quote:
Jij met je donderdag
Ik heb mn pakket opgehaald bij de buren, zaten wel goeie sale dingen in

ik hou een blauw singlet, bruin topje, donkerblauw vestje, grijze V-hals trui, zwarte longsleeve en 2 BH's, totaal: 30 euro
En qua niet-kleding een mooi tafelkleed voor een tientje plus 4 servetten voor 6 euro, ik heb er nog even 2 bij besteld want ik vind het setje wel geschikt voor kerst en dan hebben we meestal 4 gasten. Handig om dat vast te hebben, rond kerst is het meestal ineens 3x zo duur! *kniepert is*
De roze jurk met de bloemenprint was het helaas nét niet. Hij valt wel mooi, maar ik vind van die bandjes die je er af kan halen niet fijn, ze gaan los, ze zijn te dun voor mijn vrij brede schouders. Bovendien is het echt zo'n zomerding wat je dus niet heel vaak draagt, en ik heb geen schoenen voor er onder want de witte gympen die ik had besteld hebben een irritant hard randje bij de kleine teen
Verder had ik een zomerjas in het wit, maar die schijnt door

en wordt daardoor heel lelijk. Niet dat je mn BH er door ziet ofzo

maar de stof heeft een andere kleur waar ie dubbel zit dan waar ie niet dubbel zit, en dat vind ik niet mooi staan. Het geeft een soort extra wit blok op mn buik, wat al niet mn meest voordelige lichaamsdeel is.
Wel echt iets voor H&M trouwens om een dikke katoenen jas te kunnen laten doorschijnen

_!