LOL, hier nog een....quote:
Iedereen meet mijn Gert. Behalve ik. Zijn ....quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
Oh ja, en ik heb Gert gemeet, jouw Gert!
Komt wel goed, schatjequote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:01 schreef Noek het volgende:
Iedereen meet mijn Gert. Behalve ik. Zijn ....
nou, dit schiet niet op, meer...vertel,quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
Gert is tof. Lekker rustig maar toch scherp als 't moet, zoiets
.
Of je hem zou geven is raar hè.quote:
Ja, jij deed heul niet aardigquote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:13 schreef Noek het volgende:
Of je hem zou geven is raar hè.
Maar ik heb een beetje gelezen in het evaluatietopic vanmorgen. Wat een jjedoe.
Maar ze tikt dan ook elke zenuw aan die ik heb en dat zijn er heel veel.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja, jij deed heul niet aardig. Ik dacht, m'n noekie, wat doet ze
.
En ja, dat is raar, vraag maar aan Cc, die zou 'm wel doen.
Same here Noek, tenenkrommend.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:17 schreef Noek het volgende:
Maar ze tikt dan ook elke zenuw aan die ik heb en dat zijn er heel veel.Dat is NIET mijn schuld.
Ik weet niet eens wie het is maar zij is medewerker van die bunker?quote:
Gewoon, omdat 't kanquote:
Ze is meegekomen met Mera, de grote Peterfan. Het zijn dikke vriendinnen en verzorgen over het algemeen de streamverslagen. Verder doen ze wat "hand en spandiensten" heb ik begrepen.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:23 schreef Noek het volgende:
Ik weet niet eens wie het is maar zij is medewerker van die bunker?
Kan het ook wel daar vragen maar dan ontspoort het topic zo, denk ik.
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zaten we te discussiëren over de psycholoog (of ie nut had), rondje tafel langs, eerste vond 't nutteloos, tweede ook, derde ook, etc etc. Werd een beetje een lullige bedoeling, Cc dwars er doorheen tegen de psych: wil je er in de pauze anders ff over praten.
What's new?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:27 schreef Manu82 het volgende:
Over wie gaat het nu eigenlijk?
Raak de draad een beetje kwijt
Nou, zeg maar eerlijk Tom. Je bent dol op haar, toch?quote:
Heeft Juud concurrentie?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nou, zeg maar eerlijk Tom. Je bent dol op haar, toch?
Oh jee, en wie is Peter?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze is meegekomen met Mera, de grote Peterfan. Het zijn dikke vriendinnen en verzorgen over het algemeen de streamverslagen. Verder doen ze wat "hand en spandiensten" heb ik begrepen.
Ow god, wat zielig!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik mis geloof ik iets van voorgeschiedenis, doe eens PM'en.
[..]
Gewoon, omdat 't kan.
Zaten we te discussiëren over de psycholoog (of ie nut had), rondje tafel langs, eerste vond 't nutteloos, tweede ook, derde ook, etc etc. Werd een beetje een lullige bedoeling, Cc dwars er doorheen tegen de psych: wil je er in de pauze anders ff over praten.
Ik zeg niks.quote:
Dat dus een beetje, kwam hier binnen toen TBO moest beginnen en ging vervolgens als "FOK!ker" de bunker in.... en bleef daar maar gelijk een hele week.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze is meegekomen met Mera, de grote Peterfan. Het zijn dikke vriendinnen en verzorgen over het algemeen de streamverslagen. Verder doen ze wat "hand en spandiensten" heb ik begrepen.
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat dus een beetje, kwam hier binnen toen TBO moest beginnen en ging vervolgens als "FOK!ker" de bunker in.... en bleef daar maar gelijk een hele week.
Zoals ik het ervaren heb iig.
Bunker Peter Nuninga, jeweettog, die zangert van dat potje gel.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:31 schreef Noek het volgende:
Oh jee, en wie is Peter?
Onze Peter? 6000? Die flexibele?
Ik heb er geen hol van meegekregen maar als ik haar zie posten, dan erger ik me groen en geel. Nou, dat doe ik anders nooit!![]()
Van die onzin-posten tussen echte berichten door en aangezien zij bunkermateriaal (bunkerdot?) is nam ik aan dat zij crew is.
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nou, zeg maar eerlijk Tom. Je bent dol op haar, toch?
Oooh, wat erg. ikweettogjackshit eigenlijk. Waar bemoei ik me eigenlijk mee?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bunker Peter Nuninga, jeweettog, die zangert van dat potje gel.
Nee, ze is geen crew, gewoon rete irritant. Dus dat.
Normaal scrol ik ook wel over de mensen heen die ik niet moet, maar bij haar is er geen ontkomen aan. Wat Queenie zegt, reteirritant.quote:
Kan jou het schelen, leef je uit. En zie je wel, allemaal vrienden en vriendinnen van BunkerDot hier.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:36 schreef Noek het volgende:
Oooh, wat erg. ikweettogjackshit eigenlijk. Waar bemoei ik me eigenlijk mee?
Tsja.... sommige mensen hebben dat gewoon in zichquote:
En ik maar denken dat het aan mij lagquote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:31 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik heb er geen hol van meegekregen maar als ik haar zie posten, dan erger ik me groen en geel. Nou, dat doe ik anders nooit!![]()
Van die onzin-posten tussen echte berichten door en aangezien zij bunkermateriaal (bunkerdot?) is nam ik aan dat zij crew is.
[..]
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tsja.... sommige mensen hebben dat gewoon in zich
Verder had het me niets verbaasd als er ooit een infuus aan te pas zou komen, maar die fase is kennelijk overgeslagen
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kan jou het schelen, leef je uit. En zie je wel, allemaal vrienden en vriendinnen van BunkerDot hier.
Jij ook al?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:39 schreef Deisyy het volgende:
En ik maar denken dat het aan mij lag![]()
Ik ben zo opgelucht nu
Kwee nie. . .misschien Swarma's infuusquote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tsja.... sommige mensen hebben dat gewoon in zich
Verder had het me niets verbaasd als er ooit een infuus aan te pas zou komen, maar die fase is kennelijk overgeslagen
Oh, nog even dan. Ze heeft wel een fan hoor, BunkerDotFan is haar naam. Maar dat kan ook een kloon zijn natuurlijk.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:41 schreef Laysa het volgende:
ook al niet?....damnn...idd weinig fans zeg maar
Dat zou ze wel graag willen, ze zag zichzelf ook wel zo.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:31 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik heb dat niet zo snel dat ik mensen zo super-irri vind dat ik ze er op aan wil spreken, maar hoe vaak ik nog net op het nippertje een onaardige post van mezelf heb gewist.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jij ook al?
Geeft toch een goed gevoel hè, al die medestanders.![]()
Ik ben er even weg van, toedels.
Maar er dan nog wel even fijn over napratenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:43 schreef Dementor het volgende:
* Dementor haalt zijn schouders op en zegt maar zo gaat dat tijdens projecten, je kunt niet iedereen aardig vinden.
ja....ligt nogal gevoeligquote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat jij die infuus-opmerking iets anders interpreteert dan een paar anderen
En daar had ik gisteren geen zin in, om me in te houdenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb dat niet zo snel dat ik mensen zo super-irri vind dat ik ze er op aan wil spreken, maar hoe vaak ik nog net op het nippertje een onaardige post van mezelf heb gewist.
Wat een openbaring
Oooh, mag ik het doen?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:43 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Dat zou ze wel graag willen, ze zag zichzelf ook wel zo.
Gevalletje blok beton....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |