Feitquote:
ge wilt niet weten wat ik hier op 't plattelâând allemaal zie .... postbodes op varkens etc ...quote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:28 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Feit![]()
Maar die zie je hier op 't plattelâând nie zo veul
Je bent het echt!!quote:
Je moet het zeker weten, anders zet ik dat niet door. Ik hou het liever gezelligquote:
Perdono? Brabants? .... rijden ze daar allemaal met bakfietsen ofzo ....quote:
Party!!!!!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:32 schreef iteejer het volgende:
[..]
Je bent het echt!!![]()
Ken je me wel onder deze naam?
Bob wat denk je van een brainstormmeet in de bunker, iedere 14 dagen?
Voor alles: PR, acties, bewoners, en voor de lol natuurlijk.
Ik baal dat ik die bijzondere tekens niet heb op mijn laptop.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:28 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Feit![]()
Maar die zie je hier op 't plattelâând nie zo veul
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:34 schreef snetje het volgende:
[..]
Perdono? Brabants? .... rijden ze daar allemaal met bakfietsen ofzo ....
Tis gezellig genoeg hier,ik zie geen enge berenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Je moet het zeker weten, anders zet ik dat niet door. Ik hou het liever gezellig
Brainstormen enzo lekker hier blijven doen, en 1 keer in de 14 dagen lol vind ik wel wat weinigquote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:32 schreef iteejer het volgende:
[..]
Bob wat denk je van een brainstormmeet in de bunker, iedere 14 dagen?
Voor alles: PR, acties, bewoners, en voor de lol natuurlijk.
Bob komt net binnen, Iteejer wil gaan brainstormen met hem, dus we moeten Bob en Iteejer (en Bram) even feeden met mindblowing ideasquote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
Het verzandt hier een beetje in SCIemand nog ideeën?
En vandaag geregistreerd,Gefeli.hoe heet je ,wie is je,wie is je en waar kom je vandaan?quote:
bachelor party'squote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
Het verzandt hier een beetje in SCIemand nog ideeën?
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik moet hier niet meer zijn. Morgen weer op pad in de stijl van Johan V: met een busje, een busje... Jawel![]()
![]()
Truste Fok!![]()
![]()
durfde niet in het italiaans, Soury zit hier ook![]()
Ademani of zoiets ,Tot morgen ,slaap lekkerquote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik moet hier niet meer zijn. Morgen weer op pad in de stijl van Johan V: met een busje, een busje... Jawel![]()
![]()
Truste Fok!![]()
![]()
durfde niet in het italiaans, Soury zit hier ook![]()
De krullen !!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |