FOK! kennende wordt het gezamenlijk rukken op Manon Thomas.quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:50 schreef spijkerbroek het volgende:
Heftige orgies natuurlijk, Fok kennende.
Als jij mee doet welquote:Op donderdag 28 mei 2009 11:52 schreef Stefan het volgende:
[..]
FOK! kennende wordt het gezamenlijk rukken op Manon Thomas.
De camera's allang verdwenen? Gaan ze echt serieus alles afbreken daar of zijn nu alleen de camera's weg en ligt de rest (bekabeling etc) er nog?quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
De locatie is niet van de redactie of FOK!, de camera's zijn al lang verdwenen (ik neem ff aan dat ze gehuurd zijn). Helemaal niks dus.
Bron?quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
De locatie is niet van de redactie of FOK!, de camera's zijn al lang verdwenen
LiegeBeest007 bewijst zijn betrouwbaarheid maar weer eensquote:Op donderdag 28 mei 2009 12:45 schreef Copycat het volgende:
Die camera's hangen er naar mijn weten gewoon nog. Niks gehuurd ook.
anders moeten ze ze weer terughangen voor TBO 2, lijkt mij alleen maar extra werk op te leverenquote:Op donderdag 28 mei 2009 12:45 schreef Copycat het volgende:
Die camera's hangen er naar mijn weten gewoon nog. Niks gehuurd ook.
Terughangen is niet zoveel werk, ze zitten met een beugelsysteem + wat schroefjes vast en dan hoef je alleen nog wat kabeltjes aan te sluiten. Opnieuw inregelen is denk ik veel tijdrovender.quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:51 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
anders moeten ze ze weer terughangen voor TBO 2, lijkt mij alleen maar extra werk op te leveren
Nou 'alleen maar': Als je huurt moet je ook werken voor het geld om ze te laten hangen.quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:51 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
anders moeten ze ze weer terughangen voor TBO 2, lijkt mij alleen maar extra werk op te leveren
Ik zette er nog bij "ik neem ff aan dat", maar wat jij wilquote:Op donderdag 28 mei 2009 12:50 schreef Maanvis het volgende:
LiegeBeest007 bewijst zijn betrouwbaarheid maar weer eens.
Ze nu laten hangen lijkt me ook kostbaar, maar ze hebben er vast goed over nagedachtquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:39 schreef Stefan het volgende:
Ze komen toch uit Amerika? Leek me nogal duur ze voor 8 weken terug te sturen en ze dan weer te laten bezorgen.
As alwaysquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ze nu laten hangen lijkt me ook kostbaar, maar ze hebben er vast goed over nagedacht.
dat kan bij jou thuis welquote:Op donderdag 28 mei 2009 19:56 schreef Guus Muisarm het volgende:
Ik ga maar weer even ontopic na al dat gezever over camera's.
We beginnen de Tokkie RLS
Lekker boeren, schelden, zuipen, etc. Extra camera's voor op straat omdat de deelnemers daar vooral zitten. Franske bauer op 10 en de buren pestten. Programma kost geen drol, ze krijgen allemaal een uitkering en de winnaar een krat bier.
nou...dat de forum bosses van Fok...vol en nl elkaar live on stream de hersenen inslaan...sort off K1quote:
Ja, even mergen maar?quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:22 schreef swarmahoer het volgende:
en ik kan me herinneren dat hier al n topic over is, dat jij zelfs geopend hebt
2) diverse Talkshowsquote:Op donderdag 28 mei 2009 20:27 schreef enjoybram het volgende:
Cams hangen gewoon nog in The Bunker, ook de regie is nog 100% werkend! Top dat jullie meedenken, mogelijkheden zat! Er lopen nu verschillende opties, alles kan binnen 48 uur weer online![]()
Het zit hem nu in het budget, ik wil het geen tijdelijke opvulling noemen eerder, hoe kunnen we de streamers nu nog internet TV leveren! Het moet vooral leuk en makkelijk wegkijken, alles is mogelijk maar het moet betaalbaar zijn!
We zijn nu met een project bezig..... meer info als ik deze ook kan geven..
Mogelijkheden..
1) forumbattle.......
2) diverse Talkshows
3) late night TV
input welkom...
Bram
naast Mariell en Bart worden er 6 mensen uitgekozen die hebben gepost in de Mariell gate topics en dan wordt het allemaal nog even doorgenomen.quote:
Ja, laten we Jaap host zijn en zijn gast heet, laat me raden, Joranquote:Op donderdag 28 mei 2009 20:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
2) diverse Talkshows
3) late night TV
lijkt me wel wat, en de gasten krijgen niet betaald, gewoon een drankje en een leuke talkshow.Er is best een talkshow-host te vinden, denk aan Jaap of Huub die lullen ook wel lekker weg als er een stilte valt in een gesprek.
bekende en onbekende gasten
En is het geen optie dat je voor elke uitzending gewoon een bedrag overmaakt net als bij de streams.
ik wil graag in de ballotagecommissiequote:Op donderdag 28 mei 2009 20:55 schreef Danny het volgende:
ik ben voor modderworstelen door vrouwelijke studenten
beetje flauw he, dat slotjequote:Op donderdag 28 mei 2009 21:03 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik wil graag in de ballotagecommissie
Hij gooide het laatste COS deel voortijdig op slot terwijl we richting de 300 posts gingenquote:
dat deed pietjequote:Op donderdag 28 mei 2009 21:07 schreef D. het volgende:
[..]
Hij gooide het laatste COS deel voortijdig op slot terwijl we richting de 300 posts gingen
Beetje flauw
Met of zonder bovenstukje, stom hoe kan ik dat nu vragen he, het antwoord weet ik eigenlijk alquote:Op donderdag 28 mei 2009 20:55 schreef Danny het volgende:
Een topic sluit bij 300, toch niets mis met die grens?quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:08 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
dat deed pietjeen we zouden maar tot de 200 doorgaan, dus er was al een bonus
quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:16 schreef Dementor het volgende:
Wat organiseren we in de bunker tot aan TBO2?:
Een evaluatie van TBO 1 en een hoop voorbereidingen voor TBO 2.
Maar wat hebben wij daar nu aan?quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:16 schreef Dementor het volgende:
Daar heb je TBO toch niet voor nodig?quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:24 schreef D. het volgende:
[..]
Maar wat hebben wij daar nu aan?
doe mij dan toch die studentes maar
Houd jij ons op de hoogte van wanneer er iets online gaat Tom?quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:16 schreef Dementor het volgende:
Dat leek me wel een goed excuusquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:24 schreef Dementor het volgende:
[..]
Daar heb je TBO toch niet voor nodig?![]()
Als ik die informatie krijg wel ja.quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Houd jij ons op de hoogte van wanneer er iets online gaat Tom?
quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat mij betreft mogen er ook gewoon een paar mensen gaan logeren naar wie we kunnen kijken, of het wordt gewoon de zoete inval met afwisselende gezelschappen.
Is er een reden waarom jij deze info niet zou krijgen dan?quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:31 schreef Dementor het volgende:
[..]
Als ik die informatie nog krijg wel ja.
Leuk plan, maar diegene laat dan wel een deel van zijn "gebruiksaanwijzing" zien aan eventuele tegenstanders. Maar als ze er geen problemen mee hebben, why not?quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:30 schreef Marrije het volgende:
Ok, pak de aanmeldingen voor TBO I erbij, kijk wie er ook beschikbaar is in de periode voor TBO II, nodig 4 daarvan uit om een week lang in de bunker te zitten. Als wij 1 daarvan écht leuk vinden mag ie terugkomen voor TBO II. En doe dat een paar weken
Kan mooi gecombineerd worden met dat Guus'planquote:Op donderdag 28 mei 2009 20:55 schreef Danny het volgende:
Ik vond jouw idee ook wel goed. Ik heb in elk geval het liefst live beelden.quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:31 schreef Marrije het volgende:
[..]
Maakt mij ook weinig uit inderdaad wie het zijn
Ik zat net ook al te denken, al zetten ze Bobby er neer met een parkiet. Maar Bobby zit op school en kan dus niet
Welnee.quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:32 schreef D. het volgende:
[..]
Is er een reden waarom jij deze info niet zou krijgen dan?
Is er reden tot een nieuwe -gate
Kom maar op, ik lust je ook irl rauwquote:
Jij en je handtasje gaan gebitchslapped wordenquote:
Zeg, "die"foto's zijn wel van 2005 hèquote:
saaiquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:35 schreef versabommie het volgende:
mod- en admin bashen live?
Er zit wel een korreltje zout in dat handtasje.quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jij en je handtasje gaan gebitchslapped worden
Iets actueels lijkt me ook niets... veel te veel diversiteit... krijg je oneindige discussies...quote:
Ik heb anders toch graag gekeken naar de kick off met Danny erin.quote:
Don en Adje enzoquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:42 schreef Disana het volgende:
Er zijn ook vast wel kunstenaars te vinden die er even willen wonen en werken voor de camera.
Nou... nee.quote:
Da's waar, maar Danny is Fok!quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik heb anders toch graag gekeken naar de kick off met Danny erin.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou... nee.
Ik moet ineens aan Piet Piraat denken. Zelden zo gelachen als met die wortelchakra en dat dichtknopen van het aura. Is die niet voor een paar demonstraties te porren.
Ja, was toch fantastisch, en wij maar cappenquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
En och arme Lieke, haar wortelchakra was helemaal naar de kloten.(Huub zijn schuld natuurlijk
)
Of iets veel simpelers: Plan wat open dagen voor de bunker, niet alleen voor gegadigden maar voor iedereen die dat wil. Wat persberichten er over om wat extra volk te trekken en daar natuurlijk in vermelden dat de streams daarbij aan staan. Levert m.i.z. ook een hoop mond tot mond reclame op (en een leuke stream voor ons natuurlijkquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, was toch fantastisch, en wij maar cappen![]()
Verder zou je ook aan een medium kunnen denken dat er wat sessies doet. Misschien ontdekken ze zelfs wel dat het er spookt.
Als ik er ben welquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Verder zou je ook aan een medium kunnen denken dat er wat sessies doet. Misschien ontdekken ze zelfs wel dat het er spookt.
Geen hele menigten toch. Het liefst mensen die er een dag of wat willen logeren.quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Of iets veel simpelers: Plan wat open dagen voor de bunker, niet alleen voor gegadigden maar voor iedereen die dat wil. Wat persberichten er over om wat extra volk te trekken en daar natuurlijk in vermelden dat de streams daarbij aan staan. Levert m.i.z. ook een hoop mond tot mond reclame op (en een leuke stream voor ons natuurlijk)
bedankt voor de tipquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh ja, dat ouijabord. Er zijn echt wel wat mafketels te vinden die graag voor de camera's willen zitten. Ik moet ook weer aan Jaap en dat medium denken, hoe was dat ook alweer: Piet Agoras ofzo.quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:13 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
bedankt voor de tip
Dat zit er dik in, gezien de begraafplaats waar het tegenaan ligt![]()
Dat zou best vette streams opleveren ja![]()
Toch nog dat bord erin
Verhip ja, dat is waar ookquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:13 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
bedankt voor de tip
Dat zit er dik in, gezien de begraafplaats waar het tegenaan ligt![]()
Dat zou best vette streams opleveren ja![]()
Toch nog dat bord erin
Ja dat lijkt me wel wat, en ze s'nacht in het pikkedonker zetten en ze zich de Takken laten schrikken enzo.quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Geen hele menigten toch. Het liefst mensen die er een dag of wat willen logeren.
Weet je wat, we nodigen gewoon een hele club spiritisten uit voor een seance!quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:15 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Verhip ja, dat is waar ook![]()
Disana
Bart in een wit lakenquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:16 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me wel wat, en ze s'nacht in het pikkedonker zetten en ze zich de Takken laten schrikken enzo.
Haha ja, en enge geluiden, spinnewebben die ineens langs het gezicht gaan, skeletten die uit een kast tevoorschijn komen.quote:
Welnee, bovendien is dat de verantwoordelijkheid van de mensen zelf die erin geloven.quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:22 schreef enjoybram het volgende:
we hebben de intenties met een medium house... maar... waar ik begreep... erg gevaarlijk!?
Tja, daar zullen de meningen over verdeeld zijn. Vind het nogal wat. Niet in de zin van niet doen hoor. Maar laat je goed voorlichten, voorzover dat kan..er lopen nogal wat wazige personen rond die van alles aan "boven"toeschrijven. Blijft heel complex.quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:22 schreef enjoybram het volgende:
we hebben de intenties met een medium house... maar... waar ik begreep... erg gevaarlijk!?
quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Welnee, bovendien is dat de verantwoordelijkheid van de mensen zelf die erin geloven.
Op de Engelse tv is een tijdje geleden Haunted House Live te zien geweest, waar zogenaamde mediums en andere parafiguren gingen glaasje draaien, stemmen horen (daar is een apparaat voor) en pendelen in huizen die haunted zouden zijn. Die kwamen helemaal niet verder dan wat opgewonden gedoe, maar vermakelijk was het wel.
Als je genoeg spullen voor ze neerzet, valt er vanzelf wel een boek of is er een geluid op te vangen
Iemand waardoor ik ooit een ban kreeg op geen leven is zijn zus en 4 vrienden erdoor kwijtgeraakt bij o.a verkeersongelukkken.Die persoon hoort ook constant stemmen,althans ,een jaar geleden nog.Dus beetje luguber is het wel kan het zijn,quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:22 schreef enjoybram het volgende:
Mensen die er actief iets mee doen (spiritistenkringen) hebben heus hun eigen manier om ermee om te gaan. Als ze het eng zouden vinden, zouden ze zich er niet mee bezig houden. Ze vinden het interessant.quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:30 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
![]()
Maar toch... Bram heeft ook wel een beetje gelijk. Er zijn mensen die zich dingen gaan inbeelden en daar later iets van over houden.
Zonder wit laken is ie ook al eng hoorquote:
Nou, vooruit dan, je ideetje ligt er.quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Mensen die er actief iets mee doen (spiritistenkringen) hebben heus hun eigen manier om ermee om te gaan. Als ze het eng zouden vinden, zouden ze zich er niet mee bezig houden. Ze vinden het interessant.
Knoflook en kruis erbij zeg ikquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:35 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nou, voorruit dan, je ideetje ligt er.
Ik heb de R even uit de voorruit gehaald.quote:
Zonder dollen,geesten oproepen kan gevaarlijk zijn.Naar horen zeggen en er over gelezen te hebbenquote:
quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:31 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Iemand waardoor ik ooit een ban kreeg op geen leven is zijn zus en 4 vrienden erdoor kwijtgeraakt bij o.a verkeersongelukkken.Die persoon hoort ook constant stemmen,althans ,een jaar geleden nog.Dus beetje luguber is het wel kan het zijn,
Als je Derek Olgilvie erbij haalt heb je aan mij een credit koperquote:
Maar dan even voor snel er tussendoor, ter opvulling, zonder gedoe, zonder credits, zonder winnaars, zonder teveel georganiseer, maar wel met een heel leuke streamquote:
Vertelquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:40 schreef Laysa het volgende:
[..]
![]()
![]()
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee........nu zijn dr inmiddels andere ontwikkelingen
Onzinquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:31 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Iemand waardoor ik ooit een ban kreeg op geen leven is zijn zus en 4 vrienden erdoor kwijtgeraakt bij o.a verkeersongelukkken.Die persoon hoort ook constant stemmen,althans ,een jaar geleden nog.Dus beetje luguber is het wel kan het zijn,
Ze zitten daar naast een begraafplaats, dat is al druk genoeg, heb je weinig spullen meer bij nodigquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Als je genoeg spullen voor ze neerzet, valt er vanzelf wel een boek of is er een geluid op te vangen
Iid, rare dingen. Daarom waarschuw ik Bram ook. Dit is niet een insteek om de tijd tussen de TBO's te overbruggen. Ergens begrijp ik hem wel maar door het ongeloof van vele mensen denk ik niet dat hij deze keuze moet maken.quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:39 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Zonder dollen,geesten oproepen kan gevaarlijk zijn.Naar horen zeggen en er over gelezen te hebben
in het kader van de wet op persoonsbescherming ( lees.....hij is nog gekker dan jij dacht) kan ik hier geen antwoord opgevenquote:
Ik kan wel voor lijk spelen hoor.Na 2 jaar DGK en teveel internet ben ik bleek zat.Pakje peuken per dag ,tel op je winst.Wil ik wel een "gratis"make -over van Claire daarnaquote:
zit wel wat inquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:38 schreef Chanel5 het volgende:
Ik persoonlijk zou me niet op dat vlak willen bevinden. Programma matig. Kijk naar Char, kijk naar die Nederlander (naam?) die zijn info van internet had.
Ik zou ook graag willen dat er iets is na dit.
Althans voor mijzelf.
Maar voorlopig blijft het allemaal wazige kost.
Wil je daaraan gelinkt worden Bram? Kijk uit, zoek een lichtvoetiger item waar meer mensen zich mee kunnen identificeren.
Er zijn vast Fokkers die hiervoor te porren zijnquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:43 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ze zitten daar naast een begraafplaats, dat is al druk genoeg, heb je weinig spullen meer bij nodig![]()
Die paragnosten bij het 6e zintuig zeggen zonder uitzondering dat het enorm druk is op begraafplaatsen, moeilijk om de juiste eruit te halen. Dringen geblazen dus.
Kortom: werk aan de winkel.
Nee,mijn intuitie was dus goed,jammer dat ik daarin nooit gelijk heb gekregen.quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:44 schreef Laysa het volgende:
[..]
in het kader van de wet op persoonsbescherming ( lees.....hij is nog gekker dan jij dacht) kan ik hier geen antwoord opgeven
quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:46 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Nee,mijn intuitie was dus goed,jammer dat ik daarin nooit gelijk heb gekregen.
oehhhh ik kan heel streng kijkenquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:46 schreef enjoybram het volgende:
Even een puntje van aandacht... om The Bunker draaibaar te maken per 24 uur:
1) 3 x regie in ploegen
2) 6 x rco (remote camera control) in ploegen
3) 3 x audio in ploeg
4) 1 x internet redactie
5) 1 x PL van 08:00 tot 23:00
6) 3 x catering van 07:30 tot 00:00
7) 2 x security in ploegendienst
reken even uit hoeveel personen dit zijn, tel daar de streamkosten en locatie en stroomkosten bij.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:44 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Ik kan wel voor lijk spelen hoor.Na 2 jaar DGK en teveel internet ben ik bleek zat.Pakje peuken per dag ,tel op je winst.Wil ik wel een "gratis"make -over van Claire daarna
Ben het met je eens,is linke soep en mensen kunnen echt beschadigd raken .En vette claime voor Bramquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:43 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Iid, rare dingen. Daarom waarschuw ik Bram ook. Dit is niet een insteek om de tijd tussen de TBO's te overbruggen. Ergens begrijp ik hem wel maar door het ongeloof van vele mensen denk ik niet dat hij deze keuze moet maken.
ja maar dan hebben we wel weer een Relquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:47 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Ben het met je eens,is linke soep en mensen kunnen echt beschadigd raken .En vette claime voor Bram
Als ik door blijf paffen en laat naar bed blijf gaan kom ik wel mooiiiiiiin mijn kist te liggen na de metamorfose:Pquote:
Maar het hoeft ook niet perse 24 uur. Ongeveer 14 uur is ook goed te doen als streamer. Schrap je de nachten.quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:46 schreef enjoybram het volgende:
1) 3 x regie in ploegen
3) 3 x audio in ploeg
4) 1 x internet redactie
reken even uit hoeveel personen dit zijn, tel daar de streamkosten en locatie en stroomkosten bij.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:46 schreef enjoybram het volgende:
1) 3 x regie in ploegen
3) 3 x audio in ploeg
4) 1 x internet redactie
Dat maakt het juist spannendquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:39 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Zonder dollen,geesten oproepen kan gevaarlijk zijn.Naar horen zeggen en er over gelezen te hebben
Voor even er tussendoor om de aandacht op te wekken (een dag en een overnachting) is dat een investering met rendement, denk ik. Moet geen concurrentie worden van TBO2 maar een trekkertje.quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:46 schreef enjoybram het volgende:
1) 3 x regie in ploegen
3) 3 x audio in ploeg
4) 1 x internet redactie
je hebt mn nummer als het goed isquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:46 schreef enjoybram het volgende:
1) 3 x regie in ploegen
3) 3 x audio in ploeg
4) 1 x internet redactie
quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:46 schreef enjoybram het volgende:
1) 3 x regie in ploegen
3) 3 x audio in ploeg
4) 1 x internet redactie
quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:45 schreef D. het volgende:
[..]
Er zijn vast Fokkers die hiervoor te porren zijn
Ik heb deze term al 2 keer eerder ergens gepost , maar zelfs Bommie wist niet mer dat ik TL bedoelde , lolllllllquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:51 schreef Marrije het volgende:
[..]
Daarover gesproken, ik heb Teamlead helemaal niet gezien in dit subforum.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Voor even er tussendoor om de aandacht op te wekken (een dag en een overnachting) is dat een investering met rendement, denk ik. Moet geen concurrentie worden van TBO2 maar een trekkertje.
Maar nazorg is mischien nodig en wie betaald dat,nou wiequote:
niets......hij is daar ik hier...nietsquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:56 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik weet niet wat D. allemaal bij jou teweeg brengt
hebben jullie niet een sponsorinformatiepakket liggen toevallig? alhoewel dat wel moeilijk wordt aangezien er nog geen evenement bekend is, alleen dat er ''iets via internet te volgen gaat zijn''quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:56 schreef enjoybram het volgende:
Momenteel zijn er tal van plannen... alles is uitvoerbaar... het stokt op het budget... dit is echt nodig!
Idéé!
Fokkers inzetten voor sponsors?
(topic?)
Misschien kun je een aantal plannen voorleggen op een speciale topic tesamen met ideeen van Fokkers,Samen komen we dan misschien wel tot het brillante idee en oplossingen/tips om het te realiseren met z'n allen.quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:56 schreef enjoybram het volgende:
Momenteel zijn er tal van plannen... alles is uitvoerbaar... het stokt op het budget... dit is echt nodig!
Idéé!
(topic?)
Bram, tipje, open zelf een topic daarover, als men ziet dat jij het opent komen daar vast meer reacties opquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:56 schreef enjoybram het volgende:
Idéé!
(topic?)
Ziekenfondsquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:55 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Maar nazorg is mischien nodig en wie betaald dat,nou wie
Het hoeft allemaal niet zo heftig Bram. Ik herinner mij tijden dat er niks anders te streamen viel als een wild-life cam met een nest uilen. Die dikke had de kleine opgevretenquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:56 schreef enjoybram het volgende:
Idéé!
(topic?)
Succes!quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:03 schreef enjoybram het volgende:
Ik wil dit graag in overleg met Danny doen. Dus ik ga hierover contact opnemen, en zal eerlijk een 4 tal formats voorleggen!
Ik dacht al dat dat het probleem waa. Je moet dus iets gaan doen in de tussentijd waarmee je ook geld genereerd. Dus iets wat ook sponsors oplevert, geen wazig gedoe dus, want dat levert geen sponsors op.quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:56 schreef enjoybram het volgende:
Idéé!
(topic?)
Hou je ons dan ook op de hoogte? niet alles zal van Danny afhangen?quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:03 schreef enjoybram het volgende:
Ik wil dit graag in overleg met Danny doen. Dus ik ga hierover contact opnemen, en zal eerlijk een 4 tal formats voorleggen!
Stream warm houden en bekend maken voor TBO2. Niet teveel uitgeven en alles oppotten voor een spetterende tweede aflevering.quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:06 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik dacht al dat dat het probleem waa. Je moet dus iets gaan doen in de tussentijd waarmee je ook geld genereerd. Dus iets wat ook sponsors oplevert, geen wazig gedoe dus, want dat levert geen sponsors op.
Jaaaa en Bart als Steve....quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:08 schreef Toverheks het volgende:
Ik zie een soort Jerry Springer show ook wel zitten hoor
Ik nietquote:Op donderdag 28 mei 2009 23:08 schreef Toverheks het volgende:
Ik wil de catering wel doen gratis en voor niks en denk dat er nog wel een paar mensen zijn die tijd over hebben.dus daar zitten geen kosten aan verbonden.quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:46 schreef enjoybram het volgende:
1) 3 x regie in ploegen
3) 3 x audio in ploeg
4) 1 x internet redactie
Brood en spinnekoppen en uileballen als voorgerecht dusquote:Op donderdag 28 mei 2009 23:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ik wil de catering wel doen gratis en voor niks en denk dat er nog wel een paar mensen zijn die tijd over hebben.dus daar zitten geen kosten aan verbonden.
Hou het idd maar warm, hoe? Niet op de Char way. Het heeft aan de ene kant potentie maar niet nu.Als je dit soort dingen wilt brengen moet je het pad van zekerheid al verder hebben belopen, niet nu, niet in het begin. Maak je punt nog maar eens met iets anders.quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Stream warm houden en bekend maken voor TBO2. Niet teveel uitgeven en alles oppotten voor een spetterende tweede aflevering.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ik wil de catering wel doen gratis en voor niks en denk dat er nog wel een paar mensen zijn die tijd over hebben.dus daar zitten geen kosten aan verbonden.
Die met dat brilletje dat er uit zag als een string op zijn kopquote:Op donderdag 28 mei 2009 23:15 schreef Toverheks het volgende:
en weten we nog die belgische hypnotiseur uit de kooi, ademloos gekenen, zal die niet voor een kop koffie en een boterham een avond willen vullen met een paar gasten???
Ja, dit meende ik echt, zolang ik maar niet in beeld kom wil ik graag achter de schermen koken en broodjes smeren koffie zette etc. en ruim me boel ook nog netjes op.quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:17 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
![]()
En zo zullen er best meer zijn
he gedver! straks zitten we naar een stel 40 jarige ongehuwde 2 maanden zwangeren te kijken met een pa of ma die speciaal uit één of ander rustoord worden gesleept en krijsende babypoppen ...quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:09 schreef mooiiiiii het volgende:
Iets met 2 maanden zwangere ongehuwde moeders met een vader of moeder van die meisjes is ook interessant,Met babypop.Wie het "de babypop" beste in de verzorging is wint 5000 euro in 1 maand+ babybenodigdhedenvia sponsors.Maxi cosie ,luiers enz.
Maar dat zal wel weer niet kunnen van event bijstanduitkering instanties.
p,s Mocht het op tragische wijze onverhoopt tot een miskraam leiden dan krijgt nr 2 de cadeautjes voor de geboren baby.
Ja die, maar hij was goed he heerlijk avond streamen was datquote:Op donderdag 28 mei 2009 23:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Die met dat brilletje dat er uit zag als een string op zijn kop
Wel gratis spook dus als het dat thema zou wordenquote:
Jerry! Jerry! Jerry!quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:08 schreef Toverheks het volgende:
Ziekquote:Op donderdag 28 mei 2009 23:09 schreef mooiiiiii het volgende:
Iets met 2 maanden zwangere ongehuwde moeders met een vader of moeder van die meisjes is ook interessant,Met babypop.Wie het "de babypop" beste in de verzorging is wint 5000 euro in 1 maand+ babybenodigdhedenvia sponsors.Maxi cosie ,luiers enz.
Maar dat zal wel weer niet kunnen van event bijstanduitkering instanties.
p,s Mocht het op tragische wijze onverhoopt tot een miskraam leiden dan krijgt nr 2 de cadeautjes voor de geboren baby.
Catering houdt meer in dan broodjes smeren heksje,Ook voor iedereen warm eten koken en betaal jij dat"Je doet het gratis"?quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja, dit meende ik echt, zolang ik maar niet in beeld kom wil ik graag achter de schermen koken en broodjes smeren koffie zette etc. en ruim me boel ook nog netjes op.
Voor mij is het een km of 20 van huis. Wil ik er na mij werk ook nog wel wat aan doen voor wat dan ook.quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja, dit meende ik echt, zolang ik maar niet in beeld kom wil ik graag achter de schermen koken en broodjes smeren koffie zette etc. en ruim me boel ook nog netjes op.
Of je gooit er een paar Polen naar binnenquote:Op donderdag 28 mei 2009 23:24 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Voor mij is het een km of 20 van huis. Wil ik er na mij werk ook nog wel wat aan doen voor wat dan ook.![]()
(gratis)
Gaat ook meer om de kosten van het eten en drinken zélf dan om het bereiden ervan dat serieus geld kost hequote:Op donderdag 28 mei 2009 23:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Welnee, bovendien is dat de verantwoordelijkheid van de mensen zelf die erin geloven.
Op de Engelse tv is een tijdje geleden Haunted House Live te zien geweest, waar zogenaamde mediums en andere parafiguren gingen glaasje draaien, stemmen horen (daar is een apparaat voor) en pendelen in huizen die haunted zouden zijn. Die kwamen helemaal niet verder dan wat opgewonden gedoe, maar vermakelijk was het wel.
Een bussie volquote:Op donderdag 28 mei 2009 23:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Of je gooit er een paar Polen naar binnen
OK .beter idee ,meisjes die het idee hebben heel jong moeder te willen worden en die dan moeten zorgen voor zo'n poppetje .Hoe heten die ook al weer"uit Japan,weet je wat ik bedoel,en dan op rare tijden wakker gemaakt wornen in combinatie met een babypop.Verschonen,in bad doen etc.Kost niet veel en een leuke prijs voor wie dat het beste kan.Ondertussen baby gehuil enz enzquote:
ja dat zeimik er ook bij koken enzo alles wat eetbaar is maar dat betalen moeten ze zelf regelen, maar maak goedkopen maar voedzame maaltijden en lekkerquote:Op donderdag 28 mei 2009 23:22 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Catering houdt meer in dan broodjes smeren heksje,Ook voor iedereen warm eten koken en betaal jij dat"Je doet het gratis"?
Los daarvan, ik zie jullie mails niet iteejer, het zal je duidelijk zijn dat je op een aantal van je Fok!kers kunt rekenen!quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:25 schreef iteejer het volgende:
En natuurlijk dat derde puntje he :p Maar daarvoor zal ik jouw suggestie volgen.
Denk jij dat gezwats over kinderen veel mensen aan zou spreken..?quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:27 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
OK .beter idee ,meisjes die het idee hebben heel jong moeder te willen worden en die dan moeten zorgen voor zo'n poppetje .Hoe heten die ook al weer"uit Japan,weet je wat ik bedoel,en dan op rare tijden wakker gemaakt wornen in combinatie met een babypop.Verschonen,in bad doen etc.Kost niet veel en een leuke prijs voor wie dat het beste kan.Ondertussen baby gehuil enz enz
Nee vind ik slecht idee, sorry mooiiiii!!!! hebben ze al bij BNN zoiets met baby`s en tienersquote:Op donderdag 28 mei 2009 23:27 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
OK .beter idee ,meisjes die het idee hebben heel jong moeder te willen worden en die dan moeten zorgen voor zo'n poppetje .Hoe heten die ook al weer"uit Japan,weet je wat ik bedoel,en dan op rare tijden wakker gemaakt wornen in combinatie met een babypop.Verschonen,in bad doen etc.Kost niet veel en een leuke prijs voor wie dat het beste kan.Ondertussen baby gehuil enz enz
Aangepast inmiddels,wist niet dat je kwaad werdquote:
Probeer je nu op Fok! credits te scoren? Niet vreemd dat je er op NL bent uitgetrapt..quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:27 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Die komen niet voor niksquote:Op donderdag 28 mei 2009 23:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Of je gooit er een paar Polen naar binnen
Oke Ruud, jij en ik zijn er al misschien wil er nog wel 2 man bijkomen we maken er een leuke tijd van.quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:24 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Voor mij is het een km of 20 van huis. Wil ik er na mij werk ook nog wel wat aan doen voor wat dan ook.![]()
(gratis)
quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:31 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Oke Ruud, jij en ik zijn er al misschien wil er nog wel 2 man bijkomen we maken er een leuke tijd van.
Doe eff normaal,ik heb het nu over poppetjes en serieuze dingen die er leven onder jonge meiden.Have a kit cat en take a breakequote:Op donderdag 28 mei 2009 23:30 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Probeer je nu op Fok! credits te scoren? Niet vreemd dat je er op NL bent uitgetrapt..
OK !quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:25 schreef iteejer het volgende:
En natuurlijk dat derde puntje he :p Maar daarvoor zal ik jouw suggestie volgen.
die er leven onder jonge meiden? In het ghetto van Amsterdam ofzo dan?quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:32 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Doe eff normaal,ik heb het nu over poppetjes en serieuze dingen die er leven onder jonge meiden. Have a kit kat en take a break
Neee dame, geen excuses, jouw manier van posten klopt niet.quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:32 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Doe eff normaal,ik heb het nu over poppetjes en serieuze dingen die er leven onder jonge meiden.Have a kit cat en thake a breake
Ja aardige gast als ik het zo lees beetje gek maar wie is dat niet hequote:
omdat dat geld kostquote:Op donderdag 28 mei 2009 23:37 schreef Bunker-Renate het volgende:
Waarom niet gewoon lekkere (plate)party's organiseren?
Ik denk dat dit potentie heeftquote:Op donderdag 28 mei 2009 23:26 schreef Rica het volgende:
[..]
Zes mensen een week lang in de bunker "op zoek naar het bovennatuurlijke".
Iedere avond komt een paragnost langs om een seance doen. Als je dat programma Het Zesde Zintuig zag lopen er genoeg rond. En de volgende dag eentje die gespecialiseerd is in vorige levens ed. Van alles wat.
Voor de rest gewoon een soort mini-BB (dus wel een week in de bunker blijven) maar dan in het teken van spooky stuff. 's Avonds en 's nachts dan.
Kijken of de deelnemers aan het eind van de week ook anders denken over een en ander.
Kan men gewoon dezelfde trailer gebruiken. Die was al Blair Witch achtig genoeg
hart en goud enzoquote:Op donderdag 28 mei 2009 23:35 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja aardige gast als ik het zo lees beetje gek maar wie is dat niet he
Ja met een beetje gek bedoel ik niet echt gek, hij is een goede zakenman en houd gewoon van de showbizz ook leuk toch, lijkt me ook dat je je geen moment verveelt in zijn nabijheid.quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:39 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
hart en goud enzobeetje gek zou iedereen gevonden worden als je alleen maar doet wat je echt leuk vindt, toch
Over kinderen praten vind ik persoonlijk nooit gezwats,daar neen ik kinderen serieus genoeg voor,altijd.!!!quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:29 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Denk jij dat gezwats over kinderen veel mensen aan zou spreken..?
Ik kan me dat totaal niet voorstellen namelijk, maar misschien ligt dat aan mij.
feit!quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:41 schreef Toverheks het volgende:
[..]
lijkt me ook dat je je geen moment verveelt in zijn nabijheid.
Ik bedoel te zeggen dat ik denk dat het weinig mensen interesseert hoe men met baby's omgaat, maargoed nogmaals dat kan mijn geheel a-natuurlijke afkeer van kinderen zijn die spreekt.quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:42 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Over kinderen praten vind ik persoonlijk nooit gezwats,daar neen ik kinderen serieus genoeg voor,altijd.!!!
Ik denk dat ik niet goed over kom in wat ik bedoel,maar dat kan.
Ben trouwens niet getrapt hoor,moet niet gekker worden daarquote:Op donderdag 28 mei 2009 23:30 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Probeer je nu op Fok! credits te scoren? Niet vreemd dat je er op NL bent uitgetrapt..
Dat zou zeker kunnen, maar dat gaat niet gebeurenquote:Op donderdag 28 mei 2009 23:42 schreef Maanvis het volgende:
Het is een heel cru idee maar ik denk dat er duizenden streamers naar gaan kijken:
De bevalling van Claire live in de bunker
Hou eens op julliequote:Op donderdag 28 mei 2009 23:44 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Ben trouwens niet getrapt hoor,moet niet gekker worden daar![]()
Wat moet ik hier nou op zeggen.quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:44 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik bedoel te zeggen dat ik denk dat het weinig mensen interesseert hoe men met baby's omgaat, maargoed nogmaals dat kan mijn geheel a-natuurlijke afkeer van kinderen zijn die spreekt.
Swarmahoer is goed voor veeeeel meer dingenquote:Op donderdag 28 mei 2009 23:45 schreef Toverheks het volgende:
Swarmahoer is een *kuch* een JA, dan sta jij ook op het lijstje van de catering
RuudPuntenel
Toverheks
Sharmahoer ??
wel alles kosteloos doen, hun zorgen voor de voorraad en wij draaien alles soepeltjes in elkaar.
van soep maken tot toetjes versieren, broodjes smeren koffie en thee en limonade en natuurlijk maken we s`vonds weer de keuken spin & span. Dit is geen geintje dit is bloedserieus.
Echt? Dat was niet mijn bedoeling. Ik kan me totaal niet voorstellen dat het erg veel mensen interesseert, op de moeders na. Ik kan me dat net zo slecht voorstellen als dat JIJ het je slecht voor kunt stellen dat daar geen interesse voor zou zijn.quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:46 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Wat moet ik hier nou op zeggen.
Als mensen het niet interesseert hoe ze daarmee omgaan,in wat voor een wereld leven we dan.Ik ben boos,heel boos
ik wilde me eigelijk verdelen over de andere takenquote:Op donderdag 28 mei 2009 23:45 schreef Toverheks het volgende:
Swarmahoer is een *kuch* een JA, dan sta jij ook op het lijstje van de catering
RuudPuntenel
Toverheks
Sharmahoer ??
wel alles kosteloos doen, hun zorgen voor de voorraad en wij draaien alles soepeltjes in elkaar.
van soep maken tot toetjes versieren, broodjes smeren koffie en thee en limonade en natuurlijk maken we s`vonds weer de keuken spin & span. Dit is geen geintje dit is bloedserieus.
wat heb ik in mijn slaap uitgehaaldquote:Op donderdag 28 mei 2009 23:47 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Swarmahoer is goed voor veeeeel meer dingen
Wie begint er over geen leven,ik niet,ik had het over het begin van een leven en aangepast.Ik ben niet degene die begon met pissen.quote:
Dus Bram, wij houden ons aanbevolen voor de cateringquote:
quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:50 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
wat heb ik in mijn slaap uitgehaald
@Renate ,straal me eff wat hippie invloeden in,Ik wil eff peace in m'n hoofd.BVDquote:Op donderdag 28 mei 2009 23:48 schreef Bunker-Renate het volgende:
Klinkt gezellig, allemaal, m'n Bunkerafkickverschijnselen verdwijnen als sneeuw voor de zon
Dus jou schrappen we van de lijst???quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:49 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik wilde me eigelijk verdelen over de andere taken
dacht dat je de algemene vrijwilligers aan het inventariseren was
ging over een meet in de bunkerquote:Op donderdag 28 mei 2009 23:28 schreef ruudpuntenel het volgende:
Los daarvan, ik zie jullie mails niet iteejer, het zal je duidelijk zijn dat je op een aantal van je Fok!kers kunt rekenen!![]()
Nee, ik was de eerstequote:Op donderdag 28 mei 2009 23:50 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Wie begint er over geen leven,ik niet,ik had het over het begin van een leven en aangepast.Ik ben niet degene die begon met pissen.![]()
Ontopic.Ben benieuwd wat we te zien gaan krijgen voor bunker 2
als je alleen catering inventariseerd kan ik er af jaquote:Op donderdag 28 mei 2009 23:52 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Dus jou schrappen we van de lijst???
dus nu Toverheks
RuudPuntenel
Mijn manier van posten bevalt jou niet,nou dat is dan jammer voor jouquote:Op donderdag 28 mei 2009 23:34 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Neee dame, geen excuses, jouw manier van posten klopt niet.
Oke gedaanquote:Op donderdag 28 mei 2009 23:54 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
als je alleen catering inventariseerd kan ik er af ja
Heerlijk kan dat zijn iddquote:Op donderdag 28 mei 2009 23:53 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nee, ik was de eersteNa mijn drie biertjes was ik jullie net voor met pissen. Het was een opluchting
Get a room!quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:56 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Waar het mij, en toverheks om gaat begrijp je toch ook wel?
Basta cosi. Non sono molto felice con tutti e due.quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:55 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Mijn manier van posten bevalt jou niet,nou dat is dan jammer voor jou![]()
on topic.Heksje zorgt o/a voor de catering,toppie
Tranquiiiillo tesoriiiinoquote:Op donderdag 28 mei 2009 23:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Basta cosi. Non sono molto felice con tutti e due.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:51 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
@Renate ,straal me eff wat hippie invloeden in,Ik wil eff peace in m'n hoofd.BVD
Nee, Bram poste een lijstje zat ook de catering bij.quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:56 schreef iteejer het volgende:
[..]
haken en ogen, we proberen het rond te breien
Zou mega zijn als het lukt!!quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:56 schreef iteejer het volgende:
[..]
haken en ogen, we proberen het rond te breien
Ik heb genoeg ideeën. Denk dat je bij Fokkers meer moet zijn voor hun creativiteit en hun inzetbaar.quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:56 schreef enjoybram het volgende:
Idéé!
(topic?)
Ja dat je stiekum werd gefilmd dat je kletste met een kapper werd door de spiegel gefilmd geloof ik, of niet, nu ga ik twijvelenquote:Op donderdag 28 mei 2009 23:57 schreef snetje het volgende:
ik vind dat idee van Rica wel wat hebbenvoor de rest lijkt het me leuk om zoveel mogelijk verschillende mensen naar binnen zien te krijgen ..wat ondertussen best wel even voor een paar uur onderbroken kan worden voor een talkshow of iets dergelijks...
was er ooit niet zoiets als een kapsalon op tv? ...wat was dat ook alweer?
Ja ,ik volg het zeker nog.Ik hoop dat een ieder die een baby ooit in de ogen kijkt ,smelt en ontroert raakt.||Ik kan me niet voorstellen dat dat niet gebeurt n'l..Laat mij svp geen uitzondering zijn anders is de wereld echt doorgedraait.quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:48 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Echt? Dat was niet mijn bedoeling. Ik kan me totaal niet voorstellen dat het erg veel mensen interesseert, op de moeders na. Ik kan me dat net zo slecht voorstellen als dat JIJ het je slecht voor kunt stellen dat daar geen interesse voor zou zijn.
Volg je het nog?
Trankilla of zoietsquote:Op donderdag 28 mei 2009 23:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Basta cosi. Non sono molto felice con tutti e due.
Bij mij gebeurt dat dus totaal nietquote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:05 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Ja ,ik volg het zeker nog.Ik hoop dat een ieder die een baby ooit in de ogen kijkt ,smelt en ontroert raakt.||Ik kan me niet voorstellen dat dat niet gebeurt n'l..Laat mij svp geen uitzondering zijn anders is de wereld echt doorgedraait.
Mens, blaas jezelf toch niet zo op.quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:30 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Die bezem is toch gejat,snap er niks meer vanquote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:09 schreef Toverheks het volgende:
leuke lieve mensen ik stap op mijn bezemsteel en vlieg naar bed, slaap lekker allemaal straks
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:09 schreef Toverheks het volgende:
leuke lieve mensen ik stap op mijn bezemsteel en vlieg naar bed, slaap lekker allemaal straks
dat was toch niet stiekum? ik vond het wel leuk iig..al die leuke verhalen van al die verschillende mensen... en het meeste geroddel kreeg je tijdens het koffiedrinken van de kapsters zelf (in dat kleine kamertje) als ze even apart warenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:02 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja dat je stiekum werd gefilmd dat je kletste met een kapper werd door de spiegel gefilmd geloof ik, of niet, nu ga ik twijvelen
En ik van Fok! , en van mooiiiii en van Chanel5. Voor allebeiquote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:08 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Trankilla of zoiets,en wat houd ik van de Italiaanse keuken..zucht
![]()
SHES BACK !!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:12 schreef Bunker-Renate het volgende:
[ afbeelding ]
leuk om de muren zo te behangen toch@the Bunker![]()
Sixtees-seventies thema is ook leuk met wierook,Led Zeppelin,Pink floid etc .Zeker voor alle 40/50 plussersquote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:09 schreef Bunker-Renate het volgende:
Back to the sixties en seventies@the bunker met love peace&happiness en dan snacht's een talkshow
Parfum Chanel 5 is oude wijve luchtje hoor.Nogmaals parfumquote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
En ik van Fok! , en van mooiiiii en van Chanel5. Voor allebei![]()
![]()
![]()
Heel de dag je naam overal geroepen , zelfs al een extra grote tent voor jou en mij gekocht , maar antwoord , homaarquote:
Moppie toch,quote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:17 schreef luciano het volgende:
[..]
Heel de dag je naam overal geroepen , zelfs al een extra grote tent voor jou en mij gekocht , maar antwoord , homaar
Jammerquote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:16 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Parfum Chanel 5 is oude wijve luchtje hoorParfum!!!
tut tut... dat doen ze ook alleen maar voor vakantie dikke bak etc. en dan onder het mom wat jij aangeeft ...quote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:10 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik denk dan, wees blij dat er nog vrouwen en mannen zijn die bereid zijn zich 40x in de rondte te werken om een collega d'r zwangerschapsverlof / ophaaluurtjes / enweetikveelwat op te vangen... Anders was er ook een vet probleem denk ik zo
Er staat een smilie op een woord ,kan ik niet leeeeeeezenquote:
bob de streamerquote:
Vakantie?? Dat gaat dus niet omdat er collega's weg zijn, snaptequote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:20 schreef snetje het volgende:
[..]
tut tut... dat doen ze ook alleen maar voor vakantie dikke bak etc. en dan onder het mom wat jij aangeeft ...
damn!! nu mis ik het kindervrij prikborddaar kon je pas echt goed rellen
ja hoor... nen bakfiets is ook leukquote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:26 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Vakantie?? Dat gaat dus niet omdat er collega's weg zijn, snapte
Dikke bak?? Uhh... Telt een fiets ook?
en waarom kom jij nu pas uit je vrieskistquote:
Feitquote:
ge wilt niet weten wat ik hier op 't plattelâând allemaal zie .... postbodes op varkens etc ...quote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:28 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Feit![]()
Maar die zie je hier op 't plattelâând nie zo veul
Je bent het echt!!quote:
Je moet het zeker weten, anders zet ik dat niet door. Ik hou het liever gezelligquote:
Perdono? Brabants? .... rijden ze daar allemaal met bakfietsen ofzo ....quote:
Party!!!!!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:32 schreef iteejer het volgende:
[..]
Je bent het echt!!![]()
Ken je me wel onder deze naam?
Bob wat denk je van een brainstormmeet in de bunker, iedere 14 dagen?
Voor alles: PR, acties, bewoners, en voor de lol natuurlijk.
Ik baal dat ik die bijzondere tekens niet heb op mijn laptop.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:28 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Feit![]()
Maar die zie je hier op 't plattelâând nie zo veul
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:34 schreef snetje het volgende:
[..]
Perdono? Brabants? .... rijden ze daar allemaal met bakfietsen ofzo ....
Tis gezellig genoeg hier,ik zie geen enge berenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Je moet het zeker weten, anders zet ik dat niet door. Ik hou het liever gezellig
Brainstormen enzo lekker hier blijven doen, en 1 keer in de 14 dagen lol vind ik wel wat weinigquote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:32 schreef iteejer het volgende:
[..]
Bob wat denk je van een brainstormmeet in de bunker, iedere 14 dagen?
Voor alles: PR, acties, bewoners, en voor de lol natuurlijk.
Bob komt net binnen, Iteejer wil gaan brainstormen met hem, dus we moeten Bob en Iteejer (en Bram) even feeden met mindblowing ideasquote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
Het verzandt hier een beetje in SCIemand nog ideeën?
En vandaag geregistreerd,Gefeli.hoe heet je ,wie is je,wie is je en waar kom je vandaan?quote:
bachelor party'squote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
Het verzandt hier een beetje in SCIemand nog ideeën?
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik moet hier niet meer zijn. Morgen weer op pad in de stijl van Johan V: met een busje, een busje... Jawel![]()
![]()
Truste Fok!![]()
![]()
durfde niet in het italiaans, Soury zit hier ook![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |