quote:Op maandag 8 juni 2009 01:47 schreef Gert het volgende:
Vrijdag is er een evaluatie met externe input, zaterdag en zondag vergadert de redactie.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:17 schreef MeraViglioSa het volgende:
Volgens mij zijn alle vrijwilligers hiervoor uitgenodigd. Dus.. zieje vrijdag weer Gertje![]()
quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Vrijwilligers waren niet de grote criticasters van het programma.
En juist die zijn de moeite van het aanhoren waard.
Daarnaast is het jammer dat ze (nog) niet een enquête op Fok! hebben geplaatst.
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 01:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zo ik ben weer thuis. Er waren ongeveer 20 mensen, waaronder een stuk of 7 FOK!'ers.
Het was erg prima, verslagen volgen.
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 08:23 schreef iteejer het volgende:
Het was zeker top!Dottey heeft een halve krant zitten typen, Mera'het oog'Vigliosa ook,
en er zijn natuurlijk de foto's
quote:
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
Volgens mij zijn ze al redelijk voorbij gekomen hier.
- pussydeluxe
- iteejer
- Cc
- Dementor
- swarmahoer
- Dottey
- Mera
- Gert
- en ik
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 09:59 schreef Copycat het volgende:
Ik was er ook bij.
Er is een groot aantal zaken behandeld, van redactie via productie en techniek tot regie en het FOK!forum, allemaal met het oog op een meer gestroomlijnde TBO2. Het jongensboekgevoel mag blijven, maar wordt voor TBO2 naar een volwassener level getrokken. Dat is imo een beetje de essentie van gisteren.
Ben benieuwd naar de uitgebreide verslagen!
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 10:27 schreef Gert het volgende:
Mera heeft de hele vergadering, dik drie uur lang, zitten typen.
Op de laatste vijf minuten na, toen ze het echt niet meer kon ophouden.![]()
Het lijkt me het handigst om haar verslag even af te wachten, want dat is zeer compleet.
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 13:39 schreef MeraViglioSa het volgende:
Maar ik heb slecht nieuws, in plaats van dat ik voor Fok heb genotuleerd heb ik dat gedaan
voor de crew zelf. Maw de tekst moet volledig nagekeken worden etc voor ik het hier neerzet...
En aangezien de harde kern op dit moment nog steeds doorvergadert moeten we daar op wachten.
Kan dus een paar dagen duren, als ik überhaupt al iets mag posten...
Ow en foto's heb ik niet echt gemaakt eigenlijk, was veel teveel aan het typen![]()
Dus... Tuinfluitertje, lieverd... Ik ben bang dat ik mijn belofte niet helemaal na kan komen![]()
Hopelijk zet Iteejer zijn foto's nog ff hier neer, dan hebben we nog wat
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 13:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Top, die transparantie![]()
Dus, geen evaluatie met Fokkers, enkel met de bestaande incrowd, het "ons kent ons" clubje.![]()
Bunker deel II wordt daarom, vermoed ik, niet veel beter dan Bunker deel I!
Er wordt alleen wat meer achter de schermen en "onder de pet" gehouden, minder transparantie dus.
Met andere woorden, we gaan bij deel II minder merken van "fouten", omdat het dicht getimmerd gaat worden.
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 14:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
De transparantie gaat over de inhoud van 't programma en niet over bijvoorbeeld de organisatie
van de redactie. Als er besloten wordt om de polls duidelijker te maken en meer nieuws te posten
op de bunkersite is dat iets wat de inhoud van 't programma en dus de streamers aangaat.
Of dat gebeurt door efficiënter te werken of door 't personeel te vervijfvoudigen is iets
wat buiten FOK!'ers omgaat en ook niet onder transparantie valt (het is organisatorisch).
Dat soort dingen zijn wel besproken, dus natuurlijk moet er dan worden gesneden in hetgeen
hier gepost gaat worden.
quote:Op maandag 15 juni 2009 00:24 schreef Peter6000 het volgende:
Ik ben er dubbel in, aan één kant wil ik graag alles weten wat de makers prijs willen geven, aan de andere kant merk ik dat ik me erger aan users die meeposten en meer weten, maar dat dus niet zeggen.
Hoe ik het beleef is er een tweedeling ontstaan tussen users die wel, en users die niet bij de Bunker betrokken zijn.
Maar goed, zoiets is waarschijnlijk ook niet te voorkomen.
Het stoort me wel.
Terwijl het me niet stoort als Bram of Bart iets posten, want die zie ik als makers, en niet als FOKkers.
Niet als mensen 'van ons'.
quote:Op maandag 15 juni 2009 13:07 schreef Dementor het volgende:
Ik ben nu beschikbaar om samenvattingen goed te keuren mocht iemand daar behoefte aan
hebben (stuur maar een PM).
quote:Op maandag 15 juni 2009 13:21 schreef iteejer het volgende:
Het is natuurlijk ook weer niet zo dat er pas iets gezegd kan worden na jouw goedkeuring.
Er is duidelijk verteld wat wel en wat liever niet naar buiten kan, en als er twijfel is kan dat even nagevraagd worden maar dat jij de rol van filter op je neemt voor er hier iets neergezet kan worden
zie ik niet zitten.
Alles wat fok aangaat, wat de samenwerking aan gaat kan naar buiten, ik heb bij die onderwerpen nergens gehoord dat er iets achter gehouden zou moeten worden.
quote:Op maandag 15 juni 2009 13:28 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet.
[..]
Men kan dat dus ook bij mij navragen.
[..]
Klopt, er zaten hooguit een paar dingen tussen die in vertrouwen zijn getoond en/of medegedeeld.
quote:Op maandag 15 juni 2009 15:16 schreef iteejer het volgende:
Ik begrijp dat Dementor inmiddels vast lid is van het bunker redactie-team,
formeel weet ik dat nog niet maar als dat zo is hoort hij dus 'aan die kant'.
En kan het niet zo zijn dat hij op FOK! ook een organiserende of coordinerende rol heeft.
Gert werd door Bram voorgesteld als centrale vertegenwoordiger van FOK! op het operationele vlak,
geen idee of hij dat ook zelf wil, maar van mijn kant steun ik dat zeker.
quote:Op maandag 15 juni 2009 15:21 schreef Dementor het volgende:
Dat willen ze vast wel even bevestigen.
Ik ook, Gert is top
Locatie The Bunker.quote:Op maandag 15 juni 2009 14:12 schreef pussydeluxe het volgende:
Ok, komt-ie. Dit is mijn persoonlijke verslag. Ik zal vast een hoop punten vergeten zijn en andere aanwezigen kunnen de lijst aanvullen.![]()
De stats
Cijfers: 18.000 kijkers per dag. De stream is 350.000 keer aangeklikt. 48.000 bezoekers per week. 150.000 per maand. Minuten op de site: 740, aantal pagina’s gemiddeld 6,5.
27 vrijwilligers. 11.372 sigaretten. 44 pakjes shag. 278 jointjes. 1440 blikjes red bull. 1740 van Biertaxi, 800 uit de tap. 512 liter frisdrank. 36 liter wodka. Witte/rode wijn, 45 flessen.
8346 euro aan eten en drinken is er uitgegeven, en dit waren kosten voor Johan en Bram.Half augustus start voorbereiding Bunker II. Eind augustus, begin september moet het beginnen, dit staat vast. Feestjes zullen voortaan vroeger op de dag beginnen en rond middernacht eindigen, zodat wij onze feestjes kunnen hebben, maar de deelnemers de kans krijgen om wat slapen (zodat wij de volgende dag geen beeld krijgen van suffe deelnemers) Minimaal aantal feestjes: 2-4, mits verdiend De opdrachten en spellen worden spannender en uitdagender en er zal onderling meer beroep op elkaar gedaan moeten worden Er komen meer “props” in de Bunker. Wat dat kunnen zijn? Bijvoorbeeld communicatie apparatuur, die de deelnemers zelf moeten ontdekken en gebruiksklaar kunnen maken. Deelnemers zullen hiermee meer gestimuleerd worden Er zal streng gekeken worden naar de zogenaamde luxe producten die de deelnemers meebrengen en er zullen overzichten worden gemaakt van de producten die zij meenemen De deelnemers zullen wel anmail mogen ontvangen, maar dit zal gereguleerd worden, nagelezen worden op boodschappen van het thuisfront en deelnemers krijgen pas fanmail als zij dit verdiend hebben Er zal gedurende een opdracht de hele tijd iemand van de crew aanwezig zijn die de opdracht van het begin tot het einde zal volgen, ook al duurt deze uren. Deze persoon kan onopvallend aanwezig zijn, door zich bijvoorbeeld in een ninja-outfit te kleden FOK! ziet veel gebeuren bij de regie dat niet wordt gemeld op de redactie. Hier wordt aan gewerkt. Er komt geen tweede geregisseerde camera, simpelweg omdat daar geen budget voor is, wat er wel ingepland staat is een door de user beweegbare camera, gericht op de “huiskamer” Er is gesproken over een aantal verbouwingen in het gebouw, waardoor er een extra ruimte kan komen om mensen extra te “issoleren” en in het bargedeelte komt een glazen wand, waardoor uitzicht op de regie is. Kijkers krijgen de mogelijkheid om op gezette tijden langs te komen en onder het genot van een biertje, de show life mee te maken Op de trap naar de Bunker zal een extra camera komen om meer punten te kunnen belichten en meer gesprekken op te vangen De website zal sterk verbeterd worden, o.a. door middel van meer hoogtepunten door middel van bewegend en stilstaand beeld komen
quote:Op maandag 15 juni 2009 21:54 schreef Dottey het volgende:
Ik vond het niet echt mijn taak om een samenvatting te maken en te posten,
toch even een aanvulling op de post van pussydeluxe over haar opgevangen vergader puntjes.
[..]
Er komen idd verbouwingen in het gebouw zoals zijn aangegeven in de vergadering. Echter misopvatting denk ik betreffende de bouwplannen;) De glaswand komt voor de redactie (die tevens ook een stukje verder naar achter het gebouw geplaatst gaan worden.) Om rust en transpirantie te vergroten voor deze afdeling. Zo ook de regiekamer die afgeschermder gaat worden. Er komt achter de regie kamer een stukje meer gereserveerdheid voor diegene die streamverslagen tikken. MET koptelefoons.
Op visite bij de bunker? Dat kan op afspraak en afgesproken tijden.. Er kan dus nog steeds gekeken worden naar alle (nu ook nog) zichtbare hoeken en gaten van het bunkerkwartier. Dit wordt alleen al gedaan om geluidsoverlast van pratende mensen te verkleinen voor de teams die werken (Fok! en TBOcrew en alles wat er tussen hangt aan vrijwilligers)
[..]
dit is toch nog niet beslist? Dit was geoppert... Zoals er ook gevraagd is naar de mogelijkheid om de bunker iets te vergroten. Er is gevraagd om een extra soort isoleercel. Het nadeel van dit maken... is dat het allemaal met de hand uitgegraven dient te worden. Onder het huis door.. Vrijwilligers die goed met schep en emmertje alla mijnwerker kunnen functioneren werden met een glimlach gevraagd. Dit is allemaal nog niet vastgesteld, maar er wordt gespeeld met de gedachtes nog meer hoeken te creeeren die gefilmd kunnen worden.
[..]
De website heeft zoals op meerdere plekken werd aangegeven door verschillende mensen wat mankementen gehad en wat aanvulling nodig zou als prettig worden ervaard. Idd hoogtepunten zullen meer worden aangevuld met bewegende en stilstaande beelden. Visueel zal hij meer worden aangevuld. Nieuwsflitsen zou ook met regelmaat aangevuld gaan worden. De polls zullen worden aangepast: Hiervoor komt er een tijdstip bij (sluitingstijd) duidelijkere vragen en ook de opties die gekozen neergezet worden zullen eerst onder de loep genomen worden. Betreft de dagduellen er wordt gedacht om de keuze van de spellen te gaan linken. Zodat er meer inzicht in de te kiezen spellen is. Hoe dit technisch in elkaar gezet gaat worden is niet besproken. Dit was niet op details gericht (de gehele vergadering). maar over algemene op en aanmerkingen waar vanuit gewerkt gaat worden. op verschillende afdelingen.
Dus zover mijn aanvulling en bijdrage![]()
groetjes Dot
quote:Op maandag 15 juni 2009 22:18 schreef iteejer het volgende:
Natuurlijk kan het handig zijn om af te spreken dat er één verslag naar buiten komt dat
als 'het officiële verslag' betiteld kan worden.
Maar dat betekent toch niet dat de rest angstvallig moet zwijgen en dat afwachten?
Fokkers ergens laten komen en dan zeggen 'hey je mag er niets over zeggen' is onzin.
Want FOK! IS communicatie.
Ok, een paar puntjes die liever even stil moeten blijven. Maar verder? Nee hoor niets aan de hand.
quote:Op maandag 15 juni 2009 22:50 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik moet persoonlijk inderdaad nogal wennen aan het geouwehoer hier![]()
quote:Op maandag 15 juni 2009 16:25 schreef iteejer het volgende:
Bram geeft zelf ook aan dat hij zelf nog erg moet wennen aan de directheid van internetfora. Dat kan natuurlijk heHet kan je smaak zijn of niet. Maar als persoon staat hij werkelijk open voor kritiek en aanmerkingen.Maar hij zei ook al dat hij het begon te zien.
quote:Op maandag 15 juni 2009 22:23 schreef tuinfluiter het volgende:
iteejer zie je nog gelegenheid om de foto's te plaatsen ?
quote:Op maandag 15 juni 2009 22:30 schreef swarmahoer het volgende:
Foto's s alleen met toestemming van de gefotografeerde lijkt me netjes...
ik geef iig geen toestemming
quote:Op maandag 15 juni 2009 22:31 schreef iteejer het volgende:
moet ze nog ff uploaden, een groot deel heb ik niet eens zelf gemaakt
quote:Op maandag 15 juni 2009 22:42 schreef Marrije het volgende:
Gelukkig hebben we Disana die een knap staaltje werk aflevert.
quote:Op maandag 15 juni 2009 22:46 schreef MeraViglioSa het volgende:
Disana vond ik het ook goed doen.
Ik vraag me af waarom ze dat niet bij de Bunker is komen doen eigenlijk![]()
Maar goed daar zal ze vast goede redenen voor hebben. Ik zou haar voor willen stellen afspraken te maken met de crew, zodat we geen ruzie krijgen over wie wat doet en wanneer met die streamverslagen.
Alle hulp is welkom wat dat betreft, iemand die het zo leuk vindt om te doen is denk ik erg gewenst. En dat scheelt de streamers die daar zitten (voor in principe dezelfde taak) een hoop tijd, die nuttiger besteed kan worden op zo'n moment![]()
mijn mening
quote:Op maandag 15 juni 2009 22:50 schreef Marrije het volgende:
Disana doet het juist prima vanuit huis, wat zou de meerwaarde zijn om dat vanuit de bunker te doen?
Dan word je alleen maar meer beïnvloed denk ik.
Geen idee of ze afspraken wil maken, Disaan, kom er es in!!
Disana maakt al heel lang streamverslagen van RLS .
En ondanks dat ik haar ook een tijdje wel kon schieten deed ze dat wel Top. En nog steeds.
Ze is ook vrij trouw dus ik denk zeker dat je iemand in de bunker dan wat anders kunt laten doen.
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:46 schreef liesje1979 het volgende:
Ohw en het is dat Iteejeren Bram mij op een gegeven moment riepen en vroegen of ik een stukje
op fok wilde zetten. Dat vond ik fijn, ik ben iemand die specifieke opdrachten nodig heeft.
Toen voelde ik alsof ik me toch nog een beetje nuttig kon maken ipv alleen maar in de weg lopen.
Het bunker forum gaat binnenkort sluiten , je kan ook posten , lezen in de reallife-slowchat.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:19 schreef evaxsis het volgende:
Waar gaan we straks verder, nu de The Bunker ten einde is?
[RLS SC # 222] Met en zonder zonquote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:20 schreef Peter6000 het volgende:
Nou, er is in GC een RLS Slowchat topic, met allemaal fijne mensen.
Nieuwe users worden daar ontvangen als in een warm bad.
ik heb een aantal dagen meegewerkt in eindhovenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:09 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik weet dat jij geen mod bent van de Bunker maar van KLB. Zou je mij, als geintereseerde maar niet zo ingelezen als jij, mij kunnen vertellen wat jouw rol in TBO is?
Hoe bedoel je... tussentijdseplannen?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:21 schreef Mooiiiiiii het volgende:
Hoe zit het met tussentijdse plannen die in de bunker zouden worden gedaan?Er zijn genoeg ideeen aangedragen ook door Fokkers en niet wannabee "misschien sommige ,interessant willen overkomende baantjesjagers bij TBO".![]()
Er wordt naar mijn weten tot TBO2 niets in de Bunker gedaan, anders dan eventuele aanpassingen en/of verbeteringen.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:21 schreef Mooiiiiiii het volgende:
Hoe zit het met tussentijdse plannen die in de bunker zouden worden gedaan?Er zijn genoeg ideeen aangedragen ook door Fokkers en niet wannabee "misschien sommige ,interessant willen overkomende baantjesjagers bij TBO".![]()
Ik jaag niet op baantjes, wil alleen uien en skippyballen erin en een vriendelijkere samenwerking tussen fok en bunker maar ook tussen andere fora die zich ermee bezig houden.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:21 schreef Mooiiiiiii het volgende:
Je bedoelt dat jullie elkaar dan weer kunnen tegenspreken?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:23 schreef Dottey het volgende:
[..]
Hoe bedoel je... tussentijdseplannen?
kan je iets duidelijker zijn.. dan kunnen we wellicht met zijn allen antwoord geven
die skippyballen vond ik ook een goed ideequote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:24 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Ik jaag niet op baantjes, wil alleen uien en skippyballen erin en een vriendelijkere samenwerking tussen fok en bunker maar ook tussen andere fora die zich ermee bezig houden.
Toch wel verrassend die verdediging van sommigen."Genoteerd"quote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:24 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Ik jaag niet op baantjes, wil alleen uien en skippyballen erin en een vriendelijkere samenwerking tussen fok en bunker maar ook tussen andere fora die zich ermee bezig houden.
truste fotograafquote:
Ik probeer even de zooi te relativeren, neem aan dat alle mensen keihard hun best doen om wat moois te maken maar uiteraard zijn er wat minpuntjes waaronder de opdrachten die we niet erin terugzagen.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:26 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
die skippyballen vond ik ook een goed ideebij tbo 2 zal ik het nog een keer voorstellen
Er word gezocht naar serieuze vrijwilligers die ook huishoudelijk enorm actief willen zijn. Zoals koken, bar een beetje bijhouden, stofzuigen.. wij, de een wat meer dan de ander, hebben dat allemaal ook tussendoor gedaan waar dat ging. Maar daar is echt heel erg weinig tijd voor. Als er voor 1 dagje hulp ingeschakeld kan worden steeds.. dan is dat zeker een super puntje waar op ingezet kan worden.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik wil de volgende TBO ook wel een keer een dagje ECHT komen helpen. Als in wat doen enzo
Er werd gevraagd in een topic"weet niet meer welke maar pas geleden" wat er in de tussentijd in de bunker gedaan kon worden wat niet veel geld zou kosten.Er zijn daar verschillende ideeen aangedragenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:23 schreef Dottey het volgende:
[..]
kan je iets duidelijker zijn.. dan kunnen we wellicht met zijn allen antwoord geven
opdrachten niet terug zagen... dat is ook aan bod geweest in de vergadering tussen de hoeveelheidpuntjes...quote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:32 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Ik probeer even de zooi te relativeren, neem aan dat alle mensen keihard hun best doen om wat moois te maken maar uiteraard zijn er wat minpuntjes waaronder de opdrachten die we niet erin terugzagen.
Tevens vind ik dat er een max. bedrag moet gesteld worden qua stemmen aangezien niet iedereen een geldschip heeft, zou rekening gehouden moeten worden.
En ja, we gaan voor de uien en skippyballen!
Mooi, genoteerd! Ben ik al heel blij mee maar is een polletje misschien een idee?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:37 schreef Dottey het volgende:
[..]
opdrachten niet terug zagen... dat is ook aan bod geweest in de vergadering tussen de hoeveelheidpuntjes...
er werd aangegeven dat echt niet elke opdracht geschikt was of hij is genoteerd voor TBOII.
Dus wie weet komt hij nog langs bij TBO II.
hoorde dat er serieus opdrachten tussen hadden gezeten van in elkaars bek...
ieuw!!
ah oke..quote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:35 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Er werd gevraagd in een topic"weet niet meer welke maar pas geleden" wat er in de tussentijd in de bunker gedaan kon worden wat niet veel geld zou kosten.Er zijn daar verschillende ideeen aangedragen
wat voor polletje?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:39 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Mooi, genoteerd! Ben ik al heel blij mee maar is een polletje misschien een idee?
Begrijp ik volkomen maar houden er ook mensen zich bezig met de interaktie zeg maar?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:40 schreef Dottey het volgende:
[..]
ah oke..
nou er was ook aangegeven dat er wat mogelijkheden waren in teamverband trainingen in kleine groepen, maar er wordt momenteel enorm hard gewerkt aan de bunker zelf. Verbeteren en veranderen van kleine en grotere dingetjes. Te denken aan techniek. Zowel boven als beneden komen er aanpassingen.
De bunker moet natuurlijk in een nog betere conditie gebracht worden voor TBO II om te knallen.
quote:
De knallen in de eerste serie vielen nogal tegen, geloof ik.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:40 schreef Dottey het volgende:
De bunker moet natuurlijk in een nog betere conditie gebracht worden voor TBO II om te knallen.
Ik weet het niet meer zeker,maar volgens mij was het Bart of Bram zelf die het vroeg.:Kan het mis hebben"Een andere user hier weet het vast nog wel "Sunny met wat cijfersquote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:40 schreef Dottey het volgende:
[..]
ah oke..
nou er was ook aangegeven dat er wat mogelijkheden waren in teamverband trainingen in kleine groepen, maar er wordt momenteel enorm hard gewerkt aan de bunker zelf. Verbeteren en veranderen van kleine en grotere dingetjes. Te denken aan techniek. Zowel boven als beneden komen er aanpassingen.
jawel er wordt druk geschreven aan een soort catalogus van spellen etc.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:43 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Begrijp ik volkomen maar houden er ook mensen zich bezig met de interaktie zeg maar?
Ofwel: opdrachten/stemmen etc?
Zitten op je bureaustoel en verslagen maken bitchquote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:46 schreef liesje1979 het volgende:
Ohw en het is dat Iteejeren Bram mij op een gegeven moment riepen en vroegen of ik een stukje op fok wilde zetten. Dat vond ik fijn, ik ben iemand die specifieke opdrachten nodig heeft. Toen voelde ik alsof ik me toch nog een beetje nuttig kon maken ipv alleen maar in de weg lopen.
Ohw je was al eens terplekke? Beetje jammer dan dat het mis is gegaan!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]!!!!!!!!!!
Ja.
Dat snap ik, en dat weet ik.
Alleen toen ik daar was vroeg ik Bart joh zal ik anders even afwassen ofzo? En toen zei hij je kan beter Dementor even helpen. Dus ik naar Dementor en ik vraag joh, kan ik je ergens mee helpen? Hij nee: ik weet het ook niet.
Ja dan houdt het op he?
Toen heb ik me nog een keer opgegeven maar nooit meer wat van gehoord.
Dus.
Waarvoor dank...quote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:46 schreef liesje1979 het volgende:
Ohw en het is dat Iteejeren Bram mij op een gegeven moment riepen en vroegen of ik een stukje op fok wilde zetten. Dat vond ik fijn, ik ben iemand die specifieke opdrachten nodig heeft. Toen voelde ik alsof ik me toch nog een beetje nuttig kon maken ipv alleen maar in de weg lopen.
De opdrachten verzinnen is het leukste en ik denk dat dat ook niet als werk gezien kan worden.Dat vinden veel Fokkers ook het leukst om mee te denken.Af en toe een compliment voor het meedenken van onze kant zou ook wel gewaardeerd worden .Zeker weten.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:46 schreef Dottey het volgende:
[..]
jawel er wordt druk geschreven aan een soort catalogus van spellen etc.
Alle opdrachten die binnen zijn gekomen worden onder de loep genomen of ze geschikt zijn, aangepast kunnen worden etc. Daarnaast zit er een creatief team te breinen om spellen te verzinnen.
Er wordt vanalles gedaan aan alle kanten op elke afdeling.
Die tips.. daar wordt dus nog steeds mee gestoeid.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:45 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Ik weet het niet meer zeker,maar volgens mij was het Bart of Bram zelf die het vroeg.:Kan het mis hebben"Een andere user hier weet het vast nog wel "Sunny met wat cijfers" en vraag het wel als ik die persoon zie,Maar raar dat er iets gevraagd word en uiteindelijk is ook die topic weer verwatert en horen we niks van onze tips aandrage.
Omdat ik wel ingelezen ben, maar geen die-hard real life soapster zoals jij bijvoorbeeld, heb ik een hele andere, frisse kijk op alles. Zoals ik je al eerder zei, lijkt het mij niet goed om als mod zo betrokken te zijn zoals jij. Wat KLB betreft kan ik niks zeggen, maar wat ik tot nu toe van jou heb gezien in dit forum, verdiend geen schoonheidsprijs. Mijn toegevoegde waarde is betrokkenheid, ervaring en nogmaals betrokkenheid bij FOK! Jij?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:17 schreef swarmahoer het volgende:
en wat ga jij eigelijk doen, pussydeluxe?
Elke opdracht die verzonnen is moet nagekeken worden of hij haalbaar is om uit te voeren. Of het interresant genoeg is om te streamen. Of er veel attributen nodig zijn, ingepast kan worden met het aantal deelnemers dat er nog zit of het in het tijdsschema past, of het verantwoord is, of het veilig is, of het kan met de middelen die er zijn... etc etc..quote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:51 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
De opdrachten verzinnen is het leukste en ik denk dat dat ook niet als werk gezien kan worden.Dat vinden veel Fokkers ook het leukst om mee te denken.Af en toe een compliment voor het meedenken van onze kant zou ook wel gewaardeerd worden .Zeker weten.Gehoord /beloond worden juist met zo'n internet ding is heel belangrijk om streamers /klanten te houden en aan te trekken.
![]()
er moet wel aan gewerkt worden, dus in die zin is het werkquote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:51 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
De opdrachten verzinnen is het leukste en ik denk dat dat ook niet als werk gezien kan worden.
mee eensquote:Dat vinden veel Fokkers ook het leukst om mee te denken.Af en toe een compliment voor het meedenken van onze kant zou ook wel gewaardeerd worden .Zeker weten.Gehoord /beloond worden juist met zo'n internet ding is heel belangrijk om streamers /klanten te houden en aan te trekken.
![]()
Maar zoals ik al eerder schreef.Het is wel fijn als iemand laat weten dat die tips gelezen worden die iedereen aandraagt.Er wordt iets gevraagd en mensen reageren maar geen reactie daaromtrent.Gewoon iemand die heel de dag leest en verder zich met niks anders bezighoud.Tips en suggesties doorgeven aan de makers en hun reactie dan op Fok plaatsenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:53 schreef Dottey het volgende:
[..]
Die tips.. daar wordt dus nog steeds mee gestoeid.
Er zijn enorm veel tips en punten aangedragen in de vergadering waar over gesproken is. Er is nog een tweede meeting geweest met de "harde kern" en die hebben ook weer vanalles doorgesproken..
Die tips.. die hebben echt wel effect op TBOII. Er wordt met enorm goed tempo gewerkt op verschillende vlakken aan de extra oplossingen, aanvullingen, aanpassingen etc.
Ik denk dat het wel bij TBOII naar voren zal komen. Er is denk ik ook niet veel tijd om dat per tip te beantwoorden.
in de postbus aka ideeenbus aka "stuur je eigen idee in" op wwwtje..quote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:59 schreef swarmahoer het volgende:
heb ook aangekaart dat het niet duidelijk was waar je je spel-ideen moest dumpen,
Alsjeblieft niet. Ik wil dat gedoe niet meemaken:" Dat heb ik bedachtquote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:57 schreef Dottey het volgende:
[..]
Elke opdracht die verzonnen is moet nagekeken worden of hij haalbaar is om uit te voeren. Of het interresant genoeg is om te streamen. Of er veel attributen nodig zijn, ingepast kan worden met het aantal deelnemers dat er nog zit of het in het tijdsschema past, of het verantwoord is, of het veilig is, of het kan met de middelen die er zijn... etc etc..
Spellen verzinnen en verder ontwikkelen is ook hardstikke leuk en vooral blijven doen dus.
Dat het spel wat jij hebt helpen verzinnen op de stream te zien is... dat is toch al hardstikke gaaf?
of moet er overal een briefje bij.. met fanmail naar de fokker?
Het gaat niet perse om bedankjes,maar iedereen heeft het zooo druk in de bunker>Er kan een hoop tijd bespaard worden als ze ideeen van Fokkers zouden gebruiken.Maar ik snap best dat je als bunker lid ook graag je eigen idee op de streams wil zien.Is ook een beetje competitie.en zeker weten dat ik gelijk heb ha ha ..Is niet erggg verder.Creatieve mensen zijn meestal flink eigenwijsquote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:59 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
er moet wel aan gewerkt worden, dus in die zin is het werkgelukkig erg leuk werk
[..]
mee eens
heb ook aangekaart dat het niet duidelijk was waar je je spel-ideen moest dumpen, en wat er mee gedaan wordt
daar is ook weer ''een iemand'' voor nodig eigelijk die dat bij kan gaan houden (en dus ook bedankjes uit kan delen)
ohw mooiiiii.. daar is zo geen tijd voor geweest.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 01:01 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Maar zoals ik al eerder schreef.Het is wel fijn als iemand laat weten dat die tips gelezen worden die iedereen aandraagt.Er wordt iets gevraagd en mensen reageren maar geen reactie daaromtrent.Gewoon iemand die heel de dag leest en verder zich met niks anders bezighoud.Tips en suggesties doorgeven aan de makers en hun reactie dan op Fok plaatsen
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 01:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet. Ik wil dat gedoe niet meemaken:" Dat heb ik bedacht", nee ik was daar het eerst mee
"
Wij maken het samen en dat is leuk.
nee mooiii ik denk dat je dat mis hebt. De ideeen van Fokkers worden zeer zeker onder de loep genomen. Net zoals die van andere forums en via de ideeenbus binnengekomen ideeen.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 01:05 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Het gaat niet perse om bedankjes,maar iedereen heeft het zooo druk in de bunker>Er kan een hoop tijd bespaard worden als ze ideeen van Fokkers zouden gebruiken.Maar ik snap best dat je als bunker lid ook graag je eigen idee op de streams wil zien.Is ook een beetje competitie.en zeker weten dat ik gelijk heb ha ha ..Is niet erggg verder.Creatieve mensen zijn meestal flink eigenwijs
We denken mee en er wordt naar geluisterd. Dat is op zich al mooiiiiiiquote:Op dinsdag 16 juni 2009 01:05 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Het gaat niet perse om bedankjes,maar iedereen heeft het zooo druk in de bunker>Er kan een hoop tijd bespaard worden als ze ideeen van Fokkers zouden gebruiken.Maar ik snap best dat je als bunker lid ook graag je eigen idee op de streams wil zien.Is ook een beetje competitie.en zeker weten dat ik gelijk heb ha ha ..Is niet erggg verder.Creatieve mensen zijn meestal flink eigenwijs
Nee Ik heb genoeg naar Huubje gestuurd,Fanmail doe ik niet meer aan.Er kan er maar 1 de winnaar van een rls zijnquote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:57 schreef Dottey het volgende:
[..]
Elke opdracht die verzonnen is moet nagekeken worden of hij haalbaar is om uit te voeren. Of het interresant genoeg is om te streamen. Of er veel attributen nodig zijn, ingepast kan worden met het aantal deelnemers dat er nog zit of het in het tijdsschema past, of het verantwoord is, of het veilig is, of het kan met de middelen die er zijn... etc etc..
Spellen verzinnen en verder ontwikkelen is ook hardstikke leuk en vooral blijven doen dus.
Dat het spel wat jij hebt helpen verzinnen op de stream te zien is... dat is toch al hardstikke gaaf?
of moet er overal een briefje bij.. met fanmail naar de fokker?
Je wist/weet "net als ik trouwens" niet waar die topic is waar dat gevraagd werd over ideeen aandragen en de regie'redactie liet daar ook niks meer horen ,Dus lijkt het alsof het niet gelezen is door degene die de vraag stelde''"Wat doen we in de tijd tot aan bunker 2"quote:Op dinsdag 16 juni 2009 01:08 schreef Dottey het volgende:
[..]
nee mooiii ik denk dat je dat mis hebt. De ideeen van Fokkers worden zeer zeker onder de loep genomen. Net zoals die van andere forums en via de ideeenbus binnengekomen ideeen.
Wet ik,maar niet mensen die geen streams hebben gekocht.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 01:01 schreef Dottey het volgende:
[..]
in de postbus aka ideeenbus aka "stuur je eigen idee in" op wwwtje..
http://www.thebunkeronline.tv/controlpanel
Voor de volgende ronde..... naar redactie mailenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 01:11 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Nee Ik heb genoeg naar Huubje gestuurd,Fanmail doe ik niet meer aan.Er kan er maar 1 de winnaar van een rls zijnHuub dus
mensen die geen stream hebben gekocht...quote:Op dinsdag 16 juni 2009 01:16 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Wet ik,maar niet mensen die geen streams hebben gekocht.of sceptisch zijn /of onwetend.
dat is schandaligquote:Op dinsdag 16 juni 2009 01:19 schreef Dottey het volgende:
[..]
mensen die geen stream hebben gekocht...
is dat niet de topic van Bob? "vraag het bob de streamer!" Die vragen die zijn gesteld zijn toch meegenomen in de vergadering dacht ik zo.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 01:14 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Je wist/weet "net als ik trouwens" niet waar die topic is waar dat gevraagd werd over ideeen aandragen en de regie'redactie liet daar ook niks meer horen ,Dus lijkt het alsof het niet gelezen is door degene die de vraag stelde''"Wat doen we in de tijd tot aan bunker 2"
Ben benieuwd. Streams vrij voor TBO2 om meer kijkers te trekken en het interactieve achter een abo?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 01:19 schreef Dottey het volgende:
[..]
mensen die geen stream hebben gekocht...
*zuchtquote:Op dinsdag 16 juni 2009 01:23 schreef Dottey het volgende:
[..]
is dat niet de topic van Bob? "vraag het bob de streamer!"
Abo nemen is nooit weg tochquote:Op dinsdag 16 juni 2009 01:24 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ben benieuwd. Streams vrij voor TBO2 om meer kijkers te trekken en het interactieve achter een abo?
Net wist je het niet dacht ik,gelukkig nu wel.Ik weet het echt niet meer waar dat stond.Maar nu pas heb ik het idee dat de makers dat dan misschien gelezen zouden hebben.Maar goed ,er word iets mee gedaan met sommige tips.Dat is leuk.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 01:23 schreef Dottey het volgende:
[..]
is dat niet de topic van Bob? "vraag het bob de streamer!" Die vragen die zijn gesteld zijn toch meegenomen in de vergadering dacht ik zo.
Wat wij moeten doen tot aan de bunker II? Spellen verzinnen en ze dan (het liefste goed uitgedacht en uitgewerkt) opsturen naar de ideeenbox natuurlijk! Sparen voor credits! Genoeg popcorn in huis halen! Genieten van de zon en het gemiep her en der in de topicsVoor slapen etc
![]()
Contacten aanhalen die in de tijd van de bunker I het te verduren kregen... doordat de aandacht even elders was gevestigd?
Dat was 'mquote:Op dinsdag 16 juni 2009 01:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
*zucht
Wat organiseren we in de bunker tot aan TBO2? (vervolg)
En voortaan zoek jezelf maar
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 01:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
*zucht
Ik heb toch duidelijk aangegeven dat het om de tijd die de bunker restte tot bunker 2..Jeetje...quote:Op dinsdag 16 juni 2009 01:30 schreef Dottey het volgende:
[..]
![]()
ik dacht serieus dat moooiiii iets anders bedoelde..met ideeen aandragen voor de vergadering..
![]()
excusses
even kijken.. ik heb echt niet elk topic zitten uitpluizen.. net zoals de restquote:Op dinsdag 16 juni 2009 01:28 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Dat was 'mDus niet Bob de bouwer maar Bram
en die heeft dus niet meer gereageerd.Wel ideeen gratis gekregen ,danku Fokkers.ik kan weer vooruit voor een tijdje
![]()
Tjonge jonge, ik vind jou behoorlijk negatief, neigend tot afzeiken. Geef eens wat input waar ze iets mee kunnen doen. Kritiek is natuurlijk nooit verkeerd, maar als fokker die hier al lang zit is het niet verkeerd opbouwend te zijn in plaats van voornamelijk afbrekend.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 01:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
*zucht
in bob de streamer ging het daar dacht ik ook een post over...quote:Op dinsdag 16 juni 2009 01:33 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Ik heb toch duidelijk aangegeven dat het om de tijd die de bunker restte tot bunker 2..Jeetje...
slaapquote:Op dinsdag 16 juni 2009 01:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik moet gaan slapen. Werk morgen en zulks. Ciao
Maar dat je al die tijd dacht dat het over vergaderen ging gaat er bij mij niet in.Beter lezen graag voortaanquote:Op dinsdag 16 juni 2009 01:35 schreef Dottey het volgende:
[..]
in bob de streamer ging het daar dacht ik ook een post over...vandaar dat mijn gedachtes daarheen gingen
ik ben geen bunkercrew..quote:Op dinsdag 16 juni 2009 01:38 schreef Mooiiiiiii het volgende:
Ik vind het wel en beetje lullig dat ik al een uur iets aan het verduidelijken ben en een bunkercrew nog niet weet waar ik het over heb..Laat staan dat de makers echt tijd en energie hebben ,dus begrijp ik hun nu ook beter,Moet dus hard aan gewerkt worden want de communicatie is 0%en de echte interesse lin wat Fokkers te zeggen /tips hebben geloof ik ook niet zo in .Kan het mis hebben.Alles kan![]()
Ciao,geen limoncella drinken want dat iste lekker,en dan blijf je weer opquote:Op dinsdag 16 juni 2009 01:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik moet gaan slapen. Werk morgen en zulks. Ciao
de punten van bij bob de streamer zijn behandeld in ieder gevalquote:Op dinsdag 16 juni 2009 01:41 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Maar dat je al die tijd dacht dat het over vergaderen ging gaat er bij mij niet in.Beter lezen graag voortaan
Ik krijg te weinig het idee dat er ook maar iets geleerd wordt bij TBO. De communicatie op Fok! namens TBO zou, begrijpelijkerwijs na de eerste reeks, een speerpunt zijn. Deze reeks, vooral het vorige deel, waarin bijna alle betrokkenen elkaar na en over de evaluatie tegenspreken is daarvan een mooi voorbeeld. Ik vind het heel vermakelijk, het heeft een hoog prutsgehaltequote:Op dinsdag 16 juni 2009 01:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Tjonge jonge, ik vind jou behoorlijk negatief, neigend tot afzeiken. Geef eens wat input waar ze iets mee kunnen doen. Kritiek is natuurlijk nooit verkeerd, maar als fokker die hier al lang zit is het niet verkeerd opbouwend te zijn in plaats van voornamelijk afbrekend.
Bunkerdot is ook verwarrend,haal dat dan maar beter weg.Expje van bunker is duidelijker.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 01:43 schreef Dottey het volgende:
[..]
ik ben geen bunkercrew..
bovendien....
Nu is mij ook een stuk duidelijker waarom er soms zo hard nagedacht moet worden over.. wat bedoelen ze nou in hemelsnaam?
Halve aanwijzingen en vage vingerwijzen naar mogelijk bestaande topics is niet handig en direct te begrijpen. Moooiiiiiiiiiiii jij mag ook wel eens beetje aan jouw communicatie vaardigheden schavenen voornamelijk bijplakken
![]()
ik zou niet weten wat ik weg zou moeten halenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 01:47 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Bunkerdot is ook verwarrend,haal dat dan maar beter weg.Exhulpje van bunker is duidelijker.En ik mag alles maar moet gelukkig niks..
En ik was aardig duidelijk dacht ik.Vertel mij waar niet.
Klopt ,maar mensen weten dat je daar geholpen hebt en het lijkt nu of je daar nog steeds zit door je tekst bij je naam.Whatever,maar verwarrend voor newbees misschien.Boeien..trustehquote:Op dinsdag 16 juni 2009 01:50 schreef Dottey het volgende:
Iedereen is vrij om zijn of haar naam te kiezen die hij of zij wilt.
Dat het bunkervirus diep van binnen zit is toch alleen maar goed?
ik heb nergens het woordje crew staan..
jij al oma dan?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 01:56 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Klopt ,maar mensen weten dat je daar geholpen hebt en het lijkt nu of je daar nog steeds zit door je tekst bij je naam.Whatever,maar verwarrend voor newbees misschien.Boeien..trusteh
Was "haast oma" en die mooiiiiii is geband ha haquote:Op dinsdag 16 juni 2009 01:59 schreef Dottey het volgende:
[..]
jij al oma dan?
*snurkte even dat topic van je door met die mogelijke dingetjes om te doen in de bunker*
Ze posten nog steeds op FOK!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 04:37 schreef Maanvis het volgende:
Ik begrijp dat het een keuze si tussen OF voor FOK! in de bunker zitten, OF voor TBO in de bunker zitten, jammer alleen dat een hoop fok!kers voor het laatste gekozen hebben, ook al postten ze oorspronkelijk wel op FOK!.
Lijkt mij beter de opdrachten en spellen af te hebben, en uit te proberen voordat TBO2 begint.quote:Ook vind ik het erg jammer dat er nu weer al gesproken wordt over meer creatieve mensen op de redactie neer zetten om allerlei opdrachten en spellen te bedenken. Het was juist de bedoeling dat de kijkers het creatieve proces in handen zouden hebben en dat de redactie daarbij zou assisteren om het te faciliteren.
Ik vind het zelf alleen al interessant om bij TBO2 te gaan kijken wat er verbeterd is t.o.v. TBO1.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 04:37 schreef Maanvis het volgende:
Hoe dan ook, vooralsnog zie ik uit deze evaluatiegesprekken geen echte verbeteringen naar voren komen die mij, als kijker, overtuigen om bij TBO2 weer te gaan kijken.
Heel eenvoudig: mensen leveren 1 week opdrachten, geen poespas en gelul eromheen en vervolgens op een rij zetten en stemmen.quote:
Vanuit welke sociale werkplaats post jij eigenlijk?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:23 schreef Dottey het volgende:
[..]
We zitten dan ook nog zo'n 10 weken voor de start van TBO II. Dat soort dingen moeten in de komende weken uitgewerkt worden.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 04:37 schreef Maanvis het volgende:
pfoe, hier ben ik weer
Ik moet zeggen dat ik nog niet helemaal overtuigd ben van TBO2. Dit komt met name doordat ik de beloftes die gemaakt zijn aan Danny in het verleden, mbt transparantie en controle, nog niet echt heb terug zien komen in de concrete afspraken die gemaakt zijn voor TBO2.
Tja, dat gebeurt bij iedere RLS en het is dus niet zo vreemd dat het bij de Bunker ook gedaan wordt. Volgens mij is het zelfs voor een groot deel de basis en het bestaansrecht van een Forum.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:25 schreef iteejer het volgende:
Er worden tegenstellingen gesuggereerd die er niet zijn. Zelfbenoemde rechters gaan uitmaken tot welk kamp je behoort.
Wat een onzin allemaal
Het voorziet kennelijk in een behoefte om te kwalificeren dan wel te diskwalificeren.
Zo is het, iedereen mag een mening hebben en een positie innemen, ook over motieven van deelnemers/vrijwilligers/bunkercrew, etc. Zoals ze daar ook vast een mening hebben over Fokkers.quote:Dat je discussieert over wat er inhoudelijk goed en niet goed is aan de bunker is nuttig. Maar een discussie over motieven van deelnemers, in hoeverre zit je er voor fok of voor de bunker en wat dies meer zij - dat moet iedereen toch voor zichzelf weten? Je mag toch je mening hebben en je positie innemen?
Het is wel belangrijk voor ons om te weten wie onze belangen vertegenwoordigt en wie de belangen van TBO vertegenwoordigt. Zodat we weten bij wie we moeten zijn ihgv problemen of suggesties. Verder geef ik er persoonlijk geen waardeoordeel aan. Als mensen lekker willen meewerken aan de bunker zonder daarbij direct de belangen van FOK! te vertegenwoordigen dan heb ik daar geen enkel probleem mee.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:25 schreef iteejer het volgende:
Er worden tegenstellingen gesuggereerd die er niet zijn. Zelfbenoemde rechters gaan uitmaken tot welk kamp je behoort.
Wat een onzin allemaal
quote:Het voorziet kennelijk in een behoefte om te kwalificeren dan wel te diskwalificeren.
Het is handig om te weten wie bij welk kamp behoortquote:Dat je discussieert over wat er inhoudelijk goed en niet goed is aan de bunker is nuttig. Maar een discussie over motieven van deelnemers, in hoeverre zit je er voor fok of voor de bunker en wat dies meer zij - dat moet iedereen toch voor zichzelf weten? Je mag toch je mening hebben en je positie innemen?
Ja, en velen met haar, zo blijkt.quote:Op maandag 15 juni 2009 22:29 schreef Dottey het volgende:
[..]
Helaas voor jou ben ik welkom met mijn inzet. Dacht dat 1 + 1 wel duidelijk 2 was. Dat ik aanwezig was bij de vergadering zegt denk ik wel voldoende over aanwezig zijn bij...
Dan lees jij maar om mijn teksten heen..
En ex bunker crewlid Huub gaat @Versabommie inhalen op twitterquote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:46 schreef versabommie het volgende:
Ik ben niet tegen de bunkercrew, ik ben tegen de uitwassen van de bunker-crew!
En nu inhoudelijk graagquote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:07 schreef D. het volgende:
Even een 'Ik ben Tegen alles waar ik niet Voor ben' Post
quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:12 schreef Gert het volgende:
[..]
De redactie gaat zelf zaterdag en zondag nog vergaderen. Daar zullen de veranderingen pas écht beklonken worden.
Wat wij als 'gewone' FOK!-users kunnen doen, en gáán doen, is een verslag van de vrijdagavond maken cq hier melden wat er allemaal aangekaart is.
Vroegah ging al dat gestook ouderwets via PMquote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Trouwens, ze evalueren ook nog even door vanaf hier, wel aardig leesvoer![]()
[RLS SC # 222] Met en zonder zon
Wat hij zegt!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:21 schreef PC eend het volgende:
[..]
Vroegah ging al dat gestook ouderwets via PM
Heerlijk die transparantie
Vind jij het ook zo lullig voor Dottey?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:21 schreef PC eend het volgende:
[..]
Vroegah ging al dat gestook ouderwets via PM
Heerlijk die transparantie
Zo gaan wij niet met elkaar om in dit landquote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik bedoel, ze heeft wekenlang d'r vlingers blauw zitten tikken en nu opeens achteraf een mes in je rug krijgen is toch gewoon kut
De conclusie was mijns inziens: meer handjes erbij op de redactie, in het algemeen dus. Redactie, dat is misschien een stukje brainstormen over de invulling van de opdrachten, maar voor een groot deel dus ook communicatie (met met name Fok). En wat al niet meer (ik ben geen redactielid dus daar weet ik het fijne niet van). Niet alleen opdrachten verzinnen want het is inderdaad de bedoeling dat de streamers dat voor een groot deel doen. Er valt alleen een heleboel af wegens onhaalbaarheid, financiën of andere hobbels, dus moeten ze zelf ook wel eens wat verzinnen.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 04:37 schreef Maanvis het volgende:
Ook vind ik het erg jammer dat er nu weer al gesproken wordt over meer creatieve mensen op de redactie neer zetten om allerlei opdrachten en spellen te bedenken. Het was juist de bedoeling dat de kijkers het creatieve proces in handen zouden hebben en dat de redactie daarbij zou assisteren om het te faciliteren.
Het is dat de crew mij als volwaardig FOK!ker ziet (met alle argwaan van dien, zeker in het beginquote:verder wil ik de vrijwilligers die vanuit FOK! daar zitten 1 advies geven:: Als je niet op een dusdanige evenwichtige manier kunt posten die de relatie tussen FOK! (en dan bedoel ik de community als geheel) en TBO niet verbetert, is het beter om deze posts achterwege te laten. Ook vind ik het jammer dat van de FOK!kers die er waren, alleen Iteejer en Pussydeluxe me de indruk geven dat ze er echt 'voor FOK! zitten'. dus de dingen, argumenten en standpunten die de FOK!kers willen, vertegenwoordigen. Ik begrijp dat het een keuze si tussen OF voor FOK! in de bunker zitten, OF voor TBO in de bunker zitten, jammer alleen dat een hoop fok!kers voor het laatste gekozen hebben, ook al postten ze oorspronkelijk wel op FOK!.
Daarover heb je gelijk vind ik. Als ik dat op mezelf mag betrekken; ik zou enorm balen als ik zou moeten kiezen tussen rol als TBO hulpje en FOK!ker, want de combinatie vond ik erg leuk de laatste dagen van TBO1. Maar zoals het er nu naar uitziet, gezien jullie mening en ook de besluiten die gaan vallen omtrent de communicatie met en naar FOK!, zal die keuze toch gemaakt moeten worden, mocht ik welkom zijn bij TBO2. Jammer.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Cc, Dementor, Bart, Bram, Vera, Dot en al die anderen, ze zijn, als je ze ontmoet vast hartstikke aardig en aangenaam. Maar nogmaals, het gaat meestal niet over jullie persoonlijk (want we kennen jullie toch helemaal niet), het gaat over de Bunker en enkel via jullie! En het gaat erover wat je doet of laat op bepaalde momenten in relatie met het product "de Bunker" en die setting waar je in zit.
Ik begrijp het probleem niet zo goed. Iedereen mag streamverslagen schrijven, ongeacht waar z/hij zit. Zoals bij DGK heb ik dat ook hier gedaan wanneer ik kon. Ik schrijf verslagen voor de mensen die na een werkdag bij willen lezen en ook omdat ik het wel leuk vind (taal is mijn vak).quote:Op maandag 15 juni 2009 22:46 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Disana vond ik het ook goed doen. Ik vraag me af waarom ze dat niet bij de Bunker is komen doen eigenlijk![]()
Maargoed daar zal ze vast goede redenen voor hebben. Ik zou haar voor willen stellen afspraken te maken met de crew, zodat we geen ruzie krijgen over wie wat doet en wanneer met die streamverslagen.
Alle hulp is welkom wat dat betreft, iemand die het zo leuk vindt om te doen is denk ik erg gewenst. En dat scheelt de streamers die daar zitten (voor in principe dezelfde taak) een hoop tijd, die nuttiger besteed kan worden op zo'n moment![]()
mijn mening
Roti, jammie.quote:
Dat zegt eigenlijk al genoeg toch?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:31 schreef MeraViglioSa het volgende:
Het is dat de crew mij als volwaardig FOK!ker ziet (met alle argwaan van dien, zeker in het begin), anders had ik er waarschijnlijk gewoon als neutraal persoon gezeten.
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:31 schreef MeraViglioSa het volgende:
Djeez wat een ik-verhaalExcusez.
Mijn manier om uit te leggen dat de ene FOK!ker de andere niet is.
Amen.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:33 schreef Disana het volgende:
Ik begrijp het probleem niet zo goed. Iedereen mag streamverslagen schrijven, ongeacht waar z/hij zit. Zoals bij DGK heb ik dat ook hier gedaan wanneer ik kon. Ik schrijf verslagen voor de mensen die na een werkdag bij willen lezen en ook omdat ik het wel leuk vind (taal is mijn vak).
Danny heeft gezegd dat jij en Dottey door Fok in de bunker zijn gezet. Jullie mochten daar doen wat jullie wilden, dus ook streamverslagen schrijven als jullie dat wilden. Uitdrukkelijk zei hij erbij dat iedereen streamverslagen mag schrijven.
Streamverslagen schrijven door iedereen die zin en tijd heeft is al een Fok traditie sinds BB, het is dus geen aktiviteit die pas met of door de bunker in gang is gezet.
Als ik zag dat een ander begon te schrijven, stopte ik ermee. Mooi geregeld. Wat me volledig in het verkeerde keelgat schoot was dat Dottey echter een Fok verslagschrijver opzij schopte met de opmerking dat het estafettestokje werd doorgegeven aan jou (tot twee keer toe); dit terwijl er al een Fokker aan het schrijven was.
Kennelijk zien jullie het schrijven als een taak voor de bunker terwijl Fokkers het zien als gewoon een aardige bezigheid en een dienst aan hun mede streamers. Het is niet plezierig dat mensen van Fok door mensen vanuit de bunker opzij geduwd worden... dat lijkt me niet de bedoeling.
Je vraagt je af waarom ik ze niet in de bunker schreef. Ik heb halve dagen werk, een zieke man, ik woon helemaal in Groningen. Maar waar je zit maakt helemaal niets uit.
Of ik het weer ga doen? Ik weet het nog niet. Ik voel niets voor de sfeer van competitie die er rondom het schrijven is geschapen vanuit de bunker. Ik zit hier voor mijn plezier
Over wie?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat zegt eigenlijk al genoeg toch?
Eén of andere FOK!ker, denk ik.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:36 schreef Noek het volgende:
[..]
![]()
Ja, ga jij even uitleggen dat de ene FOK!ker de andere niet is.
Wie ben jij nu weer?
Een bitchfight, man daar wor ik zo eil van dat ik de letter g niet meer uit mijn mond krijgquote:
Wat ik daarmee wil zeggen is dus dat de één nieuwer is dan de ander, en derhalve ook wat minder thuis is in de FOK! way of life, zogezegdquote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:36 schreef Noek het volgende:
[..]
![]()
Wie ben jij nu weer?
Een willekeurige FOK!ker en vriendin van ons Dot.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:36 schreef Noek het volgende:
![]()
Wie ben jij nu weer?
das wel erg vreemd aangezien Bart zelf een fervent fokker was....tot zeer recentquote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:39 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Over wie?Je kunt toch niet ontkennen dat eenieder die slechts enkele keren op FOK! heeft rond zitten neuzen een aardig negatieve indruk krijgt van dit forum. Zodoende de eerste reactie op het fenomeen 'FOK!kers bij TBO' (ik was de eerste die kwam kijken); een beetje achterdochtig, alsof ze een heleboel stennisschopperij verwachtten.
Me dunkt dat ze wel FOK!kers kenden. Danny? Cc? Huub? Bart? Dieene.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:39 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Over wie?Je kunt toch niet ontkennen dat eenieder die slechts enkele keren op FOK! heeft rond zitten neuzen een aardig negatieve indruk krijgt van dit forum. Zodoende de eerste reactie op het fenomeen 'FOK!kers bij TBO' (ik was de eerste die kwam kijken); een beetje achterdochtig, alsof ze een heleboel stennisschopperij verwachtten.
Bram wil wél samenwerking met Fok! maar alleen als het hem uitkomt. Zodra Fokkers daar gaan zitten is hij opeens enorm wantrouwend. Dat is toch geen basis voor samenwerkingquote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:39 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Volop spammen vooraf, zodra de Bunker begon hebben we hem niet meer gezien. Nadien nog een keer of twee.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:42 schreef Laysa het volgende:
[..]
das wel erg vreemd aangezien Bart zelf een fervent fokker was....tot zeer recent
Tis dat nou weer voor een enorme bullshit? Ik zit hier al sinds BB1, zei het onder een andere nick, en heb nooit een negatieve indruk gehad. Dit is idd niet het libeleforum, dit is niet het vivaforum, dit is namelijk een gemengd forum, een forum waar iedereen zijn plekje kan vinden omdat er veel diversiteit is. Waar jouw mening op neerkomt is in een voetbalkantine gaan ouwehoeren over je laatste breiwerkje en dan maar verwachten dat iedereen inhaakt.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:39 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ai, zeg je hier nu dat jij en alle andere Fokkers daar NIET als neutraal persoon zitten?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:31 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Het is dat de crew mij als volwaardig FOK!ker ziet (met alle argwaan van dien, zeker in het begin), anders had ik er waarschijnlijk gewoon als neutraal persoon gezeten.
En nu ligt die in mofrika een ex-pr wijf te douwen tussen een stapel prijs-dvd'squote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Volop spammen vooraf, zodra de Bunker begon hebben we hem niet meer gezien. Nadien nog een keer of twee.
Ja, jij bent een newbie, maar Dementor, Cc, Bart en Huub niet. Of werd er in Soestdijk II niet over FOK! gesproken?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:41 schreef MeraViglioSa het volgende:
Wat ik daarmee wil zeggen is dus dat de één nieuwer is dan de ander, en derhalve ook wat minder thuis is in de FOK! way of life, zogezegd![]()
Zoals je ziet, ikke Newbie
Ik voel een nieuwe gate aankomenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
Een bitchfight, man daar wor ik zo eil van dat ik de letter g niet meer uit mijn mond krijg![]()
Ik zie Dot al bovenop Kopijpoesje duiken, en dan Noek die gaat lopen trekken en rukken aan het vleesch van dot.. man .. roarrrrrrrrrr!
Jij zit altijd te zeiken over de streamverslagenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik voel niets voor de sfeer van competitie die er rondom het schrijven is geschapen vanuit de bunker. Ik zit hier voor mijn plezier
Alleen als ze op terrasjes zaten, dus valt meequote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, jij bent een newbie, maar Dementor, Cc, Bart en Huub niet. Of werd er in Soestdijk II niet over FOK! gesproken?
Ik las Bram, Bart is hier tijdens de Bunker periode wel geweestquote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
En nu ligt die in mofrika een ex-pr wijf te douwen tussen een stapel prijs-dvd's
Hij heeft zelfs een eigen topic geopend, of was het Danny topicquote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik las Bram, Bart is hier tijdens de Bunker periode wel geweest![]()
Ja om te huilen tegen Dannyquote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik las Bram, Bart is hier tijdens de Bunker periode wel geweest![]()
Maar Danny kwam terug en hoe..quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja om te huilen tegen Danny![]()
En nu kan Danny zijn prijzenpakket ajuus zeggen
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:45 schreef FANN het volgende:
[..]
Ai, zeg je hier nu dat jij en alle andere Fokkers daar NIET als neutraal persoon zitten?
Er is ook geen probleem imo, geef alleen m'n meningquote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik begrijp het probleem niet zo goed. Iedereen mag streamverslagen schrijven, ongeacht waar z/hij zit. Zoals bij DGK heb ik dat ook hier gedaan wanneer ik kon. Ik schrijf verslagen voor de mensen die na een werkdag bij willen lezen en ook omdat ik het wel leuk vind (taal is mijn vak).
Door FOK! in de bunker gezet? Deels waar, deels niet denk ik... We zijn wél via FOK! binnen gekomen, laat dat duidelijk zijn. Voor het dagje meelopen, dus. Dat we zijn blijven plakken is omdat we het leuk vonden, niet zozeer omdat FOK! dat wilde.quote:Danny heeft gezegd dat jij en Dottey door Fok in de bunker zijn gezet. Jullie mochten daar doen wat jullie wilden, dus ook streamverslagen schrijven als jullie dat wilden. Uitdrukkelijk zei hij erbij dat iedereen streamverslagen mag schrijven.
Feit.quote:Streamverslagen schrijven door iedereen die zin en tijd heeft is al een Fok traditie sinds BB, het is dus geen aktiviteit die pas met of door de bunker in gang is gezet.
Misschien heb je geen idee hoe waardevol die streamverslagen zijn... Onderschat dat niet. Daar hebben de makers echt ontzettend veel aan. En gezien de geschiedenis van FOK! m.b.t. streamverslagen hebben ze waarschijnlijk heel bewust een FOK!ker gevraagd dat te komen doen. Wisten zij veel dat ik nieuw was hier en dat überhaupt nog nooit gedaan hadquote:Kennelijk zien jullie het schrijven als een taak voor de bunker terwijl Fokkers het zien als gewoon een aardige bezigheid en een dienst aan hun mede streamers. Het is niet plezierig dat mensen van Fok door mensen vanuit de bunker opzij geduwd worden... dat lijkt me niet de bedoeling.
Nogmaals, eens. En ik hoefde je redenen heus niet te weten trouwens, dat is privé.quote:Je vraagt je af waarom ik ze niet in de bunker schreef. Ik heb halve dagen werk, een zieke man, ik woon helemaal in Groningen. Maar waar je zit maakt helemaal niets uit.
Ik hoop dat je het met veel plezier blijft doen.quote:Of ik het weer ga doen? Ik weet het nog niet. Ik voel niets voor de sfeer van competitie die er rondom het schrijven is geschapen vanuit de bunker. Ik zit hier voor mijn plezier
Bart was vooral 's nachts actief, die heb ik weinig meegemaakt. Ook het ene crewlid is het andere nietquote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:42 schreef Laysa het volgende:
[..]
das wel erg vreemd aangezien Bart zelf een fervent fokker was....tot zeer recent
Jij bent nog steeds verbolgen over dat stokje omdat je dacht dat ze het tegen jou haddenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:46 schreef Disana het volgende:
Mera vind ik echt aardig. Ze denkt aan ons en ze doet haar best. Misschien moet ze alleen wat minder naar Dottey luisteren (stokjes overnemen enzo)
Tis dat nou weer voor een enorme bullshit? Ik zit hier al sinds BB1, zei het onder een andere nick, en heb nooit een negatieve indruk gehad. Dit is idd niet het libeleforum, dit is niet het vivaforum, dit is namelijk een gemengd forum, een forum waar iedereen zijn plekje kan vinden omdat er veel diversiteit is. Waar jouw mening op neerkomt is in een voetbalkantine gaan ouwehoeren over je laatste breiwerkje en dan maar verwachten dat iedereen inhaakt.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:39 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
*zuchtquote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:45 schreef FANN het volgende:
[..]
Ai, zeg je hier nu dat jij en alle andere Fokkers daar NIET als neutraal persoon zitten?
Jij bent een walgelijke klootzak, er zijn massa`s users die jou negeren.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:57 schreef versabommie het volgende:
zo nog maar ffies een repost want volges mij ontwijkt ze één en ander...
Maar jij was toch zo een peter fan?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:58 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
*zucht
Nee, ik zeg dat ik daar dan had gezeten ZONDER connectie met wat voor forum, bedrijf, netwerk, persoon of wat dan ook.
Nu zat ik daar als 'FOK!ker', terwijl ik amper wist wat dat dan inhield qua gedrag. Het enige waar ik me mee bezig hield was ook het schrijven op FOK!, toen ik daar was. Dus dat.
Ik ontwijk helemaal niks lieverd, ik neem alleen even de tijd om alles goed te lezen en daarop te reageren.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:57 schreef versabommie het volgende:
zo nog maar ffies een repost want volges mij ontwijkt ze één en ander...
Nee JIJ bent een walgelijke klootzak poedelewoepsie!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:59 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Jij ben een walgelijke klootzak, er zijn massa`s users die jou negeren.
Wás. Ik schreef ook in voltooid verleden tijd, dacht ikquote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Bram wil wél samenwerking met Fok! maar alleen als het hem uitkomt. Zodra Fokkers daar gaan zitten is hij opeens enorm wantrouwend. Dat is toch geen basis voor samenwerking![]()
Ik ben om!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:01 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik ontwijk helemaal niks lieverd, ik neem alleen even de tijd om alles goed te lezen en daarop te reageren.
Dat er met z'n tienen tegelijk wordt gepost maakt dat ik er wat langer over doe. kom zo bij je
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:03 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Wás. Ik schreef ook in voltooid verleden tijd, dacht ik![]()
Bram heeft vrijdag nog uitdrukkelijk gezegd dat hij blij is met dit forum als official partner. Hij moest alleen even wennen denk ik, net als ik dus.
Ik denk niet dat het bullshit is. Maargoed dat is mijn mening. Jij denkt er anders over, je voelt je dus duidelijk erg thuis hierquote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
Tis dat nou weer voor een enorme bullshit? Ik zit hier al sinds BB1, zei het onder een andere nick, en heb nooit een negatieve indruk gehad. Dit is idd niet het libeleforum, dit is niet het vivaforum, dit is namelijk een gemengd forum, een forum waar iedereen zijn plekje kan vinden omdat er veel diversiteit is. Waar jouw mening op neerkomt is in een voetbalkantine gaan ouwehoeren over je laatste breiwerkje en dan maar verwachten dat iedereen inhaakt.
Moeten alle neuzen dezelfde kant op staan dan kan een forum wel direct sluiten!
Zal me jeuken, zemogen me nog eerder uit die stemming halen dan dat ik Peter nog iemand kapot zie makenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik heb Bommie zojuist tien min-stemmen gegeven, van Peter6000 moet ie afblijven
En dat een hongerige roedel wolven aan de stoelpoten van je vriendin zit te zagen, vind je dat ook leuk?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:05 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het bullshit is. Maargoed dat is mijn mening. Jij denkt er anders over, je voelt je dus duidelijk erg thuis hierProost op jou
![]()
Ik ben nu eenmaal wat simpel, boerendorpje, dat idee![]()
Op mij maakte het een negatieve indruk in het begin. Maar heb een pak zout gekocht en nu begin ik het echt leuk te vinden
Dat weet ik eerlijk gezegd niet. Ik zat niet op de redactie en niet op de regie.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, jij bent een newbie, maar Dementor, Cc, Bart en Huub niet. Of werd er in Soestdijk II niet over FOK! gesproken?
Tis ook niet zozeer Mera die onder vuur ligt dan wel Dottey.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]Je verweerd je uitstekend, voorlopig krijg je een tien met een griffel
Zonder Dottey zou ik Mera wel geven!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:09 schreef Marrije het volgende:
[..]
Tis ook niet zozeer Mera die onder vuur ligt dan wel Dottey.
Geduld is echt een probleem geloof ikquote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:53 schreef FANN het volgende:
[..]
ik dacht héél even dat ik nog serieus antwoord zou krijgen.
héél even maar hoor...
ik ga bikken![]()
Maar dan is het toch raar dat jij als niet FOK!ker gaat uitleggen hoe ze FOK!kers bekijken terwijl ze ermee samenwerken. En dat jij als newbie gaat uitleggen dat de ene FOK!ker de andere niet is.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:09 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat weet ik eerlijk gezegd niet. Ik zat niet op de redactie en niet op de regie.
Hing ergens inbetween tussen de andere FOK!kers![]()
En ik ben er ook maar een paar dagen geweest.
Tja, dat is een nogal enthousiast typetje met een ratelderatelderatelklepje in d'r koppie. Volgens mij zit er niet zoveel kwaad bij en is ze enkel nogal gevoelig voor aanvalletjes. 't Komt allemaal wel goed met 'r, gewoon een lekkere vent, wat kroost en t' is klaarquote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:09 schreef Marrije het volgende:
[..]
Tis ook niet zozeer Mera die onder vuur ligt dan wel Dottey.
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik zie Dottey nog steeds streamverslagen typen, de Bunker was al drie uur afgelopen en iedereen zat te feesten. De arme ziel, plichtsgetrouw als geen ander
Soms maken ze zelfs relatief nieuwe fokkers modquote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:11 schreef Noek het volgende:
[..]
Maar dan is het toch raar dat jij als niet FOK!ker gaat uitleggen hoe ze FOK!kers bekijken terwijl ze ermee samenwerken. En dat jij als newbie gaat uitleggen dat de ene FOK!ker de andere niet is.
Nou ja, whatevah!
Dottey!
Ik was Peter-promoter. Kende hem nog maar net, maar werd meteen gecharterd om reclame te maken voor 'em. Anoniem, in de eerste instantie.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:00 schreef PC eend het volgende:
[..]
Maar jij was toch zo een peter fan?
Had je daarvoor nooit contact gehad met vlemmix?
Ik zou geen mod willen zijn, ik ben onschendbaar, da's leukerquote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:19 schreef PC eend het volgende:
[..]
Soms maken ze zelfs relatief nieuwe fokkers mod
Dat dát kan zeg in dit land.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:19 schreef PC eend het volgende:
[..]
Soms maken ze zelfs relatief nieuwe fokkers mod
Pardon? Een newbie aannemen als stoker? PC Eend? Hoe doen wij hier officieel op reageren?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:21 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik was Peter-promoter. Kende hem nog maar net, maar werd meteen gecharterd om reclame te maken voor 'em. Anoniem, in de eerste instantie.
Door hem hoorde ik van de Bunker, en voor hem ben ik lid geworden van FOK!.
Hij wilde dat ik ging stoken hier, maar dat ligt niet in mijn aard dus ben vrolijk mee gaan streamen.
Onder het mom van "we zijn d'r nou toch".![]()
Kreeg de smaak te pakken, vond het 'meld je aan als vrijwilliger' topic, kreeg de smaak nog meer te pakken, enzovoort, balletje.
In de tijd dat ik daar zat heb ik mijn Peter-promo-activiteiten op non-actief gezet. even om de volgende Peter-gate te voorkomen![]()
Vlemmix kende ik voor TBO nog niet persoonlijk, nee.
En werd je ook betaald als Peterpromomeisje?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:21 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik was Peter-promoter. Kende hem nog maar net, maar werd meteen gecharterd om reclame te maken voor 'em. Anoniem, in de eerste instantie.
Door hem hoorde ik van de Bunker, en voor hem ben ik lid geworden van FOK!.
Hij wilde dat ik ging stoken hier, maar dat ligt niet in mijn aard dus ben vrolijk mee gaan streamen.
Onder het mom van "we zijn d'r nou toch".![]()
Kreeg de smaak te pakken, vond het 'meld je aan als vrijwilliger' topic, kreeg de smaak nog meer te pakken, enzovoort, balletje.
In de tijd dat ik daar zat heb ik mijn Peter-promo-activiteiten op non-actief gezet. even om de volgende Peter-gate te voorkomen![]()
Vlemmix kende ik voor TBO nog niet persoonlijk, nee.
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:18 schreef Noek het volgende:
[..]
!!
Was er niemand die het stokje wilde overnemen?
Wrijf het maar inquote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik zou geen mod willen zijn, ik ben onschendbaar, da's leuker
Nee, dat vind ik helemaal niet leuk. Maar die staat haar vrouwtje welquote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:08 schreef PC eend het volgende:
[..]
En dat een hongerige roedel wolven aan de stoelpoten van je vriendin zit te zagen, vind je dat ook leuk?
Ik heb je twitterpagina even plat gelegdquote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik zou geen mod willen zijn, ik ben onschendbaar, da's leuker
No sweat, ze heeft het over die gelnicht huiliequote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:22 schreef versabommie het volgende:
[..]
Pardon? Een newbie aannemen als stoker? PC Eend? Hoe doen wij hier officieel op reageren?
Ik krijg de indruk dat zij het hier niet meer zo leuk vind?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:24 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik helemaal niet leuk. Maar die staat haar vrouwtje wel![]()
En zij weet heel goed hoe ik over haar denkdus ik hoef daar niet in mee te doen imo.
Okee, ik leg het nog één keer uitquote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:11 schreef Noek het volgende:
[..]
Maar dan is het toch raar dat jij als niet FOK!ker gaat uitleggen hoe ze FOK!kers bekijken terwijl ze ermee samenwerken. En dat jij als newbie gaat uitleggen dat de ene FOK!ker de andere niet is.
Nou ja, whatevah!
Dottey!
Ohwwwwwwwwwww boeie!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:25 schreef PC eend het volgende:
[..]
No sweat, ze heeft het over die gelnicht huilie
Zie je mij niet heel subtiel dottey erbij betrekken?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:28 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ohwwwwwwwwwww boeie!![]()
Wij zijn wel stokers he, vriend Eend?
Overigens kun je lang en breed praten als brugman, en je vinger op de zere plekken denken te leggen, maar als je nu eerst eens je leeftijd en je maten ( borst-taille-heupen) post dan praten we daarna wel verderquote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:27 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Okee, ik leg het nog één keer uit![]()
Ik leg niets uit, ik geef mijn mening.
En die mening wordt gevormd door dingen die ik meekrijg.
Zoals dus de argwanende reactie van een aantal mensen toen ik als onbekende FOK!ker een dagje kwam kijken in de keuken.
En zoals mijn eigen ervaring dat de ene FOK!ker de andere niet is.
Doe ik een keer mijn best, wil jij zeker met de eer gaan strijken?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:28 schreef versabommie het volgende:
Wij zijn wel stokers he, vriend Eend?
Dottey? Och dat arme meiske dat verguisd wor door Noek en Kopijpoesje, maar eigenlijk alles voor hun deed?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:29 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zie je mij niet heel subtiel dottey erbij betrekken?
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:22 schreef versabommie het volgende:
[..]
Pardon? Een newbie aannemen als stoker? PC Eend? Hoe doen wij hier officieel op reageren?
Als het dat nou alleen was. . . Maar het begon er al mee dat ze koud in de bunker zat en dingen schreef als 'wij hebben beslist dat hij zijn sjaal mag houden'.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tja, dat is een nogal enthousiast typetje met een ratelderatelderatelklepje in d'r koppie. Volgens mij zit er niet zoveel kwaad bij en is ze enkel nogal gevoelig voor aanvalletjes. '
okok, ik denk dat we als je op deze voet doorgaat je kunnen verwelkomen in het gilde der eerlijke stokersquote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Doe ik een keer mijn best, wil jij zeker met de eer gaan strijken?
Nee. Dot was de enige die de moeite nog nam.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:18 schreef Noek het volgende:
[..]
!!
Was er niemand die het stokje wilde overnemen?
Je hebt het over die enorme jankende pot gel homo waarvoor ik streams heb betaald om daarna nooit meer de streams aan te zetten ja! Bah zelden zo'n nare nicht gezien!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:30 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Aannemen? Ik heb het over Bunkerboy Peter he? Dat we dat ff duidelijk hebben
Nee. Het was een investering van mijn kant, die me een heleboel heeft opgeleverd qua werk.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:22 schreef Noek het volgende:
[..]
En werd je ook betaald als Peterpromomeisje?
Wel sympathiek dat ze die newbie ff in willen werken hier op fok, door massaal de aanval in te zettenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dottey? Och dat arme meiske dat verguisd wor door Noek en Kopijpoesje, maar eigenlijk alles voor hun deed?
Voor mij?? What has she done for me lately? Behalve me op mijn zenuwen werken?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dottey? Och dat arme meiske dat verguisd wor door Noek en Kopijpoesje, maar eigenlijk alles voor hun deed?
Welnee, die ligt er niet wakker van hoorquote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:26 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik krijg de indruk dat zij het hier niet meer zo leuk vind?
Ze moet nog zout halen
Waarom zouden ze dat nou doen Eend?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:33 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wel sympathiek dat ze die newbie ff in willen werken hier op fok, door massaal de aanval in te zetten
En heb je dat al eens met haar besproken, live in een topic? Praten is de beste oplossing hequote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:34 schreef Noek het volgende:
[..]
Voor mij?? What has she done for me lately? Behalve me op mijn zenuwen werken?
Want jezus, wat is ze irritant.
Boeit me niet zo, ik ga daar dwars doorheen!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Zijn er nog mensuh die willen weten welke week van de maand MVS in d'r periode is?![]()
Kei-harde berekende business dusquote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:32 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nee. Het was een investering van mijn kant, die me een heleboel heeft opgeleverd qua werk.![]()
Buiten TBO dus he.
Ik heb liever dat je me gewoon Mera noemt als je toch te lui bent mijn naam uit je hoofd te lerenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Zijn er nog mensuh die willen weten welke week van de maand MVS in d'r periode is?![]()
Dat ben ik ookquote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:37 schreef PC eend het volgende:
[..]
Kei-harde berekende business dus![]()
En ik maar denken dat jij zo een simpele B-artiesten-stalker was
Ik ben er toch. Damn.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:36 schreef versabommie het volgende:
[..]
En heb je dat al eens met haar besproken, live in een topic? Praten is de beste oplossing he
Jups, da's irritant, klopt! Maar als ze dat wat weet te temperen, dat euforische gevoel dat ze er onderdeel van is (ook al is/was ze het wel), dan loopt het volgens mij wel los.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:30 schreef Marrije het volgende:
[..]
Als het dat nou alleen was. . . Maar het begon er al mee dat ze koud in de bunker zat en dingen schreef als 'wij hebben beslist dat hij zijn sjaal mag houden'.
Wij???
Jaaaa, wij van de bunker![]()
En zo nog een serie.
Dus ze heeft die Gel-homo en alle fokbewoners misbruikt voor persoonlijk gewin?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:37 schreef PC eend het volgende:
[..]
En dit weet je... Omdat je zelf bij de crew zit? Of wat?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:38 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik ben er toch. Damn.
Feit, de crewleden zijn zo dol niet op die griet. Hier profileert ze zich als bunkermedewerkster van het jaar en vertelt zij wel even hoe het zit. De crew denkt ook vast,' wtf?!' FOK! denkt ook,'wft?!' Maar zij, zij ligt er niet wakker van.
Oké, enkele crewleden.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:39 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
En dit weet je... Omdat je zelf bij de crew zit? Of wat?
FOK! heeft niets te maken met mijn business. Business is niet persoonlijk.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:38 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dus ze heeft die Gel-homo en alle fokbewoners misbruikt voor persoonlijk gewin?
Ja, ze is goed hèquote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:41 schreef Noek het volgende:
[..]
Oké, enkele crewleden.
Wat retorisch van je zeg.
B?!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:37 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zakelijke deal: als ik je tien euro geef, geef jij hem dan een kopstoot?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:42 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
FOK! heeft niets te maken met mijn business. Business is niet persoonlijk.
En Peter is m'n maatje.Daar verandert jouw mening niets aan
Ik vond het geen probleem om Mera, Dottey en Disana te lezen.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:38 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik ben er toch. Damn.
Feit, de crewleden zijn zo dol niet op die griet. Hier profileert ze zich als bunkermedewerkster van het jaar en vertelt zij wel even hoe het zit. De crew denkt ook vast,' wtf?!' FOK! denkt ook,'wft?!' Maar zij, zij ligt er niet wakker van.
Oké, dan nog, dat weet je omdat...?quote:
Ow, zit ik er weer naastquote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:43 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee, die vond ik juist slecht. De rest vond ik beter.
Omdat vandaag. Lees!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:44 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Oké, dan nog, dat weet je omdat...?
Kom er maar uit Eend!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:44 schreef Wijnneus het volgende:
[..]
Ik vond het geen probleem om Mera, Dottey en Disana te lezen.![]()
Is dit dus het relluh om het relluh?
Ik ben ook vrij nieuw hier he.
Als je Peter een beetje kent is dat een win-win-win.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zakelijke deal: als ik je tien euro geef, geef jij hem dan een kopstoot?
Ze is nieuw en post geloof ik iets te enthousiast en dat vinden ze hier irritant, maar daar zitten mensen bij, die ik ook al jaren irritant vind, die had ik natuurlijk toen ook weg moeten jagenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
Waarom zouden ze dat nou doen Eend?
ze dat vandaag hebben uitgesprokenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:44 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik heb alleen dit topic gelezen. Heb ik iets gemist dan?quote:
Welke mensen dan Eend?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:46 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ze is nieuw en post geloof ik iets te enthousiast en dat vinden ze hier irritant, maar daar zitten mensen bij, die ik ook al jaren irritant vind, die had ik natuurlijk toen ook weg moeten jagen
Via PM's en MSN en SMS en IRC en IRL contact wordt er ontiegelijk veel uit de bunker gelektquote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:44 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Iets te enthousiastquote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:46 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ze is nieuw en post geloof ik iets te enthousiast en dat vinden ze hier irritant, maar daar zitten mensen bij, die ik ook al jaren irritant vind, die had ik natuurlijk toen ook weg moeten jagen
Nee hoor, ik irriteer me aan het gewauwel van Dottey in dit soort topics.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:44 schreef Wijnneus het volgende:
[..]
Ik vond het geen probleem om Mera, Dottey en Disana te lezen.![]()
Is dit dus het relluh om het relluh?
Ik ben ook vrij nieuw hier he.
Oh, ik heb dus inderdaad iets gemist.quote:
Vanaf hier [RLS SC # 222] Met en zonder zonquote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:47 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik heb alleen dit topic gelezen. Heb ik iets gemist dan?![]()
Want ik heb geen idee over welke crewleden je het hebt.
Excuseer als ik iets gemist heb.
Ja joh, maak jij er even een heel verhaal van.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:47 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Via PM's en MSN en SMS en IRC en IRL contact wordt er ontiegelijk veel uit de bunker gelekt. Dus gok dat het via 1 van die kanalen komt.
Wel elke 20 minuten stemmen hequote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:48 schreef Wijnneus het volgende:
[..]
Hulptroepen zijn niet nodig, ik heb al op je twitter gestemd, toen het nog niet plat lag.
Hij kan het nooit zelluf afquote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:48 schreef Wijnneus het volgende:
[..]
Hulptroepen zijn niet nodig, ik heb al op je twitter gestemd, toen het nog niet plat lag.
jij reldelquote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
* Altijd bereid is om MeraViglioSa te helpen met dat soort zaken
Zou me niets verbazen.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:51 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hij kan het nooit zelluf af![]()
En je zal zien dat als er weer getwitterd kan worden hij opeens miraculeus op 1 staat
Wat kan mij dat verotten, ik ken die hele dot nietquote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Iets te enthousiast![]()
Ons Dot leek wel een adhd-er die al in maanden geen meducijn had geslikt en elke dag een tray energy-drink tot zich nam
Ik ken ook niemand hier, maar vind het leuke kost om te lezen hier.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:53 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wat kan mij dat verotten, ik ken die hele dot niet
Ik kom hier alleen om te stoken
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik ben voor transparantie en openheid, dat proclameer ik hier al bijna twee maanden
Wat je zegt, broeder, wat je zegt...quote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:53 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wat kan mij dat verotten, ik ken die hele dot niet
Ik kom hier alleen om te stoken
Twitter is back in 30 minutes!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wel elke 20 minuten stemmen he![]()
als die weer up is.. sterker.. als ik er nog op sta danZe vallen met bosjes op die site!
Ze klonk nog even strijdvaardig, maar is met staart tussen haar benen vertrokkenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:56 schreef Manu82 het volgende:
Is die Mariell eigenlijk ooit nog terug geweest?
Misschien had die ook nog wat toe te voegen
isdie van Velzen wannabee nog mod?quote:
Nou ja, niet alleen Cc hè, ook Dementor en Juud volgens mij?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:01 schreef Maanvis het volgende:
Voglesn mij wil kopijkat alleen dottey niet neuken, verder is er toch niets aan de hand en kan er gewoon orale sex beoefend worden?
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:02 schreef versabommie het volgende:
[..]
isdie van Velzen wannabee nog mod?
Dementor en Juud willen haar ook niet neuken, dat klopt. Maar er moeten nog wat meer ranzige feiten op de tafel komen voordat er sprake is van een conflict.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nou ja, niet alleen Cc hè, ook Dementor en Juud volgens mij?
Het lijkt toch echt wel op een intern conflict![]()
Huh?! Waar zijn die Mr. Twitter wannabee's met meer dan 8000 vote gebleven?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:02 schreef versabommie het volgende:
Godzijdank hij doet het weer en ik ben er nog http://tweeterwall.mallplace.com/tw/netherlands/mr-twitter![]()
![]()
Ik bedoel ik wil best stoken maar dan moet er ook gestemd op me wordenelke 20 minuten enzo
Tis gewoon een kloonquote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:05 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dementor en Juud willen haar ook niet neuken, dat klopt. Maar er moeten nog wat meer ranzige feiten op de tafel komen voordat er sprake is van een conflict.
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:05 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dementor en Juud willen haar ook niet neuken, dat klopt. Maar er moeten nog wat meer ranzige feiten op de tafel komen voordat er sprake is van een conflict.
Topickillerquote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Er is nu gewoon een conflict jah, punt uit!
Conflict wil haar ook niet neuken, dat klopt. Die heeft al een biancavia. Wat weer verdacht is als je Kopijkat in ogenschouw neemt. Hmm.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Er is nu gewoon een conflict jah, punt uit!
Die wil niets beneden de 20 centimeter. Ik heb al een maand of wat iedere nacht gewichten eraan hangen, maar 't schiet maar niet opquote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:08 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Conflict wil haar ook niet neuken, dat klopt. Die heeft al een biancavia. Wat weer verdacht is als je Kopijkat in ogenschouw neemt. Hmm.
Thanksquote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
* Altijd bereid is om MeraViglioSa te helpen met dat soort zaken
Ja joh, ga jij ook maar even sussenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:12 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
ThanksIk ben weer helemaal bijgelezen.
En met Maanvis eens, er lijkt mij weinig aan de hand. Dementor en Juud geven aan dat Dottey niet helemaal in hun straatje past... Okee, kan tochOm dat nou gelijk te bestempelen als een intern conflict?
![]()
Ik ben ook niet gek op al mijn collega's. Of al mijn familieleden. Of al mijn kennissen of buren. Levert echter nooit conflicten op eigenlijk
Dat vind ik dan weer heel wat anders. Kwestie van jezelf professioneel opstellen en normaal doen tegen elkaar, toch?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja joh, ga jij ook maar even sussen![]()
Het lijkt mij in zo'n klein team toch redelijk essentieel dat je goed met elkaar door een deur kunt. Nu de Bunker is afgelopen heeft het er alle schijn van dat een paar personen zich weer in willen likken bij de vaste Fokkers en dat ze daar Dottey als (gezamenlijk) slachtoffer voor nemen om dat te bewerkstelligen. Ik vind het oprecht sneu voor haar, gezien al dat werk dat ze verzet heeft.
Ja hoi.quote:
Waar sta jij in deze, bij dit intern conflict?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja hoi.
Kap allemaal eens met slowchatten, dit is nog steeds een serieus topic.
We wachten op dat uitgebreide verslag dat maar niet komt Piet. Wat moeten we anders doen met al die ruimte in dit topic?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja hoi.
Kap allemaal eens met slowchatten, dit is nog steeds een serieus topic.
Als je maar hard genoeg met genoeg mensen vanaf een zijlijn roept dat iemand een kutwijf zonder meerwaarde is, dan is dat opeens de waarheid. Er is geen conflict, die wordt vrij professioneel gecreëerd door relgeile users hier. Ik ga daar niet in mee.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:19 schreef PC eend het volgende:
Waar sta jij in deze, bij dit intern conflict?
Nu wel, als ze dit lezenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:12 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
En met Maanvis eens, er lijkt mij weinig aan de hand. Dementor en Juud geven aan dat Dottey niet helemaal in hun straatje past... Okee, kan tochOm dat nou gelijk te bestempelen als een intern conflict?
![]()
Ik ben ook niet gek op al mijn collega's. Of al mijn familieleden. Of al mijn kennissen of buren. Dat levert echter nooit conflicten op.
waar is de nr 2 gebleven? ik stemde telkens op jou en op nr 2. . .quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:02 schreef versabommie het volgende:
Godzijdank hij doet het weer en ik ben er nog http://tweeterwall.mallplace.com/tw/netherlands/mr-twitter![]()
![]()
Ik bedoel ik wil best stoken maar dan moet er ook gestemd op me wordenelke 20 minuten enzo
Hetzelfde was het geval met Mariell, doe niet net alsof je heiliger bent dan Pim Fortuijn, kerel.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Als je maar hard genoeg met genoeg mensen vanaf een zijlijn roept dat iemand een kutwijf zonder meerwaarde is, dan is dat opeens de waarheid. Er is geen conflict, die wordt vrij professioneel gecreëerd door relgeile users hier. Ik ga daar niet in mee.
Volgens mij vergeet je iemand. . .quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:12 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
En met Maanvis eens, er lijkt mij weinig aan de hand. Dementor en Juud geven aan dat Dottey niet helemaal in hun straatje past...
Ik heb Ja, absoluut en zonder voorwaarden. gedaan... maar toch met de kanttekening dat ze iig nog een beetje warm is zeg maar.. het moet niet al dagen in de vriezer hebben gelegen!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:27 schreef Maanvis het volgende:
- irrelevant, het is hier geen slowchat -
Klopt.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:17 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer heel wat anders. Kwestie van jezelf professioneel opstellen en normaal doen tegen elkaar, toch?
Jawel, dat klopt, 't mag hier niet meer, maar die professionaliteit houdt toch niet op zodra je op Fok! bentquote:
Er is in de besloten evaluatie wel gesproken over de organisatiestructuur maar niet over wie wel en wie niet welkom zijn bij TBO 2.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jawel, dat klopt, 't mag hier niet meer, maar die professionaliteit houdt toch niet op zodra je op Fok! bentJe moet immers straks wel weer verder met elkaar (of misschien niet, dan zien we straks wel). Om on topic te blijven, was dat onderdeel van de evaluatie?
Hoe gaat die organisatiestructuur er uit zien?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:47 schreef Dementor het volgende:
[..]
Er is in de besloten evaluatie wel gesproken over de organisatiestructuur maar niet over wie wel en wie niet welkom zijn bij TBO 2.
Verder is het aan B en B om dat te bepalen.
Wat ik heb gedaan is mijn mening gegeven zoals ik wel vaker doe op Fok.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |