quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:27 schreef enjoybram het volgende:
Cams hangen gewoon nog in The Bunker, ook de regie is nog 100% werkend! Top dat jullie meedenken, mogelijkheden zat! Er lopen nu verschillende opties, alles kan binnen 48 uur weer online![]()
Het zit hem nu in het budget, ik wil het geen tijdelijke opvulling noemen eerder, hoe kunnen we de streamers nu nog internet TV leveren! Het moet vooral leuk en makkelijk wegkijken, alles is mogelijk maar het moet betaalbaar zijn!
We zijn nu met een project bezig..... meer info als ik deze ook kan geven..
Mogelijkheden..
1) forumbattle.......
2) diverse Talkshows
3) late night TV
input welkom...
Bram
quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:46 schreef enjoybram het volgende:
Even een puntje van aandacht... om The Bunker draaibaar te maken per 24 uur:
1) 3 x regie in ploegen
2) 6 x rco (remote camera control) in ploegen
3) 3 x audio in ploeg
4) 1 x internet redactie
5) 1 x PL van 08:00 tot 23:00
6) 3 x catering van 07:30 tot 00:00
7) 2 x security in ploegendienst
reken even uit hoeveel personen dit zijn, tel daar de streamkosten en locatie en stroomkosten bij.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:56 schreef enjoybram het volgende:
Momenteel zijn er tal van plannen... alles is uitvoerbaar... het stokt op het budget... dit is echt nodig!
Idéé!
Fokkers inzetten voor sponsors?
(topic?)
Ideeën zat. De basis is eenvoudig een aantal mensen in de bunker, voor een langere of kortere periode, die aan een spel meedoen. Voor wat dat spel is kun je oneindig veel variaties bedenken.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
Het verzandt hier een beetje in SCIemand nog ideeën?
En wat is de prijzenpot.Moet wel aantrekkelijk blijven.Als de prijs gering is maar deelnemers denken beroemd/bekend te worden door ergens aan mee tedoen. Wegsturen. Die mensen zou ik gelijk een enkeltje naar huis geven lijkt miij.Die willen alleen maar interessant overkomen ala Peutertje.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 01:12 schreef Rica het volgende:
[..]
Ideeën zat. De basis is eenvoudig een aantal mensen in de bunker, voor een langere of kortere periode, die aan een spel meedoen. Voor wat dat spel is kun je oneindig veel variaties bedenken.
---
- Wat is het spel? (wat doen de deelnemers? wat is de activiteit?)
- Welke duur? (hoelang zitten de deelnemers in de bunker, hoelang hebben wij iets op de streams?)
- Hoeveel deelnemers?
Of een prijzenpot oid nodig is hangt imo helemaal af wat het spel is.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 01:15 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
En wat is de prijzenpot.Moet wel aantrekkelijk blijven.Of het moet genoeg zijn dat deelnemers denken beroemd/bekend te worden door ergens aan mee tedoen.Maar die mensen zou ik gelijk een enkeltje naar huis geven lijkt mij.
Geld moet hoor anders dansen er geen poppen..quote:Op vrijdag 29 mei 2009 01:21 schreef Rica het volgende:
[..]
Of een prijzenpot oid nodig is hangt imo helemaal af wat het spel is.
Mensen kunnen ook meedoen voor de ervaring. Waarom niet?
Dat er ook mensen op af komen die alleen maar met hun hoofd op camera willen omdat ze zichzelf vreselijk interessant vinden ja dat lijkt me een gegeven, maar daar heb je een screening voor.
dat laatste vind ik persoonlijk het belangrijkste,geen interessantdoenerij svp of vriendjespolitiek,maar willekeurig gekozen vreemde ,onbekende mensen.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 01:21 schreef Rica het volgende:
[..]
Of een prijzenpot oid nodig is hangt imo helemaal af wat het spel is.
Mensen kunnen ook meedoen voor de ervaring. Waarom niet?
Dat er ook mensen op af komen die alleen maar met hun hoofd op camera willen omdat ze zichzelf vreselijk interessant vinden ja dat lijkt me een gegeven, maar daar heb je een screening voor.
Nah ben ik het niet mee eens. True, alle RLS draait tot nu toe om competitie maar je hebt hier juist een mogelijkheid om daarbuiten te stappen.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 01:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Geld moet hoor anders dansen er geen poppen..
Uhhh denk je nou echt dat iemand gratis en voor niets een bunker in gaatquote:Op vrijdag 29 mei 2009 01:33 schreef Rica het volgende:
[..]
Nah ben ik het niet mee eens. True, alle RLS draait tot nu toe om competitie maar je hebt hier juist een mogelijkheid om daarbuiten te stappen.![]()
Er weer een competitie van maken, wat je er automatisch doet als je vasthoudt aan een prijzenpot, is imo juist een beperking van wat er allemaal mogelijk is.
Eugh ja?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 01:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Uhhh denk je nou echt dat iemand gratis en voor niets een bunker in gaat
Weet niet wat Bram er onder verstaat, maar mijn idee was om langlopende discussies of rellen hier op het forum een keer face to face 'uit te vechten' in de bunkerquote:Op vrijdag 29 mei 2009 08:15 schreef D. het volgende:
Wat is een forumbattle?
een aantal Fokkers die tegen LowLife en GoldenShower strijden?
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:05 schreef Stefan het volgende:
Wat ik me net bedenk. Tussen alle TBO's in heb je tijden van streamloze dagen. Is het een idee om een aantal evenementen te organiseren daar aangezien de camera's er toch zijn en de fasciliteiten?
Mes snijdt aan 2 kanten
Je hebt een evenement dat geld oplevert: inschrijfgeld en sponsorgeld
Je hebt geen lege ruimte en laat de camera's niet verstoffen
Je kunt denken aan:
Een 2daags armworsteltoernooi
Een pokertoernooi (met van die glazen tafels)
Een battlebot toernooi
Een worsteltoernooi
Sponsors zoeken, inschrijfgeld en mensen gratis laten kijken.
Voor strippoker heb je zo'n softwarepakket niet nodig, dan is de aandacht wel ergens anders op gefocussedquote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:59 schreef Stefan het volgende:
Pokertoernooi lijkt me achteraf lastig, je moet ook de software hebben om alle handen op scherm te kunnen vertonen.
Daar zet ik mn stream echt niet voor aanquote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:22 schreef sunny16947 het volgende:
Workshop schilderen met betalende cursisten. Er zijn genoeg mensen die het leuk vinden te zien hoe zo iets tot stand komt. De verhalen en gesprekken komen vanzelf.
Workshop beeldhouwen.
Workshop kleding ontwerpen en maken.
Een workshop over drugs dan? Hoe kom ik er aan en hoe ga ik er mee om.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:25 schreef Stefan het volgende:
[..]
Daar zet ik mn stream echt niet voor aan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |