Ik had ook een heel verhaal verwachtquote:
Ook goeiedagquote:
Ik heb niet eens gevraagd of ik foto's mocht maken, ging er ook van uit dat dat niet gewenst was. En had er ook niet zo'n behoefte aan. Alles staat opgeslagen op mijn 'harde schijf'quote:
Bedankt , ontzettend leuk kan je schrijven, ik kijk uit naar het verslag van je tweede dag.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:47 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik heb niet eens gevraagd of ik foto's mocht maken, ging er ook van uit dat dat niet gewenst was.
En had er ook niet zo'n behoefte aan. Alles staat opgeslagen op mijn 'harde schijf'
En als je echt benieuwd bent zou ik zeggen, ga zelf een keer kijken!Echt, aanrader.
Leuke ervaring Liesje en Remlof.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:58 schreef liesje1979 het volgende:
Ja hoi, even een sfeer verslagje vanuit de bunker.
We hebben gewoon een uur door eindhoven gereden maar we konden het niet vinden,
omdat we niet hadden gelezen dat we bij station beukelaan moesten zijn ipv op station Eindhoven.
toen we het uiteindelijk wel vonden, was het meteen heel leuk!
Nadat Bart mij had verteld dat ik niet mocht schreeuwen binnen omdat het anders beneden te
horen zou zijn mochten we naar binnen. Je bent meteen helemaal in de bunker, rechts zie je
meteen de regieruimte met allemaal grote schermen en links staan allemaal Pc's waar Dementor
en Juud ook druk bezig zijn met het uitwerken en uitschrijven van de nieuwe opdrachten.
Op het moment dat wij aankwamen waren ze net bezig met het testen van de opdracht met het
wiel. Bart, Bram en Iteejer probeerden of het haalbaar was, en het was wel zwaar, maar te doen.
Dus ging Bart het wiel naar beneden brengen en de deur moest heel zachtjes achter hem dicht,
want anders kon je dat beneden horen.
Toen hebben we via de schermen bij de regie meegeken, naar hoe Bart de opdracht uitlegde,
en hoe ze begonnen.
Ik dacht eigenlijk dat ze het niet zouden halen, maar heel netjes ze hebben het toch gehaald.
En nu mogen ze met trillende handjes een kaartenhuis bouwen, en ga ik duimen dat het niet lukt
Al met al hartstikke leuk om hier even te kijken, de sfeer is hier goed, en het is zo leuk om te zien
hoe kort het lijntje tussen Fok en de Bunker eigenlijk is.
En ik heb alleen maar gefluisterd
Bart en Bram, en de hele regie, en alle behulpzame fokkers hier,
heel veel succes met het harde werken!
En heel leuk dat we even mochten kijken![]()
Groetjes liesje, (en vast ook wel van remlof)
quote:
op elk scherm worden 4 streams weergegeven en het is op zich wel handig als die groot/duidelijk genoeg zijn om te zien of wat er gebeurt interessant genoeg is om door te schakelen. Moeten dus wel forse schermen zijn. op 22" lcd's ga je niet veel zien van een paar meter afstand.quote:Op zondag 3 mei 2009 22:29 schreef Cynix ® het volgende:
Maar eeh, 7 hele dikke Plasma's?
Wat is er mis met een setje cheap ass LCD schermpjes van Samsung of LG, kost je nog geen 2 mille. Er moest toch op de kosten gelet worden?
Was jij van de week ook niet uitgenodigd? Zoja, waar blijft jouw verslag?quote:Op zondag 3 mei 2009 20:00 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Bedankt , ontzettend leuk kan je schrijven, ik kijk uit naar het verslag van je tweede dag.
Best.quote:Op maandag 4 mei 2009 13:44 schreef iteejer het volgende:
Ik wil geen feestjes bederven maar het bepalen wie van onze users of crew er heen gaat moet echt via de mods lopen.
Als er meerdere kanten mee bezig gaan wordt het een zootje; de coordinatie ligt daar en moet daar ook blijven.
Jij kent niet alle users tenslotte, je weet niet wat er verder aan aanmeldingen loopt etc.
Dus speel dat gewoon via de mods, en geen onderonsjes
Klinkt misschien kinderachtig, maar de bunker is een serieus gegeven, de samenwerking ook, en daar moeten we wel een duidelijke structuur in houden.
Dus als jij, Dementor, even alle tijden aangeeft dat er nog meewerkende crew gezocht wordt voor deze week, zullen de mods dat trachten zoveel mogelijk in te vullen. En uiteraard is Mera dan zeer welkom.
K, thanksquote:Op maandag 4 mei 2009 13:50 schreef Dementor het volgende:
Best.
De hele week is Mera van harte welkom.
Het is niet mijn intentie om wie dan ook in de wielen te rijden, ik weet wat Mera kan en dat hebben we hier op dit moment hard nodig ( goede streamverslagen).quote:Op maandag 4 mei 2009 13:54 schreef iteejer het volgende:
[..]
K, thanks
De Bunker kan de hele week dus nog mensen gebruiken. Kan goed zijn dat Mera kan gaan, kan ook zijn dat de mods nog een wachtlijstje hebben. Dat weet ik niet, dat is hun winkel. En net zo min als jij ze in de wielen moet rijden moet ik dat doen dus hou ik me daar mooi buiten verder
doe dit even via pm/mail met iteejer. Er zijn afspraken gemaakt wat betreft afvaardiging vanuit FOK! en blijkbaar ben jij niet helemaal op de hoogte van die afspraken. Da's niet erg, maar overleg dan even met Johan in plaats van er openbaar een show van te makenquote:Op maandag 4 mei 2009 13:56 schreef Dementor het volgende:
[..]
Het is niet mijn intentie om wie dan ook in de wielen te rijden, ik weet wat Mera kan en dat hebben we hier op dit moment hard nodig ( goede streamverslagen).
Zij heeft zichzelf bewezen.
OK, ik had ook nog wat in de pijplijn zitten bij Gert. Krijg ik hier nog wat over te horen dan?quote:Op maandag 4 mei 2009 13:56 schreef Dementor het volgende:
[..]
Het is niet mijn intentie om wie dan ook in de wielen te rijden, ik weet wat Mera kan en dat hebben we hier op dit moment hard nodig ( goede streamverslagen).
dergelijke dingen lopen via FOK!, niet via Dementor of the bunker in het algemeen. Als jij met Gert bezig bent moet je bij Gert navraag doen. Dementor kan daar natuurlijk geen antwoord op geven.quote:Op maandag 4 mei 2009 14:01 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
OK, ik had ook nog wat in de pijplijn zitten bij Gert. Krijg ik hier nog wat over te horen dan?
Ik neem direct aan dat je dat niet voor niks zal zeggen.quote:Op maandag 4 mei 2009 13:56 schreef Dementor het volgende:
Ik blijf hier zitten tot het einde.quote:Op maandag 4 mei 2009 14:07 schreef iteejer het volgende:
[..]
Ik neem direct aan dat je dat niet voor niks zal zeggen.
We hebben in het begin er over gesproken, en jij zei toen dat je de eerste twee weken veel beschikbaar kon zijn maar daarna wellicht minder.
Als dat nog steeds zo is, kan ik me goed voorstellen dat de mods hier bv eerder ervoor willen kiezen om Mera de derde week er lang neer te zetten (voor zover ze dat zelf wil of kan natuurlijk) zodat ze jou kan vervangen.
Daarom, overleg even goed met de mods hoe en wat. Maak een planning tot aan het eind van de bunker, is nog maar een paar weekjes.
En het gaat me echt niet om persoonlijke voor- of afkeuren, ik ken Mera niet eens en ze zal zeker goed zijn, maar ik wil gewoon de lijnen duidelijk houden.
We willen immers naar nog meer fok-participatie toe, het zal alleen maar belangrijker worden om eea goed en duidelijk te structureren.
Dit even ter verduidelijking en ter voorkoming van scheve gezichten
ah je was er ook alquote:Op maandag 4 mei 2009 14:00 schreef Danny het volgende:
doe dit even via pm/mail met iteejer. Er zijn afspraken gemaakt wat betreft afvaardiging vanuit FOK! en blijkbaar ben jij niet helemaal op de hoogte van die afspraken. Da's niet erg, maar overleg dan even met Johan in plaats van er openbaar een show van te maken
Hi Dementor, dit is off-topic, maar ik had je vd week al gePMd over iets compleet anders (deelnemers ranking) geen antwoord, de "veiling" van de BunkerCube is volgens mij voorbij, en ik verwacht daar ook een PM over eigenlijk....quote:Op maandag 4 mei 2009 14:09 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik blijf hier zitten tot het einde.
Er kunnen altijd Fokkers bij volgens Bram.
Nu, tenzij ik weer moet rennen en vliegen omdat er direct iets nodig is.quote:Op maandag 4 mei 2009 14:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hi Dementor, dit is off-topic, maar ik had je vd week al gePMd over iets compleet anders (deelnemers ranking) geen antwoord, de "veiling" van de BunkerCube is volgens mij voorbij, en ik verwacht daar ook een PM over eigenlijk....
Wanneer heb je daar tijd voor?
Nou, laten we dan maar even PMenquote:Op maandag 4 mei 2009 14:13 schreef Dementor het volgende:
[..]
Nu, tenzij ik weer moet rennen en vliegen omdat er direct iets nodig is.
Als ik al mijn PM's betreffende The Bunker openbaar maak ben ik meer aan het posten op Fok dan dat ik hier daadwerkelijk iets uitvoer.quote:Op maandag 4 mei 2009 14:19 schreef iteejer het volgende:
Tenzij het privé is, waarom kan dat niet gewoon in een topic? Daar is een forum voor
Anderen vinden dit misschien ook erg interessant.
Het gaat niet over openbaar maken, maar het is gewoon de bedoeling om zoveel mogelijk via het forum af te handelen dan via een PM. Daar is het forum ook voor. En of je woorden nu in een PM of in een topic plaatst maakt je in tijd niets uit. En daarbij ik kan me voorstellen dat men van de kant van de bunker transparantie van wat je naar buiten laat komen ook wel kan waarderen.quote:Op maandag 4 mei 2009 14:23 schreef Dementor het volgende:
Als ik al mijn PM's betreffende The Bunker openbaar maak ben ik meer aan het posten op Fok dan dat ik hier daadwerkelijk iets uitvoer.
Als iemand bij mij iets meld krijgt diegene als ik daar tijd voor heb een PM terug.quote:Op maandag 4 mei 2009 14:31 schreef iteejer het volgende:
[..]
Het gaat niet over openbaar maken, maar het is gewoon de bedoeling om zoveel mogelijk via het forum af te handelen dan via een PM. Daar is het forum ook voor. En of je woorden nu in een PM of in een topic plaatst maakt je in tijd niets uit. En daarbij ik kan me voorstellen dat men van de kant van de bunker transparantie van wat je naar buiten laat komen ook wel kan waarderen.
Het aureool van geheimzinnigheid en de insider die zijn woorden zorgvuldig doseert is nou juist het tegenovergestelde van wat je zou moeten zijn: de functie van fokkers daar is behalve de bunker helpen óók een bron van inside info te zijn, ipv inside secrets. Let op dat stukje image-building.
Transparantie is heel goed!quote:Op maandag 4 mei 2009 14:31 schreef iteejer het volgende:
[..]
Het gaat niet over openbaar maken, maar het is gewoon de bedoeling om zoveel mogelijk via het forum af te handelen dan via een PM. Daar is het forum ook voor. En of je woorden nu in een PM of in een topic plaatst maakt je in tijd niets uit. En daarbij ik kan me voorstellen dat men van de kant van de bunker transparantie van wat je naar buiten laat komen ook wel kan waarderen.
Het aureool van geheimzinnigheid en de insider die zijn woorden zorgvuldig doseert is nou juist het tegenovergestelde van wat je zou moeten zijn: de functie van fokkers daar is behalve de bunker helpen óók een bron van inside info te zijn, ipv inside secrets. Let op dat stukje image-building.
Dat snap ikquote:Op maandag 4 mei 2009 14:35 schreef Dementor het volgende:
Als iemand bij mij iets meld krijgt diegene als ik daar tijd voor heb een PM terug.
Ik kom handen te kort om alle pm's en posts te beantwoorden op Fok! aangezien ik daarnaast ook nog andere werkzaamheden verricht.
Behalve die geheimhoiudingsverkalring heb ik toen het net begon ook gevraagd om vast te leggen dat fok gevrijwaard is voor evt schade die een fokker daar aanricht. Een biertje over een laptop is genoeg bv. Is dat ook getackled?quote:Daarom willen we er zo graag iemand van Fok! bij maar de spoeling is dun.
Let wel diegene moet ook een geheimhoudingsverklaring tekenen.
Bram mag zo mijn PM box nakijken, dit soort dingen gaan op basis van vertrouwen.quote:Op maandag 4 mei 2009 14:45 schreef iteejer het volgende:
[..]
Dat snap ik
Maar je kan ze natuurlijk ook uitnodigen die vraag op het forum te stellen, dan ben je met één keer antwooren klaar en hoef je niet mogelijkerwijs meerdere malen hetzelfde antwoord aan diverse personen te PM-en.
DIe verklaring tot geheimhouding is mooi, maar als je dan zelf gaat PM-en heeft niemand de minste garantie dat jij die na komt. Of iedere andere fokker die daar zit. Begrijp je wat ik bedoel?
Ook daarom ben ik niet blij met die PM's.
En ik kan me niet voorstellen dat Bram daar wel blij mee is
[..]
Behalve die geheimhoiudingsverkalring heb ik toen het net begon ook gevraagd om vast te leggen dat fok gevrijwaard is voor evt schade die een fokker daar aanricht. Een biertje over een laptop is genoeg bv. Is dat ook getackled?
Je hebt het niet tegen mij hoop ik?quote:Op maandag 4 mei 2009 13:44 schreef iteejer het volgende:
Ik wil geen feestjes bederven maar het bepalen wie van onze users of crew er heen gaat moet echt via de mods lopen.
Als er meerdere kanten mee bezig gaan wordt het een zootje; de coordinatie ligt daar en moet daar ook blijven.
Jij kent niet alle users tenslotte, je weet niet wat er verder aan aanmeldingen loopt etc.
Dus speel dat gewoon via de mods, en geen onderonsjes
Klinkt misschien kinderachtig, maar de bunker is een serieus gegeven, de samenwerking ook, en daar moeten we wel een duidelijke structuur in houden.
Meen je dat nouquote:Op maandag 4 mei 2009 14:45 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Transparantie is heel goed!
Ik ben daar ook heen gegaan met een instelling van 'Als je iets aan een FOK!ker vertelt, vertel je het aan heel FOK!'
Natuurlijk is FOK! gevrijwaard, je bent toch niet in dienst van FOK! Laat ik het anders stellen, als je werk in opdracht van iemand doet is de opdrachtgever aansprakelijk voor eventuele gevolgen die niet als onzorgvuldigheid van de vrijwilliger in kwestie geklassificeerd kunnen worden..quote:Op maandag 4 mei 2009 14:45 schreef iteejer het volgende:
Behalve die geheimhoiudingsverkalring heb ik toen het net begon ook gevraagd om vast te leggen dat fok gevrijwaard is voor evt schade die een fokker daar aanricht. Een biertje over een laptop is genoeg bv. Is dat ook getackled?
Yepquote:Op maandag 4 mei 2009 14:51 schreef Dementor het volgende:
[..]
Bram mag zo mijn PM box nakijken, dit soort dingen gaan op basis van vertrouwen.
Het lijkt me een goed idee als we een centraal topic aanmaken zodat hier alle vragen, "blunders" en andere feedback in vermeld kan worden.
Dat maakt het voor mij ook veel makkelijker want op dit moment spring ik van hot naar her in het subforum.
Achter de schermen.quote:Op maandag 4 mei 2009 14:58 schreef Elske6 het volgende:
ik lees net dat Huub een paar dagen naar de bunker gaat.. maar of hij er ook echt IN gaat ??????
In het eerste geval ging het over iets waar ik een topic over geopend had, direct na het openen van het topic heb ik Dementor een PM gestuurd om hem daar op te wijzen.quote:Op maandag 4 mei 2009 14:45 schreef iteejer het volgende:
[..]
Dat snap ik
Maar je kan ze natuurlijk ook uitnodigen die vraag op het forum te stellen, dan ben je met één keer antwooren klaar en hoef je niet mogelijkerwijs meerdere malen hetzelfde antwoord aan diverse personen te PM-en.
Welnee dit gaat niet over jou, het gaat over het volgen van duidelijke lijnen. Dementor is geen crew, maar in pricnipe net als jij een fokker die daar zit. En onze crew hier heeft de verantwoording over bepaalde zaken, die wij als admins ze lekker in de maag splitsen.quote:Op maandag 4 mei 2009 14:51 schreef MeraViglioSa het volgende:
Je hebt het niet tegen mij hoop ik?ik was alleen benieuwd naar Remlof en Liesje...
![]()
Ja en dat is dus niet de instelling die je behoort te hebben als je op bezoek komt bij mensen die een programma in elkaar draaien. Zulke mensen kunnen ze hier niet gebruiken. Als je hier werkt moet je weten wat relevant is om naar buiten te brengen en wat niet. Ik begrijp werkelijk niet dat jij alles dat je hebt gehoord of gezien klakkeloos op het i-net plempt.quote:Op maandag 4 mei 2009 14:45 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Transparantie is heel goed!
Ik ben daar ook heen gegaan met een instelling van 'Als je iets aan een FOK!ker vertelt, vertel je het aan heel FOK!'
Juist het tegenovergestelde.quote:Op maandag 4 mei 2009 14:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Wat ik mij afvraag is het volgende:
Zijn er geen werkzaamheden die gedaan kunnen worden door Fokkers die gewoon thuis zitten? Ik neem aan dat er voor de komende dagen al vrij veel op de plank ligt dat uitgezocht kan worden en/of gestroomlijnd?
Probeer mensen te strikken die per dag twee uurtjes (of meer) wat willen en kunnen doen en het, desnoods met meerdere thuiswerkers (die met elkaar in contact staan), panklaar aan kunnen bieden.
Mijn algemene indruk is dat er nog steeds redelijk achter de feiten aangehold wordt en veel ad-hoc gedaan wordt? Probeer even wat rust te creëren en krijg het organisatorisch op orde. Als iedereen zich overal mee gaat bemoeien (zie ook dit topic) loopt toch alles door elkaar heen en kost het meer tijd dan noodzakelijk?
Gewoon één goede regievoerder die precies bijhoudt wie waar mee bezig is en de status bijhoudt. We noemen dat een fucking projectleider, dus Dementor, gebruik je skills, doe geen uitvoerende werkzaamheden maar maak je waar. Goffer man, wat een vet leuke klus zou dit voor je zijn
Nu beschuldig je mij van dingen waar je absoluut geen weet van hebt.quote:Op maandag 4 mei 2009 14:55 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Meen je dat nou![]()
Nu snap ik waarom mensen in den beginne sceptisch waren over mijn geheimhoudings beloften, aangezien ik een zgn. 'FOKker' ben (ook al ben ik pas twee weken lid...)
*zucht* deze discussie voeren we dan wel ff Privé.quote:Op maandag 4 mei 2009 15:05 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ja en dat is dus niet de instelling die je behoord te hebben als je op bezoek komt bij mensen die een programma in elkaar draaien. Zulke mensen kunnen ze hier niet gebruiken. Als je hier werkt moet je weten wat relevant is om naar buiten te brengen en wat niet. Ik begrijp werkelijk niet dat jij alles dat je hebt gehoord of gezien klakkeloos op het i-net plempt.
Ik beschuldig je niet, ik zeg alleen dat ik nu begrijp waarom de crew sceptisch is over FOKkers als jij zelf zegt dat je alles wat je daar te horen krijgt klakkeloos op FOK dumpt.quote:Op maandag 4 mei 2009 15:05 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nu beschuldig je mij van dingen waar je absoluut geen weet van hebt.
Als ik ergens ben of meehelp als FOK!ker dan doe ik het natuurlijk ook om FOK! te helpen, dus met een zekere journalistieke verantwoordelijkheid.
Dus dat.quote:Op maandag 4 mei 2009 15:09 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik beschuldig je niet, ik zeg alleen dat ik nu begrijp waarom de crew sceptisch is over FOKkers als jij zelf zegt dat je alles wat je daar te horen krijgt klakkeloos op FOK dumpt.
Over journalistieke verantwoordelijkheid gesproken.
Dat zeg ik toch niet... Natuurlijk let ik wel op wat ik doe en wat ik niet doe, maar om nou panisch alles onder de pet te gaan houden vind ik ook weer zo wat. Je maakt een ervaring mee die je wilt delen met anderen.quote:Op maandag 4 mei 2009 15:09 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik beschuldig je niet, ik zeg alleen dat ik nu begrijp waarom de crew sceptisch is over FOKkers als jij zelf zegt dat je alles wat je daar te horen krijgt klakkeloos op FOK dumpt.
Over journalistieke verantwoordelijkheid gesproken.
het hangt er geheel vanaf wat naar buiten wordt gebracht natuurlijk. Met een beetje gezond verstand kom je al een heel eind. Verder zou openheid een grote rol spelen in het hele project van the bunker en in dat licht bekeken wordt er misschien zelfs wel MINDER naar buiten gebracht dan misschien zou moeten. Ik heb het idee dat daarin de juiste balans nog niet helemaal is gevonden.quote:
hear hearquote:Op maandag 4 mei 2009 14:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Wat ik mij afvraag is het volgende:
Zijn er geen werkzaamheden die gedaan kunnen worden door Fokkers die gewoon thuis zitten? Ik neem aan dat er voor de komende dagen al vrij veel op de plank ligt dat uitgezocht kan worden en/of gestroomlijnd?
Probeer mensen te strikken die per dag twee uurtjes (of meer) wat willen en kunnen doen en het, desnoods met meerdere thuiswerkers (die met elkaar in contact staan), panklaar aan kunnen bieden.
Mijn algemene indruk is dat er nog steeds redelijk achter de feiten aangehold wordt en veel ad-hoc gedaan wordt? Probeer even wat rust te creëren en krijg het organisatorisch op orde. Als iedereen zich overal mee gaat bemoeien (zie ook dit topic) loopt toch alles door elkaar heen en kost het meer tijd dan noodzakelijk?
Gewoon één goede regievoerder die precies bijhoudt wie waar mee bezig is en de status bijhoudt. We noemen dat een fucking projectleider, dus Dementor, gebruik je skills, doe geen uitvoerende werkzaamheden maar maak je waar. Goffer man, wat een vet leuke klus zou dit voor je zijn
Bij FOK is lekken uit de crewfora toch ook banwaardig? En volgens mij staat dat ook zwart op wit.quote:Op maandag 4 mei 2009 15:14 schreef Danny het volgende:
[..]
het hangt er geheel vanaf wat naar buiten wordt gebracht natuurlijk. Met een beetje gezond verstand kom je al een heel eind. Verder zou openheid een grote rol spelen in het hele project van the bunker en in dat licht bekeken wordt er misschien zelfs wel MINDER naar buiten gebracht dan misschien zou moeten. Ik heb het idee dat daarin de juiste balans nog niet helemaal is gevonden.
Maar natuurlijk moet niet zomaar alles klakkeloos neergeplempt worden. Een geheimhoudingscontract vind ik dan weer het andere uiterste, maar dat ben ik.
Ik geloof zonder meer dat dingen beter gaan dan voor vorige week vrijdag. Maar als ik in dit topic mensen van Fok! en de Bunker dingen hoor roepen, die voor mijn gevoel op vergaderingen thuis horen en vooral niet hier, er van beide kanten meer woordvoerders schijnen te zijn, dan kan dat toch nog wel een stukje beter.quote:Op maandag 4 mei 2009 15:05 schreef Dementor het volgende:
[..]
Juist het tegenovergestelde.
Vanaf vrijdag kwam er hier veel meer rust in de tent en ging alles een stuk gestroomlijnder.
PL zijn is leuk en aardig maar gaat een beetje lastig als er op bepaalde dagen niemand anders rondloopt.
De boel draaiende houden met een skeleton crew vergt enorm veel energie (2 uur slaap op de teller vandaag).
Geheel mee eens.quote:Op maandag 4 mei 2009 15:05 schreef Juud79 het volgende:
Ja en dat is dus niet de instelling die je behoort te hebben als je op bezoek komt bij mensen die een programma in elkaar draaien. Zulke mensen kunnen ze hier niet gebruiken. Als je hier werkt moet je weten wat relevant is om naar buiten te brengen en wat niet. Ik begrijp werkelijk niet dat jij alles dat je hebt gehoord of gezien klakkeloos op het i-net plempt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |