abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 24 juni 2009 @ 13:51:28 #176
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_70322735
Zo, even een paar vraagjes van een H&M-webshop leek...
Mijn bestelling staat nu op 'in behandeling' hoeveel dagen duurt het dan nog ongeveer?
En wat bedoelen jullie precies met dat de bestelling op manco staat? Het leek me iig iets positiefs
Ook ben ik er niet helemaal achter welke artikelen nou onder 'preview' vallen...
Verder is alles me wel duidelijk, lees al een paar topics mee. Ik hoop alleen niet zo bestelverslaafd te gaan worden als sommigen hier...ik ken mezelf maar ik wil over niet al te lange tijd op kamers, dus ff inhouden
pi_70322769
Maar zijn 19 armbanden niet ook goed dan?
pi_70322849
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 13:52 schreef Dipkip het volgende:
Maar zijn 19 armbanden niet ook goed dan?
Nwah als ik er 20 bestel wil ik wel dat ze alle 20 heel zijn eigenlijk

Niemand die het verschil ziet met of zonder die armband, maargoed
pi_70322912
chaffeur is er nog niet, zal waarschijnlijk een andere zijn dan want normaal heb ik het rond 1 uur
pi_70323005
Bestelling in behandeling genomen die voor eind juli stond . Die gaat dus gewoon weer terug, want daar heb ik nog geen geld voor.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_70323073
De artikelen die je online kunt bestellen, liggen die op dit moment ook echt in de winkel (zonder rekening te houden met de maat)? Ik wil iets hebben maar kan even niet gebruiken dat dit een week duurt totdat het binnen is... (wat vorige keer was).
  woensdag 24 juni 2009 @ 17:15:15 #182
123170 alors
zlata1234
pi_70330478
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 14:00 schreef lighted het volgende:
De artikelen die je online kunt bestellen, liggen die op dit moment ook echt in de winkel (zonder rekening te houden met de maat)? Ik wil iets hebben maar kan even niet gebruiken dat dit een week duurt totdat het binnen is... (wat vorige keer was).
Dat verschilt ook nog per filiaal. Er is een overlap, maar bepaalde dingen zijn in de winkel, andere dingen in de shop, andere in allebei.
know'm sayin?
word? word.
pi_70330516
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 13:58 schreef Addict89 het volgende:
Bestelling in behandeling genomen die voor eind juli stond . Die gaat dus gewoon weer terug, want daar heb ik nog geen geld voor.
Noot noot.
pi_70330566
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 17:16 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Hm?
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_70330728
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 17:17 schreef Addict89 het volgende:

[..]

Hm?
Nee nog nooit gehoord dat het pakketje eigenlijk te snel kwam Maar je had van te voren al gekeken wanneer die levering was toch, voordat je ging bestellen? Anders zou ik even mailen?
Noot noot.
pi_70330744
Zal het morgen dan weer eens gaan gebeuren?

Hint: donderdag..
pi_70331101
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 17:22 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Nee nog nooit gehoord dat het pakketje eigenlijk te snel kwam Maar je had van te voren al gekeken wanneer die levering was toch, voordat je ging bestellen? Anders zou ik even mailen?
Wou ook mailen, maar dan krijg ik weer dat gezeur over dat previewbestellingen aparte bestellingen zijn. Maargoed, geeft op zich niet, ik stuur alles gewoon weer terug (behalve als het heeeeel leuk is ). Het is alleen wat onhandig. .
pi_70331885
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 08:57 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Een 29 is eigenlijk een tussenmaat (37) dus zou zowel een 36 als 38 bestellen.. Terugsturen is vrij makkelijk hoor, je stopt hetw eer terug in de zak waarin het kwam, en je levert het in bij het postkantoor.
Ok heel erg bedankt . Dat wordt dan inderdaad passen, want 28 en 30 pas ik meestal niet .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_70335154
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 17:22 schreef Linnie20v het volgende:
Zal het morgen dan weer eens gaan gebeuren?

Hint: donderdag..
Jij met je donderdag

Ik heb mn pakket opgehaald bij de buren, zaten wel goeie sale dingen in ik hou een blauw singlet, bruin topje, donkerblauw vestje, grijze V-hals trui, zwarte longsleeve en 2 BH's, totaal: 30 euro

En qua niet-kleding een mooi tafelkleed voor een tientje plus 4 servetten voor 6 euro, ik heb er nog even 2 bij besteld want ik vind het setje wel geschikt voor kerst en dan hebben we meestal 4 gasten. Handig om dat vast te hebben, rond kerst is het meestal ineens 3x zo duur! *kniepert is*

De roze jurk met de bloemenprint was het helaas nét niet. Hij valt wel mooi, maar ik vind van die bandjes die je er af kan halen niet fijn, ze gaan los, ze zijn te dun voor mijn vrij brede schouders. Bovendien is het echt zo'n zomerding wat je dus niet heel vaak draagt, en ik heb geen schoenen voor er onder want de witte gympen die ik had besteld hebben een irritant hard randje bij de kleine teen

Verder had ik een zomerjas in het wit, maar die schijnt door en wordt daardoor heel lelijk. Niet dat je mn BH er door ziet ofzo maar de stof heeft een andere kleur waar ie dubbel zit dan waar ie niet dubbel zit, en dat vind ik niet mooi staan. Het geeft een soort extra wit blok op mn buik, wat al niet mn meest voordelige lichaamsdeel is.

Wel echt iets voor H&M trouwens om een dikke katoenen jas te kunnen laten doorschijnen _!
pi_70335736
Ik doe dit voor jullie allemaal ja!!!!!!
Jullie zouden mij dankbaar moeten zijn, als er morgen eindelijk nieuwe spulletjes zijn!!!

Maargoed, ondertussen mijn sale dingen in behandeling dus yay....

@ Dip, jammer van het jasje, dat is deze toch?
pi_70336001
Ja, die is het inderdaad ik heb hem al in groen, tis een fijn jasje, dus ik vind het wel jammer.
pi_70336179
@ Dip, Jammer ja, ik twijfelde zelf over het jasje maar dan hoef ik het niet te bestellen.
De groene is wel mooi dus? De kleur valt vaak anders uit in het echt daarom nooit in een bestelling gedropt.
pi_70336549
ik heb diezelfde in het groen, ik vind het echt een tof kleurtje.
  woensdag 24 juni 2009 @ 20:35:05 #194
123170 alors
zlata1234
pi_70336593
Ik vond hem helemaal niet zo doorschijnend in het wit, niet storend iig.
know'm sayin?
word? word.
pi_70336596
Ik heb hem in het wit, maar mij is het nooit opgevallen dat hij doorschijnt.
pi_70336741
Die wilde ik in het donkerblauw hebben
  woensdag 24 juni 2009 @ 20:45:39 #197
123170 alors
zlata1234
pi_70337023
Wat de dubbelekfack?! Er is gewoon voor 25 euro uit mn bestelling gegooid. Terwijl ie al een week manco staat hoeren zijn het

Hou het ook maar lekker, stelletjes lijers
know'm sayin?
word? word.
pi_70337324
Voorgemelde zending niet aangetroffen: manco 21-06-2009 Zwolle , intern transport pakketten
Zending gesorteerd in sorteercentrum 24-06-2009 Zwolle , intern transport pakketten

pi_70337542
Ik vind de kleur groen heel mooi, maar anderen vinden hem lelijk. Heb je toevallig die plastic slippers van H&M wel eens in groen gezien? Het is die kleur groen namelijk.

Ik denk dat ik me zo stoor aan dat doorschijnen omdat ik altijd zo oplet hoe kleding bij mn buik valt, daar mag de aandacht niet naar toe, en dat is bij deze jas al een beetje door de knopen en het model, en met dat 'vlak' werd het te erg. Als jij geen buik-issues hebt gewoon bestellen hoor!
pi_70338572
Ik ben in de stress!
Heb een bestelling staan die eindelijk op "Bestelling is onderweg" staat (sinds maandag), maarrrrrrrrr staat nog steeds manco zeg maar
En ik ga maandag op vakantie!!!!!!!
Ze moeten dus echt uiterlijk zaterdag bezorgen... Wie denkt dat dat gaat lukken?
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')