Of je gooit er een paar Polen naar binnenquote:Op donderdag 28 mei 2009 23:24 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Voor mij is het een km of 20 van huis. Wil ik er na mij werk ook nog wel wat aan doen voor wat dan ook.![]()
(gratis)
Gaat ook meer om de kosten van het eten en drinken zélf dan om het bereiden ervan dat serieus geld kost hequote:Op donderdag 28 mei 2009 23:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ik wil de catering wel doen gratis en voor niks en denk dat er nog wel een paar mensen zijn die tijd over hebben.dus daar zitten geen kosten aan verbonden.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Welnee, bovendien is dat de verantwoordelijkheid van de mensen zelf die erin geloven.
Op de Engelse tv is een tijdje geleden Haunted House Live te zien geweest, waar zogenaamde mediums en andere parafiguren gingen glaasje draaien, stemmen horen (daar is een apparaat voor) en pendelen in huizen die haunted zouden zijn. Die kwamen helemaal niet verder dan wat opgewonden gedoe, maar vermakelijk was het wel.
Als je genoeg spullen voor ze neerzet, valt er vanzelf wel een boek of is er een geluid op te vangen
Een bussie volquote:Op donderdag 28 mei 2009 23:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Of je gooit er een paar Polen naar binnen
OK .beter idee ,meisjes die het idee hebben heel jong moeder te willen worden en die dan moeten zorgen voor zo'n poppetje .Hoe heten die ook al weer"uit Japan,weet je wat ik bedoel,en dan op rare tijden wakker gemaakt wornen in combinatie met een babypop.Verschonen,in bad doen etc.Kost niet veel en een leuke prijs voor wie dat het beste kan.Ondertussen baby gehuil enz enzquote:
ja dat zeimik er ook bij koken enzo alles wat eetbaar is maar dat betalen moeten ze zelf regelen, maar maak goedkopen maar voedzame maaltijden en lekkerquote:Op donderdag 28 mei 2009 23:22 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Catering houdt meer in dan broodjes smeren heksje,Ook voor iedereen warm eten koken en betaal jij dat"Je doet het gratis"?
Los daarvan, ik zie jullie mails niet iteejer, het zal je duidelijk zijn dat je op een aantal van je Fok!kers kunt rekenen!quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:25 schreef iteejer het volgende:
En natuurlijk dat derde puntje he :p Maar daarvoor zal ik jouw suggestie volgen.
Denk jij dat gezwats over kinderen veel mensen aan zou spreken..?quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:27 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
OK .beter idee ,meisjes die het idee hebben heel jong moeder te willen worden en die dan moeten zorgen voor zo'n poppetje .Hoe heten die ook al weer"uit Japan,weet je wat ik bedoel,en dan op rare tijden wakker gemaakt wornen in combinatie met een babypop.Verschonen,in bad doen etc.Kost niet veel en een leuke prijs voor wie dat het beste kan.Ondertussen baby gehuil enz enz
Nee vind ik slecht idee, sorry mooiiiii!!!! hebben ze al bij BNN zoiets met baby`s en tienersquote:Op donderdag 28 mei 2009 23:27 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
OK .beter idee ,meisjes die het idee hebben heel jong moeder te willen worden en die dan moeten zorgen voor zo'n poppetje .Hoe heten die ook al weer"uit Japan,weet je wat ik bedoel,en dan op rare tijden wakker gemaakt wornen in combinatie met een babypop.Verschonen,in bad doen etc.Kost niet veel en een leuke prijs voor wie dat het beste kan.Ondertussen baby gehuil enz enz
Aangepast inmiddels,wist niet dat je kwaad werdquote:
Probeer je nu op Fok! credits te scoren? Niet vreemd dat je er op NL bent uitgetrapt..quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:27 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Die komen niet voor niksquote:Op donderdag 28 mei 2009 23:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Of je gooit er een paar Polen naar binnen
Oke Ruud, jij en ik zijn er al misschien wil er nog wel 2 man bijkomen we maken er een leuke tijd van.quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:24 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Voor mij is het een km of 20 van huis. Wil ik er na mij werk ook nog wel wat aan doen voor wat dan ook.![]()
(gratis)
quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:31 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Oke Ruud, jij en ik zijn er al misschien wil er nog wel 2 man bijkomen we maken er een leuke tijd van.
Doe eff normaal,ik heb het nu over poppetjes en serieuze dingen die er leven onder jonge meiden.Have a kit cat en take a breakequote:Op donderdag 28 mei 2009 23:30 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Probeer je nu op Fok! credits te scoren? Niet vreemd dat je er op NL bent uitgetrapt..
OK !quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:25 schreef iteejer het volgende:
En natuurlijk dat derde puntje he :p Maar daarvoor zal ik jouw suggestie volgen.
die er leven onder jonge meiden? In het ghetto van Amsterdam ofzo dan?quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:32 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Doe eff normaal,ik heb het nu over poppetjes en serieuze dingen die er leven onder jonge meiden. Have a kit kat en take a break
Neee dame, geen excuses, jouw manier van posten klopt niet.quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:32 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Doe eff normaal,ik heb het nu over poppetjes en serieuze dingen die er leven onder jonge meiden.Have a kit cat en thake a breake
Ja aardige gast als ik het zo lees beetje gek maar wie is dat niet hequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |