Ik vind het anders een keigoed cijfer, in 3 weken tijd van een onvoldoende naar dit.. en geslaagd is geslaagdquote:Op donderdag 25 juni 2009 10:54 schreef Daph_ het volgende:
Ik heb een 6,5 voor m'n scriptie dus afgerond een 7Best laag in vergelijking met wat de rest heeft, maargoed ik heb het gehaald
Zo had ik het nog niet eens bekekenquote:Op donderdag 25 juni 2009 10:55 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik vind het anders een keigoed cijfer, in 3 weken tijd van een onvoldoende naar dit.. en geslaagd is geslaagd!!
Jeeeeee gefeliciteerd!quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:51 schreef Daph_ het volgende:
Ik ben geslaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaagd![]()
![]()
quote:Om 11.15 uur zullen we tijdelijk sluiten voor technisch onderhoud en het up-to-date maken van het systeem.
Ben je bezig met bestellen of het wijzigen van je persoonlijke gegevens of bestellingen, dan willen we je verzoeken dit nu af te sluiten.
We bedanken je voor je begrip!
Wij zijn rond 11.45 uur weer open.
H&M Klantenservice
Tel: 0900-1988 (7.5 cent per gesprek)
Fax: 0900-0401059 001
nee is nieuw, ze gaan hem nu op de site zetten denk en hoop ik.quote:Op donderdag 25 juni 2009 11:02 schreef Debsterr het volgende:
als ik naar de homepage ga (dus www.hm.com) krijg ik elke keer de "London calling" campagne. Volgens mij is dat nieuw, want die sjaal staat toch bij de autumn preview spullen. Of herkennen jullie de campagne als "oud"?
[ afbeelding ]
EN ER ZITTEN ZULKS EEN NICE SPULLEN BIJquote:Op donderdag 25 juni 2009 11:03 schreef alors het volgende:
[..]
nee is nieuw, ze gaan hem nu op de site zetten denk en hoop ik.
wel duur vind ik tochquote:Op donderdag 25 juni 2009 11:04 schreef Debsterr het volgende:
[..]
EN ER ZITTEN ZULKS EEN NICE SPULLEN BIJ![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd! =]quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:51 schreef Daph_ het volgende:
Ik ben geslaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaagd![]()
![]()
Hahahahahahaquote:Op donderdag 25 juni 2009 11:47 schreef Jojoortje het volgende:
Je moet nu wel trakteren he Daph!!! Je moet ons nu allemaal een kledingstuk uit de sale geven
Krijgen we allemaal een scrubhandschoen à 1 euroquote:Op donderdag 25 juni 2009 11:47 schreef Jojoortje het volgende:
Je moet nu wel trakteren he Daph!!! Je moet ons nu allemaal een kledingstuk uit de sale geven
Ook leukquote:Op donderdag 25 juni 2009 12:32 schreef alors het volgende:
[..]
Krijgen we allemaal een scrubhandschoen à 1 euro
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |