Voor mij?? What has she done for me lately? Behalve me op mijn zenuwen werken?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dottey? Och dat arme meiske dat verguisd wor door Noek en Kopijpoesje, maar eigenlijk alles voor hun deed?
Welnee, die ligt er niet wakker van hoorquote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:26 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik krijg de indruk dat zij het hier niet meer zo leuk vind?
Ze moet nog zout halen
Waarom zouden ze dat nou doen Eend?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:33 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wel sympathiek dat ze die newbie ff in willen werken hier op fok, door massaal de aanval in te zetten
En heb je dat al eens met haar besproken, live in een topic? Praten is de beste oplossing hequote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:34 schreef Noek het volgende:
[..]
Voor mij?? What has she done for me lately? Behalve me op mijn zenuwen werken?
Want jezus, wat is ze irritant.
Boeit me niet zo, ik ga daar dwars doorheen!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Zijn er nog mensuh die willen weten welke week van de maand MVS in d'r periode is?![]()
Kei-harde berekende business dusquote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:32 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nee. Het was een investering van mijn kant, die me een heleboel heeft opgeleverd qua werk.![]()
Buiten TBO dus he.
Ik heb liever dat je me gewoon Mera noemt als je toch te lui bent mijn naam uit je hoofd te lerenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Zijn er nog mensuh die willen weten welke week van de maand MVS in d'r periode is?![]()
Dat ben ik ookquote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:37 schreef PC eend het volgende:
[..]
Kei-harde berekende business dus![]()
En ik maar denken dat jij zo een simpele B-artiesten-stalker was
Ik ben er toch. Damn.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:36 schreef versabommie het volgende:
[..]
En heb je dat al eens met haar besproken, live in een topic? Praten is de beste oplossing he
Jups, da's irritant, klopt! Maar als ze dat wat weet te temperen, dat euforische gevoel dat ze er onderdeel van is (ook al is/was ze het wel), dan loopt het volgens mij wel los.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:30 schreef Marrije het volgende:
[..]
Als het dat nou alleen was. . . Maar het begon er al mee dat ze koud in de bunker zat en dingen schreef als 'wij hebben beslist dat hij zijn sjaal mag houden'.
Wij???
Jaaaa, wij van de bunker![]()
En zo nog een serie.
Dus ze heeft die Gel-homo en alle fokbewoners misbruikt voor persoonlijk gewin?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:37 schreef PC eend het volgende:
[..]
En dit weet je... Omdat je zelf bij de crew zit? Of wat?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:38 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik ben er toch. Damn.
Feit, de crewleden zijn zo dol niet op die griet. Hier profileert ze zich als bunkermedewerkster van het jaar en vertelt zij wel even hoe het zit. De crew denkt ook vast,' wtf?!' FOK! denkt ook,'wft?!' Maar zij, zij ligt er niet wakker van.
Oké, enkele crewleden.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:39 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
En dit weet je... Omdat je zelf bij de crew zit? Of wat?
FOK! heeft niets te maken met mijn business. Business is niet persoonlijk.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:38 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dus ze heeft die Gel-homo en alle fokbewoners misbruikt voor persoonlijk gewin?
Ja, ze is goed hèquote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:41 schreef Noek het volgende:
[..]
Oké, enkele crewleden.
Wat retorisch van je zeg.
B?!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:37 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zakelijke deal: als ik je tien euro geef, geef jij hem dan een kopstoot?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:42 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
FOK! heeft niets te maken met mijn business. Business is niet persoonlijk.
En Peter is m'n maatje.Daar verandert jouw mening niets aan
Ik vond het geen probleem om Mera, Dottey en Disana te lezen.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:38 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik ben er toch. Damn.
Feit, de crewleden zijn zo dol niet op die griet. Hier profileert ze zich als bunkermedewerkster van het jaar en vertelt zij wel even hoe het zit. De crew denkt ook vast,' wtf?!' FOK! denkt ook,'wft?!' Maar zij, zij ligt er niet wakker van.
Oké, dan nog, dat weet je omdat...?quote:
Ow, zit ik er weer naastquote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:43 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee, die vond ik juist slecht. De rest vond ik beter.
Omdat vandaag. Lees!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:44 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Oké, dan nog, dat weet je omdat...?
Kom er maar uit Eend!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:44 schreef Wijnneus het volgende:
[..]
Ik vond het geen probleem om Mera, Dottey en Disana te lezen.![]()
Is dit dus het relluh om het relluh?
Ik ben ook vrij nieuw hier he.
Als je Peter een beetje kent is dat een win-win-win.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zakelijke deal: als ik je tien euro geef, geef jij hem dan een kopstoot?
Ze is nieuw en post geloof ik iets te enthousiast en dat vinden ze hier irritant, maar daar zitten mensen bij, die ik ook al jaren irritant vind, die had ik natuurlijk toen ook weg moeten jagenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
Waarom zouden ze dat nou doen Eend?
ze dat vandaag hebben uitgesprokenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:44 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik heb alleen dit topic gelezen. Heb ik iets gemist dan?quote:
Welke mensen dan Eend?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:46 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ze is nieuw en post geloof ik iets te enthousiast en dat vinden ze hier irritant, maar daar zitten mensen bij, die ik ook al jaren irritant vind, die had ik natuurlijk toen ook weg moeten jagen
Via PM's en MSN en SMS en IRC en IRL contact wordt er ontiegelijk veel uit de bunker gelektquote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:44 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Iets te enthousiastquote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:46 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ze is nieuw en post geloof ik iets te enthousiast en dat vinden ze hier irritant, maar daar zitten mensen bij, die ik ook al jaren irritant vind, die had ik natuurlijk toen ook weg moeten jagen
Nee hoor, ik irriteer me aan het gewauwel van Dottey in dit soort topics.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:44 schreef Wijnneus het volgende:
[..]
Ik vond het geen probleem om Mera, Dottey en Disana te lezen.![]()
Is dit dus het relluh om het relluh?
Ik ben ook vrij nieuw hier he.
Oh, ik heb dus inderdaad iets gemist.quote:
Vanaf hier [RLS SC # 222] Met en zonder zonquote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:47 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik heb alleen dit topic gelezen. Heb ik iets gemist dan?![]()
Want ik heb geen idee over welke crewleden je het hebt.
Excuseer als ik iets gemist heb.
Ja joh, maak jij er even een heel verhaal van.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:47 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Via PM's en MSN en SMS en IRC en IRL contact wordt er ontiegelijk veel uit de bunker gelekt. Dus gok dat het via 1 van die kanalen komt.
Wel elke 20 minuten stemmen hequote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:48 schreef Wijnneus het volgende:
[..]
Hulptroepen zijn niet nodig, ik heb al op je twitter gestemd, toen het nog niet plat lag.
Hij kan het nooit zelluf afquote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:48 schreef Wijnneus het volgende:
[..]
Hulptroepen zijn niet nodig, ik heb al op je twitter gestemd, toen het nog niet plat lag.
jij reldelquote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
* Altijd bereid is om MeraViglioSa te helpen met dat soort zaken
Zou me niets verbazen.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:51 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hij kan het nooit zelluf af![]()
En je zal zien dat als er weer getwitterd kan worden hij opeens miraculeus op 1 staat
Wat kan mij dat verotten, ik ken die hele dot nietquote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Iets te enthousiast![]()
Ons Dot leek wel een adhd-er die al in maanden geen meducijn had geslikt en elke dag een tray energy-drink tot zich nam
Ik ken ook niemand hier, maar vind het leuke kost om te lezen hier.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:53 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wat kan mij dat verotten, ik ken die hele dot niet
Ik kom hier alleen om te stoken
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik ben voor transparantie en openheid, dat proclameer ik hier al bijna twee maanden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |