quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:31 schreef MeraViglioSa het volgende:
Djeez wat een ik-verhaalExcusez.
Mijn manier om uit te leggen dat de ene FOK!ker de andere niet is.
Amen.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:33 schreef Disana het volgende:
Ik begrijp het probleem niet zo goed. Iedereen mag streamverslagen schrijven, ongeacht waar z/hij zit. Zoals bij DGK heb ik dat ook hier gedaan wanneer ik kon. Ik schrijf verslagen voor de mensen die na een werkdag bij willen lezen en ook omdat ik het wel leuk vind (taal is mijn vak).
Danny heeft gezegd dat jij en Dottey door Fok in de bunker zijn gezet. Jullie mochten daar doen wat jullie wilden, dus ook streamverslagen schrijven als jullie dat wilden. Uitdrukkelijk zei hij erbij dat iedereen streamverslagen mag schrijven.
Streamverslagen schrijven door iedereen die zin en tijd heeft is al een Fok traditie sinds BB, het is dus geen aktiviteit die pas met of door de bunker in gang is gezet.
Als ik zag dat een ander begon te schrijven, stopte ik ermee. Mooi geregeld. Wat me volledig in het verkeerde keelgat schoot was dat Dottey echter een Fok verslagschrijver opzij schopte met de opmerking dat het estafettestokje werd doorgegeven aan jou (tot twee keer toe); dit terwijl er al een Fokker aan het schrijven was.
Kennelijk zien jullie het schrijven als een taak voor de bunker terwijl Fokkers het zien als gewoon een aardige bezigheid en een dienst aan hun mede streamers. Het is niet plezierig dat mensen van Fok door mensen vanuit de bunker opzij geduwd worden... dat lijkt me niet de bedoeling.
Je vraagt je af waarom ik ze niet in de bunker schreef. Ik heb halve dagen werk, een zieke man, ik woon helemaal in Groningen. Maar waar je zit maakt helemaal niets uit.
Of ik het weer ga doen? Ik weet het nog niet. Ik voel niets voor de sfeer van competitie die er rondom het schrijven is geschapen vanuit de bunker. Ik zit hier voor mijn plezier
Over wie?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat zegt eigenlijk al genoeg toch?
Eén of andere FOK!ker, denk ik.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:36 schreef Noek het volgende:
[..]
![]()
Ja, ga jij even uitleggen dat de ene FOK!ker de andere niet is.
Wie ben jij nu weer?
Een bitchfight, man daar wor ik zo eil van dat ik de letter g niet meer uit mijn mond krijgquote:
Wat ik daarmee wil zeggen is dus dat de één nieuwer is dan de ander, en derhalve ook wat minder thuis is in de FOK! way of life, zogezegdquote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:36 schreef Noek het volgende:
[..]
![]()
Wie ben jij nu weer?
Een willekeurige FOK!ker en vriendin van ons Dot.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:36 schreef Noek het volgende:
![]()
Wie ben jij nu weer?
das wel erg vreemd aangezien Bart zelf een fervent fokker was....tot zeer recentquote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:39 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Over wie?Je kunt toch niet ontkennen dat eenieder die slechts enkele keren op FOK! heeft rond zitten neuzen een aardig negatieve indruk krijgt van dit forum. Zodoende de eerste reactie op het fenomeen 'FOK!kers bij TBO' (ik was de eerste die kwam kijken); een beetje achterdochtig, alsof ze een heleboel stennisschopperij verwachtten.
Me dunkt dat ze wel FOK!kers kenden. Danny? Cc? Huub? Bart? Dieene.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:39 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Over wie?Je kunt toch niet ontkennen dat eenieder die slechts enkele keren op FOK! heeft rond zitten neuzen een aardig negatieve indruk krijgt van dit forum. Zodoende de eerste reactie op het fenomeen 'FOK!kers bij TBO' (ik was de eerste die kwam kijken); een beetje achterdochtig, alsof ze een heleboel stennisschopperij verwachtten.
Bram wil wél samenwerking met Fok! maar alleen als het hem uitkomt. Zodra Fokkers daar gaan zitten is hij opeens enorm wantrouwend. Dat is toch geen basis voor samenwerkingquote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:39 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Volop spammen vooraf, zodra de Bunker begon hebben we hem niet meer gezien. Nadien nog een keer of twee.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:42 schreef Laysa het volgende:
[..]
das wel erg vreemd aangezien Bart zelf een fervent fokker was....tot zeer recent
Tis dat nou weer voor een enorme bullshit? Ik zit hier al sinds BB1, zei het onder een andere nick, en heb nooit een negatieve indruk gehad. Dit is idd niet het libeleforum, dit is niet het vivaforum, dit is namelijk een gemengd forum, een forum waar iedereen zijn plekje kan vinden omdat er veel diversiteit is. Waar jouw mening op neerkomt is in een voetbalkantine gaan ouwehoeren over je laatste breiwerkje en dan maar verwachten dat iedereen inhaakt.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:39 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ai, zeg je hier nu dat jij en alle andere Fokkers daar NIET als neutraal persoon zitten?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:31 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Het is dat de crew mij als volwaardig FOK!ker ziet (met alle argwaan van dien, zeker in het begin), anders had ik er waarschijnlijk gewoon als neutraal persoon gezeten.
En nu ligt die in mofrika een ex-pr wijf te douwen tussen een stapel prijs-dvd'squote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Volop spammen vooraf, zodra de Bunker begon hebben we hem niet meer gezien. Nadien nog een keer of twee.
Ja, jij bent een newbie, maar Dementor, Cc, Bart en Huub niet. Of werd er in Soestdijk II niet over FOK! gesproken?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:41 schreef MeraViglioSa het volgende:
Wat ik daarmee wil zeggen is dus dat de één nieuwer is dan de ander, en derhalve ook wat minder thuis is in de FOK! way of life, zogezegd![]()
Zoals je ziet, ikke Newbie
Ik voel een nieuwe gate aankomenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
Een bitchfight, man daar wor ik zo eil van dat ik de letter g niet meer uit mijn mond krijg![]()
Ik zie Dot al bovenop Kopijpoesje duiken, en dan Noek die gaat lopen trekken en rukken aan het vleesch van dot.. man .. roarrrrrrrrrr!
Jij zit altijd te zeiken over de streamverslagenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik voel niets voor de sfeer van competitie die er rondom het schrijven is geschapen vanuit de bunker. Ik zit hier voor mijn plezier
Alleen als ze op terrasjes zaten, dus valt meequote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, jij bent een newbie, maar Dementor, Cc, Bart en Huub niet. Of werd er in Soestdijk II niet over FOK! gesproken?
Ik las Bram, Bart is hier tijdens de Bunker periode wel geweestquote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
En nu ligt die in mofrika een ex-pr wijf te douwen tussen een stapel prijs-dvd's
Hij heeft zelfs een eigen topic geopend, of was het Danny topicquote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik las Bram, Bart is hier tijdens de Bunker periode wel geweest![]()
Ja om te huilen tegen Dannyquote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik las Bram, Bart is hier tijdens de Bunker periode wel geweest![]()
Maar Danny kwam terug en hoe..quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja om te huilen tegen Danny![]()
En nu kan Danny zijn prijzenpakket ajuus zeggen
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:45 schreef FANN het volgende:
[..]
Ai, zeg je hier nu dat jij en alle andere Fokkers daar NIET als neutraal persoon zitten?
Er is ook geen probleem imo, geef alleen m'n meningquote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik begrijp het probleem niet zo goed. Iedereen mag streamverslagen schrijven, ongeacht waar z/hij zit. Zoals bij DGK heb ik dat ook hier gedaan wanneer ik kon. Ik schrijf verslagen voor de mensen die na een werkdag bij willen lezen en ook omdat ik het wel leuk vind (taal is mijn vak).
Door FOK! in de bunker gezet? Deels waar, deels niet denk ik... We zijn wél via FOK! binnen gekomen, laat dat duidelijk zijn. Voor het dagje meelopen, dus. Dat we zijn blijven plakken is omdat we het leuk vonden, niet zozeer omdat FOK! dat wilde.quote:Danny heeft gezegd dat jij en Dottey door Fok in de bunker zijn gezet. Jullie mochten daar doen wat jullie wilden, dus ook streamverslagen schrijven als jullie dat wilden. Uitdrukkelijk zei hij erbij dat iedereen streamverslagen mag schrijven.
Feit.quote:Streamverslagen schrijven door iedereen die zin en tijd heeft is al een Fok traditie sinds BB, het is dus geen aktiviteit die pas met of door de bunker in gang is gezet.
Misschien heb je geen idee hoe waardevol die streamverslagen zijn... Onderschat dat niet. Daar hebben de makers echt ontzettend veel aan. En gezien de geschiedenis van FOK! m.b.t. streamverslagen hebben ze waarschijnlijk heel bewust een FOK!ker gevraagd dat te komen doen. Wisten zij veel dat ik nieuw was hier en dat überhaupt nog nooit gedaan hadquote:Kennelijk zien jullie het schrijven als een taak voor de bunker terwijl Fokkers het zien als gewoon een aardige bezigheid en een dienst aan hun mede streamers. Het is niet plezierig dat mensen van Fok door mensen vanuit de bunker opzij geduwd worden... dat lijkt me niet de bedoeling.
Nogmaals, eens. En ik hoefde je redenen heus niet te weten trouwens, dat is privé.quote:Je vraagt je af waarom ik ze niet in de bunker schreef. Ik heb halve dagen werk, een zieke man, ik woon helemaal in Groningen. Maar waar je zit maakt helemaal niets uit.
Ik hoop dat je het met veel plezier blijft doen.quote:Of ik het weer ga doen? Ik weet het nog niet. Ik voel niets voor de sfeer van competitie die er rondom het schrijven is geschapen vanuit de bunker. Ik zit hier voor mijn plezier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |