Stream warm houden en bekend maken voor TBO2. Niet teveel uitgeven en alles oppotten voor een spetterende tweede aflevering.quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:06 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik dacht al dat dat het probleem waa. Je moet dus iets gaan doen in de tussentijd waarmee je ook geld genereerd. Dus iets wat ook sponsors oplevert, geen wazig gedoe dus, want dat levert geen sponsors op.
Jaaaa en Bart als Steve....quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:08 schreef Toverheks het volgende:
Ik zie een soort Jerry Springer show ook wel zitten hoor
Ik nietquote:Op donderdag 28 mei 2009 23:08 schreef Toverheks het volgende:
Ik wil de catering wel doen gratis en voor niks en denk dat er nog wel een paar mensen zijn die tijd over hebben.dus daar zitten geen kosten aan verbonden.quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:46 schreef enjoybram het volgende:
Even een puntje van aandacht... om The Bunker draaibaar te maken per 24 uur:
1) 3 x regie in ploegen
2) 6 x rco (remote camera control) in ploegen
3) 3 x audio in ploeg
4) 1 x internet redactie
5) 1 x PL van 08:00 tot 23:00
6) 3 x catering van 07:30 tot 00:00
7) 2 x security in ploegendienst
reken even uit hoeveel personen dit zijn, tel daar de streamkosten en locatie en stroomkosten bij.
Brood en spinnekoppen en uileballen als voorgerecht dusquote:Op donderdag 28 mei 2009 23:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ik wil de catering wel doen gratis en voor niks en denk dat er nog wel een paar mensen zijn die tijd over hebben.dus daar zitten geen kosten aan verbonden.
Hou het idd maar warm, hoe? Niet op de Char way. Het heeft aan de ene kant potentie maar niet nu.Als je dit soort dingen wilt brengen moet je het pad van zekerheid al verder hebben belopen, niet nu, niet in het begin. Maak je punt nog maar eens met iets anders.quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Stream warm houden en bekend maken voor TBO2. Niet teveel uitgeven en alles oppotten voor een spetterende tweede aflevering.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ik wil de catering wel doen gratis en voor niks en denk dat er nog wel een paar mensen zijn die tijd over hebben.dus daar zitten geen kosten aan verbonden.
Die met dat brilletje dat er uit zag als een string op zijn kopquote:Op donderdag 28 mei 2009 23:15 schreef Toverheks het volgende:
en weten we nog die belgische hypnotiseur uit de kooi, ademloos gekenen, zal die niet voor een kop koffie en een boterham een avond willen vullen met een paar gasten???
Ja, dit meende ik echt, zolang ik maar niet in beeld kom wil ik graag achter de schermen koken en broodjes smeren koffie zette etc. en ruim me boel ook nog netjes op.quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:17 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
![]()
En zo zullen er best meer zijn
he gedver! straks zitten we naar een stel 40 jarige ongehuwde 2 maanden zwangeren te kijken met een pa of ma die speciaal uit één of ander rustoord worden gesleept en krijsende babypoppen ...quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:09 schreef mooiiiiii het volgende:
Iets met 2 maanden zwangere ongehuwde moeders met een vader of moeder van die meisjes is ook interessant,Met babypop.Wie het "de babypop" beste in de verzorging is wint 5000 euro in 1 maand+ babybenodigdhedenvia sponsors.Maxi cosie ,luiers enz.
Maar dat zal wel weer niet kunnen van event bijstanduitkering instanties.
p,s Mocht het op tragische wijze onverhoopt tot een miskraam leiden dan krijgt nr 2 de cadeautjes voor de geboren baby.
Ja die, maar hij was goed he heerlijk avond streamen was datquote:Op donderdag 28 mei 2009 23:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Die met dat brilletje dat er uit zag als een string op zijn kop
Wel gratis spook dus als het dat thema zou wordenquote:
Jerry! Jerry! Jerry!quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:08 schreef Toverheks het volgende:
Ziekquote:Op donderdag 28 mei 2009 23:09 schreef mooiiiiii het volgende:
Iets met 2 maanden zwangere ongehuwde moeders met een vader of moeder van die meisjes is ook interessant,Met babypop.Wie het "de babypop" beste in de verzorging is wint 5000 euro in 1 maand+ babybenodigdhedenvia sponsors.Maxi cosie ,luiers enz.
Maar dat zal wel weer niet kunnen van event bijstanduitkering instanties.
p,s Mocht het op tragische wijze onverhoopt tot een miskraam leiden dan krijgt nr 2 de cadeautjes voor de geboren baby.
Catering houdt meer in dan broodjes smeren heksje,Ook voor iedereen warm eten koken en betaal jij dat"Je doet het gratis"?quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja, dit meende ik echt, zolang ik maar niet in beeld kom wil ik graag achter de schermen koken en broodjes smeren koffie zette etc. en ruim me boel ook nog netjes op.
Voor mij is het een km of 20 van huis. Wil ik er na mij werk ook nog wel wat aan doen voor wat dan ook.quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja, dit meende ik echt, zolang ik maar niet in beeld kom wil ik graag achter de schermen koken en broodjes smeren koffie zette etc. en ruim me boel ook nog netjes op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |