Omdat vandaag. Lees!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:44 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Oké, dan nog, dat weet je omdat...?
Kom er maar uit Eend!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:44 schreef Wijnneus het volgende:
[..]
Ik vond het geen probleem om Mera, Dottey en Disana te lezen.![]()
Is dit dus het relluh om het relluh?
Ik ben ook vrij nieuw hier he.
Als je Peter een beetje kent is dat een win-win-win.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zakelijke deal: als ik je tien euro geef, geef jij hem dan een kopstoot?
Ze is nieuw en post geloof ik iets te enthousiast en dat vinden ze hier irritant, maar daar zitten mensen bij, die ik ook al jaren irritant vind, die had ik natuurlijk toen ook weg moeten jagenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
Waarom zouden ze dat nou doen Eend?
ze dat vandaag hebben uitgesprokenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:44 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik heb alleen dit topic gelezen. Heb ik iets gemist dan?quote:
Welke mensen dan Eend?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:46 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ze is nieuw en post geloof ik iets te enthousiast en dat vinden ze hier irritant, maar daar zitten mensen bij, die ik ook al jaren irritant vind, die had ik natuurlijk toen ook weg moeten jagen
Via PM's en MSN en SMS en IRC en IRL contact wordt er ontiegelijk veel uit de bunker gelektquote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:44 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Iets te enthousiastquote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:46 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ze is nieuw en post geloof ik iets te enthousiast en dat vinden ze hier irritant, maar daar zitten mensen bij, die ik ook al jaren irritant vind, die had ik natuurlijk toen ook weg moeten jagen
Nee hoor, ik irriteer me aan het gewauwel van Dottey in dit soort topics.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:44 schreef Wijnneus het volgende:
[..]
Ik vond het geen probleem om Mera, Dottey en Disana te lezen.![]()
Is dit dus het relluh om het relluh?
Ik ben ook vrij nieuw hier he.
Oh, ik heb dus inderdaad iets gemist.quote:
Vanaf hier [RLS SC # 222] Met en zonder zonquote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:47 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik heb alleen dit topic gelezen. Heb ik iets gemist dan?![]()
Want ik heb geen idee over welke crewleden je het hebt.
Excuseer als ik iets gemist heb.
Ja joh, maak jij er even een heel verhaal van.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:47 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Via PM's en MSN en SMS en IRC en IRL contact wordt er ontiegelijk veel uit de bunker gelekt. Dus gok dat het via 1 van die kanalen komt.
Wel elke 20 minuten stemmen hequote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:48 schreef Wijnneus het volgende:
[..]
Hulptroepen zijn niet nodig, ik heb al op je twitter gestemd, toen het nog niet plat lag.
Hij kan het nooit zelluf afquote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:48 schreef Wijnneus het volgende:
[..]
Hulptroepen zijn niet nodig, ik heb al op je twitter gestemd, toen het nog niet plat lag.
jij reldelquote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
* Altijd bereid is om MeraViglioSa te helpen met dat soort zaken
Zou me niets verbazen.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:51 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hij kan het nooit zelluf af![]()
En je zal zien dat als er weer getwitterd kan worden hij opeens miraculeus op 1 staat
Wat kan mij dat verotten, ik ken die hele dot nietquote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Iets te enthousiast![]()
Ons Dot leek wel een adhd-er die al in maanden geen meducijn had geslikt en elke dag een tray energy-drink tot zich nam
Ik ken ook niemand hier, maar vind het leuke kost om te lezen hier.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:53 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wat kan mij dat verotten, ik ken die hele dot niet
Ik kom hier alleen om te stoken
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik ben voor transparantie en openheid, dat proclameer ik hier al bijna twee maanden
Wat je zegt, broeder, wat je zegt...quote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:53 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wat kan mij dat verotten, ik ken die hele dot niet
Ik kom hier alleen om te stoken
Twitter is back in 30 minutes!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wel elke 20 minuten stemmen he![]()
als die weer up is.. sterker.. als ik er nog op sta danZe vallen met bosjes op die site!
Ze klonk nog even strijdvaardig, maar is met staart tussen haar benen vertrokkenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:56 schreef Manu82 het volgende:
Is die Mariell eigenlijk ooit nog terug geweest?
Misschien had die ook nog wat toe te voegen
isdie van Velzen wannabee nog mod?quote:
Nou ja, niet alleen Cc hè, ook Dementor en Juud volgens mij?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:01 schreef Maanvis het volgende:
Voglesn mij wil kopijkat alleen dottey niet neuken, verder is er toch niets aan de hand en kan er gewoon orale sex beoefend worden?
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:02 schreef versabommie het volgende:
[..]
isdie van Velzen wannabee nog mod?
Dementor en Juud willen haar ook niet neuken, dat klopt. Maar er moeten nog wat meer ranzige feiten op de tafel komen voordat er sprake is van een conflict.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nou ja, niet alleen Cc hè, ook Dementor en Juud volgens mij?
Het lijkt toch echt wel op een intern conflict![]()
Huh?! Waar zijn die Mr. Twitter wannabee's met meer dan 8000 vote gebleven?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:02 schreef versabommie het volgende:
Godzijdank hij doet het weer en ik ben er nog http://tweeterwall.mallplace.com/tw/netherlands/mr-twitter![]()
![]()
Ik bedoel ik wil best stoken maar dan moet er ook gestemd op me wordenelke 20 minuten enzo
Tis gewoon een kloonquote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:05 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dementor en Juud willen haar ook niet neuken, dat klopt. Maar er moeten nog wat meer ranzige feiten op de tafel komen voordat er sprake is van een conflict.
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:05 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dementor en Juud willen haar ook niet neuken, dat klopt. Maar er moeten nog wat meer ranzige feiten op de tafel komen voordat er sprake is van een conflict.
Topickillerquote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Er is nu gewoon een conflict jah, punt uit!
Conflict wil haar ook niet neuken, dat klopt. Die heeft al een biancavia. Wat weer verdacht is als je Kopijkat in ogenschouw neemt. Hmm.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Er is nu gewoon een conflict jah, punt uit!
Die wil niets beneden de 20 centimeter. Ik heb al een maand of wat iedere nacht gewichten eraan hangen, maar 't schiet maar niet opquote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:08 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Conflict wil haar ook niet neuken, dat klopt. Die heeft al een biancavia. Wat weer verdacht is als je Kopijkat in ogenschouw neemt. Hmm.
Thanksquote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
* Altijd bereid is om MeraViglioSa te helpen met dat soort zaken
Ja joh, ga jij ook maar even sussenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:12 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
ThanksIk ben weer helemaal bijgelezen.
En met Maanvis eens, er lijkt mij weinig aan de hand. Dementor en Juud geven aan dat Dottey niet helemaal in hun straatje past... Okee, kan tochOm dat nou gelijk te bestempelen als een intern conflict?
![]()
Ik ben ook niet gek op al mijn collega's. Of al mijn familieleden. Of al mijn kennissen of buren. Levert echter nooit conflicten op eigenlijk
Dat vind ik dan weer heel wat anders. Kwestie van jezelf professioneel opstellen en normaal doen tegen elkaar, toch?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja joh, ga jij ook maar even sussen![]()
Het lijkt mij in zo'n klein team toch redelijk essentieel dat je goed met elkaar door een deur kunt. Nu de Bunker is afgelopen heeft het er alle schijn van dat een paar personen zich weer in willen likken bij de vaste Fokkers en dat ze daar Dottey als (gezamenlijk) slachtoffer voor nemen om dat te bewerkstelligen. Ik vind het oprecht sneu voor haar, gezien al dat werk dat ze verzet heeft.
Ja hoi.quote:
Waar sta jij in deze, bij dit intern conflict?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja hoi.
Kap allemaal eens met slowchatten, dit is nog steeds een serieus topic.
We wachten op dat uitgebreide verslag dat maar niet komt Piet. Wat moeten we anders doen met al die ruimte in dit topic?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja hoi.
Kap allemaal eens met slowchatten, dit is nog steeds een serieus topic.
Als je maar hard genoeg met genoeg mensen vanaf een zijlijn roept dat iemand een kutwijf zonder meerwaarde is, dan is dat opeens de waarheid. Er is geen conflict, die wordt vrij professioneel gecreëerd door relgeile users hier. Ik ga daar niet in mee.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:19 schreef PC eend het volgende:
Waar sta jij in deze, bij dit intern conflict?
Nu wel, als ze dit lezenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:12 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
En met Maanvis eens, er lijkt mij weinig aan de hand. Dementor en Juud geven aan dat Dottey niet helemaal in hun straatje past... Okee, kan tochOm dat nou gelijk te bestempelen als een intern conflict?
![]()
Ik ben ook niet gek op al mijn collega's. Of al mijn familieleden. Of al mijn kennissen of buren. Dat levert echter nooit conflicten op.
waar is de nr 2 gebleven? ik stemde telkens op jou en op nr 2. . .quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:02 schreef versabommie het volgende:
Godzijdank hij doet het weer en ik ben er nog http://tweeterwall.mallplace.com/tw/netherlands/mr-twitter![]()
![]()
Ik bedoel ik wil best stoken maar dan moet er ook gestemd op me wordenelke 20 minuten enzo
Hetzelfde was het geval met Mariell, doe niet net alsof je heiliger bent dan Pim Fortuijn, kerel.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Als je maar hard genoeg met genoeg mensen vanaf een zijlijn roept dat iemand een kutwijf zonder meerwaarde is, dan is dat opeens de waarheid. Er is geen conflict, die wordt vrij professioneel gecreëerd door relgeile users hier. Ik ga daar niet in mee.
Volgens mij vergeet je iemand. . .quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:12 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
En met Maanvis eens, er lijkt mij weinig aan de hand. Dementor en Juud geven aan dat Dottey niet helemaal in hun straatje past...
Ik heb Ja, absoluut en zonder voorwaarden. gedaan... maar toch met de kanttekening dat ze iig nog een beetje warm is zeg maar.. het moet niet al dagen in de vriezer hebben gelegen!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:27 schreef Maanvis het volgende:
- irrelevant, het is hier geen slowchat -
Klopt.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:17 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer heel wat anders. Kwestie van jezelf professioneel opstellen en normaal doen tegen elkaar, toch?
Jawel, dat klopt, 't mag hier niet meer, maar die professionaliteit houdt toch niet op zodra je op Fok! bentquote:
Er is in de besloten evaluatie wel gesproken over de organisatiestructuur maar niet over wie wel en wie niet welkom zijn bij TBO 2.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jawel, dat klopt, 't mag hier niet meer, maar die professionaliteit houdt toch niet op zodra je op Fok! bentJe moet immers straks wel weer verder met elkaar (of misschien niet, dan zien we straks wel). Om on topic te blijven, was dat onderdeel van de evaluatie?
Hoe gaat die organisatiestructuur er uit zien?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:47 schreef Dementor het volgende:
[..]
Er is in de besloten evaluatie wel gesproken over de organisatiestructuur maar niet over wie wel en wie niet welkom zijn bij TBO 2.
Verder is het aan B en B om dat te bepalen.
Wat ik heb gedaan is mijn mening gegeven zoals ik wel vaker doe op Fok.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |