FOK! kennende wordt het gezamenlijk rukken op Manon Thomas.quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:50 schreef spijkerbroek het volgende:
Heftige orgies natuurlijk, Fok kennende.
Als jij mee doet welquote:Op donderdag 28 mei 2009 11:52 schreef Stefan het volgende:
[..]
FOK! kennende wordt het gezamenlijk rukken op Manon Thomas.
De camera's allang verdwenen? Gaan ze echt serieus alles afbreken daar of zijn nu alleen de camera's weg en ligt de rest (bekabeling etc) er nog?quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
De locatie is niet van de redactie of FOK!, de camera's zijn al lang verdwenen (ik neem ff aan dat ze gehuurd zijn). Helemaal niks dus.
Bron?quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
De locatie is niet van de redactie of FOK!, de camera's zijn al lang verdwenen
LiegeBeest007 bewijst zijn betrouwbaarheid maar weer eensquote:Op donderdag 28 mei 2009 12:45 schreef Copycat het volgende:
Die camera's hangen er naar mijn weten gewoon nog. Niks gehuurd ook.
anders moeten ze ze weer terughangen voor TBO 2, lijkt mij alleen maar extra werk op te leverenquote:Op donderdag 28 mei 2009 12:45 schreef Copycat het volgende:
Die camera's hangen er naar mijn weten gewoon nog. Niks gehuurd ook.
Terughangen is niet zoveel werk, ze zitten met een beugelsysteem + wat schroefjes vast en dan hoef je alleen nog wat kabeltjes aan te sluiten. Opnieuw inregelen is denk ik veel tijdrovender.quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:51 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
anders moeten ze ze weer terughangen voor TBO 2, lijkt mij alleen maar extra werk op te leveren
Nou 'alleen maar': Als je huurt moet je ook werken voor het geld om ze te laten hangen.quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:51 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
anders moeten ze ze weer terughangen voor TBO 2, lijkt mij alleen maar extra werk op te leveren
Ik zette er nog bij "ik neem ff aan dat", maar wat jij wilquote:Op donderdag 28 mei 2009 12:50 schreef Maanvis het volgende:
LiegeBeest007 bewijst zijn betrouwbaarheid maar weer eens.
Ze nu laten hangen lijkt me ook kostbaar, maar ze hebben er vast goed over nagedachtquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:39 schreef Stefan het volgende:
Ze komen toch uit Amerika? Leek me nogal duur ze voor 8 weken terug te sturen en ze dan weer te laten bezorgen.
As alwaysquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ze nu laten hangen lijkt me ook kostbaar, maar ze hebben er vast goed over nagedacht.
dat kan bij jou thuis welquote:Op donderdag 28 mei 2009 19:56 schreef Guus Muisarm het volgende:
Ik ga maar weer even ontopic na al dat gezever over camera's.
We beginnen de Tokkie RLS
Lekker boeren, schelden, zuipen, etc. Extra camera's voor op straat omdat de deelnemers daar vooral zitten. Franske bauer op 10 en de buren pestten. Programma kost geen drol, ze krijgen allemaal een uitkering en de winnaar een krat bier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |