bedankt voor de tipquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, was toch fantastisch, en wij maar cappen![]()
Verder zou je ook aan een medium kunnen denken dat er wat sessies doet. Misschien ontdekken ze zelfs wel dat het er spookt.
Oh ja, dat ouijabord. Er zijn echt wel wat mafketels te vinden die graag voor de camera's willen zitten. Ik moet ook weer aan Jaap en dat medium denken, hoe was dat ook alweer: Piet Agoras ofzo.quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:13 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
bedankt voor de tip
Dat zit er dik in, gezien de begraafplaats waar het tegenaan ligt![]()
Dat zou best vette streams opleveren ja![]()
Toch nog dat bord erin
Verhip ja, dat is waar ookquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:13 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
bedankt voor de tip
Dat zit er dik in, gezien de begraafplaats waar het tegenaan ligt![]()
Dat zou best vette streams opleveren ja![]()
Toch nog dat bord erin
Ja dat lijkt me wel wat, en ze s'nacht in het pikkedonker zetten en ze zich de Takken laten schrikken enzo.quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Geen hele menigten toch. Het liefst mensen die er een dag of wat willen logeren.
Weet je wat, we nodigen gewoon een hele club spiritisten uit voor een seance!quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:15 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Verhip ja, dat is waar ook![]()
Disana
Bart in een wit lakenquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:16 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me wel wat, en ze s'nacht in het pikkedonker zetten en ze zich de Takken laten schrikken enzo.
Haha ja, en enge geluiden, spinnewebben die ineens langs het gezicht gaan, skeletten die uit een kast tevoorschijn komen.quote:
Welnee, bovendien is dat de verantwoordelijkheid van de mensen zelf die erin geloven.quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:22 schreef enjoybram het volgende:
we hebben de intenties met een medium house... maar... waar ik begreep... erg gevaarlijk!?
Tja, daar zullen de meningen over verdeeld zijn. Vind het nogal wat. Niet in de zin van niet doen hoor. Maar laat je goed voorlichten, voorzover dat kan..er lopen nogal wat wazige personen rond die van alles aan "boven"toeschrijven. Blijft heel complex.quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:22 schreef enjoybram het volgende:
we hebben de intenties met een medium house... maar... waar ik begreep... erg gevaarlijk!?
quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Welnee, bovendien is dat de verantwoordelijkheid van de mensen zelf die erin geloven.
Op de Engelse tv is een tijdje geleden Haunted House Live te zien geweest, waar zogenaamde mediums en andere parafiguren gingen glaasje draaien, stemmen horen (daar is een apparaat voor) en pendelen in huizen die haunted zouden zijn. Die kwamen helemaal niet verder dan wat opgewonden gedoe, maar vermakelijk was het wel.
Als je genoeg spullen voor ze neerzet, valt er vanzelf wel een boek of is er een geluid op te vangen
Iemand waardoor ik ooit een ban kreeg op geen leven is zijn zus en 4 vrienden erdoor kwijtgeraakt bij o.a verkeersongelukkken.Die persoon hoort ook constant stemmen,althans ,een jaar geleden nog.Dus beetje luguber is het wel kan het zijn,quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:22 schreef enjoybram het volgende:
Mensen die er actief iets mee doen (spiritistenkringen) hebben heus hun eigen manier om ermee om te gaan. Als ze het eng zouden vinden, zouden ze zich er niet mee bezig houden. Ze vinden het interessant.quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:30 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
![]()
Maar toch... Bram heeft ook wel een beetje gelijk. Er zijn mensen die zich dingen gaan inbeelden en daar later iets van over houden.
Zonder wit laken is ie ook al eng hoorquote:
Nou, vooruit dan, je ideetje ligt er.quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Mensen die er actief iets mee doen (spiritistenkringen) hebben heus hun eigen manier om ermee om te gaan. Als ze het eng zouden vinden, zouden ze zich er niet mee bezig houden. Ze vinden het interessant.
Knoflook en kruis erbij zeg ikquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:35 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nou, voorruit dan, je ideetje ligt er.
Ik heb de R even uit de voorruit gehaald.quote:
Zonder dollen,geesten oproepen kan gevaarlijk zijn.Naar horen zeggen en er over gelezen te hebbenquote:
quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:31 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Iemand waardoor ik ooit een ban kreeg op geen leven is zijn zus en 4 vrienden erdoor kwijtgeraakt bij o.a verkeersongelukkken.Die persoon hoort ook constant stemmen,althans ,een jaar geleden nog.Dus beetje luguber is het wel kan het zijn,
Als je Derek Olgilvie erbij haalt heb je aan mij een credit koperquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |