900-1988 (7.5 cent per gesprek)
Fax: 0900-0401059 001
nee is nieuw, ze gaan hem nu op de site zetten denk en hoop ik.quote:Op donderdag 25 juni 2009 11:02 schreef Debsterr het volgende:
als ik naar de homepage ga (dus www.hm.com) krijg ik elke keer de "London calling" campagne. Volgens mij is dat nieuw, want die sjaal staat toch bij de autumn preview spullen. Of herkennen jullie de campagne als "oud"?
[ afbeelding ]
EN ER ZITTEN ZULKS EEN NICE SPULLEN BIJquote:Op donderdag 25 juni 2009 11:03 schreef alors het volgende:
[..]
nee is nieuw, ze gaan hem nu op de site zetten denk en hoop ik.
wel duur vind ik tochquote:Op donderdag 25 juni 2009 11:04 schreef Debsterr het volgende:
[..]
EN ER ZITTEN ZULKS EEN NICE SPULLEN BIJ![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd! =]quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:51 schreef Daph_ het volgende:
![]()
Hahahahahahaquote:Op donderdag 25 juni 2009 11:47 schreef Jojoortje het volgende:
Je moet nu wel trakteren he Daph!!! Je moet ons nu allemaal een kledingstuk uit de sale geven
Krijgen we allemaal een scrubhandschoen à 1 euroquote:Op donderdag 25 juni 2009 11:47 schreef Jojoortje het volgende:
Je moet nu wel trakteren he Daph!!! Je moet ons nu allemaal een kledingstuk uit de sale geven
Ook leukquote:Op donderdag 25 juni 2009 12:32 schreef alors het volgende:
[..]
Krijgen we allemaal een scrubhandschoen à 1 euro
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |