abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 2 mei 2009 @ 16:03:12 #1
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_68591896
Voor de mensen die een dagje mee hebben mogen lopen met de redactie en regie van The Bunker.
Schrijf hier je ervaringen en wat je ervan vond!
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 2 mei 2009 @ 16:04:51 #2
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_68591947
Wat een teleurstellende OP
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_68592556
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 16:04 schreef Paul het volgende:
Wat een teleurstellende OP
Ik had ook een heel verhaal verwacht , komt vast nog .

Ik ben er geen dag geweest maar een avond voor overleg. De crew bestaat uit zo'n 10 tot 15 mensen schat ik, waaronder dus Bram & Bart die iedereen kent, en verder Mariel (die heeft ook een eigen topic), de regisseur etc. Ze hebben een apart 'ruimte' met daarin een stuk of 7 hele dikke plasma's waarop alle camerastandpunten te zien zijn. In 1 blik heb je dus een compleet overzicht van de bunker, met alle details. In de bunker zelf valt 't op dat de camera's ontzettend klein zijn. Pas als je erop gaat letten zie je ze overal, inclusief de enorme hoeveelheid kabels.

Ze doen daar echt alles zelf, van 't verbouwen tot aan 't eten koken voor de crew etc. De stress is daarom vrij hoog, maar dat geeft ook wel een mooi sfeertje. Bart is in 't echt hetzelfde als op tv, veel praten, grote bek maar wel op een leuke manier .
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  zaterdag 2 mei 2009 @ 17:09:18 #4
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_68593585
Ik mocht afgelopen donderdag, 30 april een dagje meelopen met 'boven'. Ik had de avond ervoor al gezien dat de bewoners een soort van Koninginnedagviering beloofd werd, en dat er die dag een dagduel plaats zal vinden tussen Jeroen en Peter. Genoeg te beleven dus!

Een tikkeltje zenuwachtig ga ik, gewapend met mijn broertje's laptop en een schrijfblok, op reis met de trein. Gelukkig hoef ik niet richting Amsterdam, het is 9 uur in de morgen en de treinen in die richting zitten reeds bom- en bomvol. In mijn trein is het gelukkig lekker rustig.

Station Eindhoven. Ik had ergens op FOK! gelezen dat de deelnemers vanuit de bunker de omroepstem van het station soms kunnen horen, dus erg ver kan het niet zijn. Ik ben eigenlijk nog nooit in Eindhoven geweest, alleen op doorreis, dus vol goede moed vraag ik bij het loket van het busstation een plattegrondje en ga aan de wandel.

Na een klein half uur lopen, shit het is toch wel wat ver, herken ik aan de rechterkant het gebouw waar het hele gebeuren plaatsvindt; Soestdijk II. Zenuwachtig loop ik een rondje om het enorme hek dat hermetisch afgesloten lijkt te zijn. Hoe kom ik in vredesnaam binnen?
Gelukkig komt er net iemand met een zwart Bunker shirt een vuilniszak naar buiten brengen. "Jooo! " (iets originelers kon ik op dat moment niet verzinnen ) "Haai, ik ben Mera van FOK!, hoe kom ik hier binnen??" De crewmember opent het hek voor me, stelt zich voor en laat me binnen.

Daar zijn we dan! Ik betreed het gebouw en proef de sfeer. Mensen kijken me vragend aan en ik begin me aan iedereen voor te stellen. Van een aantal mensen herken ik de naam. Het is duidelijk dat er geen tijd is voor een uitgebreide hallo-ik-ben-die-en-die-en-ik-doe-dat-en-dat ronde, maar daar was ik al voor gewaarschuwd en dat is ook helemaal niet erg, ik ben toch erg slecht in dat soort dingen onthouden. Dat is gelukkig wederzijds, de naam MeraViglioSa (spreek uit: Meeraviljoosa) is natuurlijk ook niet echt iets dat blijft hangen dus vanaf nu ben ik "die ene van FOK!" of gewoon mijn voornaam.

Ik krijg toch nog een korte rondleiding en toelichting op wie wat zit te doen, en zie meteen hoe hard iedereen zit te werken. Ik voel me een echte noob hier binnen, heb van dit soort dingen erg weinig kaas gegeten, achter de schermen van een programma. Onhandig begin ik mijn spullen uit te pakken en installeer me in de eerste instantie aan de bar achter de regie, zodat ik de beeldschermen goed kan zien. Het is de bedoeling dat ik streamverslagen ga typen voor de website, maar al na een paar seconden is duidelijk dat alles vanaf deze plek moeilijk te volgen is wegens het gebrek aan audio. Bob stelt voor dat ik gewoon in de regiekamer kom zitten, mijn hart maakt een sprongetje ("shiiit dit is gaaaf") en ik neem plaats waar ik denk zo weinig mogelijk in de weg te zitten.

De uren vliegen voorbij terwijl ik zoveel mogelijk probeer op te vangen van de gebeurtenissen in de bunker en deze versla op mijn laptopje. Ik ben zo slim geweest om mijn usb stick te vergeten en zo dom om te denken dat het dingetje dat ik wél bij me heb een usb stick is die niet werkt, wat dus een netwerkzoekertje blijkt te zijn.
Gelukkig is Dementor zo aardig om me zijn usb stick te lenen, en zo ren ik elk uur naar de redactie om mijn verslagen af te geven voor wherever ze die kunnen gebruiken. Ook als ik hoor dat de bewoners om iets vragen wurm ik me langs de regisseurs en apparatuur om dat bij de redactie te melden, zodat ze daar polls over kunnen plaatsen op de site. Al met al een erg vermakelijk klusje, want steeds als ik rondloop vang ik vlagen van Bart's brainstormsessies op en discussies over dagduels, polls, en alle andere dingen die spelen tussen deelnemers, redactie, regie en streamers. Geweldig interessant allemaal, vooral het brainstormen levert nogal eens hilariteit op. Eenmaal terug op mijn plaats verbaas ik me ieder moment weer hoe behendig de regie de camera's bestuurt en bepaalt wanneer welk shot het meest interessant is en daar ook weer de juiste audio bij zet. Erg leuk ook om de beelden van elke camera te zien op de grote muur tv-schermen - ik ben nu één van de gelukkige streamers die toch een dagje een stuk of 20 'streams' tegelijk heeft kunnen bekijken.

Op een gegeven moment komt iemand van de redactie binnenstormen met het vreselijke nieuws uit Apeldoorn. Iedereen staart degene met open mond en ongeloof aan en enkelen lopen naar de redactie om het nieuws te bekijken op internet. Ik kan zelf ook weinig doen dan mijn hand voor mijn mond slaan en gaan kijken wat er aan de hand is. Wat verschrikkelijk... de stemming is meteen bedrukt maar the show must go on. De bewoners zijn zich tenslotte nog van geen kwaad bewust.
In de uren die volgen wordt er druk gediscussieerd over of en zoja, hóe de bewoners geïnformeerd gaan worden over het voorval. Via de poll is inmiddels besloten dat het bepaalde dagduel niet door kan gaan, en de bewoners hebben recht om te weten waarom. Als Johan Vlemmix thuiskomt wordt hij dan ook gecharterd om de bewoners uitgebreid te informeren door middel van een DVD die in allerijl is opgenomen van het nieuws. Met ingehouden adem kijkt en luistert de regie en de redactie naar hoe geweldig hij dit oppakt, en ik heb ter plekke opnieuw ontzettend veel respect voor die man. Ik zou het niet kunnen.

In de uren die volgen blijf ik braaf mijn verslagjes typen, en discussieer met de regie over de deelnemers. Er wordt veel gelachen, veel gestressed en ontzettend hard gewerkt. Ik blijf vol ongeloof kijken hoe iedereen ook echt alles doet, van camera's bedienen tot glazen opruimen, van brainstormen tot koken en van website onderhouden tot afwassen. Geweldig hoe zo'n kleine groep zoiets neer kan zetten, ik wil hier niet meer weg!

Maar helaas, om een uur of half tien is het toch echt tijd voor mij om naar huis te gaan, anders kom ik in verband met openbaar vervoer niet meer thuis. Ik heb van Bram een presentje gekregen die ik in alle hektiek gewoon stráál vergeten ben mee naar huis te nemen dus die schenk ik bij deze aan een andere, al dan niet tijdelijke crewmember
Er wordt mij geadviseerd gebruik te maken van het treinstation dat zich achter het gebouw bevindt (dus toch! ), maar ik zie een luchtje scheppen wel zitten dus ik besluit terug lopen naar Eindhoven centraal, nadat ik van iedereen afscheid heb genomen.

Stukje advies van mijn kant: doe altijd wat je wordt geadviseerd door de mensen die daar al weken zitten.
Mijn wandel door de binnenstad van Eindhoven is er ook één om niet gauw te vergeten: met je laptop welgeteld DRIE illegale houseparty's doorkruisen De fietstunnels bij het station zijn veranderd in een slagveld, een walhalla van stomdronken mensen die rondstuiteren op snoeiharde muziek. Twee agenten op één motor stoppen toevallig naast me en vragen zich hardop af: "Ja... en nou?"
Ik haal diep adem en probeer me in één rechte lijn, met mijn laptoptas extra stevig in mijn hand geklemd, door de menigte te wurmen. Dit plan van aanpak lijkt te werken, ik kijk achterom en zie de zwaailichten al naderen, ren nog een stukje, stap buiten adem het perron op.... en zie mijn trein wegrijden.
Zucht. Geduldig wacht ik tussen rotzooi en duizenden feestgangers op de volgende trein en bel iemand om me op het volgende station op te pikken.


Middels deze weg wil ik iedereen van The Bunker bedanken voor een fantastische dag. Bart, Bram (boks! , Dementor, Cc, Huub, Johan, Bob, Mariell, Leo, en alle anderen waarvan ik de naam niet meer weet (sorry ), ontzettend bedankt voor de wijze lessen, interessante discussies en enorme gezellidheid! Ik hoop van harte dat ik de komende weken nog een keer langs kan en mag komen.

[ Bericht 15% gewijzigd door MeraViglioSa op 03-05-2009 04:04:00 ]
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
  zaterdag 2 mei 2009 @ 17:17:32 #5
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_68593805
Ja leuk enzo maar waar zijn de pics?
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_68593891
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 17:17 schreef Stefan het volgende:
Ja leuk enzo maar waar zijn de pics?
Ook goeiedag . Toen ik er was mochten er geen foto's maken, maar dat was nog voor de kickoff. Dementor heeft al eens een foto geplaatst in de COS.

Tof verhaal Mera, het enorme hek maakt wel indruk idd . Toen ik er kwam stond 'de' stoel van king Jaap buiten, dus ik wist dat ik goed zat .
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  zaterdag 2 mei 2009 @ 17:47:45 #7
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_68594637
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 17:17 schreef Stefan het volgende:
Ja leuk enzo maar waar zijn de pics?
Ik heb niet eens gevraagd of ik foto's mocht maken, ging er ook van uit dat dat niet gewenst was. En had er ook niet zo'n behoefte aan. Alles staat opgeslagen op mijn 'harde schijf' En als je echt benieuwd bent zou ik zeggen, ga zelf een keer kijken! Echt, aanrader.
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
  zondag 3 mei 2009 @ 20:00:11 #8
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_68631567
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 17:47 schreef MeraViglioSa het volgende:


Ik heb niet eens gevraagd of ik foto's mocht maken, ging er ook van uit dat dat niet gewenst was.
En had er ook niet zo'n behoefte aan. Alles staat opgeslagen op mijn 'harde schijf'
En als je echt benieuwd bent zou ik zeggen, ga zelf een keer kijken! Echt, aanrader.
Bedankt , ontzettend leuk kan je schrijven, ik kijk uit naar het verslag van je tweede dag.
quote:
Op zondag 3 mei 2009 16:58 schreef liesje1979 het volgende:
Ja hoi, even een sfeer verslagje vanuit de bunker.
We hebben gewoon een uur door eindhoven gereden maar we konden het niet vinden,
omdat we niet hadden gelezen dat we bij station beukelaan moesten zijn ipv op station Eindhoven.
toen we het uiteindelijk wel vonden, was het meteen heel leuk!
Nadat Bart mij had verteld dat ik niet mocht schreeuwen binnen omdat het anders beneden te
horen zou zijn mochten we naar binnen. Je bent meteen helemaal in de bunker, rechts zie je
meteen de regieruimte met allemaal grote schermen en links staan allemaal Pc's waar Dementor
en Juud ook druk bezig zijn met het uitwerken en uitschrijven van de nieuwe opdrachten.

Op het moment dat wij aankwamen waren ze net bezig met het testen van de opdracht met het
wiel. Bart, Bram en Iteejer probeerden of het haalbaar was, en het was wel zwaar, maar te doen.
Dus ging Bart het wiel naar beneden brengen en de deur moest heel zachtjes achter hem dicht,
want anders kon je dat beneden horen.

Toen hebben we via de schermen bij de regie meegeken, naar hoe Bart de opdracht uitlegde,
en hoe ze begonnen.
Ik dacht eigenlijk dat ze het niet zouden halen, maar heel netjes ze hebben het toch gehaald.

En nu mogen ze met trillende handjes een kaartenhuis bouwen, en ga ik duimen dat het niet lukt

Al met al hartstikke leuk om hier even te kijken, de sfeer is hier goed, en het is zo leuk om te zien
hoe kort het lijntje tussen Fok en de Bunker eigenlijk is.

En ik heb alleen maar gefluisterd

Bart en Bram, en de hele regie, en alle behulpzame fokkers hier,
heel veel succes met het harde werken!
En heel leuk dat we even mochten kijken

Groetjes liesje, (en vast ook wel van remlof)
Leuke ervaring Liesje en Remlof.
  Moderator zondag 3 mei 2009 @ 21:56:23 #9
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_68636136
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 17:17 schreef Stefan het volgende:
Ja leuk enzo maar waar zijn de pics?



Spot de Dennis.

Erg leuk verslag, Mera!
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  † In Memoriam † zondag 3 mei 2009 @ 22:29:17 #10
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_68637479
Maar eeh, 7 hele dikke Plasma's?
Wat is er mis met een setje cheap ass LCD schermpjes van Samsung of LG, kost je nog geen 2 mille. Er moest toch op de kosten gelet worden?
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  zondag 3 mei 2009 @ 22:46:25 #11
104871 remlof
Europees federalist
pi_68638100
quote:
Op zondag 3 mei 2009 20:00 schreef tuinfluiter het volgende:

[..]

Leuke ervaring Liesje en Remlof.
Ow ja, dit was het topic, als we nog een keer gaan zal ik ook een stukje schrijven
  Admin zondag 3 mei 2009 @ 22:53:43 #12
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_68638396
quote:
Op zondag 3 mei 2009 22:29 schreef Cynix ® het volgende:
Maar eeh, 7 hele dikke Plasma's?
Wat is er mis met een setje cheap ass LCD schermpjes van Samsung of LG, kost je nog geen 2 mille. Er moest toch op de kosten gelet worden?
op elk scherm worden 4 streams weergegeven en het is op zich wel handig als die groot/duidelijk genoeg zijn om te zien of wat er gebeurt interessant genoeg is om door te schakelen. Moeten dus wel forse schermen zijn. op 22" lcd's ga je niet veel zien van een paar meter afstand.
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  zondag 3 mei 2009 @ 23:07:27 #13
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_68638928
quote:
Op zondag 3 mei 2009 20:00 schreef tuinfluiter het volgende:

[..]

Bedankt , ontzettend leuk kan je schrijven, ik kijk uit naar het verslag van je tweede dag.

Was jij van de week ook niet uitgenodigd? Zoja, waar blijft jouw verslag?
Enne... tweede dag.. ghe ik weet niet eens of ik een tweede dag welkom ben
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
  zondag 3 mei 2009 @ 23:10:04 #14
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_68639039
Liesje en Remlof, hoe lang zijn jullie eigenlijk geweest?
Ik begin me al rot te schamen dat ik zo brutaal ben om gewoon bijna klokje rond op die mensen hun lip te gaan zitten
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
  Admin maandag 4 mei 2009 @ 13:44:28 #15
2222 crew  iteejer
pi_68653945
Ik wil geen feestjes bederven maar het bepalen wie van onze users of crew er heen gaat moet echt via de mods lopen.
Als er meerdere kanten mee bezig gaan wordt het een zootje; de coordinatie ligt daar en moet daar ook blijven.
Jij kent niet alle users tenslotte, je weet niet wat er verder aan aanmeldingen loopt etc.
Dus speel dat gewoon via de mods, en geen onderonsjes
Klinkt misschien kinderachtig, maar de bunker is een serieus gegeven, de samenwerking ook, en daar moeten we wel een duidelijke structuur in houden.

Dus als jij, Dementor, even alle tijden aangeeft dat er nog meewerkende crew gezocht wordt voor deze week, zullen de mods dat trachten zoveel mogelijk in te vullen. En uiteraard is Mera dan zeer welkom.
pi_68654083
quote:
Op maandag 4 mei 2009 13:44 schreef iteejer het volgende:
Ik wil geen feestjes bederven maar het bepalen wie van onze users of crew er heen gaat moet echt via de mods lopen.
Als er meerdere kanten mee bezig gaan wordt het een zootje; de coordinatie ligt daar en moet daar ook blijven.
Jij kent niet alle users tenslotte, je weet niet wat er verder aan aanmeldingen loopt etc.
Dus speel dat gewoon via de mods, en geen onderonsjes
Klinkt misschien kinderachtig, maar de bunker is een serieus gegeven, de samenwerking ook, en daar moeten we wel een duidelijke structuur in houden.

Dus als jij, Dementor, even alle tijden aangeeft dat er nog meewerkende crew gezocht wordt voor deze week, zullen de mods dat trachten zoveel mogelijk in te vullen. En uiteraard is Mera dan zeer welkom.
Best.
Mera is de hele week van harte welkom.
  Admin maandag 4 mei 2009 @ 13:54:19 #17
2222 crew  iteejer
pi_68654192
quote:
Op maandag 4 mei 2009 13:50 schreef Dementor het volgende:
Best.
De hele week is Mera van harte welkom.
K, thanks
De Bunker kan de hele week dus nog mensen gebruiken. Kan goed zijn dat Mera kan gaan, kan ook zijn dat de mods nog een wachtlijstje hebben. Dat weet ik niet, dat is hun winkel. En net zo min als jij ze in de wielen moet rijden moet ik dat doen dus hou ik me daar mooi buiten verder
pi_68654262
quote:
Op maandag 4 mei 2009 13:54 schreef iteejer het volgende:

[..]

K, thanks
De Bunker kan de hele week dus nog mensen gebruiken. Kan goed zijn dat Mera kan gaan, kan ook zijn dat de mods nog een wachtlijstje hebben. Dat weet ik niet, dat is hun winkel. En net zo min als jij ze in de wielen moet rijden moet ik dat doen dus hou ik me daar mooi buiten verder
Het is niet mijn intentie om wie dan ook in de wielen te rijden, ik weet wat Mera kan en dat hebben we hier op dit moment hard nodig ( goede streamverslagen).
Zij heeft zichzelf bewezen.
  Admin maandag 4 mei 2009 @ 14:00:41 #19
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_68654388
quote:
Op maandag 4 mei 2009 13:56 schreef Dementor het volgende:

[..]

Het is niet mijn intentie om wie dan ook in de wielen te rijden, ik weet wat Mera kan en dat hebben we hier op dit moment hard nodig ( goede streamverslagen).
Zij heeft zichzelf bewezen.
doe dit even via pm/mail met iteejer. Er zijn afspraken gemaakt wat betreft afvaardiging vanuit FOK! en blijkbaar ben jij niet helemaal op de hoogte van die afspraken. Da's niet erg, maar overleg dan even met Johan in plaats van er openbaar een show van te maken
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_68654403
quote:
Op maandag 4 mei 2009 13:56 schreef Dementor het volgende:

[..]

Het is niet mijn intentie om wie dan ook in de wielen te rijden, ik weet wat Mera kan en dat hebben we hier op dit moment hard nodig ( goede streamverslagen).
Zij heeft zichzelf bewezen.
OK, ik had ook nog wat in de pijplijn zitten bij Gert. Krijg ik hier nog wat over te horen dan?
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  Admin maandag 4 mei 2009 @ 14:04:02 #21
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_68654456
quote:
Op maandag 4 mei 2009 14:01 schreef Spooky4u het volgende:

[..]

OK, ik had ook nog wat in de pijplijn zitten bij Gert. Krijg ik hier nog wat over te horen dan?
dergelijke dingen lopen via FOK!, niet via Dementor of the bunker in het algemeen. Als jij met Gert bezig bent moet je bij Gert navraag doen. Dementor kan daar natuurlijk geen antwoord op geven.
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  Admin maandag 4 mei 2009 @ 14:07:03 #22
2222 crew  iteejer
pi_68654542
quote:
Op maandag 4 mei 2009 13:56 schreef Dementor het volgende:
Het is niet mijn intentie om wie dan ook in de wielen te rijden, ik weet wat Mera kan en dat hebben we hier op dit moment hard nodig ( goede streamverslagen).
Zij heeft zichzelf bewezen.
Ik neem direct aan dat je dat niet voor niks zal zeggen.
We hebben in het begin er over gesproken, en jij zei toen dat je de eerste twee weken veel beschikbaar kon zijn maar daarna wellicht minder.
Als dat nog steeds zo is, kan ik me goed voorstellen dat de mods hier bv eerder ervoor willen kiezen om Mera de derde week er lang neer te zetten (voor zover ze dat zelf wil of kan natuurlijk) zodat ze jou kan vervangen.
Daarom, overleg even goed met de mods hoe en wat. Maak een planning tot aan het eind van de bunker, is nog maar een paar weekjes.

En het gaat me echt niet om persoonlijke voor- of afkeuren, ik ken Mera niet eens en ze zal zeker goed zijn, maar ik wil gewoon de lijnen duidelijk houden.
We willen immers naar nog meer fok-participatie toe, het zal alleen maar belangrijker worden om eea goed en duidelijk te structureren.

Dit even ter verduidelijking en ter voorkoming van scheve gezichten
pi_68654613
quote:
Op maandag 4 mei 2009 14:07 schreef iteejer het volgende:

[..]

Ik neem direct aan dat je dat niet voor niks zal zeggen.
We hebben in het begin er over gesproken, en jij zei toen dat je de eerste twee weken veel beschikbaar kon zijn maar daarna wellicht minder.
Als dat nog steeds zo is, kan ik me goed voorstellen dat de mods hier bv eerder ervoor willen kiezen om Mera de derde week er lang neer te zetten (voor zover ze dat zelf wil of kan natuurlijk) zodat ze jou kan vervangen.
Daarom, overleg even goed met de mods hoe en wat. Maak een planning tot aan het eind van de bunker, is nog maar een paar weekjes.

En het gaat me echt niet om persoonlijke voor- of afkeuren, ik ken Mera niet eens en ze zal zeker goed zijn, maar ik wil gewoon de lijnen duidelijk houden.
We willen immers naar nog meer fok-participatie toe, het zal alleen maar belangrijker worden om eea goed en duidelijk te structureren.

Dit even ter verduidelijking en ter voorkoming van scheve gezichten
Ik blijf hier zitten tot het einde.
Er kunnen altijd Fokkers bij volgens Bram.
  Admin maandag 4 mei 2009 @ 14:10:11 #24
2222 crew  iteejer
pi_68654627
quote:
Op maandag 4 mei 2009 14:00 schreef Danny het volgende:
doe dit even via pm/mail met iteejer. Er zijn afspraken gemaakt wat betreft afvaardiging vanuit FOK! en blijkbaar ben jij niet helemaal op de hoogte van die afspraken. Da's niet erg, maar overleg dan even met Johan in plaats van er openbaar een show van te maken
ah je was er ook al
  maandag 4 mei 2009 @ 14:10:27 #25
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_68654636
En ik ben er gewoon als ik er ben. Schemaloos.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')