Omdat vandaag. Lees!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:44 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Oké, dan nog, dat weet je omdat...?
Kom er maar uit Eend!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:44 schreef Wijnneus het volgende:
[..]
Ik vond het geen probleem om Mera, Dottey en Disana te lezen.![]()
Is dit dus het relluh om het relluh?
Ik ben ook vrij nieuw hier he.
Als je Peter een beetje kent is dat een win-win-win.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zakelijke deal: als ik je tien euro geef, geef jij hem dan een kopstoot?
Ze is nieuw en post geloof ik iets te enthousiast en dat vinden ze hier irritant, maar daar zitten mensen bij, die ik ook al jaren irritant vind, die had ik natuurlijk toen ook weg moeten jagenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
Waarom zouden ze dat nou doen Eend?
ze dat vandaag hebben uitgesprokenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:44 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik heb alleen dit topic gelezen. Heb ik iets gemist dan?quote:
Welke mensen dan Eend?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:46 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ze is nieuw en post geloof ik iets te enthousiast en dat vinden ze hier irritant, maar daar zitten mensen bij, die ik ook al jaren irritant vind, die had ik natuurlijk toen ook weg moeten jagen
Via PM's en MSN en SMS en IRC en IRL contact wordt er ontiegelijk veel uit de bunker gelektquote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:44 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Iets te enthousiastquote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:46 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ze is nieuw en post geloof ik iets te enthousiast en dat vinden ze hier irritant, maar daar zitten mensen bij, die ik ook al jaren irritant vind, die had ik natuurlijk toen ook weg moeten jagen
Nee hoor, ik irriteer me aan het gewauwel van Dottey in dit soort topics.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:44 schreef Wijnneus het volgende:
[..]
Ik vond het geen probleem om Mera, Dottey en Disana te lezen.![]()
Is dit dus het relluh om het relluh?
Ik ben ook vrij nieuw hier he.
Oh, ik heb dus inderdaad iets gemist.quote:
Vanaf hier [RLS SC # 222] Met en zonder zonquote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:47 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik heb alleen dit topic gelezen. Heb ik iets gemist dan?![]()
Want ik heb geen idee over welke crewleden je het hebt.
Excuseer als ik iets gemist heb.
Ja joh, maak jij er even een heel verhaal van.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:47 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Via PM's en MSN en SMS en IRC en IRL contact wordt er ontiegelijk veel uit de bunker gelekt. Dus gok dat het via 1 van die kanalen komt.
Wel elke 20 minuten stemmen hequote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:48 schreef Wijnneus het volgende:
[..]
Hulptroepen zijn niet nodig, ik heb al op je twitter gestemd, toen het nog niet plat lag.
Hij kan het nooit zelluf afquote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:48 schreef Wijnneus het volgende:
[..]
Hulptroepen zijn niet nodig, ik heb al op je twitter gestemd, toen het nog niet plat lag.
jij reldelquote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
* Altijd bereid is om MeraViglioSa te helpen met dat soort zaken
Zou me niets verbazen.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:51 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hij kan het nooit zelluf af![]()
En je zal zien dat als er weer getwitterd kan worden hij opeens miraculeus op 1 staat
Wat kan mij dat verotten, ik ken die hele dot nietquote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Iets te enthousiast![]()
Ons Dot leek wel een adhd-er die al in maanden geen meducijn had geslikt en elke dag een tray energy-drink tot zich nam
Ik ken ook niemand hier, maar vind het leuke kost om te lezen hier.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:53 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wat kan mij dat verotten, ik ken die hele dot niet
Ik kom hier alleen om te stoken
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik ben voor transparantie en openheid, dat proclameer ik hier al bijna twee maanden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |