Wat je zegt, broeder, wat je zegt...quote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:53 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wat kan mij dat verotten, ik ken die hele dot niet
Ik kom hier alleen om te stoken
Twitter is back in 30 minutes!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wel elke 20 minuten stemmen he![]()
als die weer up is.. sterker.. als ik er nog op sta danZe vallen met bosjes op die site!
Ze klonk nog even strijdvaardig, maar is met staart tussen haar benen vertrokkenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:56 schreef Manu82 het volgende:
Is die Mariell eigenlijk ooit nog terug geweest?
Misschien had die ook nog wat toe te voegen
isdie van Velzen wannabee nog mod?quote:
Nou ja, niet alleen Cc hè, ook Dementor en Juud volgens mij?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:01 schreef Maanvis het volgende:
Voglesn mij wil kopijkat alleen dottey niet neuken, verder is er toch niets aan de hand en kan er gewoon orale sex beoefend worden?
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:02 schreef versabommie het volgende:
[..]
isdie van Velzen wannabee nog mod?
Dementor en Juud willen haar ook niet neuken, dat klopt. Maar er moeten nog wat meer ranzige feiten op de tafel komen voordat er sprake is van een conflict.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nou ja, niet alleen Cc hè, ook Dementor en Juud volgens mij?
Het lijkt toch echt wel op een intern conflict![]()
Huh?! Waar zijn die Mr. Twitter wannabee's met meer dan 8000 vote gebleven?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:02 schreef versabommie het volgende:
Godzijdank hij doet het weer en ik ben er nog http://tweeterwall.mallplace.com/tw/netherlands/mr-twitter![]()
![]()
Ik bedoel ik wil best stoken maar dan moet er ook gestemd op me wordenelke 20 minuten enzo
Tis gewoon een kloonquote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:05 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dementor en Juud willen haar ook niet neuken, dat klopt. Maar er moeten nog wat meer ranzige feiten op de tafel komen voordat er sprake is van een conflict.
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:05 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dementor en Juud willen haar ook niet neuken, dat klopt. Maar er moeten nog wat meer ranzige feiten op de tafel komen voordat er sprake is van een conflict.
Topickillerquote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Er is nu gewoon een conflict jah, punt uit!
Conflict wil haar ook niet neuken, dat klopt. Die heeft al een biancavia. Wat weer verdacht is als je Kopijkat in ogenschouw neemt. Hmm.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Er is nu gewoon een conflict jah, punt uit!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |