FOK! kennende wordt het gezamenlijk rukken op Manon Thomas.quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:50 schreef spijkerbroek het volgende:
Heftige orgies natuurlijk, Fok kennende.
Als jij mee doet welquote:Op donderdag 28 mei 2009 11:52 schreef Stefan het volgende:
[..]
FOK! kennende wordt het gezamenlijk rukken op Manon Thomas.
De camera's allang verdwenen? Gaan ze echt serieus alles afbreken daar of zijn nu alleen de camera's weg en ligt de rest (bekabeling etc) er nog?quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
De locatie is niet van de redactie of FOK!, de camera's zijn al lang verdwenen (ik neem ff aan dat ze gehuurd zijn). Helemaal niks dus.
Bron?quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
De locatie is niet van de redactie of FOK!, de camera's zijn al lang verdwenen
LiegeBeest007 bewijst zijn betrouwbaarheid maar weer eensquote:Op donderdag 28 mei 2009 12:45 schreef Copycat het volgende:
Die camera's hangen er naar mijn weten gewoon nog. Niks gehuurd ook.
anders moeten ze ze weer terughangen voor TBO 2, lijkt mij alleen maar extra werk op te leverenquote:Op donderdag 28 mei 2009 12:45 schreef Copycat het volgende:
Die camera's hangen er naar mijn weten gewoon nog. Niks gehuurd ook.
Terughangen is niet zoveel werk, ze zitten met een beugelsysteem + wat schroefjes vast en dan hoef je alleen nog wat kabeltjes aan te sluiten. Opnieuw inregelen is denk ik veel tijdrovender.quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:51 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
anders moeten ze ze weer terughangen voor TBO 2, lijkt mij alleen maar extra werk op te leveren
Nou 'alleen maar': Als je huurt moet je ook werken voor het geld om ze te laten hangen.quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:51 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
anders moeten ze ze weer terughangen voor TBO 2, lijkt mij alleen maar extra werk op te leveren
Ik zette er nog bij "ik neem ff aan dat", maar wat jij wilquote:Op donderdag 28 mei 2009 12:50 schreef Maanvis het volgende:
LiegeBeest007 bewijst zijn betrouwbaarheid maar weer eens.
Ze nu laten hangen lijkt me ook kostbaar, maar ze hebben er vast goed over nagedachtquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:39 schreef Stefan het volgende:
Ze komen toch uit Amerika? Leek me nogal duur ze voor 8 weken terug te sturen en ze dan weer te laten bezorgen.
As alwaysquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ze nu laten hangen lijkt me ook kostbaar, maar ze hebben er vast goed over nagedacht.
dat kan bij jou thuis welquote:Op donderdag 28 mei 2009 19:56 schreef Guus Muisarm het volgende:
Ik ga maar weer even ontopic na al dat gezever over camera's.
We beginnen de Tokkie RLS
Lekker boeren, schelden, zuipen, etc. Extra camera's voor op straat omdat de deelnemers daar vooral zitten. Franske bauer op 10 en de buren pestten. Programma kost geen drol, ze krijgen allemaal een uitkering en de winnaar een krat bier.
nou...dat de forum bosses van Fok...vol en nl elkaar live on stream de hersenen inslaan...sort off K1quote:
Ja, even mergen maar?quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:22 schreef swarmahoer het volgende:
en ik kan me herinneren dat hier al n topic over is, dat jij zelfs geopend hebt
2) diverse Talkshowsquote:Op donderdag 28 mei 2009 20:27 schreef enjoybram het volgende:
Cams hangen gewoon nog in The Bunker, ook de regie is nog 100% werkend! Top dat jullie meedenken, mogelijkheden zat! Er lopen nu verschillende opties, alles kan binnen 48 uur weer online![]()
Het zit hem nu in het budget, ik wil het geen tijdelijke opvulling noemen eerder, hoe kunnen we de streamers nu nog internet TV leveren! Het moet vooral leuk en makkelijk wegkijken, alles is mogelijk maar het moet betaalbaar zijn!
We zijn nu met een project bezig..... meer info als ik deze ook kan geven..
Mogelijkheden..
1) forumbattle.......
2) diverse Talkshows
3) late night TV
input welkom...
Bram
naast Mariell en Bart worden er 6 mensen uitgekozen die hebben gepost in de Mariell gate topics en dan wordt het allemaal nog even doorgenomen.quote:
Ja, laten we Jaap host zijn en zijn gast heet, laat me raden, Joranquote:Op donderdag 28 mei 2009 20:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
2) diverse Talkshows
3) late night TV
lijkt me wel wat, en de gasten krijgen niet betaald, gewoon een drankje en een leuke talkshow.Er is best een talkshow-host te vinden, denk aan Jaap of Huub die lullen ook wel lekker weg als er een stilte valt in een gesprek.
bekende en onbekende gasten
En is het geen optie dat je voor elke uitzending gewoon een bedrag overmaakt net als bij de streams.
ik wil graag in de ballotagecommissiequote:Op donderdag 28 mei 2009 20:55 schreef Danny het volgende:
ik ben voor modderworstelen door vrouwelijke studenten
beetje flauw he, dat slotjequote:Op donderdag 28 mei 2009 21:03 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik wil graag in de ballotagecommissie
Hij gooide het laatste COS deel voortijdig op slot terwijl we richting de 300 posts gingenquote:
dat deed pietjequote:Op donderdag 28 mei 2009 21:07 schreef D. het volgende:
[..]
Hij gooide het laatste COS deel voortijdig op slot terwijl we richting de 300 posts gingen
Beetje flauw
Met of zonder bovenstukje, stom hoe kan ik dat nu vragen he, het antwoord weet ik eigenlijk alquote:Op donderdag 28 mei 2009 20:55 schreef Danny het volgende:
Een topic sluit bij 300, toch niets mis met die grens?quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:08 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
dat deed pietjeen we zouden maar tot de 200 doorgaan, dus er was al een bonus
quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:16 schreef Dementor het volgende:
Wat organiseren we in de bunker tot aan TBO2?:
Een evaluatie van TBO 1 en een hoop voorbereidingen voor TBO 2.
Maar wat hebben wij daar nu aan?quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:16 schreef Dementor het volgende:
Daar heb je TBO toch niet voor nodig?quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:24 schreef D. het volgende:
[..]
Maar wat hebben wij daar nu aan?
doe mij dan toch die studentes maar
Houd jij ons op de hoogte van wanneer er iets online gaat Tom?quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:16 schreef Dementor het volgende:
Dat leek me wel een goed excuusquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:24 schreef Dementor het volgende:
[..]
Daar heb je TBO toch niet voor nodig?![]()
Als ik die informatie krijg wel ja.quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Houd jij ons op de hoogte van wanneer er iets online gaat Tom?
quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat mij betreft mogen er ook gewoon een paar mensen gaan logeren naar wie we kunnen kijken, of het wordt gewoon de zoete inval met afwisselende gezelschappen.
Is er een reden waarom jij deze info niet zou krijgen dan?quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:31 schreef Dementor het volgende:
[..]
Als ik die informatie nog krijg wel ja.
Leuk plan, maar diegene laat dan wel een deel van zijn "gebruiksaanwijzing" zien aan eventuele tegenstanders. Maar als ze er geen problemen mee hebben, why not?quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:30 schreef Marrije het volgende:
Ok, pak de aanmeldingen voor TBO I erbij, kijk wie er ook beschikbaar is in de periode voor TBO II, nodig 4 daarvan uit om een week lang in de bunker te zitten. Als wij 1 daarvan écht leuk vinden mag ie terugkomen voor TBO II. En doe dat een paar weken
Kan mooi gecombineerd worden met dat Guus'planquote:Op donderdag 28 mei 2009 20:55 schreef Danny het volgende:
Ik vond jouw idee ook wel goed. Ik heb in elk geval het liefst live beelden.quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:31 schreef Marrije het volgende:
[..]
Maakt mij ook weinig uit inderdaad wie het zijn
Ik zat net ook al te denken, al zetten ze Bobby er neer met een parkiet. Maar Bobby zit op school en kan dus niet
Welnee.quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:32 schreef D. het volgende:
[..]
Is er een reden waarom jij deze info niet zou krijgen dan?
Is er reden tot een nieuwe -gate
Kom maar op, ik lust je ook irl rauwquote:
Jij en je handtasje gaan gebitchslapped wordenquote:
Zeg, "die"foto's zijn wel van 2005 hèquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |