abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 16 juni 2009 @ 00:12:17 #1
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_70047201
Vorige topic:
[TBO] Verzameltopic evaluatie van dit weekeinde.

Nog steeds geen foto's van de evaluatieavond, dus plaats caps van een eerder gesprek met Danny.
.

quote:
Op maandag 8 juni 2009 01:47 schreef Gert het volgende:

Vrijdag is er een evaluatie met externe input, zaterdag en zondag vergadert de redactie.
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 17:17 schreef MeraViglioSa het volgende:

Volgens mij zijn alle vrijwilligers hiervoor uitgenodigd. Dus.. zieje vrijdag weer Gertje
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 17:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

Vrijwilligers waren niet de grote criticasters van het programma.
En juist die zijn de moeite van het aanhoren waard.

Daarnaast is het jammer dat ze (nog) niet een enquête op Fok! hebben geplaatst.
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 01:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zo ik ben weer thuis . Er waren ongeveer 20 mensen, waaronder een stuk of 7 FOK!'ers.
Het was erg prima, verslagen volgen .
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 08:23 schreef iteejer het volgende:
Het was zeker top! Dottey heeft een halve krant zitten typen, Mera'het oog'Vigliosa ook,
en er zijn natuurlijk de foto's
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 02:21 schreef mooiiiiii het volgende:

Hoeveel Fokkers en wie
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 12:16 schreef PietjePuk007 het volgende:

Volgens mij zijn ze al redelijk voorbij gekomen hier .

- pussydeluxe
- iteejer
- Cc
- Dementor
- swarmahoer
- Dottey
- Mera
- Gert
- en ik
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 09:59 schreef Copycat het volgende:
Ik was er ook bij.

Er is een groot aantal zaken behandeld, van redactie via productie en techniek tot regie en het FOK!forum, allemaal met het oog op een meer gestroomlijnde TBO2. Het jongensboekgevoel mag blijven, maar wordt voor TBO2 naar een volwassener level getrokken. Dat is imo een beetje de essentie van gisteren.

Ben benieuwd naar de uitgebreide verslagen!
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 10:27 schreef Gert het volgende:

Mera heeft de hele vergadering, dik drie uur lang, zitten typen.
Op de laatste vijf minuten na, toen ze het echt niet meer kon ophouden.
Het lijkt me het handigst om haar verslag even af te wachten, want dat is zeer compleet.
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 13:39 schreef MeraViglioSa het volgende:

Maar ik heb slecht nieuws, in plaats van dat ik voor Fok heb genotuleerd heb ik dat gedaan
voor de crew zelf. Maw de tekst moet volledig nagekeken worden etc voor ik het hier neerzet...
En aangezien de harde kern op dit moment nog steeds doorvergadert moeten we daar op wachten.
Kan dus een paar dagen duren, als ik überhaupt al iets mag posten...
Ow en foto's heb ik niet echt gemaakt eigenlijk, was veel teveel aan het typen

Dus... Tuinfluitertje, lieverd... Ik ben bang dat ik mijn belofte niet helemaal na kan komen

Hopelijk zet Iteejer zijn foto's nog ff hier neer, dan hebben we nog wat

quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 13:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Top, die transparantie

Dus, geen evaluatie met Fokkers, enkel met de bestaande incrowd, het "ons kent ons" clubje.

Bunker deel II wordt daarom, vermoed ik, niet veel beter dan Bunker deel I!
Er wordt alleen wat meer achter de schermen en "onder de pet" gehouden, minder transparantie dus.

Met andere woorden, we gaan bij deel II minder merken van "fouten", omdat het dicht getimmerd gaat worden.
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 14:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
De transparantie gaat over de inhoud van 't programma en niet over bijvoorbeeld de organisatie
van de redactie. Als er besloten wordt om de polls duidelijker te maken en meer nieuws te posten
op de bunkersite is dat iets wat de inhoud van 't programma en dus de streamers aangaat.
Of dat gebeurt door efficiënter te werken of door 't personeel te vervijfvoudigen is iets
wat buiten FOK!'ers omgaat en ook niet onder transparantie valt (het is organisatorisch).
Dat soort dingen zijn wel besproken, dus natuurlijk moet er dan worden gesneden in hetgeen
hier gepost gaat worden.
quote:
Op maandag 15 juni 2009 00:24 schreef Peter6000 het volgende:
Ik ben er dubbel in, aan één kant wil ik graag alles weten wat de makers prijs willen geven, aan de andere kant merk ik dat ik me erger aan users die meeposten en meer weten, maar dat dus niet zeggen.

Hoe ik het beleef is er een tweedeling ontstaan tussen users die wel, en users die niet bij de Bunker betrokken zijn.

Maar goed, zoiets is waarschijnlijk ook niet te voorkomen.
Het stoort me wel.

Terwijl het me niet stoort als Bram of Bart iets posten, want die zie ik als makers, en niet als FOKkers.
Niet als mensen 'van ons'.
quote:
Op maandag 15 juni 2009 13:07 schreef Dementor het volgende:
Ik ben nu beschikbaar om samenvattingen goed te keuren mocht iemand daar behoefte aan
hebben (stuur maar een PM).
quote:
Op maandag 15 juni 2009 13:21 schreef iteejer het volgende:

Het is natuurlijk ook weer niet zo dat er pas iets gezegd kan worden na jouw goedkeuring.

Er is duidelijk verteld wat wel en wat liever niet naar buiten kan, en als er twijfel is kan dat even nagevraagd worden maar dat jij de rol van filter op je neemt voor er hier iets neergezet kan worden
zie ik niet zitten.

Alles wat fok aangaat, wat de samenwerking aan gaat kan naar buiten, ik heb bij die onderwerpen nergens gehoord dat er iets achter gehouden zou moeten worden.
quote:
Op maandag 15 juni 2009 13:28 schreef Dementor het volgende:

[..]

Dat zeg ik ook niet.
[..]

Men kan dat dus ook bij mij navragen.
[..]

Klopt, er zaten hooguit een paar dingen tussen die in vertrouwen zijn getoond en/of medegedeeld.
quote:
Op maandag 15 juni 2009 15:16 schreef iteejer het volgende:

Ik begrijp dat Dementor inmiddels vast lid is van het bunker redactie-team,
formeel weet ik dat nog niet maar als dat zo is hoort hij dus 'aan die kant'.
En kan het niet zo zijn dat hij op FOK! ook een organiserende of coordinerende rol heeft.
Gert werd door Bram voorgesteld als centrale vertegenwoordiger van FOK! op het operationele vlak,
geen idee of hij dat ook zelf wil, maar van mijn kant steun ik dat zeker.
quote:
Op maandag 15 juni 2009 15:21 schreef Dementor het volgende:

Dat willen ze vast wel even bevestigen.

Ik ook, Gert is top
quote:
Op maandag 15 juni 2009 14:12 schreef pussydeluxe het volgende:
Ok, komt-ie. Dit is mijn persoonlijke verslag. Ik zal vast een hoop punten vergeten zijn en andere aanwezigen kunnen de lijst aanvullen.

• De stats
    Cijfers: 18.000 kijkers per dag. De stream is 350.000 keer aangeklikt. 48.000 bezoekers per week. 150.000 per maand. Minuten op de site: 740, aantal pagina’s gemiddeld 6,5.
    27 vrijwilligers. 11.372 sigaretten. 44 pakjes shag. 278 jointjes. 1440 blikjes red bull. 1740 van Biertaxi, 800 uit de tap. 512 liter frisdrank. 36 liter wodka. Witte/rode wijn, 45 flessen.
    8346 euro aan eten en drinken is er uitgegeven, en dit waren kosten voor Johan en Bram.

• Half augustus start voorbereiding Bunker II. Eind augustus, begin september moet het beginnen, dit staat vast.

• Feestjes zullen voortaan vroeger op de dag beginnen en rond middernacht eindigen, zodat wij onze feestjes kunnen hebben, maar de deelnemers de kans krijgen om wat slapen (zodat wij de volgende dag geen beeld krijgen van suffe deelnemers)

• Minimaal aantal feestjes: 2-4, mits verdiend

• De opdrachten en spellen worden spannender en uitdagender en er zal onderling meer beroep op elkaar gedaan moeten worden

• Er komen meer “props” in de Bunker. Wat dat kunnen zijn? Bijvoorbeeld communicatie apparatuur, die de deelnemers zelf moeten ontdekken en gebruiksklaar kunnen maken. Deelnemers zullen hiermee meer gestimuleerd worden

• Er zal streng gekeken worden naar de zogenaamde luxe producten die de deelnemers meebrengen en er zullen overzichten worden gemaakt van de producten die zij meenemen

• De deelnemers zullen wel anmail mogen ontvangen, maar dit zal gereguleerd worden, nagelezen worden op boodschappen van het thuisfront en deelnemers krijgen pas fanmail als zij dit verdiend hebben

• Er zal gedurende een opdracht de hele tijd iemand van de crew aanwezig zijn die de opdracht van het begin tot het einde zal volgen, ook al duurt deze uren. Deze persoon kan onopvallend aanwezig zijn, door zich bijvoorbeeld in een ninja-outfit te kleden

• FOK! ziet veel gebeuren bij de regie dat niet wordt gemeld op de redactie. Hier wordt aan gewerkt.

• Er komt geen tweede geregisseerde camera, simpelweg omdat daar geen budget voor is, wat er wel ingepland staat is een door de user beweegbare camera, gericht op de “huiskamer”

• Er is gesproken over een aantal verbouwingen in het gebouw, waardoor er een extra ruimte kan komen om mensen extra te “issoleren” en in het bargedeelte komt een glazen wand, waardoor uitzicht op de regie is. Kijkers krijgen de mogelijkheid om op gezette tijden langs te komen en onder het genot van een biertje, de show life mee te maken

• Op de trap naar de Bunker zal een extra camera komen om meer punten te kunnen belichten en meer gesprekken op te vangen

• De website zal sterk verbeterd worden, o.a. door middel van meer hoogtepunten door middel van bewegend en stilstaand beeld komen
  • Locatie The Bunker.

.
    [TBO] Vraag het Bob (Bunker-regisseur)

pussydeluxe (forum)PR-dame TBO

Als The Bunker ergens thuis hoort is het op FOK!

Wat organiseren we in de bunker tot aan TBO2? (vervolg)

[TBO] Filmpjes & Caps

Een dagje bij de regie van The Bunker

10 jaar reality 1999-2009 #2

http://www.thebunkeronline.tv/controlpanel

Copycat en Huub.
    quote:
    Op maandag 15 juni 2009 21:54 schreef Dottey het volgende:

Ik vond het niet echt mijn taak om een samenvatting te maken en te posten,

toch even een aanvulling op de post van pussydeluxe over haar opgevangen vergader puntjes.

[..]
    Er komen idd verbouwingen in het gebouw zoals zijn aangegeven in de vergadering. Echter misopvatting denk ik betreffende de bouwplannen;) De glaswand komt voor de redactie (die tevens ook een stukje verder naar achter het gebouw geplaatst gaan worden.) Om rust en transpirantie te vergroten voor deze afdeling. Zo ook de regiekamer die afgeschermder gaat worden. Er komt achter de regie kamer een stukje meer gereserveerdheid voor diegene die streamverslagen tikken. MET koptelefoons.
    Op visite bij de bunker? Dat kan op afspraak en afgesproken tijden.. Er kan dus nog steeds gekeken worden naar alle (nu ook nog) zichtbare hoeken en gaten van het bunkerkwartier. Dit wordt alleen al gedaan om geluidsoverlast van pratende mensen te verkleinen voor de teams die werken (Fok! en TBOcrew en alles wat er tussen hangt aan vrijwilligers)
    [..]
    dit is toch nog niet beslist? Dit was geoppert... Zoals er ook gevraagd is naar de mogelijkheid om de bunker iets te vergroten. Er is gevraagd om een extra soort isoleercel. Het nadeel van dit maken... is dat het allemaal met de hand uitgegraven dient te worden. Onder het huis door.. Vrijwilligers die goed met schep en emmertje alla mijnwerker kunnen functioneren werden met een glimlach gevraagd. Dit is allemaal nog niet vastgesteld, maar er wordt gespeeld met de gedachtes nog meer hoeken te creeeren die gefilmd kunnen worden.
    [..]
    De website heeft zoals op meerdere plekken werd aangegeven door verschillende mensen wat mankementen gehad en wat aanvulling nodig zou als prettig worden ervaard. Idd hoogtepunten zullen meer worden aangevuld met bewegende en stilstaande beelden. Visueel zal hij meer worden aangevuld. Nieuwsflitsen zou ook met regelmaat aangevuld gaan worden. De polls zullen worden aangepast: Hiervoor komt er een tijdstip bij (sluitingstijd) duidelijkere vragen en ook de opties die gekozen neergezet worden zullen eerst onder de loep genomen worden. Betreft de dagduellen er wordt gedacht om de keuze van de spellen te gaan linken. Zodat er meer inzicht in de te kiezen spellen is. Hoe dit technisch in elkaar gezet gaat worden is niet besproken. Dit was niet op details gericht (de gehele vergadering). maar over algemene op en aanmerkingen waar vanuit gewerkt gaat worden. op verschillende afdelingen.

Dus zover mijn aanvulling en bijdrage

groetjes Dot
    quote:
    Op maandag 15 juni 2009 22:18 schreef iteejer het volgende:
    Natuurlijk kan het handig zijn om af te spreken dat er één verslag naar buiten komt dat
    als 'het officiële verslag' betiteld kan worden.
    Maar dat betekent toch niet dat de rest angstvallig moet zwijgen en dat afwachten?
    Fokkers ergens laten komen en dan zeggen 'hey je mag er niets over zeggen' is onzin.
    Want FOK! IS communicatie.
    Ok, een paar puntjes die liever even stil moeten blijven. Maar verder? Nee hoor niets aan de hand.
    quote:
    Op maandag 15 juni 2009 22:50 schreef MeraViglioSa het volgende:

Ik moet persoonlijk inderdaad nogal wennen aan het geouwehoer hier
    quote:
    Op maandag 15 juni 2009 16:25 schreef iteejer het volgende:

Bram geeft zelf ook aan dat hij zelf nog erg moet wennen aan de directheid van internetfora. Dat kan natuurlijk he Het kan je smaak zijn of niet. Maar als persoon staat hij werkelijk open voor kritiek en aanmerkingen.Maar hij zei ook al dat hij het begon te zien.
    quote:
    Op maandag 15 juni 2009 22:23 schreef tuinfluiter het volgende:

iteejer zie je nog gelegenheid om de foto's te plaatsen ?
    quote:
    Op maandag 15 juni 2009 22:30 schreef swarmahoer het volgende:

Foto's s alleen met toestemming van de gefotografeerde lijkt me netjes...
    ik geef iig geen toestemming
    quote:
    Op maandag 15 juni 2009 22:31 schreef iteejer het volgende:

moet ze nog ff uploaden, een groot deel heb ik niet eens zelf gemaakt
    quote:
    Op maandag 15 juni 2009 22:42 schreef Marrije het volgende:

Gelukkig hebben we Disana die een knap staaltje werk aflevert.
    quote:
    Op maandag 15 juni 2009 22:46 schreef MeraViglioSa het volgende:

Disana vond ik het ook goed doen.
    Ik vraag me af waarom ze dat niet bij de Bunker is komen doen eigenlijk
    Maar goed daar zal ze vast goede redenen voor hebben. Ik zou haar voor willen stellen afspraken te maken met de crew, zodat we geen ruzie krijgen over wie wat doet en wanneer met die streamverslagen.
    Alle hulp is welkom wat dat betreft, iemand die het zo leuk vindt om te doen is denk ik erg gewenst. En dat scheelt de streamers die daar zitten (voor in principe dezelfde taak) een hoop tijd, die nuttiger besteed kan worden op zo'n moment

mijn mening
    quote:
    Op maandag 15 juni 2009 22:50 schreef Marrije het volgende:

Disana doet het juist prima vanuit huis, wat zou de meerwaarde zijn om dat vanuit de bunker te doen?
    Dan word je alleen maar meer beïnvloed denk ik.
    Geen idee of ze afspraken wil maken, Disaan, kom er es in!!

Disana maakt al heel lang streamverslagen van RLS .
    En ondanks dat ik haar ook een tijdje wel kon schieten deed ze dat wel Top. En nog steeds.
    Ze is ook vrij trouw dus ik denk zeker dat je iemand in de bunker dan wat anders kunt laten doen.
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 00:46 schreef liesje1979 het volgende:
    Ohw en het is dat Iteejer en Bram mij op een gegeven moment riepen en vroegen of ik een stukje
    op fok wilde zetten. Dat vond ik fijn, ik ben iemand die specifieke opdrachten nodig heeft.
    Toen voelde ik alsof ik me toch nog een beetje nuttig kon maken ipv alleen maar in de weg lopen.
    quote:
    Op vrijdag 22 mei 2009 21:19 schreef evaxsis het volgende:
    Waar gaan we straks verder, nu de The Bunker ten einde is?
    Het bunker forum gaat binnenkort sluiten , je kan ook posten , lezen in de reallife-slowchat.
    quote:
    Op vrijdag 22 mei 2009 21:20 schreef Peter6000 het volgende:

Nou, er is in GC een RLS Slowchat topic, met allemaal fijne mensen.

Nieuwe users worden daar ontvangen als in een warm bad.
    [RLS SC # 222] Met en zonder zon

[ Bericht 37% gewijzigd door tuinfluiter op 16-06-2009 15:32:26 (aangevuld.) ]
    pi_70047226
    tuinfluiter

waar hangt MarkvanRinsum uit trouwens?
    Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
    pi_70047261
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 00:09 schreef pussydeluxe het volgende:

[..]

Ik weet dat jij geen mod bent van de Bunker maar van KLB. Zou je mij, als geintereseerde maar niet zo ingelezen als jij, mij kunnen vertellen wat jouw rol in TBO is?
    ik heb een aantal dagen meegewerkt in eindhoven

kort lijstje

-remote camera
    -opdrachten verzinnen
    -opdrachten testen
    -brainstormen over vanalles
    -steamverslagen gemaakt
    -allerhande dingetjes zoals spullen in t voorraadhok leggen, begeleidende briefjes typen, afwassen
    -cossen bijlezen en knelpunten doorgeven/ proberen op te lossen

enzo
    Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
    swarma spam hoer
    Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
    Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
    pi_70047266
    pussypost
    pi_70047296
    Ha leuk! Een nieuw topic
      One tough cookie dinsdag 16 juni 2009 @ 00:16:26 #6
    169210 liesje1979
    pi_70047324
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 00:14 schreef iteejer het volgende:
    pussypost
    Terugvinditeejer.
    pi_70047342
    en wat ga jij eigelijk doen, pussydeluxe?
    swarma spam hoer
    pi_70047383
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 00:16 schreef liesje1979 het volgende:
    Terugvinditeejer.
    pi_70047457
    Hoe zit het met tussentijdse plannen die in de bunker zouden worden gedaan?Er zijn genoeg ideeen aangedragen ook door Fokkers en niet wannabee "misschien sommige ,interessant willen overkomende"ex in hart en nieren Fokkers" baantjesjagers bij TBO".
    Love music!
    pi_70047520
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 00:21 schreef Mooiiiiiii het volgende:
    Hoe zit het met tussentijdse plannen die in de bunker zouden worden gedaan?Er zijn genoeg ideeen aangedragen ook door Fokkers en niet wannabee "misschien sommige ,interessant willen overkomende baantjesjagers bij TBO".
    Hoe bedoel je... tussentijdseplannen?

kan je iets duidelijker zijn.. dan kunnen we wellicht met zijn allen antwoord geven
    Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
      dinsdag 16 juni 2009 @ 00:24:11 #11
    252654 MeraViglioSa
    village idiot
    pi_70047530
    quote:
    Hoe zit het met tussentijdse plannen die in de bunker zouden worden gedaan?Er zijn genoeg ideeen aangedragen ook door Fokkers en niet wannabee "misschien sommige ,interessant willen overkomende baantjesjagers bij TBO".
    Er wordt naar mijn weten tot TBO2 niets in de Bunker gedaan, anders dan eventuele aanpassingen en/of verbeteringen.
    pi_70047533
    quote:
    Ik jaag niet op baantjes, wil alleen uien en skippyballen erin en een vriendelijkere samenwerking tussen fok en bunker maar ook tussen andere fora die zich ermee bezig houden.
    pi_70047577
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 00:23 schreef Dottey het volgende:

[..]

kan je iets duidelijker zijn.. dan kunnen we wellicht met zijn allen antwoord geven
    Je bedoelt dat jullie elkaar dan weer kunnen tegenspreken?
    pi_70047589
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 00:24 schreef Kaat38 het volgende:

[..]

Ik jaag niet op baantjes, wil alleen uien en skippyballen erin en een vriendelijkere samenwerking tussen fok en bunker maar ook tussen andere fora die zich ermee bezig houden.
    die skippyballen vond ik ook een goed idee bij tbo 2 zal ik het nog een keer voorstellen
    swarma spam hoer
    pi_70047600
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 00:24 schreef Kaat38 het volgende:

[..]

Toch wel verrassend die verdediging van sommigen."Genoteerd"
    Ik vind Fok wel genoeg als fora en af en toe spieken op Vol.De rest zal me m'n reet roesten
    Love music!
    pi_70047623
    mensen ik ga pitten.
    pi_70047624
    uien
    Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
      One tough cookie dinsdag 16 juni 2009 @ 00:28:40 #18
    169210 liesje1979
    pi_70047641
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 00:19 schreef iteejer het volgende:

[..]

Ik wil de volgende TBO ook wel een keer een dagje ECHT komen helpen. Als in wat doen enzo
    pi_70047642
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 00:27 schreef iteejer het volgende:
    mensen ik ga pitten.
    truste fotograaf
    pi_70047648
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 00:27 schreef iteejer het volgende:
    mensen ik ga pitten.
    Oht mohn Slaapze
    Love music!
    pi_70047715
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 00:26 schreef swarmahoer het volgende:

[..]

die skippyballen vond ik ook een goed idee bij tbo 2 zal ik het nog een keer voorstellen
    Ik probeer even de zooi te relativeren, neem aan dat alle mensen keihard hun best doen om wat moois te maken maar uiteraard zijn er wat minpuntjes waaronder de opdrachten die we niet erin terugzagen.
    Tevens vind ik dat er een max. bedrag moet gesteld worden qua stemmen aangezien niet iedereen een geldschip heeft, zou rekening gehouden moeten worden.
    En ja, we gaan voor de uien en skippyballen!
    pi_70047770
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 00:28 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Ik wil de volgende TBO ook wel een keer een dagje ECHT komen helpen. Als in wat doen enzo
    Er word gezocht naar serieuze vrijwilligers die ook huishoudelijk enorm actief willen zijn. Zoals koken, bar een beetje bijhouden, stofzuigen.. wij, de een wat meer dan de ander, hebben dat allemaal ook tussendoor gedaan waar dat ging. Maar daar is echt heel erg weinig tijd voor. Als er voor 1 dagje hulp ingeschakeld kan worden steeds.. dan is dat zeker een super puntje waar op ingezet kan worden.

Streamverslagen is ook altijd vraag naar.

Als je andere goede kwaliteiten hebt waar je inzetbaar bent voor 1 of meerdere dagen, dan kan je een aanmelding doen. Op de site staat een linkje redactie of contact. Die zou ik even aanklikken dan.

Of als je mensen weet die daar graag mee zouden willen helpen dan daar heen sturen.

Ik zeg doen als je op een of ander vlak denkt en kunt helpen. Iedereen helpt waar het kan en dat is alleen maar goed!
    pi_70047785
    quote:

[..]

Er werd gevraagd in een topic"weet niet meer welke maar pas geleden" wat er in de tussentijd in de bunker gedaan kon worden wat niet veel geld zou kosten.Er zijn daar verschillende ideeen aangedragen
    Het is ook wel handig wat eerder door iemand"weet niet meer wie" dat er constant iemand hier op Fok leest en dus weet wat er speelt qua vragen en tips/op en aanmerkingen van Fokkers.
    Love music!
    pi_70047826
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 00:32 schreef Kaat38 het volgende:

[..]

Ik probeer even de zooi te relativeren, neem aan dat alle mensen keihard hun best doen om wat moois te maken maar uiteraard zijn er wat minpuntjes waaronder de opdrachten die we niet erin terugzagen.
    Tevens vind ik dat er een max. bedrag moet gesteld worden qua stemmen aangezien niet iedereen een geldschip heeft, zou rekening gehouden moeten worden.
    En ja, we gaan voor de uien en skippyballen!
    opdrachten niet terug zagen... dat is ook aan bod geweest in de vergadering tussen de hoeveelheidpuntjes...

er werd aangegeven dat echt niet elke opdracht geschikt was of hij is genoteerd voor TBOII.
    Dus wie weet komt hij nog langs bij TBO II.

hoorde dat er serieus opdrachten tussen hadden gezeten van in elkaars bek...

ieuw!!
    pi_70047860
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 00:37 schreef Dottey het volgende:

[..]

opdrachten niet terug zagen... dat is ook aan bod geweest in de vergadering tussen de hoeveelheidpuntjes...

er werd aangegeven dat echt niet elke opdracht geschikt was of hij is genoteerd voor TBOII.
    Dus wie weet komt hij nog langs bij TBO II.

hoorde dat er serieus opdrachten tussen hadden gezeten van in elkaars bek...

ieuw!!

Mooi, genoteerd! Ben ik al heel blij mee maar is een polletje misschien een idee?
    pi_70047881
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 00:35 schreef Mooiiiiiii het volgende:

[..]

Er werd gevraagd in een topic"weet niet meer welke maar pas geleden" wat er in de tussentijd in de bunker gedaan kon worden wat niet veel geld zou kosten.Er zijn daar verschillende ideeen aangedragen
    ah oke..

nou er was ook aangegeven dat er wat mogelijkheden waren in teamverband trainingen in kleine groepen,
    * Dottey edit.. was hier aangegeven op Fok! maar waar...

maar er wordt momenteel enorm hard gewerkt aan de bunker zelf. Verbeteren en veranderen van kleine en grotere dingetjes. Te denken aan techniek. Zowel boven als beneden komen er aanpassingen.

De bunker moet natuurlijk in een nog betere conditie gebracht worden voor TBO II om te knallen.
    pi_70047901
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 00:39 schreef Kaat38 het volgende:

[..]

Mooi, genoteerd! Ben ik al heel blij mee maar is een polletje misschien een idee?
    wat voor polletje?
    pi_70047945
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 00:40 schreef Dottey het volgende:

[..]

ah oke..

nou er was ook aangegeven dat er wat mogelijkheden waren in teamverband trainingen in kleine groepen, maar er wordt momenteel enorm hard gewerkt aan de bunker zelf. Verbeteren en veranderen van kleine en grotere dingetjes. Te denken aan techniek. Zowel boven als beneden komen er aanpassingen.

De bunker moet natuurlijk in een nog betere conditie gebracht worden voor TBO II om te knallen.
    Begrijp ik volkomen maar houden er ook mensen zich bezig met de interaktie zeg maar?
    Ofwel: opdrachten/stemmen etc?
      One tough cookie dinsdag 16 juni 2009 @ 00:44:21 #29
    169210 liesje1979
    pi_70047964
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 00:34 schreef Dottey het volgende:

tekst
    !!!!!!!!!!
    Ja.
    Dat snap ik, en dat weet ik.
    Alleen toen ik daar was vroeg ik Bart joh zal ik anders even afwassen ofzo? En toen zei hij je kan beter Dementor even helpen. Dus ik naar Dementor en ik vraag joh, kan ik je ergens mee helpen? Hij nee: ik weet het ook niet.
    Ja dan houdt het op he?
    Toen heb ik me nog een keer opgegeven maar nooit meer wat van gehoord.
    Dus.
    pi_70047965
    quote:

De knallen in de eerste serie vielen nogal tegen, geloof ik.
    pi_70047981
    quote:

[..]

ah oke..

nou er was ook aangegeven dat er wat mogelijkheden waren in teamverband trainingen in kleine groepen, maar er wordt momenteel enorm hard gewerkt aan de bunker zelf. Verbeteren en veranderen van kleine en grotere dingetjes. Te denken aan techniek. Zowel boven als beneden komen er aanpassingen.

Ik weet het niet meer zeker,maar volgens mij was het Bart of Bram zelf die het vroeg.:Kan het mis hebben"Een andere user hier weet het vast nog wel "Sunny met wat cijfers " en vraag het wel als ik die persoon zie,Maar raar dat er iets gevraagd word en uiteindelijk is ook die topic weer verwatert en horen we niks van onze tips aandrage.
    Love music!
      One tough cookie dinsdag 16 juni 2009 @ 00:46:06 #32
    169210 liesje1979
    pi_70048001
    Ohw en het is dat Iteejer en Bram mij op een gegeven moment riepen en vroegen of ik een stukje op fok wilde zetten. Dat vond ik fijn, ik ben iemand die specifieke opdrachten nodig heeft. Toen voelde ik alsof ik me toch nog een beetje nuttig kon maken ipv alleen maar in de weg lopen.
    pi_70048017
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 00:43 schreef Kaat38 het volgende:

[..]

Begrijp ik volkomen maar houden er ook mensen zich bezig met de interaktie zeg maar?
    Ofwel: opdrachten/stemmen etc?
    jawel er wordt druk geschreven aan een soort catalogus van spellen etc.
    Alle opdrachten die binnen zijn gekomen worden onder de loep genomen of ze geschikt zijn, aangepast kunnen worden etc. Daarnaast zit er een creatief team te breinen om spellen te verzinnen.

Er wordt vanalles gedaan aan alle kanten op elke afdeling.
    pi_70048042
    quote:
    Ohw en het is dat Iteejer en Bram mij op een gegeven moment riepen en vroegen of ik een stukje op fok wilde zetten. Dat vond ik fijn, ik ben iemand die specifieke opdrachten nodig heeft. Toen voelde ik alsof ik me toch nog een beetje nuttig kon maken ipv alleen maar in de weg lopen.
    Zitten op je bureaustoel en verslagen maken bitch
    Love music!
    pi_70048073
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 00:44 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

!!!!!!!!!!
    Ja.
    Dat snap ik, en dat weet ik.
    Alleen toen ik daar was vroeg ik Bart joh zal ik anders even afwassen ofzo? En toen zei hij je kan beter Dementor even helpen. Dus ik naar Dementor en ik vraag joh, kan ik je ergens mee helpen? Hij nee: ik weet het ook niet.
    Ja dan houdt het op he?
    Toen heb ik me nog een keer opgegeven maar nooit meer wat van gehoord.
    Dus.
    Ohw je was al eens terplekke? Beetje jammer dan dat het mis is gegaan!
    Maar die reacties waren waarschijnlijk door de drukte, slaapgebrek etc etc etc .. Maar geef je op voor TBO II met de punten waar jij mee zou kunnen helpen. Niet (voor een tweede keer) geschoten...
    pi_70048076
    quote:
    Waarvoor dank...
    pi_70048103
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 00:46 schreef Dottey het volgende:

[..]

jawel er wordt druk geschreven aan een soort catalogus van spellen etc.
    Alle opdrachten die binnen zijn gekomen worden onder de loep genomen of ze geschikt zijn, aangepast kunnen worden etc. Daarnaast zit er een creatief team te breinen om spellen te verzinnen.

Er wordt vanalles gedaan aan alle kanten op elke afdeling.
    De opdrachten verzinnen is het leukste en ik denk dat dat ook niet als werk gezien kan worden.Dat vinden veel Fokkers ook het leukst om mee te denken.Af en toe een compliment voor het meedenken van onze kant zou ook wel gewaardeerd worden .Zeker weten. Gehoord /beloond worden juist met zo'n internet ding is heel belangrijk om streamers /klanten te houden en aan te trekken.
    Love music!
    pi_70048135
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 00:45 schreef Mooiiiiiii het volgende:

[..]

Ik weet het niet meer zeker,maar volgens mij was het Bart of Bram zelf die het vroeg.:Kan het mis hebben"Een andere user hier weet het vast nog wel "Sunny met wat cijfers " en vraag het wel als ik die persoon zie,Maar raar dat er iets gevraagd word en uiteindelijk is ook die topic weer verwatert en horen we niks van onze tips aandrage.
    Die tips.. daar wordt dus nog steeds mee gestoeid.
    Er zijn enorm veel tips en punten aangedragen in de vergadering waar over gesproken is. Er is nog een tweede meeting geweest met de "harde kern" en die hebben ook weer vanalles doorgesproken..

Die tips.. die hebben echt wel effect op TBOII. Er wordt met enorm goed tempo gewerkt op verschillende vlakken aan de extra oplossingen, aanvullingen, aanpassingen etc.
    Ik denk dat het wel bij TBOII naar voren zal komen. Er is denk ik ook niet veel tijd om dat per tip te beantwoorden.
    pi_70048160
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 00:17 schreef swarmahoer het volgende:
    en wat ga jij eigelijk doen, pussydeluxe?
    Omdat ik wel ingelezen ben, maar geen die-hard real life soapster zoals jij bijvoorbeeld, heb ik een hele andere, frisse kijk op alles. Zoals ik je al eerder zei, lijkt het mij niet goed om als mod zo betrokken te zijn zoals jij. Wat KLB betreft kan ik niks zeggen, maar wat ik tot nu toe van jou heb gezien in dit forum, verdiend geen schoonheidsprijs. Mijn toegevoegde waarde is betrokkenheid, ervaring en nogmaals betrokkenheid bij FOK! Jij?
    pi_70048199
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 00:51 schreef Mooiiiiiii het volgende:

[..]

De opdrachten verzinnen is het leukste en ik denk dat dat ook niet als werk gezien kan worden.Dat vinden veel Fokkers ook het leukst om mee te denken.Af en toe een compliment voor het meedenken van onze kant zou ook wel gewaardeerd worden .Zeker weten. Gehoord /beloond worden juist met zo'n internet ding is heel belangrijk om streamers /klanten te houden en aan te trekken.
    Elke opdracht die verzonnen is moet nagekeken worden of hij haalbaar is om uit te voeren. Of het interresant genoeg is om te streamen. Of er veel attributen nodig zijn, ingepast kan worden met het aantal deelnemers dat er nog zit of het in het tijdsschema past, of het verantwoord is, of het veilig is, of het kan met de middelen die er zijn... etc etc..

Spellen verzinnen en verder ontwikkelen is ook hardstikke leuk en vooral blijven doen dus.
    Dat het spel wat jij hebt helpen verzinnen op de stream te zien is... dat is toch al hardstikke gaaf?
    of moet er overal een briefje bij.. met fanmail naar de fokker?
    pi_70048234
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 00:51 schreef Mooiiiiiii het volgende:

[..]

De opdrachten verzinnen is het leukste en ik denk dat dat ook niet als werk gezien kan worden.
    er moet wel aan gewerkt worden, dus in die zin is het werk gelukkig erg leuk werk
    quote:
    Dat vinden veel Fokkers ook het leukst om mee te denken.Af en toe een compliment voor het meedenken van onze kant zou ook wel gewaardeerd worden .Zeker weten. Gehoord /beloond worden juist met zo'n internet ding is heel belangrijk om streamers /klanten te houden en aan te trekken.
    mee eens

heb ook aangekaart dat het niet duidelijk was waar je je spel-ideen moest dumpen, en wat er mee gedaan wordt
    daar is ook weer ''een iemand'' voor nodig eigelijk die dat bij kan gaan houden (en dus ook bedankjes uit kan delen)
    swarma spam hoer
    pi_70048263
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 00:53 schreef Dottey het volgende:

[..]

Die tips.. daar wordt dus nog steeds mee gestoeid.
    Er zijn enorm veel tips en punten aangedragen in de vergadering waar over gesproken is. Er is nog een tweede meeting geweest met de "harde kern" en die hebben ook weer vanalles doorgesproken..

Die tips.. die hebben echt wel effect op TBOII. Er wordt met enorm goed tempo gewerkt op verschillende vlakken aan de extra oplossingen, aanvullingen, aanpassingen etc.
    Ik denk dat het wel bij TBOII naar voren zal komen. Er is denk ik ook niet veel tijd om dat per tip te beantwoorden.
    Maar zoals ik al eerder schreef.Het is wel fijn als iemand laat weten dat die tips gelezen worden die iedereen aandraagt.Er wordt iets gevraagd en mensen reageren maar geen reactie daaromtrent.Gewoon iemand die heel de dag leest en verder zich met niks anders bezighoud.Tips en suggesties doorgeven aan de makers en hun reactie dan op Fok plaatsen
    Love music!
    pi_70048266
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 00:59 schreef swarmahoer het volgende:

heb ook aangekaart dat het niet duidelijk was waar je je spel-ideen moest dumpen,
    in de postbus aka ideeenbus aka "stuur je eigen idee in" op wwwtje..

pi_70048276
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 00:57 schreef Dottey het volgende:

[..]

Elke opdracht die verzonnen is moet nagekeken worden of hij haalbaar is om uit te voeren. Of het interresant genoeg is om te streamen. Of er veel attributen nodig zijn, ingepast kan worden met het aantal deelnemers dat er nog zit of het in het tijdsschema past, of het verantwoord is, of het veilig is, of het kan met de middelen die er zijn... etc etc..

Spellen verzinnen en verder ontwikkelen is ook hardstikke leuk en vooral blijven doen dus.
    Dat het spel wat jij hebt helpen verzinnen op de stream te zien is... dat is toch al hardstikke gaaf?
    Alsjeblieft niet. Ik wil dat gedoe niet meemaken:" Dat heb ik bedacht ", nee ik was daar het eerst mee "
    Wij maken het samen en dat is leuk.
    Dienst Justitiële Inrichtingen ?
    pi_70048322
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 00:59 schreef swarmahoer het volgende:

[..]

er moet wel aan gewerkt worden, dus in die zin is het werk gelukkig erg leuk werk
    [..]

mee eens

heb ook aangekaart dat het niet duidelijk was waar je je spel-ideen moest dumpen, en wat er mee gedaan wordt
    daar is ook weer ''een iemand'' voor nodig eigelijk die dat bij kan gaan houden (en dus ook bedankjes uit kan delen)
    Het gaat niet perse om bedankjes,maar iedereen heeft het zooo druk in de bunker>Er kan een hoop tijd bespaard worden als ze ideeen van Fokkers zouden gebruiken.Maar ik snap best dat je als bunker lid ook graag je eigen idee op de streams wil zien.Is ook een beetje competitie.en zeker weten dat ik gelijk heb ha ha ..Is niet erggg verder.Creatieve mensen zijn meestal flink eigenwijs
    Love music!
    pi_70048331
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 01:01 schreef Mooiiiiiii het volgende:

[..]

Maar zoals ik al eerder schreef.Het is wel fijn als iemand laat weten dat die tips gelezen worden die iedereen aandraagt.Er wordt iets gevraagd en mensen reageren maar geen reactie daaromtrent.Gewoon iemand die heel de dag leest en verder zich met niks anders bezighoud.Tips en suggesties doorgeven aan de makers en hun reactie dan op Fok plaatsen
    ohw mooiiiii.. daar is zo geen tijd voor geweest.
    Het was een hardstikke klein team die breed ingezet zijn omdat het nodig was zo ingezet te worden.
    Er waren vaste mensen die o.a. de opdrachten opsloegen en doorlazen etc.. maar dat was echt niet de enige taak van diegene. (Daarnaast nog 1000 taken.)

Met extra ingezette mensen op o.a. de redactie komt daar bij TBO II meer ruimte voor. Om iedereen terug te beantwoorden met bedankt.. en dit is onze tip is niet echt doeltreffend. Dat zou meer vertraging opleveren... en andere taken in de knoei duwen en trekken. Het is toch verstandiger om met dat ene spelidee te gaan worstelen om er een passend bunkergeheel van te maken?

herkennen doe je toch als je het spel voorbij ziet komen?
    pi_70048338
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 01:02 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

Alsjeblieft niet. Ik wil dat gedoe niet meemaken:" Dat heb ik bedacht ", nee ik was daar het eerst mee "
    Wij maken het samen en dat is leuk.
    jaaaaaaaah .. dat bedoel ik
    pi_70048353
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 01:05 schreef Mooiiiiiii het volgende:

[..]

Het gaat niet perse om bedankjes,maar iedereen heeft het zooo druk in de bunker>Er kan een hoop tijd bespaard worden als ze ideeen van Fokkers zouden gebruiken.Maar ik snap best dat je als bunker lid ook graag je eigen idee op de streams wil zien.Is ook een beetje competitie.en zeker weten dat ik gelijk heb ha ha ..Is niet erggg verder.Creatieve mensen zijn meestal flink eigenwijs
    nee mooiii ik denk dat je dat mis hebt. De ideeen van Fokkers worden zeer zeker onder de loep genomen. Net zoals die van andere forums en via de ideeenbus binnengekomen ideeen.
    pi_70048369
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 01:05 schreef Mooiiiiiii het volgende:

[..]

We denken mee en er wordt naar geluisterd. Dat is op zich al mooiiiiii En als er iemand met iets geniaals komt vind ik het ook niet erg als die genoemd wordt. Maar dat staat niet voorop
    pi_70048377
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 00:57 schreef Dottey het volgende:

[..]

Nee Ik heb genoeg naar Huubje gestuurd,Fanmail doe ik niet meer aan.Er kan er maar 1 de winnaar van een rls zijn Huub dus
    Love music!
    pi_70048415
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 01:08 schreef Dottey het volgende:

[..]

nee mooiii ik denk dat je dat mis hebt. De ideeen van Fokkers worden zeer zeker onder de loep genomen. Net zoals die van andere forums en via de ideeenbus binnengekomen ideeen.
    Je wist/weet "net als ik trouwens" niet waar die topic is waar dat gevraagd werd over ideeen aandragen en de regie'redactie liet daar ook niks meer horen ,Dus lijkt het alsof het niet gelezen is door degene die de vraag stelde''"Wat doen we in de tijd tot aan bunker 2"
    Love music!
    pi_70048427
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 01:01 schreef Dottey het volgende:

[..]

in de postbus aka ideeenbus aka "stuur je eigen idee in" op wwwtje..

Wet ik,maar niet mensen die geen streams hebben gekocht. of sceptisch zijn /of onwetend.En dan nog,het werd hier in een topic gevraagd,een reactie zou dan wel zo beleefd zijn.Bedankt voor de moeite en jullie leuke suggestiesAl willen we liever onze eigen ideeen doorlaten gaan en er over mijmeren onder het genot van een blowtje en een wodkaatje
    Love music!
    pi_70048452
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 01:11 schreef Mooiiiiiii het volgende:

[..]

Nee Ik heb genoeg naar Huubje gestuurd,Fanmail doe ik niet meer aan.Er kan er maar 1 de winnaar van een rls zijn Huub dus
    Voor de volgende ronde..... naar redactie mailen ideeen box aanklikken op control panel
    pi_70048458
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 01:16 schreef Mooiiiiiii het volgende:

[..]

Wet ik,maar niet mensen die geen streams hebben gekocht. of sceptisch zijn /of onwetend.
    mensen die geen stream hebben gekocht...
    pi_70048478
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 01:19 schreef Dottey het volgende:

[..]

dat is schandalig
    Love music!
    pi_70048508
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 01:14 schreef Mooiiiiiii het volgende:

[..]

Je wist/weet "net als ik trouwens" niet waar die topic is waar dat gevraagd werd over ideeen aandragen en de regie'redactie liet daar ook niks meer horen ,Dus lijkt het alsof het niet gelezen is door degene die de vraag stelde''"Wat doen we in de tijd tot aan bunker 2"
    is dat niet de topic van Bob? "vraag het bob de streamer!" Die vragen die zijn gesteld zijn toch meegenomen in de vergadering dacht ik zo.

Wat wij moeten doen tot aan de bunker II? Spellen verzinnen en ze dan (het liefste goed uitgedacht en uitgewerkt) opsturen naar de ideeenbox natuurlijk! Sparen voor credits! Genoeg popcorn in huis halen! Genieten van de zon en het gemiep her en der in de topics Voor slapen etc
    Contacten aanhalen die in de tijd van de bunker I het te verduren kregen... doordat de aandacht even elders was gevestigd?
    pi_70048513
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 01:19 schreef Dottey het volgende:

[..]

Ben benieuwd. Streams vrij voor TBO2 om meer kijkers te trekken en het interactieve achter een abo?
    pi_70048537
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 01:23 schreef Dottey het volgende:

[..]

is dat niet de topic van Bob? "vraag het bob de streamer!"
    *zucht

En voortaan zoek jezelf maar
    pi_70048541
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 01:24 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

Ben benieuwd. Streams vrij voor TBO2 om meer kijkers te trekken en het interactieve achter een abo?
    Abo nemen is nooit weg toch

steun goede doelen
    pi_70048543
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 01:23 schreef Dottey het volgende:

[..]

is dat niet de topic van Bob? "vraag het bob de streamer!" Die vragen die zijn gesteld zijn toch meegenomen in de vergadering dacht ik zo.

Wat wij moeten doen tot aan de bunker II? Spellen verzinnen en ze dan (het liefste goed uitgedacht en uitgewerkt) opsturen naar de ideeenbox natuurlijk! Sparen voor credits! Genoeg popcorn in huis halen! Genieten van de zon en het gemiep her en der in de topics Voor slapen etc
    Contacten aanhalen die in de tijd van de bunker I het te verduren kregen... doordat de aandacht even elders was gevestigd?
    Net wist je het niet dacht ik,gelukkig nu wel.Ik weet het echt niet meer waar dat stond.Maar nu pas heb ik het idee dat de makers dat dan misschien gelezen zouden hebben.Maar goed ,er word iets mee gedaan met sommige tips.Dat is leuk.
    Love music!
    pi_70048553
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 01:26 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

*zucht

Dat was 'm Dus niet Bob de bouwer maar Bram en die heeft dus niet meer gereageerd.Wel ideeen gratis gekregen ,danku Fokkers.ik kan weer vooruit voor een tijdje
    Love music!
    pi_70048571
    quote:

[..]

*zucht

ik dacht serieus dat moooiiii iets anders bedoelde.. met ideeen aandragen voor de vergadering..

excusses
    pi_70048603
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 01:30 schreef Dottey het volgende:

[..]

ik dacht serieus dat moooiiii iets anders bedoelde.. met ideeen aandragen voor de vergadering..

excusses
    Ik heb toch duidelijk aangegeven dat het om de tijd die de bunker restte tot bunker 2..Jeetje...
    Love music!
    pi_70048612
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 01:28 schreef Mooiiiiiii het volgende:

[..]

Dat was 'm Dus niet Bob de bouwer maar Bram en die heeft dus niet meer gereageerd.Wel ideeen gratis gekregen ,danku Fokkers.ik kan weer vooruit voor een tijdje
    even kijken.. ik heb echt niet elk topic zitten uitpluizen.. net zoals de rest
    pi_70048614
    quote:

[..]

*zucht

Tjonge jonge, ik vind jou behoorlijk negatief, neigend tot afzeiken. Geef eens wat input waar ze iets mee kunnen doen. Kritiek is natuurlijk nooit verkeerd, maar als fokker die hier al lang zit is het niet verkeerd opbouwend te zijn in plaats van voornamelijk afbrekend.
    pi_70048622
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 01:33 schreef Mooiiiiiii het volgende:

[..]

Ik heb toch duidelijk aangegeven dat het om de tijd die de bunker restte tot bunker 2..Jeetje...
    in bob de streamer ging het daar dacht ik ook een post over... vandaar dat mijn gedachtes daarheen gingen
    pi_70048640
    Ik moet gaan slapen. Werk morgen en zulks. Ciao
    pi_70048650
    Ik vind het wel en beetje lullig dat ik al een uur iets aan het verduidelijken ben en een bunkercrew nog niet weet waar ik het over heb..Laat staan dat de makers echt tijd en energie hebben ,dus begrijp ik hun nu ook beter,Moet dus hard aan gewerkt worden want de communicatie is 0%en de echte interesse lin wat Fokkers te zeggen /tips hebben geloof ik ook niet zo in .Kan het mis hebben.Alles kan
    Love music!
    pi_70048668
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 01:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
    slaap lekker
    helaas, mijn italiaans is knudde..
    pi_70048669
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 01:35 schreef Dottey het volgende:

[..]

in bob de streamer ging het daar dacht ik ook een post over... vandaar dat mijn gedachtes daarheen gingen
    Maar dat je al die tijd dacht dat het over vergaderen ging gaat er bij mij niet in.Beter lezen graag voortaan
    Love music!
    pi_70048688
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 01:38 schreef Mooiiiiiii het volgende:
    Ik vind het wel en beetje lullig dat ik al een uur iets aan het verduidelijken ben en een bunkercrew nog niet weet waar ik het over heb..Laat staan dat de makers echt tijd en energie hebben ,dus begrijp ik hun nu ook beter,Moet dus hard aan gewerkt worden want de communicatie is 0%en de echte interesse lin wat Fokkers te zeggen /tips hebben geloof ik ook niet zo in .Kan het mis hebben.Alles kan
    ik ben geen bunkercrew..

bovendien....

Nu is mij ook een stuk duidelijker waarom er soms zo hard nagedacht moet worden over.. wat bedoelen ze nou in hemelsnaam?

Halve aanwijzingen en vage vingerwijzen naar mogelijk bestaande topics is niet handig en direct te begrijpen. Moooiiiiiiiiiiii jij mag ook wel eens beetje aan jouw communicatie vaardigheden schaven en voornamelijk bijplakken
    pi_70048692
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 01:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
    Ciao,geen limoncella drinken want dat iste lekker,en dan blijf je weer op
    Love music!
    pi_70048697
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 01:41 schreef Mooiiiiiii het volgende:

[..]

Maar dat je al die tijd dacht dat het over vergaderen ging gaat er bij mij niet in.Beter lezen graag voortaan
    de punten van bij bob de streamer zijn behandeld in ieder geval
    pi_70048710
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 01:34 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

Tjonge jonge, ik vind jou behoorlijk negatief, neigend tot afzeiken. Geef eens wat input waar ze iets mee kunnen doen. Kritiek is natuurlijk nooit verkeerd, maar als fokker die hier al lang zit is het niet verkeerd opbouwend te zijn in plaats van voornamelijk afbrekend.
    Ik krijg te weinig het idee dat er ook maar iets geleerd wordt bij TBO. De communicatie op Fok! namens TBO zou, begrijpelijkerwijs na de eerste reeks, een speerpunt zijn. Deze reeks, vooral het vorige deel, waarin bijna alle betrokkenen elkaar na en over de evaluatie tegenspreken is daarvan een mooi voorbeeld. Ik vind het heel vermakelijk, het heeft een hoog prutsgehalte
    pi_70048725
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 01:43 schreef Dottey het volgende:

[..]

ik ben geen bunkercrew..

bovendien....

Nu is mij ook een stuk duidelijker waarom er soms zo hard nagedacht moet worden over.. wat bedoelen ze nou in hemelsnaam?

Halve aanwijzingen en vage vingerwijzen naar mogelijk bestaande topics is niet handig en direct te begrijpen. Moooiiiiiiiiiiii jij mag ook wel eens beetje aan jouw communicatie vaardigheden schaven en voornamelijk bijplakken
    Bunkerdot is ook verwarrend,haal dat dan maar beter weg.Expje van bunker is duidelijker. En ik mag alles maar moet gelukkig niks.. En ik was aardig duidelijk dacht ik.Vertel mij waar niet.
    Love music!
    pi_70048734
    * Dottey gaat slapen in ieder geval..

ik wens jullie een fijne nacht toe.
    pi_70048746
    Iedereen is vrij om zijn of haar naam te kiezen die hij of zij wilt.
    Dat het bunkervirus diep van binnen zit is toch alleen maar goed?

ik heb nergens het woordje crew staan..
    pi_70048754
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 01:47 schreef Mooiiiiiii het volgende:

[..]

Bunkerdot is ook verwarrend,haal dat dan maar beter weg.Exhulpje van bunker is duidelijker. En ik mag alles maar moet gelukkig niks.. En ik was aardig duidelijk dacht ik.Vertel mij waar niet.
    ik zou niet weten wat ik weg zou moeten halen slaap lekker mooiii
    pi_70048786
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 01:50 schreef Dottey het volgende:
    Iedereen is vrij om zijn of haar naam te kiezen die hij of zij wilt.
    Dat het bunkervirus diep van binnen zit is toch alleen maar goed?

ik heb nergens het woordje crew staan..
    Klopt ,maar mensen weten dat je daar geholpen hebt en het lijkt nu of je daar nog steeds zit door je tekst bij je naam.Whatever,maar verwarrend voor newbees misschien.Boeien..trusteh
    Love music!
    pi_70048809
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 01:56 schreef Mooiiiiiii het volgende:

[..]

Klopt ,maar mensen weten dat je daar geholpen hebt en het lijkt nu of je daar nog steeds zit door je tekst bij je naam.Whatever,maar verwarrend voor newbees misschien.Boeien..trusteh
    jij al oma dan?
    *snurkte even dat topic van je door met die mogelijke dingetjes om te doen in de bunker*
    pi_70048823
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 01:59 schreef Dottey het volgende:

[..]

jij al oma dan?
    *snurkte even dat topic van je door met die mogelijke dingetjes om te doen in de bunker*
    Was "haast oma" en die mooiiiiii is geband ha ha Ik mocht blijven van iteejer want ik zet de puntjes op de i als het er opaan komt"cryptisch" ha ha Iteejer ligt morgen in een deuk ha ha Trustehh ik ga ook
    Love music!
      Moderator dinsdag 16 juni 2009 @ 02:29:09 #82
    1424 crew  Jimbo
    Gråtrunka
    pi_70049024
    hihi wat een bekende gezichten op de stream pics
    Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
    Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
    Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
    @:Jimbo voor mod, yeah *O*
    pi_70049044
    stream pics
    swarma spam hoer
      dinsdag 16 juni 2009 @ 04:37:48 #84
    19440 Maanvis
    Centuries in a lifetime
    pi_70049382
    pfoe, hier ben ik weer
    Ik moet zeggen dat ik nog niet helemaal overtuigd ben van TBO2. Dit komt met name doordat ik de beloftes die gemaakt zijn aan Danny in het verleden, mbt transparantie en controle, nog niet echt heb terug zien komen in de concrete afspraken die gemaakt zijn voor TBO2.
    Ook vind ik het erg jammer dat er nu weer al gesproken wordt over meer creatieve mensen op de redactie neer zetten om allerlei opdrachten en spellen te bedenken. Het was juist de bedoeling dat de kijkers het creatieve proces in handen zouden hebben en dat de redactie daarbij zou assisteren om het te faciliteren.

MBT het plaatsen van foto's van de vergadering moet ik helaas melden dat wat Iteejer in het eerste topic stelt niet waar is. Wettelijk gezien kun je foto's alleen laten verwijderen als je A) In een comprommiterende positie bent gefotografeerd, waar je schade van kunt ondervinden (ie. tijdens het vreemdgaan of naakt), B) een verzilverbare populariteit hebt. (dwz dat anderen geld verdienen door jouw foto te plaatsen). Behoudens deze uitzonderingen liggen alle rechten bij de fotograaf.
    Dit is ook wat we bedoelen met het 'static-principe'... als je ergens heen gaat waar FOKkers zijn en waar foto's worden gemaakt moet je niet er van staan te kijken dat deze ook op FOK! komen te staan, en wettelijk gezien kun je daar ook niets tegen doen tenzij je tot bovengenoemde uitzonderingen behoort .
    Natuurlijk staat het FOK! vrij om hierin een alternatieve policy aan te houden.

Hoe dan ook, vooralsnog zie ik uit deze evaluatiegesprekken geen echte verbeteringen naar voren komen die mij, als kijker, overtuigen om bij TBO2 weer te gaan kijken. Ik hoop dat de transcripts me daarovermeer zekerheid geven.

verder wil ik de vrijwilligers die vanuit FOK! daar zitten 1 advies geven:: Als je niet op een dusdanige evenwichtige manier kunt posten die de relatie tussen FOK! (en dan bedoel ik de community als geheel) en TBO niet verbetert, is het beter om deze posts achterwege te laten. Ook vind ik het jammer dat van de FOK!kers die er waren, alleen Iteejer en Pussydeluxe me de indruk geven dat ze er echt 'voor FOK! zitten'. dus de dingen, argumenten en standpunten die de FOK!kers willen, vertegenwoordigen. Ik begrijp dat het een keuze si tussen OF voor FOK! in de bunker zitten, OF voor TBO in de bunker zitten, jammer alleen dat een hoop fok!kers voor het laatste gekozen hebben, ook al postten ze oorspronkelijk wel op FOK!.

Ben overigens wel benieuwd wat Danny van deze evaluatie vindt, hij is tenslotte degene die het hele verhaal in gang gezet heeft.
    Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
    Een gedicht over Maanvis
    Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
    pi_70049392
      † In Memoriam † dinsdag 16 juni 2009 @ 06:27:50 #86
    128220 Peter6000
    pi_70049455
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 04:37 schreef Maanvis het volgende:
    Ik begrijp dat het een keuze si tussen OF voor FOK! in de bunker zitten, OF voor TBO in de bunker zitten, jammer alleen dat een hoop fok!kers voor het laatste gekozen hebben, ook al postten ze oorspronkelijk wel op FOK!.

Ze posten nog steeds op FOK!
    Het zijn dan dus TBO-vrijwilligers die meeposten op FOK!, eigenlijk geen echte Fokkers.
    Ik moet daar nog steeds aan wennen.
    quote:
    Ook vind ik het erg jammer dat er nu weer al gesproken wordt over meer creatieve mensen op de redactie neer zetten om allerlei opdrachten en spellen te bedenken. Het was juist de bedoeling dat de kijkers het creatieve proces in handen zouden hebben en dat de redactie daarbij zou assisteren om het te faciliteren.
    Lijkt mij beter de opdrachten en spellen af te hebben, en uit te proberen voordat TBO2 begint.
    In de hectiek die losbarst als het programma begint is er vast geen tijd meer dit serieus voor te bereiden.

Hoe zie je dat, kijkers die het creatieve proces in handen hebben?
    Dat ze met ideeën komen (er waren al veel spelideeën ingezonden tijdens TBO1, maar die konden vanwege tijdgebrek niet meer worden uitgevoerd)?
    Dan is de taak van die creatieve mensen dus de ideeën uit te voeren (ipv te bedenken).

Alleen als je daar pas mee begint tijdens het programma, gooi je dus alle reeds ingezonden ideeën weg: en moet je als een idee binnenkomt helemaal op punt nul met het uitwerken ervan beginnen.
      † In Memoriam † dinsdag 16 juni 2009 @ 06:36:14 #87
    128220 Peter6000
    pi_70049466
    quote:
    Hoe dan ook, vooralsnog zie ik uit deze evaluatiegesprekken geen echte verbeteringen naar voren komen die mij, als kijker, overtuigen om bij TBO2 weer te gaan kijken.
    Ik vind het zelf alleen al interessant om bij TBO2 te gaan kijken wat er verbeterd is t.o.v. TBO1.
    Bijna interessanter dan de streams zelf.

En dat Danny 2 weken geleden postte dat er zelfs is gesproken over de mogelijkheid van een chatverbinding met de redactie, laat mij zien dat ze de communicatie met het forum wel serieus willen nemen.

Zo ook de conclusie dat FOK! veel ziet gebeuren bij de regie, dat niet gemeld wordt op de redactie, en dat daaraan gewerkt wordt.
    pi_70049971
    quote:
    pfoe, hier ben ik weer
    <knip>
    Ik had het niet beter kunnen zeggen
    pi_70050239
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 00:41 schreef Dottey het volgende:

[..]

wat voor polletje?
    Heel eenvoudig: mensen leveren 1 week opdrachten, geen poespas en gelul eromheen en vervolgens op een rij zetten en stemmen.
      dinsdag 16 juni 2009 @ 09:05:45 #90
    61646 Copycat
    I am a trigger hippie
    pi_70050587
    Sorry hoor. Maar sommigen lijken hier een belachelijke houding van 'you're either with us, or you're against us' te hebben. Dus ... als ik én sinds jaar en dag fervent FOK!ker ben en daarnaast mee heb geholpen/wellicht weer mee ga helpen bij TBO kan ik geen echte FOK!ker meer zijn. Zo komt het een beetje over en dat vind ik niet alleen enorm suf en lachwekkend, maar vooral ook een enge gedachtegang.

Die aanvallende houding waarbij alles, maar dan ook alles in het negatieve en in grote twijfel wordt getrokken, is precies de reden waarom ik steeds minder zin heb om in dit deel van het forum mijn gezicht te laten zien (zei ze met een pic in de OP ) . Uitleg geven is éen, vragen beantwoorden twee, maar het gevoel je constant tegen de meest belachelijke aantijgingen te moeten verdedigen, is een derde. Een derde waar ik geen zin in heb.

En No Fucking Way dat ik me minder FOK!ker voel, dat ik minder FOK!ker ben omdat ik ook nauwe banden met TBO onderhoud.

Dat wilde ik even kwijt. Voordat ik uiteraard enorm ga blowen en vodka ga zuipen.
    Curiosity cultured the cat
    Hoge dames vangen veel wind
    Whadda ya hear! Whadda ya say!
    What is any ocean but a multitude of drops?
    pi_70050674
    Sta geheel achter je Copycat, is ook duidelijk de reden dat ik slappe voorstellen doe alhoewel ik ze nog steeds eeeeeeeeh pertinent wil zien!
    Geen gezeur en geen gezever, we zouden het samen doen was de deal en of je nou een keer een koppie hebt afgewassen of alleen hier kwekt doet niet terzake!
    pi_70050820
    quote:

[..]

Vanuit welke sociale werkplaats post jij eigenlijk?
    Go hard or go home
    pi_70050967
    Er worden tegenstellingen gesuggereerd die er niet zijn. Zelfbenoemde rechters gaan uitmaken tot welk kamp je behoort.
    Wat een onzin allemaal

Het voorziet kennelijk in een behoefte om te kwalificeren dan wel te diskwalificeren.

Dat je discussieert over wat er inhoudelijk goed en niet goed is aan de bunker is nuttig. Maar een discussie over motieven van deelnemers, in hoeverre zit je er voor fok of voor de bunker en wat dies meer zij - dat moet iedereen toch voor zichzelf weten? Je mag toch je mening hebben en je positie innemen?
    pi_70051081
    quote:
    pfoe, hier ben ik weer
    Ik moet zeggen dat ik nog niet helemaal overtuigd ben van TBO2. Dit komt met name doordat ik de beloftes die gemaakt zijn aan Danny in het verleden, mbt transparantie en controle, nog niet echt heb terug zien komen in de concrete afspraken die gemaakt zijn voor TBO2.
    We zitten dan ook nog zo'n 10 weken voor de start van TBO II. Dat soort dingen moeten in de komende weken uitgewerkt worden.
    Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
    Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
    pi_70051546
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 09:25 schreef iteejer het volgende:
    Er worden tegenstellingen gesuggereerd die er niet zijn. Zelfbenoemde rechters gaan uitmaken tot welk kamp je behoort.
    Wat een onzin allemaal

Het voorziet kennelijk in een behoefte om te kwalificeren dan wel te diskwalificeren.
    Tja, dat gebeurt bij iedere RLS en het is dus niet zo vreemd dat het bij de Bunker ook gedaan wordt. Volgens mij is het zelfs voor een groot deel de basis en het bestaansrecht van een Forum.
    quote:
    Dat je discussieert over wat er inhoudelijk goed en niet goed is aan de bunker is nuttig. Maar een discussie over motieven van deelnemers, in hoeverre zit je er voor fok of voor de bunker en wat dies meer zij - dat moet iedereen toch voor zichzelf weten? Je mag toch je mening hebben en je positie innemen?
    Zo is het, iedereen mag een mening hebben en een positie innemen, ook over motieven van deelnemers/vrijwilligers/bunkercrew, etc. Zoals ze daar ook vast een mening hebben over Fokkers.

Als je hier als Fokker zit, dan ben je één van de velen en ook dan wordt je meer dan eens "afgerekend" op uitspraken die je doet. Als de daar zit, dan zet je jezelf op het bunkerplatform, ben je één van de weinigen, sta je in de spotlights en krijg je het dagelijks over je heen. Dat is inherent aan de positie die men zelf heeft ingenomen.

Zoals gisteren al gezegd, 95 van de 100 zijn vast hartstikke aardige mensen, maar dat doet op zo'n moment niet meer ter zake. Je wordt afgerekend op dat wat het bunkerteam neerzet en doet of laat. Dat het de crew daar persoonlijk kan raken, dat begrijp ik wel, maar daar kunnen ze ook wel wat doorheen leren kijken. Vooral de die-hard Fokkers die weten hoe het in vorige RLS-en ging zouden toch een beetje een dik vel voor hun voorhoofd moeten hebben.

Het lijkt mij toch echt een kwestie van "de lading" er af halen en dat wat overblijft juist interpreteren. Vragen aan Fokkers of die lading er niet wat af kan, of "we" asjeblief wat rekening kunnen houden met de crew en vrijwilligers, dat is niet des Fok!'s.

Cc, Dementor, Bart, Bram, Vera, Dot en al die anderen, ze zijn, als je ze ontmoet vast hartstikke aardig en aangenaam. Maar nogmaals, het gaat meestal niet over jullie persoonlijk (want we kennen jullie toch helemaal niet), het gaat over de Bunker en enkel via jullie! En het gaat erover wat je doet of laat op bepaalde momenten in relatie met het product "de Bunker" en die setting waar je in zit.
    pi_70053240
    Wat voor de één een virtuele realiteit is, een rollenspel, een test hoever je kan gaan in manipulatie en sarren, is voor de ander een fysieke realiteit.
    Dat is inderdaad altijd zo op inet-fora.
    Voor mij is het zo: als admin van FOK! heb ik bepaalde taken en doelstellingen die niets te maken hebben met de al dan niet virtual games tussen mensen in bv dit topic.

En als zodanig post ik hier.

En dat is soms best wel moeilijk. Want ik ben zelf ook alleszins in staat om behoorlijk te gaan vlammen. Ik zit niet voor niets al bijna tien jaar bij FOK! immers, dus dat is me echt niet vreemd En ik zie aanleiding genoeg.
    pi_70053871
    pi_70056071
    tvp
      dinsdag 16 juni 2009 @ 13:02:31 #99
    19440 Maanvis
    Centuries in a lifetime
    pi_70057205
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 09:25 schreef iteejer het volgende:
    Wat een onzin allemaal
    Het is wel belangrijk voor ons om te weten wie onze belangen vertegenwoordigt en wie de belangen van TBO vertegenwoordigt. Zodat we weten bij wie we moeten zijn ihgv problemen of suggesties. Verder geef ik er persoonlijk geen waardeoordeel aan. Als mensen lekker willen meewerken aan de bunker zonder daarbij direct de belangen van FOK! te vertegenwoordigen dan heb ik daar geen enkel probleem mee.
    quote:
    quote:
    Het is handig om te weten wie bij welk kamp behoort . Verder maakt mij het niet zoveel uit, maar ik vind wel dat er mensen moeten overblijven die als FOK!ker daar zitten, en zich dus ook als dusdanig gedragen.
    Een gedicht over Maanvis
    Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
    pi_70059015
    Ja excuus, ik liep een topic achter.
    quote:
    Op maandag 15 juni 2009 22:29 schreef Dottey het volgende:

[..]

Helaas voor jou ben ik welkom met mijn inzet. Dacht dat 1 + 1 wel duidelijk 2 was. Dat ik aanwezig was bij de vergadering zegt denk ik wel voldoende over aanwezig zijn bij...
    Dan lees jij maar om mijn teksten heen..
    Ja, en velen met haar, zo blijkt.
    Goed, wie ben jij eigenlijk? Een "echte" Fok!ker ben je niet, ben jij een officieel orgaan van The Bunker?
    Want ik snap er geen hol van. Jij profileert je als een crewlid terwijl ik toch lees dat je dat niet bent. Wat de neuk ben je dan wel?

Swarmahoer, ssst! Ik kook vandaag niet dus hush.
    Go hard or go home
      dinsdag 16 juni 2009 @ 14:46:00 #101
    130125 versabommie
    Hartelijke Bommenlegger
    pi_70060550
    Ik ben niet tegen de bunkercrew, ik ben tegen de uitwassen van de bunker-crew!
    Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
    This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
    pi_70060960
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 14:46 schreef versabommie het volgende:
    Ik ben niet tegen de bunkercrew, ik ben tegen de uitwassen van de bunker-crew!
    En ex bunker crewlid Huub gaat @Versabommie inhalen op twitter
    Love music!
      Moderator dinsdag 16 juni 2009 @ 15:07:23 #103
    18653 crew  D.
    pi_70061331
    Even een 'Ik ben Tegen alles waar ik niet Voor ben' Post
    pi_70064386
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 15:07 schreef D. het volgende:
    Even een 'Ik ben Tegen alles waar ik niet Voor ben' Post
    En nu inhoudelijk graag
      dinsdag 16 juni 2009 @ 17:02:29 #105
    2018 PC eend
    relativist
    pi_70065433
    TVP
    When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
    pi_70065597
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 16:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

En nu inhoudelijk graag

pi_70065629
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 17:02 schreef PC eend het volgende:
    TVP
    Je bent de laatste tijd wel heel erg laat
    pi_70065800
    Trouwens, ze evalueren ook nog even door vanaf hier, wel aardig leesvoer
    pi_70065958
    Ondertussen wachten we nog steeds op een uitgebreid verslag
    We weten nu wel een paar uitkomsten, maar meer ook niet
    quote:
    Op donderdag 11 juni 2009 21:12 schreef Gert het volgende:

[..]

De redactie gaat zelf zaterdag en zondag nog vergaderen. Daar zullen de veranderingen pas écht beklonken worden.
    Wat wij als 'gewone' FOK!-users kunnen doen, en gáán doen, is een verslag van de vrijdagavond maken cq hier melden wat er allemaal aangekaart is.
      dinsdag 16 juni 2009 @ 17:21:47 #110
    2018 PC eend
    relativist
    pi_70066107
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 17:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
    Trouwens, ze evalueren ook nog even door vanaf hier, wel aardig leesvoer
    Vroegah ging al dat gestook ouderwets via PM
    Heerlijk die transparantie
      dinsdag 16 juni 2009 @ 17:23:15 #111
    130125 versabommie
    Hartelijke Bommenlegger
    pi_70066165
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 17:21 schreef PC eend het volgende:

[..]

Wat hij zegt!

Trouwens Dottey, jij kan Noek en Copycat niet aan?
    This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
    pi_70066173
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 17:21 schreef PC eend het volgende:

[..]

Vind jij het ook zo lullig voor Dottey?
    pi_70066226
    Ik bedoel, ze heeft wekenlang d'r vlingers blauw zitten tikken en nu opeens achteraf een mes in je rug krijgen is toch gewoon kut
    pi_70066273
    Maar ik ben het er wel mee eens dat Liesje de huishoudelijke klusjes kan doen. Scherp inzicht, Dot! Dot van the BunkerDot die vol verlangen wacht naar de volgende.
    Go hard or go home
    pi_70066280
    Gelukkig hebben we jullie om de boel te sussen en heul nie te stoken
    pi_70066366
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 17:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
    Ik bedoel, ze heeft wekenlang d'r vlingers blauw zitten tikken en nu opeens achteraf een mes in je rug krijgen is toch gewoon kut
    Zo gaan wij niet met elkaar om in dit land
    pi_70066382
    Dottey, lieverd, hier een hart onder de riem van NMNS

† In Memoriam † dinsdag 16 juni 2009 @ 17:31:09 #118
    135305 beequeen
    Lost.
    pi_70066406
    Dot is gewoon een dotje en maakt haar vingers alleen vuil aan de toetsen. Laat liesje maar poetsen. Dat rijmt.
    “Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
    ― Mark Twain
    'Stupidity has become as common as common sense was before.'
      dinsdag 16 juni 2009 @ 17:31:29 #119
    252654 MeraViglioSa
    village idiot
    pi_70066414
    quote:
    De conclusie was mijns inziens: meer handjes erbij op de redactie, in het algemeen dus. Redactie, dat is misschien een stukje brainstormen over de invulling van de opdrachten, maar voor een groot deel dus ook communicatie (met met name Fok). En wat al niet meer (ik ben geen redactielid dus daar weet ik het fijne niet van). Niet alleen opdrachten verzinnen want het is inderdaad de bedoeling dat de streamers dat voor een groot deel doen. Er valt alleen een heleboel af wegens onhaalbaarheid, financiën of andere hobbels, dus moeten ze zelf ook wel eens wat verzinnen.
    quote:
    verder wil ik de vrijwilligers die vanuit FOK! daar zitten 1 advies geven:: Als je niet op een dusdanige evenwichtige manier kunt posten die de relatie tussen FOK! (en dan bedoel ik de community als geheel) en TBO niet verbetert, is het beter om deze posts achterwege te laten. Ook vind ik het jammer dat van de FOK!kers die er waren, alleen Iteejer en Pussydeluxe me de indruk geven dat ze er echt 'voor FOK! zitten'. dus de dingen, argumenten en standpunten die de FOK!kers willen, vertegenwoordigen. Ik begrijp dat het een keuze si tussen OF voor FOK! in de bunker zitten, OF voor TBO in de bunker zitten, jammer alleen dat een hoop fok!kers voor het laatste gekozen hebben, ook al postten ze oorspronkelijk wel op FOK!.
    Het is dat de crew mij als volwaardig FOK!ker ziet (met alle argwaan van dien, zeker in het begin ), anders had ik er waarschijnlijk gewoon als neutraal persoon gezeten. Maar omdat ik via FOK! ben 'binnen'gekomen wil ik die band ook graag ondersteunen. Alleen ben ik nog zo nieuw op FOK! dat ik nog steeds moet wennen aan de mate waarin mensen zich storen aan een heleboel dingen waar je je stinkende best voor doet.
    Toch voel ik me hier intussen aardig thuis en zal, als dat gewenst is, zeker mijn best doen de relatie tussen FOK! en TBO niet te verstoren, danwel te verbeteren. Binnen mijn eigen ethische grenzen, that is.
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 09:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
    Cc, Dementor, Bart, Bram, Vera, Dot en al die anderen, ze zijn, als je ze ontmoet vast hartstikke aardig en aangenaam. Maar nogmaals, het gaat meestal niet over jullie persoonlijk (want we kennen jullie toch helemaal niet), het gaat over de Bunker en enkel via jullie! En het gaat erover wat je doet of laat op bepaalde momenten in relatie met het product "de Bunker" en die setting waar je in zit.
    Daarover heb je gelijk vind ik. Als ik dat op mezelf mag betrekken; ik zou enorm balen als ik zou moeten kiezen tussen rol als TBO hulpje en FOK!ker, want de combinatie vond ik erg leuk de laatste dagen van TBO1. Maar zoals het er nu naar uitziet, gezien jullie mening en ook de besluiten die gaan vallen omtrent de communicatie met en naar FOK!, zal die keuze toch gemaakt moeten worden, mocht ik welkom zijn bij TBO2. Jammer.

Djeez wat een ik-verhaal Excusez.
    Mijn manier om uit te leggen dat de ene FOK!ker de andere niet is.
    pi_70066432
    Dottey maakt vast hele lekkere roti

Dat rijmt ook.
      dinsdag 16 juni 2009 @ 17:32:16 #121
    130125 versabommie
    Hartelijke Bommenlegger
    pi_70066441
    Trouwens ik hoorde dat Dot morgen Noek en Copycat gaat opwachten achter de gymzaal!
      † In Memoriam † dinsdag 16 juni 2009 @ 17:33:33 #122
    137949 Disana
    pi_70066476
    quote:
    Op maandag 15 juni 2009 22:46 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Disana vond ik het ook goed doen. Ik vraag me af waarom ze dat niet bij de Bunker is komen doen eigenlijk
    Maargoed daar zal ze vast goede redenen voor hebben. Ik zou haar voor willen stellen afspraken te maken met de crew, zodat we geen ruzie krijgen over wie wat doet en wanneer met die streamverslagen.
    Alle hulp is welkom wat dat betreft, iemand die het zo leuk vindt om te doen is denk ik erg gewenst. En dat scheelt de streamers die daar zitten (voor in principe dezelfde taak) een hoop tijd, die nuttiger besteed kan worden op zo'n moment

mijn mening
    Ik begrijp het probleem niet zo goed. Iedereen mag streamverslagen schrijven, ongeacht waar z/hij zit. Zoals bij DGK heb ik dat ook hier gedaan wanneer ik kon. Ik schrijf verslagen voor de mensen die na een werkdag bij willen lezen en ook omdat ik het wel leuk vind (taal is mijn vak).

Danny heeft gezegd dat jij en Dottey door Fok in de bunker zijn gezet. Jullie mochten daar doen wat jullie wilden, dus ook streamverslagen schrijven als jullie dat wilden. Uitdrukkelijk zei hij erbij dat iedereen streamverslagen mag schrijven.

Streamverslagen schrijven door iedereen die zin en tijd heeft is al een Fok traditie sinds BB, het is dus geen aktiviteit die pas met of door de bunker in gang is gezet.

Als ik zag dat een ander begon te schrijven, stopte ik ermee. Mooi geregeld. Wat me volledig in het verkeerde keelgat schoot was dat Dottey echter een Fok verslagschrijver opzij schopte met de opmerking dat het estafettestokje werd doorgegeven aan jou (tot twee keer toe); dit terwijl er al een Fokker aan het schrijven was.

Kennelijk zien jullie het schrijven als een taak voor de bunker terwijl Fokkers het zien als gewoon een aardige bezigheid en een dienst aan hun mede streamers. Het is niet plezierig dat mensen van Fok door mensen vanuit de bunker opzij geduwd worden... dat lijkt me niet de bedoeling.

Je vraagt je af waarom ik ze niet in de bunker schreef. Ik heb halve dagen werk, een zieke man, ik woon helemaal in Groningen. Maar waar je zit maakt helemaal niets uit.

Of ik het weer ga doen? Ik weet het nog niet. Ik voel niets voor de sfeer van competitie die er rondom het schrijven is geschapen vanuit de bunker. Ik zit hier voor mijn plezier
      Moderator dinsdag 16 juni 2009 @ 17:34:03 #123
    18653 crew  D.
    pi_70066497
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 16:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

En nu inhoudelijk graag
    ok

Bitchfight
      † In Memoriam † dinsdag 16 juni 2009 @ 17:35:01 #124
    135305 beequeen
    Lost.
    pi_70066527
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 17:32 schreef Scrutinizer het volgende:
    Dottey maakt vast hele lekkere roti
    Roti, jammie.
    *zoekt telefoonnummer om te bestellen
    ― Mark Twain
    pi_70066540
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 17:31 schreef MeraViglioSa het volgende:
    Het is dat de crew mij als volwaardig FOK!ker ziet (met alle argwaan van dien, zeker in het begin ), anders had ik er waarschijnlijk gewoon als neutraal persoon gezeten.
    Dat zegt eigenlijk al genoeg toch?
    pi_70066558
    quote:

Djeez wat een ik-verhaal Excusez.
    Mijn manier om uit te leggen dat de ene FOK!ker de andere niet is.

Ja, ga jij even uitleggen dat de ene FOK!ker de andere niet is.
    Wie ben jij nu weer?
    Go hard or go home
      † In Memoriam † dinsdag 16 juni 2009 @ 17:38:44 #127
    135305 beequeen
    Lost.
    pi_70066640
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 17:33 schreef Disana het volgende:

Ik begrijp het probleem niet zo goed. Iedereen mag streamverslagen schrijven, ongeacht waar z/hij zit. Zoals bij DGK heb ik dat ook hier gedaan wanneer ik kon. Ik schrijf verslagen voor de mensen die na een werkdag bij willen lezen en ook omdat ik het wel leuk vind (taal is mijn vak).

Danny heeft gezegd dat jij en Dottey door Fok in de bunker zijn gezet. Jullie mochten daar doen wat jullie wilden, dus ook streamverslagen schrijven als jullie dat wilden. Uitdrukkelijk zei hij erbij dat iedereen streamverslagen mag schrijven.

Streamverslagen schrijven door iedereen die zin en tijd heeft is al een Fok traditie sinds BB, het is dus geen aktiviteit die pas met of door de bunker in gang is gezet.

Als ik zag dat een ander begon te schrijven, stopte ik ermee. Mooi geregeld. Wat me volledig in het verkeerde keelgat schoot was dat Dottey echter een Fok verslagschrijver opzij schopte met de opmerking dat het estafettestokje werd doorgegeven aan jou (tot twee keer toe); dit terwijl er al een Fokker aan het schrijven was.
    Kennelijk zien jullie het schrijven als een taak voor de bunker terwijl Fokkers het zien als gewoon een aardige bezigheid en een dienst aan hun mede streamers. Het is niet plezierig dat mensen van Fok door mensen vanuit de bunker opzij geduwd worden... dat lijkt me niet de bedoeling.

Je vraagt je af waarom ik ze niet in de bunker schreef. Ik heb halve dagen werk, een zieke man, ik woon helemaal in Groningen. Maar waar je zit maakt helemaal niets uit.

Of ik het weer ga doen? Ik weet het nog niet. Ik voel niets voor de sfeer van competitie die er rondom het schrijven is geschapen vanuit de bunker. Ik zit hier voor mijn plezier
    Amen.
    ― Mark Twain
      dinsdag 16 juni 2009 @ 17:39:51 #128
    252654 MeraViglioSa
    village idiot
    pi_70066679
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 17:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Dat zegt eigenlijk al genoeg toch?
    Over wie? Je kunt toch niet ontkennen dat eenieder die slechts enkele keren op FOK! heeft rond zitten neuzen een aardig negatieve indruk krijgt van dit forum. Zodoende de eerste reactie op het fenomeen 'FOK!kers bij TBO' (ik was de eerste die kwam kijken); een beetje achterdochtig, alsof ze een heleboel stennisschopperij verwachtten.
    pi_70066682
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 17:36 schreef Noek het volgende:

[..]

Wie ben jij nu weer?
    Eén of andere FOK!ker, denk ik.
      dinsdag 16 juni 2009 @ 17:40:34 #130
    130125 versabommie
    Hartelijke Bommenlegger
    pi_70066697
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 17:34 schreef D. het volgende:

[..]

ok

Bitchfight
    Een bitchfight, man daar wor ik zo eil van dat ik de letter g niet meer uit mijn mond krijg

Ik zie Dot al bovenop Kopijpoesje duiken, en dan Noek die gaat lopen trekken en rukken aan het vleesch van dot.. man .. roarrrrrrrrrr!
      dinsdag 16 juni 2009 @ 17:41:26 #131
    252654 MeraViglioSa
    village idiot
    pi_70066725
    quote:

[..]

Wie ben jij nu weer?
    Wat ik daarmee wil zeggen is dus dat de één nieuwer is dan de ander, en derhalve ook wat minder thuis is in de FOK! way of life, zogezegd
    Zoals je ziet, ikke Newbie
      † In Memoriam † dinsdag 16 juni 2009 @ 17:41:51 #132
    135305 beequeen
    Lost.
    pi_70066736
    quote:

Wie ben jij nu weer?
    Een willekeurige FOK!ker en vriendin van ons Dot.
    ― Mark Twain
    pi_70066744
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 17:39 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Over wie? Je kunt toch niet ontkennen dat eenieder die slechts enkele keren op FOK! heeft rond zitten neuzen een aardig negatieve indruk krijgt van dit forum. Zodoende de eerste reactie op het fenomeen 'FOK!kers bij TBO' (ik was de eerste die kwam kijken); een beetje achterdochtig, alsof ze een heleboel stennisschopperij verwachtten.
    das wel erg vreemd aangezien Bart zelf een fervent fokker was....tot zeer recent
    pi_70066751
    quote:

[..]

Me dunkt dat ze wel FOK!kers kenden. Danny? Cc? Huub? Bart? Dieene.
    Go hard or go home
    pi_70066759
    quote:

[..]

Bram wil wél samenwerking met Fok! maar alleen als het hem uitkomt. Zodra Fokkers daar gaan zitten is hij opeens enorm wantrouwend. Dat is toch geen basis voor samenwerking
    pi_70066791
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 17:42 schreef Laysa het volgende:

[..]

das wel erg vreemd aangezien Bart zelf een fervent fokker was....tot zeer recent
    Volop spammen vooraf, zodra de Bunker begon hebben we hem niet meer gezien. Nadien nog een keer of twee.
      dinsdag 16 juni 2009 @ 17:44:01 #137
    130125 versabommie
    Hartelijke Bommenlegger
    pi_70066795
    quote:

[..]

Tis dat nou weer voor een enorme bullshit? Ik zit hier al sinds BB1, zei het onder een andere nick, en heb nooit een negatieve indruk gehad. Dit is idd niet het libeleforum, dit is niet het vivaforum, dit is namelijk een gemengd forum, een forum waar iedereen zijn plekje kan vinden omdat er veel diversiteit is. Waar jouw mening op neerkomt is in een voetbalkantine gaan ouwehoeren over je laatste breiwerkje en dan maar verwachten dat iedereen inhaakt.
    Moeten alle neuzen dezelfde kant op staan dan kan een forum wel direct sluiten!
    pi_70066838
    quote:

[..]

Het is dat de crew mij als volwaardig FOK!ker ziet (met alle argwaan van dien, zeker in het begin ), anders had ik er waarschijnlijk gewoon als neutraal persoon gezeten.
    Ai, zeg je hier nu dat jij en alle andere Fokkers daar NIET als neutraal persoon zitten?
      dinsdag 16 juni 2009 @ 17:45:40 #139
    130125 versabommie
    Hartelijke Bommenlegger
    pi_70066845
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 17:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Volop spammen vooraf, zodra de Bunker begon hebben we hem niet meer gezien. Nadien nog een keer of twee.
    En nu ligt die in mofrika een ex-pr wijf te douwen tussen een stapel prijs-dvd's
      † In Memoriam † dinsdag 16 juni 2009 @ 17:46:34 #140
    137949 Disana
    pi_70066882
    Mera vind ik echt aardig. Ze denkt aan ons en ze doet haar best. Misschien moet ze alleen wat minder naar Dottey luisteren (stokjes overnemen enzo)
      † In Memoriam † dinsdag 16 juni 2009 @ 17:46:45 #141
    135305 beequeen
    Lost.
    pi_70066888
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 17:41 schreef MeraViglioSa het volgende:

Wat ik daarmee wil zeggen is dus dat de één nieuwer is dan de ander, en derhalve ook wat minder thuis is in de FOK! way of life, zogezegd
    Zoals je ziet, ikke Newbie
    Ja, jij bent een newbie, maar Dementor, Cc, Bart en Huub niet. Of werd er in Soestdijk II niet over FOK! gesproken?
    ― Mark Twain
      Moderator dinsdag 16 juni 2009 @ 17:48:43 #142
    18653 crew  D.
    pi_70066958
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 17:40 schreef versabommie het volgende:

[..]

Een bitchfight, man daar wor ik zo eil van dat ik de letter g niet meer uit mijn mond krijg

Ik zie Dot al bovenop Kopijpoesje duiken, en dan Noek die gaat lopen trekken en rukken aan het vleesch van dot.. man .. roarrrrrrrrrr!
    Ik voel een nieuwe gate aankomen
      dinsdag 16 juni 2009 @ 17:49:06 #143
    2018 PC eend
    relativist
    pi_70066971
    quote:

[..]
    Ik voel niets voor de sfeer van competitie die er rondom het schrijven is geschapen vanuit de bunker. Ik zit hier voor mijn plezier
    Jij zit altijd te zeiken over de streamverslagen
    En als je het ergens weer niet mee eens bent dan dreigen om ermee te stoppen is je ook niet vreemd

Hoezo geen competitie
    pi_70066976
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 17:46 schreef beequeen het volgende:

[..]

Ja, jij bent een newbie, maar Dementor, Cc, Bart en Huub niet. Of werd er in Soestdijk II niet over FOK! gesproken?
    Alleen als ze op terrasjes zaten, dus valt mee
    pi_70066984
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 17:45 schreef versabommie het volgende:

[..]

En nu ligt die in mofrika een ex-pr wijf te douwen tussen een stapel prijs-dvd's
    Ik las Bram, Bart is hier tijdens de Bunker periode wel geweest
    pi_70067040
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 17:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Hij heeft zelfs een eigen topic geopend, of was het Danny topic
      dinsdag 16 juni 2009 @ 17:51:22 #147
    130125 versabommie
    Hartelijke Bommenlegger
    pi_70067051
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 17:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ja om te huilen tegen Danny

En nu kan Danny zijn prijzenpakket ajuus zeggen
    pi_70067119
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 17:51 schreef versabommie het volgende:

[..]

Ja om te huilen tegen Danny

En nu kan Danny zijn prijzenpakket ajuus zeggen
    Maar Danny kwam terug en hoe..
    pi_70067140
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 17:45 schreef FANN het volgende:

[..]

Ai, zeg je hier nu dat jij en alle andere Fokkers daar NIET als neutraal persoon zitten?
    ik dacht héél even dat ik nog serieus antwoord zou krijgen.

héél even maar hoor...

ik ga bikken
      dinsdag 16 juni 2009 @ 17:54:33 #150
    252654 MeraViglioSa
    village idiot
    pi_70067175
    quote:

[..]

Er is ook geen probleem imo, geef alleen m'n mening
    quote:
    Door FOK! in de bunker gezet? Deels waar, deels niet denk ik... We zijn wél via FOK! binnen gekomen, laat dat duidelijk zijn. Voor het dagje meelopen, dus. Dat we zijn blijven plakken is omdat we het leuk vonden, niet zozeer omdat FOK! dat wilde.
    En in mijn geval: ik was daar om streamverslagen te schrijven, niets meer en niets minder. Verzoek van de crew. Dat heb ik dus zitten doen.
    quote:
    Feit.
    quote:
    Misschien heb je geen idee hoe waardevol die streamverslagen zijn... Onderschat dat niet. Daar hebben de makers echt ontzettend veel aan. En gezien de geschiedenis van FOK! m.b.t. streamverslagen hebben ze waarschijnlijk heel bewust een FOK!ker gevraagd dat te komen doen. Wisten zij veel dat ik nieuw was hier en dat überhaupt nog nooit gedaan had
    Ik denk ook niet dat ze wisten dat o.a. jij er zo intensief en op aardig gezette tijden mee bezig was. Ziehier weer het probleem dat het forum niet goed genoeg in de gaten werd gehouden.
    Hense de botsingen tussen Bunker-aanwezigen en thuis-verslagschrijvers... Als daarover wat duidelijkere afspraken worden gemaakt, samenwerken dus, hebben we niet alleen vrede op dat punt maar ook nog eens extra tijd omhanden voor alle partijen en de zekerheid dat er altijd eentje zit te typen. Van waar uit dan ook.
    Ik vind dus ook dat je daarvoor heus niet aanwezig hoeft te zijn bij de Bunker zelf.
    quote:
    Nogmaals, eens. En ik hoefde je redenen heus niet te weten trouwens, dat is privé.
    quote:
    Ik hoop dat je het met veel plezier blijft doen.
    Het competitiegevoel is mijns inziens te verhelpen, en de streamverslagen zijn immens belangrijk. Niet alleen voor de kijkers, maar zeker ook voor de makers.
      dinsdag 16 juni 2009 @ 17:55:47 #151
    252654 MeraViglioSa
    village idiot
    pi_70067222
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 17:42 schreef Laysa het volgende:

[..]

Bart was vooral 's nachts actief, die heb ik weinig meegemaakt. Ook het ene crewlid is het andere niet
      dinsdag 16 juni 2009 @ 17:56:34 #152
    2018 PC eend
    relativist
    pi_70067250
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 17:46 schreef Disana het volgende:
    Mera vind ik echt aardig. Ze denkt aan ons en ze doet haar best. Misschien moet ze alleen wat minder naar Dottey luisteren (stokjes overnemen enzo)
    Jij bent nog steeds verbolgen over dat stokje omdat je dacht dat ze het tegen jou hadden
    Stick it where the sun dont shine
      dinsdag 16 juni 2009 @ 17:57:52 #153
    130125 versabommie
    Hartelijke Bommenlegger
    pi_70067291
    zo nog maar ffies een repost want volges mij ontwijkt ze één en ander...
    quote:

[..]

Tis dat nou weer voor een enorme bullshit? Ik zit hier al sinds BB1, zei het onder een andere nick, en heb nooit een negatieve indruk gehad. Dit is idd niet het libeleforum, dit is niet het vivaforum, dit is namelijk een gemengd forum, een forum waar iedereen zijn plekje kan vinden omdat er veel diversiteit is. Waar jouw mening op neerkomt is in een voetbalkantine gaan ouwehoeren over je laatste breiwerkje en dan maar verwachten dat iedereen inhaakt.
      dinsdag 16 juni 2009 @ 17:58:50 #154
    252654 MeraViglioSa
    village idiot
    pi_70067327
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 17:45 schreef FANN het volgende:

[..]

*zucht

Nee, ik zeg dat ik daar dan had gezeten ZONDER connectie met wat voor forum, bedrijf, netwerk, persoon of wat dan ook.
    Nu zat ik daar als 'FOK!ker', terwijl ik amper wist wat dat dan inhield qua gedrag. Het enige waar ik me mee bezig hield was ook het schrijven op FOK!, toen ik daar was. Dus dat.
      † In Memoriam † dinsdag 16 juni 2009 @ 17:59:35 #155
    128220 Peter6000
    pi_70067350
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 17:57 schreef versabommie het volgende:
    Jij bent een walgelijke klootzak, er zijn massa`s users die jou negeren.
      dinsdag 16 juni 2009 @ 18:00:43 #156
    2018 PC eend
    relativist
    pi_70067385
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 17:58 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

*zucht

Nee, ik zeg dat ik daar dan had gezeten ZONDER connectie met wat voor forum, bedrijf, netwerk, persoon of wat dan ook.
    Nu zat ik daar als 'FOK!ker', terwijl ik amper wist wat dat dan inhield qua gedrag. Het enige waar ik me mee bezig hield was ook het schrijven op FOK!, toen ik daar was. Dus dat.
    Maar jij was toch zo een peter fan?
    Had je daarvoor nooit contact gehad met vlemmix?
      dinsdag 16 juni 2009 @ 18:01:26 #157
    252654 MeraViglioSa
    village idiot
    pi_70067403
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 17:57 schreef versabommie het volgende:
    Ik ontwijk helemaal niks lieverd, ik neem alleen even de tijd om alles goed te lezen en daarop te reageren.
    Dat er met z'n tienen tegelijk wordt gepost maakt dat ik er wat langer over doe. kom zo bij je
      dinsdag 16 juni 2009 @ 18:01:55 #158
    130125 versabommie
    Hartelijke Bommenlegger
    pi_70067418
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 17:59 schreef Peter6000 het volgende:

[..]

Jij ben een walgelijke klootzak, er zijn massa`s users die jou negeren.
    Nee JIJ bent een walgelijke klootzak poedelewoepsie!
    Als ik je echt zat genoeg ben zal ik eens ff een shitload van jouw uitspraken al dan niet prive waar je mensen enorm pijn mee hebt gedaan door de jaren heen, met je achterlijke acteerstukjes online smijten ...

Ga leker je hoekje in en neem een kaasschaaf, emotionele chantagehond!

Echt blijf tarten en zeiken en ik ga tegen al mijn principes in jouw beerput ff online gooien, want ik begin je goed zat te worden, viespeuk!
      dinsdag 16 juni 2009 @ 18:03:14 #159
    252654 MeraViglioSa
    village idiot
    pi_70067453
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 17:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Bram wil wél samenwerking met Fok! maar alleen als het hem uitkomt. Zodra Fokkers daar gaan zitten is hij opeens enorm wantrouwend. Dat is toch geen basis voor samenwerking
    Wás. Ik schreef ook in voltooid verleden tijd, dacht ik
    Bram heeft vrijdag nog uitdrukkelijk gezegd dat hij blij is met dit forum als official partner. Hij moest alleen even wennen denk ik, net als ik dus.
      dinsdag 16 juni 2009 @ 18:04:02 #160
    130125 versabommie
    Hartelijke Bommenlegger
    pi_70067472
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 18:01 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Ik ontwijk helemaal niks lieverd, ik neem alleen even de tijd om alles goed te lezen en daarop te reageren.
    Dat er met z'n tienen tegelijk wordt gepost maakt dat ik er wat langer over doe. kom zo bij je
    Ik ben om!
    Hup MeraViglioSa!
      dinsdag 16 juni 2009 @ 18:05:10 #161
    2018 PC eend
    relativist
    pi_70067505
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 18:04 schreef versabommie het volgende:

[..]

Ik ben om!
    Hup MeraViglioSa!
    Ajajajai denk om je stemmen
    pi_70067519
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 18:03 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Wás. Ik schreef ook in voltooid verleden tijd, dacht ik
    Bram heeft vrijdag nog uitdrukkelijk gezegd dat hij blij is met dit forum als official partner. Hij moest alleen even wennen denk ik, net als ik dus.
    Je verweerd je uitstekend, voorlopig krijg je een tien met een griffel
      dinsdag 16 juni 2009 @ 18:05:58 #163
    252654 MeraViglioSa
    village idiot
    pi_70067528
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 17:44 schreef versabommie het volgende:

[..]

Ik denk niet dat het bullshit is. Maargoed dat is mijn mening. Jij denkt er anders over, je voelt je dus duidelijk erg thuis hier Proost op jou
    Ik ben nu eenmaal wat simpel, boerendorpje, dat idee
    Op mij maakte het een negatieve indruk in het begin. Maar heb een pak zout gekocht en nu begin ik het echt leuk te vinden
    pi_70067563
    Ik heb Bommie zojuist tien min-stemmen gegeven, van Peter6000 moet ie afblijven
      dinsdag 16 juni 2009 @ 18:08:02 #165
    130125 versabommie
    Hartelijke Bommenlegger
    pi_70067587
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 18:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
    Ik heb Bommie zojuist tien min-stemmen gegeven, van Peter6000 moet ie afblijven
    Zal me jeuken, zemogen me nog eerder uit die stemming halen dan dat ik Peter nog iemand kapot zie maken Ik heb al lang genoeg mijn mond gehouden ...
      dinsdag 16 juni 2009 @ 18:08:54 #166
    2018 PC eend
    relativist
    pi_70067602
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 18:05 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Ik denk niet dat het bullshit is. Maargoed dat is mijn mening. Jij denkt er anders over, je voelt je dus duidelijk erg thuis hier Proost op jou
    Ik ben nu eenmaal wat simpel, boerendorpje, dat idee
    Op mij maakte het een negatieve indruk in het begin. Maar heb een pak zout gekocht en nu begin ik het echt leuk te vinden
    En dat een hongerige roedel wolven aan de stoelpoten van je vriendin zit te zagen, vind je dat ook leuk?
      dinsdag 16 juni 2009 @ 18:09:21 #167
    252654 MeraViglioSa
    village idiot
    pi_70067619
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 17:46 schreef beequeen het volgende:

[..]

Dat weet ik eerlijk gezegd niet. Ik zat niet op de redactie en niet op de regie.
    Hing ergens inbetween tussen de andere FOK!kers
    En ik ben er ook maar een paar dagen geweest.
      dinsdag 16 juni 2009 @ 18:09:31 #168
    127966 Marrije
    ja, met dubbel r
    pi_70067627
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 18:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Je verweerd je uitstekend, voorlopig krijg je een tien met een griffel
    Tis ook niet zozeer Mera die onder vuur ligt dan wel Dottey.
      dinsdag 16 juni 2009 @ 18:10:30 #169
    130125 versabommie
    Hartelijke Bommenlegger
    pi_70067649
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 18:09 schreef Marrije het volgende:

[..]

Zonder Dottey zou ik Mera wel geven!
      dinsdag 16 juni 2009 @ 18:10:51 #170
    252654 MeraViglioSa
    village idiot
    pi_70067655
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 17:53 schreef FANN het volgende:

[..]

ik dacht héél even dat ik nog serieus antwoord zou krijgen.

héél even maar hoor...

ik ga bikken
    Geduld is echt een probleem geloof ik
    Eet smakelijk
    Wat eet je eigenlijk???
    pi_70067680
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 18:09 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Dat weet ik eerlijk gezegd niet. Ik zat niet op de redactie en niet op de regie.
    Hing ergens inbetween tussen de andere FOK!kers
    En ik ben er ook maar een paar dagen geweest.
    Maar dan is het toch raar dat jij als niet FOK!ker gaat uitleggen hoe ze FOK!kers bekijken terwijl ze ermee samenwerken. En dat jij als newbie gaat uitleggen dat de ene FOK!ker de andere niet is.
    Nou ja, whatevah!

Dottey!
    Go hard or go home
      † In Memoriam † dinsdag 16 juni 2009 @ 18:14:10 #172
    137949 Disana
    pi_70067731
    Mera, ik denk inderdaad dat het goed zou zijn als de crew ook hier in Streamverslagen zou kijken. Ik heb inderdaad eens gelezen dat ze verslagen gebruiken om bepaalde punten terug te kunnen vinden, wat dat betreft doe je dus goed werk

Het is helemaal niet erg als er eens twee verslagen van hetzelfde gepost worden. Ik kan niet zoveel vaste afspraken maken: meestal versla ik een uurtje of twee 's ochtends en verder nogal eens als er iets bijzonders gebeurt.
    pi_70067788
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 18:09 schreef Marrije het volgende:

[..]

Tja, dat is een nogal enthousiast typetje met een ratelderatelderatelklepje in d'r koppie. Volgens mij zit er niet zoveel kwaad bij en is ze enkel nogal gevoelig voor aanvalletjes. 't Komt allemaal wel goed met 'r, gewoon een lekkere vent, wat kroost en t' is klaar
    pi_70067831
    Ik zie Dottey nog steeds streamverslagen typen, de Bunker was al drie uur afgelopen en iedereen zat te feesten. De arme ziel, plichtsgetrouw als geen ander
    pi_70067844
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 18:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
    Ik zie Dottey nog steeds streamverslagen typen, de Bunker was al drie uur afgelopen en iedereen zat te feesten. De arme ziel, plichtsgetrouw als geen ander
    !!
    Was er niemand die het stokje wilde overnemen?
    Go hard or go home
      dinsdag 16 juni 2009 @ 18:19:57 #176
    2018 PC eend
    relativist
    pi_70067882
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 18:11 schreef Noek het volgende:

[..]

Maar dan is het toch raar dat jij als niet FOK!ker gaat uitleggen hoe ze FOK!kers bekijken terwijl ze ermee samenwerken. En dat jij als newbie gaat uitleggen dat de ene FOK!ker de andere niet is.
    Nou ja, whatevah!

Dottey!
    Soms maken ze zelfs relatief nieuwe fokkers mod
      dinsdag 16 juni 2009 @ 18:21:00 #177
    252654 MeraViglioSa
    village idiot
    pi_70067912
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 18:00 schreef PC eend het volgende:

[..]

Maar jij was toch zo een peter fan?
    Had je daarvoor nooit contact gehad met vlemmix?
    Ik was Peter-promoter. Kende hem nog maar net, maar werd meteen gecharterd om reclame te maken voor 'em. Anoniem, in de eerste instantie.
    Door hem hoorde ik van de Bunker, en voor hem ben ik lid geworden van FOK!.
    Hij wilde dat ik ging stoken hier, maar dat ligt niet in mijn aard dus ben vrolijk mee gaan streamen.
    Onder het mom van "we zijn d'r nou toch".
    Kreeg de smaak te pakken, vond het 'meld je aan als vrijwilliger' topic, kreeg de smaak nog meer te pakken, enzovoort, balletje.
    In de tijd dat ik daar zat heb ik mijn Peter-promo-activiteiten op non-actief gezet. even om de volgende Peter-gate te voorkomen

Vlemmix kende ik voor TBO nog niet persoonlijk, nee.
      dinsdag 16 juni 2009 @ 18:21:06 #178
    130125 versabommie
    Hartelijke Bommenlegger
    pi_70067915
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 18:19 schreef PC eend het volgende:

[..]

Ik zou geen mod willen zijn, ik ben onschendbaar, da's leuker
    pi_70067926
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 18:19 schreef PC eend het volgende:

[..]

Dat dát kan zeg in dit land.
    Go hard or go home
      dinsdag 16 juni 2009 @ 18:22:43 #180
    130125 versabommie
    Hartelijke Bommenlegger
    pi_70067960
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 18:21 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Ik was Peter-promoter. Kende hem nog maar net, maar werd meteen gecharterd om reclame te maken voor 'em. Anoniem, in de eerste instantie.
    Hij wilde dat ik ging stoken hier, maar dat ligt niet in mijn aard dus ben vrolijk mee gaan streamen.
    Kreeg de smaak te pakken, vond het 'meld je aan als vrijwilliger' topic, kreeg de smaak nog meer te pakken, enzovoort, balletje.
    In de tijd dat ik daar zat heb ik mijn Peter-promo-activiteiten op non-actief gezet. even om de volgende Peter-gate te voorkomen

Pardon? Een newbie aannemen als stoker? PC Eend? Hoe doen wij hier officieel op reageren?
    pi_70067961
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 18:21 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

En werd je ook betaald als Peterpromomeisje?
    Go hard or go home
    pi_70067976
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 18:18 schreef Noek het volgende:

[..]

!!
    Ik denk het niet, 't was immers al lang klaar

Goed, lees de blogs op haar Hyves (die zijn prettig en leuk om te lezen vind ik) en je krijgt denk ik een redelijk beeld van haar. 't Komt met haar vast wel goed gedurende Bunker II, zeker met wat aanpassingen en met Mera naast haar
      dinsdag 16 juni 2009 @ 18:23:37 #183
    2018 PC eend
    relativist
    pi_70067984
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 18:21 schreef versabommie het volgende:

[..]

Wrijf het maar in

*kaasschaaf gaat pakken
      dinsdag 16 juni 2009 @ 18:24:03 #184
    252654 MeraViglioSa
    village idiot
    pi_70067996
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 18:08 schreef PC eend het volgende:

[..]

En dat een hongerige roedel wolven aan de stoelpoten van je vriendin zit te zagen, vind je dat ook leuk?
    Nee, dat vind ik helemaal niet leuk. Maar die staat haar vrouwtje wel
    En zij weet heel goed hoe ik over haar denk dus ik hoef daar niet in mee te doen imo.
    pi_70068011
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 18:21 schreef versabommie het volgende:

[..]

Ik heb je twitterpagina even plat gelegd
      dinsdag 16 juni 2009 @ 18:25:08 #186
    2018 PC eend
    relativist
    pi_70068025
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 18:22 schreef versabommie het volgende:

[..]

Pardon? Een newbie aannemen als stoker? PC Eend? Hoe doen wij hier officieel op reageren?
    No sweat, ze heeft het over die gelnicht huilie
      dinsdag 16 juni 2009 @ 18:26:37 #187
    2018 PC eend
    relativist
    pi_70068068
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 18:24 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Nee, dat vind ik helemaal niet leuk. Maar die staat haar vrouwtje wel
    En zij weet heel goed hoe ik over haar denk dus ik hoef daar niet in mee te doen imo.
    Ik krijg de indruk dat zij het hier niet meer zo leuk vind?
    Ze moet nog zout halen
      dinsdag 16 juni 2009 @ 18:27:47 #188
    252654 MeraViglioSa
    village idiot
    pi_70068097
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 18:11 schreef Noek het volgende:

[..]

Nou ja, whatevah!

Dottey!
    Okee, ik leg het nog één keer uit
    Ik leg niets uit, ik geef mijn mening.
    En die mening wordt gevormd door dingen die ik meekrijg.
    Zoals dus de argwanende reactie van een aantal mensen toen ik als onbekende FOK!ker een dagje kwam kijken in de keuken.
    En zoals mijn eigen ervaring dat de ene FOK!ker de andere niet is.
      dinsdag 16 juni 2009 @ 18:28:16 #189
    130125 versabommie
    Hartelijke Bommenlegger
    pi_70068108
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 18:25 schreef PC eend het volgende:

[..]

No sweat, ze heeft het over die gelnicht huilie
    Ohwwwwwwwwwww boeie!

Wij zijn wel stokers he, vriend Eend?
      dinsdag 16 juni 2009 @ 18:29:21 #190
    2018 PC eend
    relativist
    pi_70068137
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 18:28 schreef versabommie het volgende:

[..]

Ohwwwwwwwwwww boeie!

Zie je mij niet heel subtiel dottey erbij betrekken?
      dinsdag 16 juni 2009 @ 18:29:22 #191
    130125 versabommie
    Hartelijke Bommenlegger
    pi_70068138
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 18:27 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Okee, ik leg het nog één keer uit
    Ik leg niets uit, ik geef mijn mening.
    En die mening wordt gevormd door dingen die ik meekrijg.
    Zoals dus de argwanende reactie van een aantal mensen toen ik als onbekende FOK!ker een dagje kwam kijken in de keuken.
    En zoals mijn eigen ervaring dat de ene FOK!ker de andere niet is.
    Overigens kun je lang en breed praten als brugman, en je vinger op de zere plekken denken te leggen, maar als je nu eerst eens je leeftijd en je maten ( borst-taille-heupen) post dan praten we daarna wel verder
    pi_70068154
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 18:28 schreef versabommie het volgende:

Doe ik een keer mijn best, wil jij zeker met de eer gaan strijken?
      dinsdag 16 juni 2009 @ 18:30:08 #193
    130125 versabommie
    Hartelijke Bommenlegger
    pi_70068158
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 18:29 schreef PC eend het volgende:

[..]

Zie je mij niet heel subtiel dottey erbij betrekken?
    Dottey? Och dat arme meiske dat verguisd wor door Noek en Kopijpoesje, maar eigenlijk alles voor hun deed?
      dinsdag 16 juni 2009 @ 18:30:37 #194
    252654 MeraViglioSa
    village idiot
    pi_70068174
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 18:22 schreef versabommie het volgende:

[..]

Aannemen? Ik heb het over Bunkerboy Peter he? Dat we dat ff duidelijk hebben
      dinsdag 16 juni 2009 @ 18:30:46 #195
    127966 Marrije
    ja, met dubbel r
    pi_70068180
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 18:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Tja, dat is een nogal enthousiast typetje met een ratelderatelderatelklepje in d'r koppie. Volgens mij zit er niet zoveel kwaad bij en is ze enkel nogal gevoelig voor aanvalletjes. '
    Als het dat nou alleen was. . . Maar het begon er al mee dat ze koud in de bunker zat en dingen schreef als 'wij hebben beslist dat hij zijn sjaal mag houden'.
    Wij???
    Jaaaa, wij van de bunker

En zo nog een serie.
      dinsdag 16 juni 2009 @ 18:30:50 #196
    130125 versabommie
    Hartelijke Bommenlegger
    pi_70068184
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 18:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Doe ik een keer mijn best, wil jij zeker met de eer gaan strijken?
    okok, ik denk dat we als je op deze voet doorgaat je kunnen verwelkomen in het gilde der eerlijke stokers
      dinsdag 16 juni 2009 @ 18:31:39 #197
    252654 MeraViglioSa
    village idiot
    pi_70068202
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 18:18 schreef Noek het volgende:

[..]

!!
    Nee. Dot was de enige die de moeite nog nam.
      dinsdag 16 juni 2009 @ 18:32:08 #198
    130125 versabommie
    Hartelijke Bommenlegger
    pi_70068212
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 18:30 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Aannemen? Ik heb het over Bunkerboy Peter he? Dat we dat ff duidelijk hebben
    Je hebt het over die enorme jankende pot gel homo waarvoor ik streams heb betaald om daarna nooit meer de streams aan te zetten ja! Bah zelden zo'n nare nicht gezien!
      dinsdag 16 juni 2009 @ 18:32:44 #199
    252654 MeraViglioSa
    village idiot
    pi_70068221
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 18:22 schreef Noek het volgende:

[..]

En werd je ook betaald als Peterpromomeisje?
    Nee. Het was een investering van mijn kant, die me een heleboel heeft opgeleverd qua werk.
    Buiten TBO dus he.
      dinsdag 16 juni 2009 @ 18:33:36 #200
    2018 PC eend
    relativist
    pi_70068241
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 18:30 schreef versabommie het volgende:

[..]

Dottey? Och dat arme meiske dat verguisd wor door Noek en Kopijpoesje, maar eigenlijk alles voor hun deed?
    Wel sympathiek dat ze die newbie ff in willen werken hier op fok, door massaal de aanval in te zetten
    pi_70068270
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 18:30 schreef versabommie het volgende:

[..]

Voor mij?? What has she done for me lately? Behalve me op mijn zenuwen werken?
    Want jezus, wat is ze irritant.
    Go hard or go home
      dinsdag 16 juni 2009 @ 18:35:00 #202
    252654 MeraViglioSa
    village idiot
    pi_70068274
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 18:26 schreef PC eend het volgende:

[..]

Ik krijg de indruk dat zij het hier niet meer zo leuk vind?
    Ze moet nog zout halen
    Welnee, die ligt er niet wakker van hoor
      dinsdag 16 juni 2009 @ 18:35:24 #203
    130125 versabommie
    Hartelijke Bommenlegger
    pi_70068286
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 18:33 schreef PC eend het volgende:

[..]

Wel sympathiek dat ze die newbie ff in willen werken hier op fok, door massaal de aanval in te zetten
    Waarom zouden ze dat nou doen Eend?
    pi_70068289
    Zijn er nog mensuh die willen weten welke week van de maand MVS in d'r periode is?
      dinsdag 16 juni 2009 @ 18:36:06 #205
    130125 versabommie
    Hartelijke Bommenlegger
    pi_70068302
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 18:34 schreef Noek het volgende:

[..]

Voor mij?? What has she done for me lately? Behalve me op mijn zenuwen werken?
    Want jezus, wat is ze irritant.
    En heb je dat al eens met haar besproken, live in een topic? Praten is de beste oplossing he
      dinsdag 16 juni 2009 @ 18:36:34 #206
    130125 versabommie
    Hartelijke Bommenlegger
    pi_70068319
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 18:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
    Zijn er nog mensuh die willen weten welke week van de maand MVS in d'r periode is?
    Boeit me niet zo, ik ga daar dwars doorheen!
      dinsdag 16 juni 2009 @ 18:37:12 #207
    2018 PC eend
    relativist
    pi_70068333
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 18:32 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Nee. Het was een investering van mijn kant, die me een heleboel heeft opgeleverd qua werk.
    Buiten TBO dus he.
    Kei-harde berekende business dus
    En ik maar denken dat jij zo een simpele B-artiesten-stalker was
      dinsdag 16 juni 2009 @ 18:37:25 #208
    252654 MeraViglioSa
    village idiot
    pi_70068338
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 18:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
    Ik heb liever dat je me gewoon Mera noemt als je toch te lui bent mijn naam uit je hoofd te leren

O, en... huh?
      dinsdag 16 juni 2009 @ 18:38:38 #209
    252654 MeraViglioSa
    village idiot
    pi_70068372
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 18:37 schreef PC eend het volgende:

[..]

Dat ben ik ook
    Maar vooral omdat daar een heleboel business zit
    pi_70068373
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 18:36 schreef versabommie het volgende:

[..]

En heb je dat al eens met haar besproken, live in een topic? Praten is de beste oplossing he
    Ik ben er toch. Damn.

Feit, de crewleden zijn zo dol niet op die griet. Hier profileert ze zich als bunkermedewerkster van het jaar en vertelt zij wel even hoe het zit. De crew denkt ook vast,' wtf?!' FOK! denkt ook,'wft?!' Maar zij, zij ligt er niet wakker van.
    Go hard or go home
    pi_70068377
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 18:30 schreef Marrije het volgende:

[..]

Als het dat nou alleen was. . . Maar het begon er al mee dat ze koud in de bunker zat en dingen schreef als 'wij hebben beslist dat hij zijn sjaal mag houden'.
    Wij???
    Jaaaa, wij van de bunker

En zo nog een serie.
    Jups, da's irritant, klopt! Maar als ze dat wat weet te temperen, dat euforische gevoel dat ze er onderdeel van is (ook al is/was ze het wel), dan loopt het volgens mij wel los.
      dinsdag 16 juni 2009 @ 18:38:48 #212
    130125 versabommie
    Hartelijke Bommenlegger
    pi_70068378
    quote:

[..]

Dus ze heeft die Gel-homo en alle fokbewoners misbruikt voor persoonlijk gewin?
      dinsdag 16 juni 2009 @ 18:39:05 #213
    19440 Maanvis
    Centuries in a lifetime
    pi_70068387
    Arm stipje, dit heeft ze niet verdiend!
    Een gedicht over Maanvis
      dinsdag 16 juni 2009 @ 18:39:52 #214
    252654 MeraViglioSa
    village idiot
    pi_70068401
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 18:38 schreef Noek het volgende:

[..]

Ik ben er toch. Damn.

Feit, de crewleden zijn zo dol niet op die griet. Hier profileert ze zich als bunkermedewerkster van het jaar en vertelt zij wel even hoe het zit. De crew denkt ook vast,' wtf?!' FOK! denkt ook,'wft?!' Maar zij, zij ligt er niet wakker van.
    En dit weet je... Omdat je zelf bij de crew zit? Of wat?
    pi_70068445
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 18:39 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

En dit weet je... Omdat je zelf bij de crew zit? Of wat?
    Oké, enkele crewleden.
    Wat retorisch van je zeg.
    Go hard or go home
      dinsdag 16 juni 2009 @ 18:42:22 #216
    252654 MeraViglioSa
    village idiot
    pi_70068470
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 18:38 schreef versabommie het volgende:

[..]

Dus ze heeft die Gel-homo en alle fokbewoners misbruikt voor persoonlijk gewin?
    FOK! heeft niets te maken met mijn business. Business is niet persoonlijk.
    Kan het later wel worden, maar in positieve zin.
    Peter is m'n maatje. Daar verandert jouw mening niets aan
    pi_70068480
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 18:41 schreef Noek het volgende:

[..]

Oké, enkele crewleden.
    Wat retorisch van je zeg.
    Ja, ze is goed hè
      Moderator dinsdag 16 juni 2009 @ 18:42:49 #218
    184769 crew  Deisyy
    pi_70068483
    quote:

[..]

B?!
    Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
      dinsdag 16 juni 2009 @ 18:42:58 #219
    19440 Maanvis
    Centuries in a lifetime
    pi_70068486
    Dus na het Mariell-Drama is er nu ook het Bunkerstipje-Drama?
    Wie opent een nieuw 'gate' topique?
    Een gedicht over Maanvis
      dinsdag 16 juni 2009 @ 18:43:21 #220
    130125 versabommie
    Hartelijke Bommenlegger
    pi_70068494
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 18:42 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

FOK! heeft niets te maken met mijn business. Business is niet persoonlijk.
    En Peter is m'n maatje. Daar verandert jouw mening niets aan
    Zakelijke deal: als ik je tien euro geef, geef jij hem dan een kopstoot?
    pi_70068502
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 18:42 schreef MeraViglioSa het volgende:

En Peter is m'n maatje.
    Da vink dan zogezeid wel weer kut en 't doet afbraak aan je imago
    pi_70068508
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 18:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ja, ze is goed hè
    Nee, die vond ik juist slecht. De rest vond ik beter.
    Go hard or go home
      dinsdag 16 juni 2009 @ 18:44:04 #223
    258138 Wijnneus
    Met dubbel n
    pi_70068511
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 18:38 schreef Noek het volgende:

[..]

Ik ben er toch. Damn.

Ik vond het geen probleem om Mera, Dottey en Disana te lezen.
    Is dit dus het relluh om het relluh?
    Ik ben ook vrij nieuw hier he.
      dinsdag 16 juni 2009 @ 18:44:15 #224
    252654 MeraViglioSa
    village idiot
    pi_70068519
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 18:41 schreef Noek het volgende:

[..]

Oké, enkele crewleden.
    Oké, dan nog, dat weet je omdat...?
    pi_70068542
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 18:43 schreef Noek het volgende:

[..]

Nee, die vond ik juist slecht. De rest vond ik beter.
    Ow, zit ik er weer naast
    pi_70068544
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 18:44 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Omdat vandaag. Lees!
    *zucht
    Go hard or go home
      dinsdag 16 juni 2009 @ 18:45:08 #227
    130125 versabommie
    Hartelijke Bommenlegger
    pi_70068547
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 18:44 schreef Wijnneus het volgende:

[..]

Kom er maar uit Eend!
      dinsdag 16 juni 2009 @ 18:45:19 #228
    252654 MeraViglioSa
    village idiot
    pi_70068551
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 18:43 schreef versabommie het volgende:

[..]

Zakelijke deal: als ik je tien euro geef, geef jij hem dan een kopstoot?
    Als je Peter een beetje kent is dat een win-win-win.
    Ik een tientje, jij lol om een kopstoot, en Peter ook want dat vindt ie alleen maar lollig.
      dinsdag 16 juni 2009 @ 18:46:12 #229
    2018 PC eend
    relativist
    pi_70068575
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 18:35 schreef versabommie het volgende:

[..]

Waarom zouden ze dat nou doen Eend?
    Ze is nieuw en post geloof ik iets te enthousiast en dat vinden ze hier irritant, maar daar zitten mensen bij, die ik ook al jaren irritant vind, die had ik natuurlijk toen ook weg moeten jagen
    pi_70068610
    quote:

[..]

ze dat vandaag hebben uitgesproken
      dinsdag 16 juni 2009 @ 18:47:35 #231
    252654 MeraViglioSa
    village idiot
    pi_70068624
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 18:45 schreef Noek het volgende:

[..]

Omdat vandaag. Lees!
    *zucht
    Ik heb alleen dit topic gelezen. Heb ik iets gemist dan?
    Want ik heb geen idee over welke crewleden je het hebt.
    Excuseer als ik iets gemist heb.
      dinsdag 16 juni 2009 @ 18:47:35 #232
    130125 versabommie
    Hartelijke Bommenlegger
    pi_70068625
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 18:46 schreef PC eend het volgende:

[..]

Ze is nieuw en post geloof ik iets te enthousiast en dat vinden ze hier irritant, maar daar zitten mensen bij, die ik ook al jaren irritant vind, die had ik natuurlijk toen ook weg moeten jagen
    Welke mensen dan Eend?
      dinsdag 16 juni 2009 @ 18:47:59 #233
    19440 Maanvis
    Centuries in a lifetime
    pi_70068640
    quote:

[..]

Via PM's en MSN en SMS en IRC en IRL contact wordt er ontiegelijk veel uit de bunker gelekt . Dus gok dat het via 1 van die kanalen komt.
    Een gedicht over Maanvis
      Moderator dinsdag 16 juni 2009 @ 18:48:01 #234
    184769 crew  Deisyy
    pi_70068643
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 18:46 schreef PC eend het volgende:

[..]

Iets te enthousiast

Ons Dot leek wel een adhd-er die al in maanden geen meducijn had geslikt en elke dag een tray energy-drink tot zich nam
    pi_70068660
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 18:44 schreef Wijnneus het volgende:

[..]

Nee hoor, ik irriteer me aan het gewauwel van Dottey in dit soort topics.
    Ik vroeg me dus af wat zij nu eigenlijk is of was. Dat weet ik nu nog steeds niet echt maar we hadden het daar even over.
    Go hard or go home
      dinsdag 16 juni 2009 @ 18:48:34 #236
    258138 Wijnneus
    Met dubbel n
    pi_70068661
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 18:45 schreef versabommie het volgende:

[..]

Kom er maar uit Eend!
    Hulptroepen zijn niet nodig, ik heb al op je twitter gestemd, toen het nog niet plat lag.
      dinsdag 16 juni 2009 @ 18:48:37 #237
    252654 MeraViglioSa
    village idiot
    pi_70068665
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 18:47 schreef Laysa het volgende:

[..]

ze dat vandaag hebben uitgesproken
    Oh, ik heb dus inderdaad iets gemist.
    *Even teruglezen gaat... again
    pi_70068680
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 18:47 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Ik heb alleen dit topic gelezen. Heb ik iets gemist dan?
    Want ik heb geen idee over welke crewleden je het hebt.
    Excuseer als ik iets gemist heb.
    Vanaf hier [RLS SC # 222] Met en zonder zon
    pi_70068695
    * Altijd bereid is om MeraViglioSa te helpen met dat soort zaken
    pi_70068739
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 18:47 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Via PM's en MSN en SMS en IRC en IRL contact wordt er ontiegelijk veel uit de bunker gelekt . Dus gok dat het via 1 van die kanalen komt.
    Ja joh, maak jij er even een heel verhaal van.
    Is gewoon open besproken geweest hoor.
    Go hard or go home
      dinsdag 16 juni 2009 @ 18:51:36 #241
    130125 versabommie
    Hartelijke Bommenlegger
    pi_70068742
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 18:48 schreef Wijnneus het volgende:

[..]

Hulptroepen zijn niet nodig, ik heb al op je twitter gestemd, toen het nog niet plat lag.
    Wel elke 20 minuten stemmen he

als die weer up is.. sterker.. als ik er nog op sta dan Ze vallen met bosjes op die site!
      dinsdag 16 juni 2009 @ 18:51:41 #242
    2018 PC eend
    relativist
    pi_70068746
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 18:48 schreef Wijnneus het volgende:

[..]

Hij kan het nooit zelluf af
    En je zal zien dat als er weer getwitterd kan worden hij opeens miraculeus op 1 staat
    pi_70068755
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 18:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
    jij reldel
    pi_70068813
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 18:52 schreef Laysa het volgende:

[..]

jij reldel
    Ik ben voor transparantie en openheid, dat proclameer ik hier al bijna twee maanden
      dinsdag 16 juni 2009 @ 18:53:49 #245
    258138 Wijnneus
    Met dubbel n
    pi_70068820
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 18:51 schreef PC eend het volgende:

[..]

Hij kan het nooit zelluf af
    En je zal zien dat als er weer getwitterd kan worden hij opeens miraculeus op 1 staat
    Zou me niets verbazen.
      dinsdag 16 juni 2009 @ 18:53:52 #246
    2018 PC eend
    relativist
    pi_70068823
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 18:48 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Iets te enthousiast

Ons Dot leek wel een adhd-er die al in maanden geen meducijn had geslikt en elke dag een tray energy-drink tot zich nam
    Wat kan mij dat verotten, ik ken die hele dot niet
    Ik kom hier alleen om te stoken
    pi_70068859
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 18:53 schreef PC eend het volgende:

Zo'n bekentenis lijkt mij wel banwaardig Eend
      dinsdag 16 juni 2009 @ 18:55:03 #248
    258138 Wijnneus
    Met dubbel n
    pi_70068861
    quote:

[..]

Ik ken ook niemand hier, maar vind het leuke kost om te lezen hier.
    pi_70068870
    * Even TR er tegenaan mikt
    pi_70068878
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 18:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ik ben voor transparantie en openheid, dat proclameer ik hier al bijna twee maanden
      dinsdag 16 juni 2009 @ 18:56:23 #251
    130125 versabommie
    Hartelijke Bommenlegger
    pi_70068901
    quote:

[..]

Wat je zegt, broeder, wat je zegt...
    En ik kan het gewoon toegeven ik krijg toch nooit een ban
      † In Memoriam † dinsdag 16 juni 2009 @ 18:56:40 #252
    135486 Manu82
    How you doin'?
    pi_70068911
    Is die Mariell eigenlijk ooit nog terug geweest?
    Misschien had die ook nog wat toe te voegen
    Some memories are best forgotten
    Room 23
      dinsdag 16 juni 2009 @ 18:57:00 #253
    258138 Wijnneus
    Met dubbel n
    pi_70068926
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 18:51 schreef versabommie het volgende:

[..]

Wel elke 20 minuten stemmen he

als die weer up is.. sterker.. als ik er nog op sta dan Ze vallen met bosjes op die site!
    Twitter is back in 30 minutes!
    pi_70068929
    For Pietjes sake. Sorry!
    Go hard or go home
    pi_70068987
    Het lijkt mij niet onverstandig als de Bunker komend weekend er nog even een evaluatie doorheen jast
      dinsdag 16 juni 2009 @ 18:59:21 #256
    2018 PC eend
    relativist
    pi_70068996
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 18:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
    * Even TR er tegenaan mikt
    Is TL nog admin?
    Im fokked
    pi_70069014
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 18:59 schreef PC eend het volgende:

[..]

Is TL nog admin?
    Im fokked
    Gert is op vakantie, Pietje is streng hè
      † In Memoriam † dinsdag 16 juni 2009 @ 19:01:20 #258
    135486 Manu82
    How you doin'?
    pi_70069052
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 18:59 schreef PC eend het volgende:

[..]

Is TL nog admin?
    Im fokked
    Nee toch, hij is toch mod op BNW?
    Room 23
      dinsdag 16 juni 2009 @ 19:01:38 #259
    19440 Maanvis
    Centuries in a lifetime
    pi_70069065
    Voglesn mij wil kopijkat alleen dottey niet neuken, verder is er toch niets aan de hand en kan er gewoon orale sex beoefend worden?
    Een gedicht over Maanvis
      dinsdag 16 juni 2009 @ 19:01:52 #260
    2018 PC eend
    relativist
    pi_70069073
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 18:56 schreef Manu82 het volgende:
    Is die Mariell eigenlijk ooit nog terug geweest?
    Misschien had die ook nog wat toe te voegen
    Ze klonk nog even strijdvaardig, maar is met staart tussen haar benen vertrokken
    Jammer dat haar kerel er nog wel werkt
      dinsdag 16 juni 2009 @ 19:02:00 #261
    130125 versabommie
    Hartelijke Bommenlegger
    pi_70069075
    Godzijdank hij doet het weer en ik ben er nog http://tweeterwall.mallplace.com/tw/netherlands/mr-twitter

Ik bedoel ik wil best stoken maar dan moet er ook gestemd op me worden elke 20 minuten enzo
      dinsdag 16 juni 2009 @ 19:02:18 #262
    19440 Maanvis
    Centuries in a lifetime
    pi_70069087
    Over orale sex gesproken, Tabitha heeft me nog steeds niet geaccepteerd op d'r 'fans van tabitha als ze een bekende nederlander wordt' hyves .
    Een gedicht over Maanvis
      dinsdag 16 juni 2009 @ 19:02:41 #263
    130125 versabommie
    Hartelijke Bommenlegger
    pi_70069100
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 19:01 schreef Manu82 het volgende:

[..]

isdie van Velzen wannabee nog mod?
    pi_70069118
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 19:01 schreef Maanvis het volgende:
    Voglesn mij wil kopijkat alleen dottey niet neuken, verder is er toch niets aan de hand en kan er gewoon orale sex beoefend worden?
    Nou ja, niet alleen Cc hè, ook Dementor en Juud volgens mij?
    Het lijkt toch echt wel op een intern conflict
      † In Memoriam † dinsdag 16 juni 2009 @ 19:03:41 #265
    135486 Manu82
    How you doin'?
    pi_70069138
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 19:02 schreef versabommie het volgende:

[..]

isdie van Velzen wannabee nog mod?

volgens de index wel
    Room 23
      dinsdag 16 juni 2009 @ 19:04:36 #266
    2018 PC eend
    relativist
    pi_70069172
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 19:01 schreef Manu82 het volgende:

[..]

phew
      dinsdag 16 juni 2009 @ 19:05:00 #267
    19440 Maanvis
    Centuries in a lifetime
    pi_70069189
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 19:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Nou ja, niet alleen Cc hè, ook Dementor en Juud volgens mij?
    Het lijkt toch echt wel op een intern conflict
    Dementor en Juud willen haar ook niet neuken, dat klopt. Maar er moeten nog wat meer ranzige feiten op de tafel komen voordat er sprake is van een conflict.
    Een gedicht over Maanvis
      Moderator dinsdag 16 juni 2009 @ 19:05:55 #268
    184769 crew  Deisyy
    pi_70069221
    quote:
    Godzijdank hij doet het weer en ik ben er nog http://tweeterwall.mallplace.com/tw/netherlands/mr-twitter

Ik bedoel ik wil best stoken maar dan moet er ook gestemd op me worden elke 20 minuten enzo
    Huh?! Waar zijn die Mr. Twitter wannabee's met meer dan 8000 vote gebleven?
      † In Memoriam † dinsdag 16 juni 2009 @ 19:05:58 #269
    135486 Manu82
    How you doin'?
    pi_70069224
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 19:05 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Dementor en Juud willen haar ook niet neuken, dat klopt. Maar er moeten nog wat meer ranzige feiten op de tafel komen voordat er sprake is van een conflict.
    Tis gewoon een kloon
    Room 23
    pi_70069229
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 19:05 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Er is nu gewoon een conflict jah, punt uit!
      Moderator dinsdag 16 juni 2009 @ 19:07:12 #271
    184769 crew  Deisyy
    pi_70069261
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 19:05 schreef Manu82 het volgende:

[..]

Tis gewoon een kloon
    Dementor of Juud?
      dinsdag 16 juni 2009 @ 19:07:57 #272
    2018 PC eend
    relativist
    pi_70069287
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 19:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Topickiller
      dinsdag 16 juni 2009 @ 19:08:46 #273
    19440 Maanvis
    Centuries in a lifetime
    pi_70069316
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 19:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Conflict wil haar ook niet neuken, dat klopt. Die heeft al een biancavia. Wat weer verdacht is als je Kopijkat in ogenschouw neemt. Hmm.
    Een gedicht over Maanvis
      Moderator dinsdag 16 juni 2009 @ 19:08:52 #274
    184769 crew  Deisyy
    pi_70069320
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 19:07 schreef PC eend het volgende:

[..]

Topickiller
    Halloooow
    pi_70069326
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 19:07 schreef PC eend het volgende:

[..]

Topickiller
    Ja, ik ben er ook niet echt goed in
      dinsdag 16 juni 2009 @ 19:10:45 #276
    61646 Copycat
    I am a trigger hippie
    pi_70069373
    Stelletje blagen.
    Curiosity cultured the cat
    Hoge dames vangen veel wind
    Whadda ya hear! Whadda ya say!
    What is any ocean but a multitude of drops?
    pi_70069382
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 19:08 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Conflict wil haar ook niet neuken, dat klopt. Die heeft al een biancavia. Wat weer verdacht is als je Kopijkat in ogenschouw neemt. Hmm.
    Die wil niets beneden de 20 centimeter. Ik heb al een maand of wat iedere nacht gewichten eraan hangen, maar 't schiet maar niet op
      dinsdag 16 juni 2009 @ 19:12:37 #278
    252654 MeraViglioSa
    village idiot
    pi_70069425
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 18:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
    Thanks Ik ben weer helemaal bijgelezen.
    En met Maanvis eens, er lijkt mij weinig aan de hand. Dementor en Juud geven aan dat Dottey niet helemaal in hun straatje past... Okee, kan toch Om dat nou gelijk te bestempelen als een intern conflict?
    Ik ben ook niet gek op al mijn collega's. Of al mijn familieleden. Of al mijn kennissen of buren. Dat levert echter nooit conflicten op.
    pi_70069503
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 19:12 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

En met Maanvis eens, er lijkt mij weinig aan de hand. Dementor en Juud geven aan dat Dottey niet helemaal in hun straatje past... Okee, kan toch Om dat nou gelijk te bestempelen als een intern conflict?
    Ik ben ook niet gek op al mijn collega's. Of al mijn familieleden. Of al mijn kennissen of buren. Levert echter nooit conflicten op eigenlijk
    Ja joh, ga jij ook maar even sussen
    Het lijkt mij in zo'n klein team toch redelijk essentieel dat je goed met elkaar door een deur kunt. Nu de Bunker is afgelopen heeft het er alle schijn van dat een paar personen zich weer in willen likken bij de vaste Fokkers en dat ze daar Dottey als (gezamenlijk) slachtoffer voor nemen om dat te bewerkstelligen. Ik vind het oprecht sneu voor haar, gezien al dat werk dat ze verzet heeft.
      dinsdag 16 juni 2009 @ 19:16:23 #280
    252654 MeraViglioSa
    village idiot
    pi_70069535
    Ik zag Leandra trouwens ook een aantal uitspraken doen waar ik op zou willen reageren.
    Denk dat ik de GC maar eens induik dan, blijkbaar mis ik een heleboel zo.
    pi_70069541
    Er is ook geen intern conflict.
    Ze is immers niks. Wat is ze dan wel?
    Oh, en blijft ze bij The Bunker niks doen?
    Go hard or go home
      dinsdag 16 juni 2009 @ 19:17:59 #282
    252654 MeraViglioSa
    village idiot
    pi_70069591
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 19:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ja joh, ga jij ook maar even sussen
    Het lijkt mij in zo'n klein team toch redelijk essentieel dat je goed met elkaar door een deur kunt. Nu de Bunker is afgelopen heeft het er alle schijn van dat een paar personen zich weer in willen likken bij de vaste Fokkers en dat ze daar Dottey als (gezamenlijk) slachtoffer voor nemen om dat te bewerkstelligen. Ik vind het oprecht sneu voor haar, gezien al dat werk dat ze verzet heeft.
    Dat vind ik dan weer heel wat anders. Kwestie van jezelf professioneel opstellen en normaal doen tegen elkaar, toch?
    pi_70069592
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 18:57 schreef Noek het volgende:
    For Pietjes sake. Sorry!
    Ja hoi.

Kap allemaal eens met slowchatten, dit is nog steeds een serieus topic .
      dinsdag 16 juni 2009 @ 19:19:26 #284
    2018 PC eend
    relativist
    pi_70069638
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 19:18 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

Ja hoi.

Waar sta jij in deze, bij dit intern conflict?
    pi_70069653
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 19:18 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

Ja hoi.

We wachten op dat uitgebreide verslag dat maar niet komt Piet. Wat moeten we anders doen met al die ruimte in dit topic?
    pi_70069754
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 19:19 schreef PC eend het volgende:
    Waar sta jij in deze, bij dit intern conflict?
    Als je maar hard genoeg met genoeg mensen vanaf een zijlijn roept dat iemand een kutwijf zonder meerwaarde is, dan is dat opeens de waarheid. Er is geen conflict, die wordt vrij professioneel gecreëerd door relgeile users hier. Ik ga daar niet in mee.
      dinsdag 16 juni 2009 @ 19:22:54 #287
    19440 Maanvis
    Centuries in a lifetime
    pi_70069776
    quote:

[..]

Ik ben ook niet gek op al mijn collega's. Of al mijn familieleden. Of al mijn kennissen of buren. Dat levert echter nooit conflicten op.
    Nu wel, als ze dit lezen .
    Een gedicht over Maanvis
    pi_70069816
    We kunnen één en ander in dit topic uitzoeken en uitpluizen Waar Dottey onderdeel is van een intern bunkerconflict
      dinsdag 16 juni 2009 @ 19:24:06 #289
    127966 Marrije
    ja, met dubbel r
    pi_70069828
    quote:

waar is de nr 2 gebleven? ik stemde telkens op jou en op nr 2. . .
      dinsdag 16 juni 2009 @ 19:24:32 #290
    19440 Maanvis
    Centuries in a lifetime
    pi_70069839
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 19:22 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

Als je maar hard genoeg met genoeg mensen vanaf een zijlijn roept dat iemand een kutwijf zonder meerwaarde is, dan is dat opeens de waarheid. Er is geen conflict, die wordt vrij professioneel gecreëerd door relgeile users hier. Ik ga daar niet in mee.
    Hetzelfde was het geval met Mariell, doe niet net alsof je heiliger bent dan Pim Fortuijn, kerel.
    Een gedicht over Maanvis
      dinsdag 16 juni 2009 @ 19:25:19 #291
    127966 Marrije
    ja, met dubbel r
    pi_70069862
    quote:

[..]

En met Maanvis eens, er lijkt mij weinig aan de hand. Dementor en Juud geven aan dat Dottey niet helemaal in hun straatje past...
    Volgens mij vergeet je iemand. . .
      dinsdag 16 juni 2009 @ 19:27:58 #292
    19440 Maanvis
    Centuries in a lifetime
    pi_70069947
    - irrelevant, het is hier geen slowchat -

[ Bericht 96% gewijzigd door PietjePuk007 op 16-06-2009 19:29:16 ]
    Een gedicht over Maanvis
      dinsdag 16 juni 2009 @ 19:31:06 #293
    130125 versabommie
    Hartelijke Bommenlegger
    pi_70070060
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 19:27 schreef Maanvis het volgende:
    - irrelevant, het is hier geen slowchat -
    Ik heb Ja, absoluut en zonder voorwaarden. gedaan... maar toch met de kanttekening dat ze iig nog een beetje warm is zeg maar.. het moet niet al dagen in de vriezer hebben gelegen!
      dinsdag 16 juni 2009 @ 19:32:50 #294
    19440 Maanvis
    Centuries in a lifetime
    pi_70070133
    COVERUP ACTIE VAN PIETJEPUK007!!!!
    Een gedicht over Maanvis
      dinsdag 16 juni 2009 @ 19:34:07 #295
    2018 PC eend
    relativist
    pi_70070180
    Wat stond daar?
    pi_70070473
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 19:17 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Dat vind ik dan weer heel wat anders. Kwestie van jezelf professioneel opstellen en normaal doen tegen elkaar, toch?
    Klopt.
    pi_70070555
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 19:42 schreef Dementor het volgende:

[..]

Klopt.
    Jawel, dat klopt, 't mag hier niet meer, maar die professionaliteit houdt toch niet op zodra je op Fok! bent Je moet immers straks wel weer verder met elkaar (of misschien niet, dan zien we straks wel). Om on topic te blijven, was dat onderdeel van de evaluatie?
    pi_70070647
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 19:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Jawel, dat klopt, 't mag hier niet meer, maar die professionaliteit houdt toch niet op zodra je op Fok! bent Je moet immers straks wel weer verder met elkaar (of misschien niet, dan zien we straks wel). Om on topic te blijven, was dat onderdeel van de evaluatie?
    Er is in de besloten evaluatie wel gesproken over de organisatiestructuur maar niet over wie wel en wie niet welkom zijn bij TBO 2.
    Verder is het aan B en B om dat te bepalen.
    Wat ik heb gedaan is mijn mening gegeven zoals ik wel vaker doe op Fok.
      dinsdag 16 juni 2009 @ 19:47:33 #299
    19440 Maanvis
    Centuries in a lifetime
    pi_70070653

[ Bericht 100% gewijzigd door PietjePuk007 op 16-06-2009 19:49:17 ]
    Een gedicht over Maanvis
      dinsdag 16 juni 2009 @ 19:49:01 #300
    19440 Maanvis
    Centuries in a lifetime
    pi_70070703
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 19:47 schreef Dementor het volgende:

[..]

Er is in de besloten evaluatie wel gesproken over de organisatiestructuur maar niet over wie wel en wie niet welkom zijn bij TBO 2.
    Verder is het aan B en B om dat te bepalen.
    Wat ik heb gedaan is mijn mening gegeven zoals ik wel vaker doe op Fok.

Hoe gaat die organisatiestructuur er uit zien?
    Een gedicht over Maanvis
      dinsdag 16 juni 2009 @ 19:50:16 #301
    162917 tuinfluiter
    Ene FOK!ker is de andere niet.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')