Maar dan even voor snel er tussendoor, ter opvulling, zonder gedoe, zonder credits, zonder winnaars, zonder teveel georganiseer, maar wel met een heel leuke streamquote:
Vertelquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:40 schreef Laysa het volgende:
[..]
![]()
![]()
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee........nu zijn dr inmiddels andere ontwikkelingen
Onzinquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:31 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Iemand waardoor ik ooit een ban kreeg op geen leven is zijn zus en 4 vrienden erdoor kwijtgeraakt bij o.a verkeersongelukkken.Die persoon hoort ook constant stemmen,althans ,een jaar geleden nog.Dus beetje luguber is het wel kan het zijn,
Ze zitten daar naast een begraafplaats, dat is al druk genoeg, heb je weinig spullen meer bij nodigquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Als je genoeg spullen voor ze neerzet, valt er vanzelf wel een boek of is er een geluid op te vangen
Iid, rare dingen. Daarom waarschuw ik Bram ook. Dit is niet een insteek om de tijd tussen de TBO's te overbruggen. Ergens begrijp ik hem wel maar door het ongeloof van vele mensen denk ik niet dat hij deze keuze moet maken.quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:39 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Zonder dollen,geesten oproepen kan gevaarlijk zijn.Naar horen zeggen en er over gelezen te hebben
in het kader van de wet op persoonsbescherming ( lees.....hij is nog gekker dan jij dacht) kan ik hier geen antwoord opgevenquote:
Ik kan wel voor lijk spelen hoor.Na 2 jaar DGK en teveel internet ben ik bleek zat.Pakje peuken per dag ,tel op je winst.Wil ik wel een "gratis"make -over van Claire daarnaquote:
zit wel wat inquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:38 schreef Chanel5 het volgende:
Ik persoonlijk zou me niet op dat vlak willen bevinden. Programma matig. Kijk naar Char, kijk naar die Nederlander (naam?) die zijn info van internet had.
Ik zou ook graag willen dat er iets is na dit.
Althans voor mijzelf.
Maar voorlopig blijft het allemaal wazige kost.
Wil je daaraan gelinkt worden Bram? Kijk uit, zoek een lichtvoetiger item waar meer mensen zich mee kunnen identificeren.
Er zijn vast Fokkers die hiervoor te porren zijnquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:43 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ze zitten daar naast een begraafplaats, dat is al druk genoeg, heb je weinig spullen meer bij nodig![]()
Die paragnosten bij het 6e zintuig zeggen zonder uitzondering dat het enorm druk is op begraafplaatsen, moeilijk om de juiste eruit te halen. Dringen geblazen dus.
Kortom: werk aan de winkel.
Nee,mijn intuitie was dus goed,jammer dat ik daarin nooit gelijk heb gekregen.quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:44 schreef Laysa het volgende:
[..]
in het kader van de wet op persoonsbescherming ( lees.....hij is nog gekker dan jij dacht) kan ik hier geen antwoord opgeven
quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:46 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Nee,mijn intuitie was dus goed,jammer dat ik daarin nooit gelijk heb gekregen.
oehhhh ik kan heel streng kijkenquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:46 schreef enjoybram het volgende:
Even een puntje van aandacht... om The Bunker draaibaar te maken per 24 uur:
1) 3 x regie in ploegen
2) 6 x rco (remote camera control) in ploegen
3) 3 x audio in ploeg
4) 1 x internet redactie
5) 1 x PL van 08:00 tot 23:00
6) 3 x catering van 07:30 tot 00:00
7) 2 x security in ploegendienst
reken even uit hoeveel personen dit zijn, tel daar de streamkosten en locatie en stroomkosten bij.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:44 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Ik kan wel voor lijk spelen hoor.Na 2 jaar DGK en teveel internet ben ik bleek zat.Pakje peuken per dag ,tel op je winst.Wil ik wel een "gratis"make -over van Claire daarna
Ben het met je eens,is linke soep en mensen kunnen echt beschadigd raken .En vette claime voor Bramquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:43 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Iid, rare dingen. Daarom waarschuw ik Bram ook. Dit is niet een insteek om de tijd tussen de TBO's te overbruggen. Ergens begrijp ik hem wel maar door het ongeloof van vele mensen denk ik niet dat hij deze keuze moet maken.
ja maar dan hebben we wel weer een Relquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:47 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Ben het met je eens,is linke soep en mensen kunnen echt beschadigd raken .En vette claime voor Bram
Als ik door blijf paffen en laat naar bed blijf gaan kom ik wel mooiiiiiiin mijn kist te liggen na de metamorfose:Pquote:
Maar het hoeft ook niet perse 24 uur. Ongeveer 14 uur is ook goed te doen als streamer. Schrap je de nachten.quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:46 schreef enjoybram het volgende:
1) 3 x regie in ploegen
3) 3 x audio in ploeg
4) 1 x internet redactie
reken even uit hoeveel personen dit zijn, tel daar de streamkosten en locatie en stroomkosten bij.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:46 schreef enjoybram het volgende:
1) 3 x regie in ploegen
3) 3 x audio in ploeg
4) 1 x internet redactie
Dat maakt het juist spannendquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:39 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Zonder dollen,geesten oproepen kan gevaarlijk zijn.Naar horen zeggen en er over gelezen te hebben
Voor even er tussendoor om de aandacht op te wekken (een dag en een overnachting) is dat een investering met rendement, denk ik. Moet geen concurrentie worden van TBO2 maar een trekkertje.quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:46 schreef enjoybram het volgende:
1) 3 x regie in ploegen
3) 3 x audio in ploeg
4) 1 x internet redactie
je hebt mn nummer als het goed isquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:46 schreef enjoybram het volgende:
1) 3 x regie in ploegen
3) 3 x audio in ploeg
4) 1 x internet redactie
quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:46 schreef enjoybram het volgende:
1) 3 x regie in ploegen
3) 3 x audio in ploeg
4) 1 x internet redactie
quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:45 schreef D. het volgende:
[..]
Er zijn vast Fokkers die hiervoor te porren zijn
Ik heb deze term al 2 keer eerder ergens gepost , maar zelfs Bommie wist niet mer dat ik TL bedoelde , lolllllllquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:51 schreef Marrije het volgende:
[..]
Daarover gesproken, ik heb Teamlead helemaal niet gezien in dit subforum.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Voor even er tussendoor om de aandacht op te wekken (een dag en een overnachting) is dat een investering met rendement, denk ik. Moet geen concurrentie worden van TBO2 maar een trekkertje.
Maar nazorg is mischien nodig en wie betaald dat,nou wiequote:
niets......hij is daar ik hier...nietsquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:56 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik weet niet wat D. allemaal bij jou teweeg brengt
hebben jullie niet een sponsorinformatiepakket liggen toevallig? alhoewel dat wel moeilijk wordt aangezien er nog geen evenement bekend is, alleen dat er ''iets via internet te volgen gaat zijn''quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:56 schreef enjoybram het volgende:
Momenteel zijn er tal van plannen... alles is uitvoerbaar... het stokt op het budget... dit is echt nodig!
Idéé!
Fokkers inzetten voor sponsors?
(topic?)
Misschien kun je een aantal plannen voorleggen op een speciale topic tesamen met ideeen van Fokkers,Samen komen we dan misschien wel tot het brillante idee en oplossingen/tips om het te realiseren met z'n allen.quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:56 schreef enjoybram het volgende:
Momenteel zijn er tal van plannen... alles is uitvoerbaar... het stokt op het budget... dit is echt nodig!
Idéé!
(topic?)
Bram, tipje, open zelf een topic daarover, als men ziet dat jij het opent komen daar vast meer reacties opquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:56 schreef enjoybram het volgende:
Idéé!
(topic?)
Ziekenfondsquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:55 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Maar nazorg is mischien nodig en wie betaald dat,nou wie
Het hoeft allemaal niet zo heftig Bram. Ik herinner mij tijden dat er niks anders te streamen viel als een wild-life cam met een nest uilen. Die dikke had de kleine opgevretenquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:56 schreef enjoybram het volgende:
Idéé!
(topic?)
Succes!quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:03 schreef enjoybram het volgende:
Ik wil dit graag in overleg met Danny doen. Dus ik ga hierover contact opnemen, en zal eerlijk een 4 tal formats voorleggen!
Ik dacht al dat dat het probleem waa. Je moet dus iets gaan doen in de tussentijd waarmee je ook geld genereerd. Dus iets wat ook sponsors oplevert, geen wazig gedoe dus, want dat levert geen sponsors op.quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:56 schreef enjoybram het volgende:
Idéé!
(topic?)
Hou je ons dan ook op de hoogte? niet alles zal van Danny afhangen?quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:03 schreef enjoybram het volgende:
Ik wil dit graag in overleg met Danny doen. Dus ik ga hierover contact opnemen, en zal eerlijk een 4 tal formats voorleggen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |