abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70048734
* Dottey gaat slapen in ieder geval..

ik wens jullie een fijne nacht toe.
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_70048746
Iedereen is vrij om zijn of haar naam te kiezen die hij of zij wilt.
Dat het bunkervirus diep van binnen zit is toch alleen maar goed?

ik heb nergens het woordje crew staan..
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_70048754
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 01:47 schreef Mooiiiiiii het volgende:

[..]

Bunkerdot is ook verwarrend,haal dat dan maar beter weg.Exhulpje van bunker is duidelijker. En ik mag alles maar moet gelukkig niks.. En ik was aardig duidelijk dacht ik.Vertel mij waar niet.
ik zou niet weten wat ik weg zou moeten halen slaap lekker mooiii
pi_70048786
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 01:50 schreef Dottey het volgende:
Iedereen is vrij om zijn of haar naam te kiezen die hij of zij wilt.
Dat het bunkervirus diep van binnen zit is toch alleen maar goed?

ik heb nergens het woordje crew staan..
Klopt ,maar mensen weten dat je daar geholpen hebt en het lijkt nu of je daar nog steeds zit door je tekst bij je naam.Whatever,maar verwarrend voor newbees misschien.Boeien..trusteh
Love music!
pi_70048809
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 01:56 schreef Mooiiiiiii het volgende:

[..]

Klopt ,maar mensen weten dat je daar geholpen hebt en het lijkt nu of je daar nog steeds zit door je tekst bij je naam.Whatever,maar verwarrend voor newbees misschien.Boeien..trusteh
jij al oma dan?
*snurkte even dat topic van je door met die mogelijke dingetjes om te doen in de bunker*
pi_70048823
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 01:59 schreef Dottey het volgende:

[..]

jij al oma dan?
*snurkte even dat topic van je door met die mogelijke dingetjes om te doen in de bunker*
Was "haast oma" en die mooiiiiii is geband ha ha Ik mocht blijven van iteejer want ik zet de puntjes op de i als het er opaan komt"cryptisch" ha ha Iteejer ligt morgen in een deuk ha ha Trustehh ik ga ook
Love music!
  Moderator dinsdag 16 juni 2009 @ 02:29:09 #82
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_70049024
hihi wat een bekende gezichten op de stream pics
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_70049044
stream pics
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
  dinsdag 16 juni 2009 @ 04:37:48 #84
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_70049382
pfoe, hier ben ik weer
Ik moet zeggen dat ik nog niet helemaal overtuigd ben van TBO2. Dit komt met name doordat ik de beloftes die gemaakt zijn aan Danny in het verleden, mbt transparantie en controle, nog niet echt heb terug zien komen in de concrete afspraken die gemaakt zijn voor TBO2.
Ook vind ik het erg jammer dat er nu weer al gesproken wordt over meer creatieve mensen op de redactie neer zetten om allerlei opdrachten en spellen te bedenken. Het was juist de bedoeling dat de kijkers het creatieve proces in handen zouden hebben en dat de redactie daarbij zou assisteren om het te faciliteren.

MBT het plaatsen van foto's van de vergadering moet ik helaas melden dat wat Iteejer in het eerste topic stelt niet waar is. Wettelijk gezien kun je foto's alleen laten verwijderen als je A) In een comprommiterende positie bent gefotografeerd, waar je schade van kunt ondervinden (ie. tijdens het vreemdgaan of naakt), B) een verzilverbare populariteit hebt. (dwz dat anderen geld verdienen door jouw foto te plaatsen). Behoudens deze uitzonderingen liggen alle rechten bij de fotograaf.
Dit is ook wat we bedoelen met het 'static-principe'... als je ergens heen gaat waar FOKkers zijn en waar foto's worden gemaakt moet je niet er van staan te kijken dat deze ook op FOK! komen te staan, en wettelijk gezien kun je daar ook niets tegen doen tenzij je tot bovengenoemde uitzonderingen behoort .
Natuurlijk staat het FOK! vrij om hierin een alternatieve policy aan te houden.

Hoe dan ook, vooralsnog zie ik uit deze evaluatiegesprekken geen echte verbeteringen naar voren komen die mij, als kijker, overtuigen om bij TBO2 weer te gaan kijken. Ik hoop dat de transcripts me daarovermeer zekerheid geven.

verder wil ik de vrijwilligers die vanuit FOK! daar zitten 1 advies geven:: Als je niet op een dusdanige evenwichtige manier kunt posten die de relatie tussen FOK! (en dan bedoel ik de community als geheel) en TBO niet verbetert, is het beter om deze posts achterwege te laten. Ook vind ik het jammer dat van de FOK!kers die er waren, alleen Iteejer en Pussydeluxe me de indruk geven dat ze er echt 'voor FOK! zitten'. dus de dingen, argumenten en standpunten die de FOK!kers willen, vertegenwoordigen. Ik begrijp dat het een keuze si tussen OF voor FOK! in de bunker zitten, OF voor TBO in de bunker zitten, jammer alleen dat een hoop fok!kers voor het laatste gekozen hebben, ook al postten ze oorspronkelijk wel op FOK!.

Ben overigens wel benieuwd wat Danny van deze evaluatie vindt, hij is tenslotte degene die het hele verhaal in gang gezet heeft.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_70049392
  † In Memoriam † dinsdag 16 juni 2009 @ 06:27:50 #86
128220 Peter6000
pi_70049455
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 04:37 schreef Maanvis het volgende:
Ik begrijp dat het een keuze si tussen OF voor FOK! in de bunker zitten, OF voor TBO in de bunker zitten, jammer alleen dat een hoop fok!kers voor het laatste gekozen hebben, ook al postten ze oorspronkelijk wel op FOK!.

Ze posten nog steeds op FOK!
Het zijn dan dus TBO-vrijwilligers die meeposten op FOK!, eigenlijk geen echte Fokkers.
Ik moet daar nog steeds aan wennen.
quote:
Ook vind ik het erg jammer dat er nu weer al gesproken wordt over meer creatieve mensen op de redactie neer zetten om allerlei opdrachten en spellen te bedenken. Het was juist de bedoeling dat de kijkers het creatieve proces in handen zouden hebben en dat de redactie daarbij zou assisteren om het te faciliteren.
Lijkt mij beter de opdrachten en spellen af te hebben, en uit te proberen voordat TBO2 begint.
In de hectiek die losbarst als het programma begint is er vast geen tijd meer dit serieus voor te bereiden.

Hoe zie je dat, kijkers die het creatieve proces in handen hebben?
Dat ze met ideeën komen (er waren al veel spelideeën ingezonden tijdens TBO1, maar die konden vanwege tijdgebrek niet meer worden uitgevoerd)?
Dan is de taak van die creatieve mensen dus de ideeën uit te voeren (ipv te bedenken).

Alleen als je daar pas mee begint tijdens het programma, gooi je dus alle reeds ingezonden ideeën weg: en moet je als een idee binnenkomt helemaal op punt nul met het uitwerken ervan beginnen.
  † In Memoriam † dinsdag 16 juni 2009 @ 06:36:14 #87
128220 Peter6000
pi_70049466
quote:
Hoe dan ook, vooralsnog zie ik uit deze evaluatiegesprekken geen echte verbeteringen naar voren komen die mij, als kijker, overtuigen om bij TBO2 weer te gaan kijken.
Ik vind het zelf alleen al interessant om bij TBO2 te gaan kijken wat er verbeterd is t.o.v. TBO1.
Bijna interessanter dan de streams zelf.

En dat Danny 2 weken geleden postte dat er zelfs is gesproken over de mogelijkheid van een chatverbinding met de redactie, laat mij zien dat ze de communicatie met het forum wel serieus willen nemen.

Zo ook de conclusie dat FOK! veel ziet gebeuren bij de regie, dat niet gemeld wordt op de redactie, en dat daaraan gewerkt wordt.
pi_70049971
quote:
pfoe, hier ben ik weer
<knip>
Ik had het niet beter kunnen zeggen
pi_70050239
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 00:41 schreef Dottey het volgende:

[..]

wat voor polletje?
Heel eenvoudig: mensen leveren 1 week opdrachten, geen poespas en gelul eromheen en vervolgens op een rij zetten en stemmen.
  dinsdag 16 juni 2009 @ 09:05:45 #90
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_70050587
Sorry hoor. Maar sommigen lijken hier een belachelijke houding van 'you're either with us, or you're against us' te hebben. Dus ... als ik én sinds jaar en dag fervent FOK!ker ben en daarnaast mee heb geholpen/wellicht weer mee ga helpen bij TBO kan ik geen echte FOK!ker meer zijn. Zo komt het een beetje over en dat vind ik niet alleen enorm suf en lachwekkend, maar vooral ook een enge gedachtegang.

Die aanvallende houding waarbij alles, maar dan ook alles in het negatieve en in grote twijfel wordt getrokken, is precies de reden waarom ik steeds minder zin heb om in dit deel van het forum mijn gezicht te laten zien (zei ze met een pic in de OP ) . Uitleg geven is éen, vragen beantwoorden twee, maar het gevoel je constant tegen de meest belachelijke aantijgingen te moeten verdedigen, is een derde. Een derde waar ik geen zin in heb.

En No Fucking Way dat ik me minder FOK!ker voel, dat ik minder FOK!ker ben omdat ik ook nauwe banden met TBO onderhoud.

Dat wilde ik even kwijt. Voordat ik uiteraard enorm ga blowen en vodka ga zuipen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_70050674
Sta geheel achter je Copycat, is ook duidelijk de reden dat ik slappe voorstellen doe alhoewel ik ze nog steeds eeeeeeeeh pertinent wil zien!
Geen gezeur en geen gezever, we zouden het samen doen was de deal en of je nou een keer een koppie hebt afgewassen of alleen hier kwekt doet niet terzake!
pi_70050820
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 00:23 schreef Dottey het volgende:

[..]

Hoe bedoel je... tussentijdseplannen?

kan je iets duidelijker zijn.. dan kunnen we wellicht met zijn allen antwoord geven
Vanuit welke sociale werkplaats post jij eigenlijk?
Go hard or go home
pi_70050967
Er worden tegenstellingen gesuggereerd die er niet zijn. Zelfbenoemde rechters gaan uitmaken tot welk kamp je behoort.
Wat een onzin allemaal

Het voorziet kennelijk in een behoefte om te kwalificeren dan wel te diskwalificeren.

Dat je discussieert over wat er inhoudelijk goed en niet goed is aan de bunker is nuttig. Maar een discussie over motieven van deelnemers, in hoeverre zit je er voor fok of voor de bunker en wat dies meer zij - dat moet iedereen toch voor zichzelf weten? Je mag toch je mening hebben en je positie innemen?
pi_70051081
quote:
pfoe, hier ben ik weer
Ik moet zeggen dat ik nog niet helemaal overtuigd ben van TBO2. Dit komt met name doordat ik de beloftes die gemaakt zijn aan Danny in het verleden, mbt transparantie en controle, nog niet echt heb terug zien komen in de concrete afspraken die gemaakt zijn voor TBO2.
We zitten dan ook nog zo'n 10 weken voor de start van TBO II. Dat soort dingen moeten in de komende weken uitgewerkt worden.
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_70051546
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 09:25 schreef iteejer het volgende:
Er worden tegenstellingen gesuggereerd die er niet zijn. Zelfbenoemde rechters gaan uitmaken tot welk kamp je behoort.
Wat een onzin allemaal

Het voorziet kennelijk in een behoefte om te kwalificeren dan wel te diskwalificeren.
Tja, dat gebeurt bij iedere RLS en het is dus niet zo vreemd dat het bij de Bunker ook gedaan wordt. Volgens mij is het zelfs voor een groot deel de basis en het bestaansrecht van een Forum.
quote:
Dat je discussieert over wat er inhoudelijk goed en niet goed is aan de bunker is nuttig. Maar een discussie over motieven van deelnemers, in hoeverre zit je er voor fok of voor de bunker en wat dies meer zij - dat moet iedereen toch voor zichzelf weten? Je mag toch je mening hebben en je positie innemen?
Zo is het, iedereen mag een mening hebben en een positie innemen, ook over motieven van deelnemers/vrijwilligers/bunkercrew, etc. Zoals ze daar ook vast een mening hebben over Fokkers.

Als je hier als Fokker zit, dan ben je één van de velen en ook dan wordt je meer dan eens "afgerekend" op uitspraken die je doet. Als de daar zit, dan zet je jezelf op het bunkerplatform, ben je één van de weinigen, sta je in de spotlights en krijg je het dagelijks over je heen. Dat is inherent aan de positie die men zelf heeft ingenomen.

Zoals gisteren al gezegd, 95 van de 100 zijn vast hartstikke aardige mensen, maar dat doet op zo'n moment niet meer ter zake. Je wordt afgerekend op dat wat het bunkerteam neerzet en doet of laat. Dat het de crew daar persoonlijk kan raken, dat begrijp ik wel, maar daar kunnen ze ook wel wat doorheen leren kijken. Vooral de die-hard Fokkers die weten hoe het in vorige RLS-en ging zouden toch een beetje een dik vel voor hun voorhoofd moeten hebben.

Het lijkt mij toch echt een kwestie van "de lading" er af halen en dat wat overblijft juist interpreteren. Vragen aan Fokkers of die lading er niet wat af kan, of "we" asjeblief wat rekening kunnen houden met de crew en vrijwilligers, dat is niet des Fok!'s.

Cc, Dementor, Bart, Bram, Vera, Dot en al die anderen, ze zijn, als je ze ontmoet vast hartstikke aardig en aangenaam. Maar nogmaals, het gaat meestal niet over jullie persoonlijk (want we kennen jullie toch helemaal niet), het gaat over de Bunker en enkel via jullie! En het gaat erover wat je doet of laat op bepaalde momenten in relatie met het product "de Bunker" en die setting waar je in zit.
pi_70053240
Wat voor de één een virtuele realiteit is, een rollenspel, een test hoever je kan gaan in manipulatie en sarren, is voor de ander een fysieke realiteit.
Dat is inderdaad altijd zo op inet-fora.
Voor mij is het zo: als admin van FOK! heb ik bepaalde taken en doelstellingen die niets te maken hebben met de al dan niet virtual games tussen mensen in bv dit topic.

En als zodanig post ik hier.

En dat is soms best wel moeilijk. Want ik ben zelf ook alleszins in staat om behoorlijk te gaan vlammen. Ik zit niet voor niets al bijna tien jaar bij FOK! immers, dus dat is me echt niet vreemd En ik zie aanleiding genoeg.
pi_70053871
pi_70056071
tvp
  dinsdag 16 juni 2009 @ 13:02:31 #99
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_70057205
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 09:25 schreef iteejer het volgende:
Wat een onzin allemaal
Het is wel belangrijk voor ons om te weten wie onze belangen vertegenwoordigt en wie de belangen van TBO vertegenwoordigt. Zodat we weten bij wie we moeten zijn ihgv problemen of suggesties. Verder geef ik er persoonlijk geen waardeoordeel aan. Als mensen lekker willen meewerken aan de bunker zonder daarbij direct de belangen van FOK! te vertegenwoordigen dan heb ik daar geen enkel probleem mee.
quote:
quote:
Het is handig om te weten wie bij welk kamp behoort . Verder maakt mij het niet zoveel uit, maar ik vind wel dat er mensen moeten overblijven die als FOK!ker daar zitten, en zich dus ook als dusdanig gedragen.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_70059015
Ja excuus, ik liep een topic achter.
quote:
Op maandag 15 juni 2009 22:29 schreef Dottey het volgende:

[..]

Helaas voor jou ben ik welkom met mijn inzet. Dacht dat 1 + 1 wel duidelijk 2 was. Dat ik aanwezig was bij de vergadering zegt denk ik wel voldoende over aanwezig zijn bij...
Dan lees jij maar om mijn teksten heen..
Ja, en velen met haar, zo blijkt.
Goed, wie ben jij eigenlijk? Een "echte" Fok!ker ben je niet, ben jij een officieel orgaan van The Bunker?
Want ik snap er geen hol van. Jij profileert je als een crewlid terwijl ik toch lees dat je dat niet bent. Wat de neuk ben je dan wel?

Swarmahoer, ssst! Ik kook vandaag niet dus hush.
Go hard or go home
  dinsdag 16 juni 2009 @ 14:46:00 #101
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_70060550
Ik ben niet tegen de bunkercrew, ik ben tegen de uitwassen van de bunker-crew!
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
pi_70060960
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 14:46 schreef versabommie het volgende:
Ik ben niet tegen de bunkercrew, ik ben tegen de uitwassen van de bunker-crew!
En ex bunker crewlid Huub gaat @Versabommie inhalen op twitter
Love music!
  Moderator dinsdag 16 juni 2009 @ 15:07:23 #103
18653 crew  D.
pi_70061331
Even een 'Ik ben Tegen alles waar ik niet Voor ben' Post
pi_70064386
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 15:07 schreef D. het volgende:
Even een 'Ik ben Tegen alles waar ik niet Voor ben' Post
En nu inhoudelijk graag
  dinsdag 16 juni 2009 @ 17:02:29 #105
2018 PC eend
relativist
pi_70065433
TVP
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_70065597
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 16:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

En nu inhoudelijk graag

pi_70065629
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 17:02 schreef PC eend het volgende:
TVP
Je bent de laatste tijd wel heel erg laat
pi_70065800
Trouwens, ze evalueren ook nog even door vanaf hier, wel aardig leesvoer
[RLS SC # 222] Met en zonder zon
pi_70065958
Ondertussen wachten we nog steeds op een uitgebreid verslag
We weten nu wel een paar uitkomsten, maar meer ook niet
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 21:12 schreef Gert het volgende:

[..]

De redactie gaat zelf zaterdag en zondag nog vergaderen. Daar zullen de veranderingen pas écht beklonken worden.
Wat wij als 'gewone' FOK!-users kunnen doen, en gáán doen, is een verslag van de vrijdagavond maken cq hier melden wat er allemaal aangekaart is.
  dinsdag 16 juni 2009 @ 17:21:47 #110
2018 PC eend
relativist
pi_70066107
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 17:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Trouwens, ze evalueren ook nog even door vanaf hier, wel aardig leesvoer
[RLS SC # 222] Met en zonder zon
Vroegah ging al dat gestook ouderwets via PM
Heerlijk die transparantie
  dinsdag 16 juni 2009 @ 17:23:15 #111
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_70066165
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 17:21 schreef PC eend het volgende:

[..]

Wat hij zegt!

Trouwens Dottey, jij kan Noek en Copycat niet aan?
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
pi_70066173
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 17:21 schreef PC eend het volgende:

[..]

Vind jij het ook zo lullig voor Dottey?
pi_70066226
Ik bedoel, ze heeft wekenlang d'r vlingers blauw zitten tikken en nu opeens achteraf een mes in je rug krijgen is toch gewoon kut
pi_70066273
Maar ik ben het er wel mee eens dat Liesje de huishoudelijke klusjes kan doen. Scherp inzicht, Dot! Dot van the BunkerDot die vol verlangen wacht naar de volgende.
Go hard or go home
pi_70066280
Gelukkig hebben we jullie om de boel te sussen en heul nie te stoken
pi_70066366
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 17:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik bedoel, ze heeft wekenlang d'r vlingers blauw zitten tikken en nu opeens achteraf een mes in je rug krijgen is toch gewoon kut
Zo gaan wij niet met elkaar om in dit land
pi_70066382
Dottey, lieverd, hier een hart onder de riem van NMNS

† In Memoriam † dinsdag 16 juni 2009 @ 17:31:09 #118
135305 beequeen
Lost.
pi_70066406
Dot is gewoon een dotje en maakt haar vingers alleen vuil aan de toetsen. Laat liesje maar poetsen. Dat rijmt.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  dinsdag 16 juni 2009 @ 17:31:29 #119
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_70066414
quote:
De conclusie was mijns inziens: meer handjes erbij op de redactie, in het algemeen dus. Redactie, dat is misschien een stukje brainstormen over de invulling van de opdrachten, maar voor een groot deel dus ook communicatie (met met name Fok). En wat al niet meer (ik ben geen redactielid dus daar weet ik het fijne niet van). Niet alleen opdrachten verzinnen want het is inderdaad de bedoeling dat de streamers dat voor een groot deel doen. Er valt alleen een heleboel af wegens onhaalbaarheid, financiën of andere hobbels, dus moeten ze zelf ook wel eens wat verzinnen.
quote:
verder wil ik de vrijwilligers die vanuit FOK! daar zitten 1 advies geven:: Als je niet op een dusdanige evenwichtige manier kunt posten die de relatie tussen FOK! (en dan bedoel ik de community als geheel) en TBO niet verbetert, is het beter om deze posts achterwege te laten. Ook vind ik het jammer dat van de FOK!kers die er waren, alleen Iteejer en Pussydeluxe me de indruk geven dat ze er echt 'voor FOK! zitten'. dus de dingen, argumenten en standpunten die de FOK!kers willen, vertegenwoordigen. Ik begrijp dat het een keuze si tussen OF voor FOK! in de bunker zitten, OF voor TBO in de bunker zitten, jammer alleen dat een hoop fok!kers voor het laatste gekozen hebben, ook al postten ze oorspronkelijk wel op FOK!.
Het is dat de crew mij als volwaardig FOK!ker ziet (met alle argwaan van dien, zeker in het begin ), anders had ik er waarschijnlijk gewoon als neutraal persoon gezeten. Maar omdat ik via FOK! ben 'binnen'gekomen wil ik die band ook graag ondersteunen. Alleen ben ik nog zo nieuw op FOK! dat ik nog steeds moet wennen aan de mate waarin mensen zich storen aan een heleboel dingen waar je je stinkende best voor doet.
Toch voel ik me hier intussen aardig thuis en zal, als dat gewenst is, zeker mijn best doen de relatie tussen FOK! en TBO niet te verstoren, danwel te verbeteren. Binnen mijn eigen ethische grenzen, that is.
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 09:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Cc, Dementor, Bart, Bram, Vera, Dot en al die anderen, ze zijn, als je ze ontmoet vast hartstikke aardig en aangenaam. Maar nogmaals, het gaat meestal niet over jullie persoonlijk (want we kennen jullie toch helemaal niet), het gaat over de Bunker en enkel via jullie! En het gaat erover wat je doet of laat op bepaalde momenten in relatie met het product "de Bunker" en die setting waar je in zit.
Daarover heb je gelijk vind ik. Als ik dat op mezelf mag betrekken; ik zou enorm balen als ik zou moeten kiezen tussen rol als TBO hulpje en FOK!ker, want de combinatie vond ik erg leuk de laatste dagen van TBO1. Maar zoals het er nu naar uitziet, gezien jullie mening en ook de besluiten die gaan vallen omtrent de communicatie met en naar FOK!, zal die keuze toch gemaakt moeten worden, mocht ik welkom zijn bij TBO2. Jammer.

Djeez wat een ik-verhaal Excusez.
Mijn manier om uit te leggen dat de ene FOK!ker de andere niet is.
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_70066432
Dottey maakt vast hele lekkere roti

Dat rijmt ook.
  dinsdag 16 juni 2009 @ 17:32:16 #121
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_70066441
Trouwens ik hoorde dat Dot morgen Noek en Copycat gaat opwachten achter de gymzaal!
  † In Memoriam † dinsdag 16 juni 2009 @ 17:33:33 #122
137949 Disana
pi_70066476
quote:
Op maandag 15 juni 2009 22:46 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Disana vond ik het ook goed doen. Ik vraag me af waarom ze dat niet bij de Bunker is komen doen eigenlijk
Maargoed daar zal ze vast goede redenen voor hebben. Ik zou haar voor willen stellen afspraken te maken met de crew, zodat we geen ruzie krijgen over wie wat doet en wanneer met die streamverslagen.
Alle hulp is welkom wat dat betreft, iemand die het zo leuk vindt om te doen is denk ik erg gewenst. En dat scheelt de streamers die daar zitten (voor in principe dezelfde taak) een hoop tijd, die nuttiger besteed kan worden op zo'n moment

mijn mening
Ik begrijp het probleem niet zo goed. Iedereen mag streamverslagen schrijven, ongeacht waar z/hij zit. Zoals bij DGK heb ik dat ook hier gedaan wanneer ik kon. Ik schrijf verslagen voor de mensen die na een werkdag bij willen lezen en ook omdat ik het wel leuk vind (taal is mijn vak).

Danny heeft gezegd dat jij en Dottey door Fok in de bunker zijn gezet. Jullie mochten daar doen wat jullie wilden, dus ook streamverslagen schrijven als jullie dat wilden. Uitdrukkelijk zei hij erbij dat iedereen streamverslagen mag schrijven.

Streamverslagen schrijven door iedereen die zin en tijd heeft is al een Fok traditie sinds BB, het is dus geen aktiviteit die pas met of door de bunker in gang is gezet.

Als ik zag dat een ander begon te schrijven, stopte ik ermee. Mooi geregeld. Wat me volledig in het verkeerde keelgat schoot was dat Dottey echter een Fok verslagschrijver opzij schopte met de opmerking dat het estafettestokje werd doorgegeven aan jou (tot twee keer toe); dit terwijl er al een Fokker aan het schrijven was.

Kennelijk zien jullie het schrijven als een taak voor de bunker terwijl Fokkers het zien als gewoon een aardige bezigheid en een dienst aan hun mede streamers. Het is niet plezierig dat mensen van Fok door mensen vanuit de bunker opzij geduwd worden... dat lijkt me niet de bedoeling.

Je vraagt je af waarom ik ze niet in de bunker schreef. Ik heb halve dagen werk, een zieke man, ik woon helemaal in Groningen. Maar waar je zit maakt helemaal niets uit.

Of ik het weer ga doen? Ik weet het nog niet. Ik voel niets voor de sfeer van competitie die er rondom het schrijven is geschapen vanuit de bunker. Ik zit hier voor mijn plezier
  Moderator dinsdag 16 juni 2009 @ 17:34:03 #123
18653 crew  D.
pi_70066497
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 16:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

En nu inhoudelijk graag
ok

Bitchfight
  † In Memoriam † dinsdag 16 juni 2009 @ 17:35:01 #124
135305 beequeen
Lost.
pi_70066527
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 17:32 schreef Scrutinizer het volgende:
Dottey maakt vast hele lekkere roti
Roti, jammie.
*zoekt telefoonnummer om te bestellen
― Mark Twain
pi_70066540
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 17:31 schreef MeraViglioSa het volgende:
Het is dat de crew mij als volwaardig FOK!ker ziet (met alle argwaan van dien, zeker in het begin ), anders had ik er waarschijnlijk gewoon als neutraal persoon gezeten.
Dat zegt eigenlijk al genoeg toch?
pi_70066558
quote:

Djeez wat een ik-verhaal Excusez.
Mijn manier om uit te leggen dat de ene FOK!ker de andere niet is.

Ja, ga jij even uitleggen dat de ene FOK!ker de andere niet is.
Wie ben jij nu weer?
Go hard or go home
  † In Memoriam † dinsdag 16 juni 2009 @ 17:38:44 #127
135305 beequeen
Lost.
pi_70066640
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 17:33 schreef Disana het volgende:

Ik begrijp het probleem niet zo goed. Iedereen mag streamverslagen schrijven, ongeacht waar z/hij zit. Zoals bij DGK heb ik dat ook hier gedaan wanneer ik kon. Ik schrijf verslagen voor de mensen die na een werkdag bij willen lezen en ook omdat ik het wel leuk vind (taal is mijn vak).

Danny heeft gezegd dat jij en Dottey door Fok in de bunker zijn gezet. Jullie mochten daar doen wat jullie wilden, dus ook streamverslagen schrijven als jullie dat wilden. Uitdrukkelijk zei hij erbij dat iedereen streamverslagen mag schrijven.

Streamverslagen schrijven door iedereen die zin en tijd heeft is al een Fok traditie sinds BB, het is dus geen aktiviteit die pas met of door de bunker in gang is gezet.

Als ik zag dat een ander begon te schrijven, stopte ik ermee. Mooi geregeld. Wat me volledig in het verkeerde keelgat schoot was dat Dottey echter een Fok verslagschrijver opzij schopte met de opmerking dat het estafettestokje werd doorgegeven aan jou (tot twee keer toe); dit terwijl er al een Fokker aan het schrijven was.
Kennelijk zien jullie het schrijven als een taak voor de bunker terwijl Fokkers het zien als gewoon een aardige bezigheid en een dienst aan hun mede streamers. Het is niet plezierig dat mensen van Fok door mensen vanuit de bunker opzij geduwd worden... dat lijkt me niet de bedoeling.

Je vraagt je af waarom ik ze niet in de bunker schreef. Ik heb halve dagen werk, een zieke man, ik woon helemaal in Groningen. Maar waar je zit maakt helemaal niets uit.

Of ik het weer ga doen? Ik weet het nog niet. Ik voel niets voor de sfeer van competitie die er rondom het schrijven is geschapen vanuit de bunker. Ik zit hier voor mijn plezier
Amen.
― Mark Twain
  dinsdag 16 juni 2009 @ 17:39:51 #128
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_70066679
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 17:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Dat zegt eigenlijk al genoeg toch?
Over wie? Je kunt toch niet ontkennen dat eenieder die slechts enkele keren op FOK! heeft rond zitten neuzen een aardig negatieve indruk krijgt van dit forum. Zodoende de eerste reactie op het fenomeen 'FOK!kers bij TBO' (ik was de eerste die kwam kijken); een beetje achterdochtig, alsof ze een heleboel stennisschopperij verwachtten.
pi_70066682
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 17:36 schreef Noek het volgende:

[..]

Wie ben jij nu weer?
Eén of andere FOK!ker, denk ik.
  dinsdag 16 juni 2009 @ 17:40:34 #130
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_70066697
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 17:34 schreef D. het volgende:

[..]

ok

Bitchfight
Een bitchfight, man daar wor ik zo eil van dat ik de letter g niet meer uit mijn mond krijg

Ik zie Dot al bovenop Kopijpoesje duiken, en dan Noek die gaat lopen trekken en rukken aan het vleesch van dot.. man .. roarrrrrrrrrr!
  dinsdag 16 juni 2009 @ 17:41:26 #131
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_70066725
quote:

[..]

Wie ben jij nu weer?
Wat ik daarmee wil zeggen is dus dat de één nieuwer is dan de ander, en derhalve ook wat minder thuis is in de FOK! way of life, zogezegd
Zoals je ziet, ikke Newbie
  † In Memoriam † dinsdag 16 juni 2009 @ 17:41:51 #132
135305 beequeen
Lost.
pi_70066736
quote:

Wie ben jij nu weer?
Een willekeurige FOK!ker en vriendin van ons Dot.
― Mark Twain
pi_70066744
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 17:39 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Over wie? Je kunt toch niet ontkennen dat eenieder die slechts enkele keren op FOK! heeft rond zitten neuzen een aardig negatieve indruk krijgt van dit forum. Zodoende de eerste reactie op het fenomeen 'FOK!kers bij TBO' (ik was de eerste die kwam kijken); een beetje achterdochtig, alsof ze een heleboel stennisschopperij verwachtten.
das wel erg vreemd aangezien Bart zelf een fervent fokker was....tot zeer recent
pi_70066751
quote:

[..]

Me dunkt dat ze wel FOK!kers kenden. Danny? Cc? Huub? Bart? Dieene.
Go hard or go home
pi_70066759
quote:

[..]

Bram wil wél samenwerking met Fok! maar alleen als het hem uitkomt. Zodra Fokkers daar gaan zitten is hij opeens enorm wantrouwend. Dat is toch geen basis voor samenwerking
pi_70066791
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 17:42 schreef Laysa het volgende:

[..]

das wel erg vreemd aangezien Bart zelf een fervent fokker was....tot zeer recent
Volop spammen vooraf, zodra de Bunker begon hebben we hem niet meer gezien. Nadien nog een keer of twee.
  dinsdag 16 juni 2009 @ 17:44:01 #137
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_70066795
quote:

[..]

Tis dat nou weer voor een enorme bullshit? Ik zit hier al sinds BB1, zei het onder een andere nick, en heb nooit een negatieve indruk gehad. Dit is idd niet het libeleforum, dit is niet het vivaforum, dit is namelijk een gemengd forum, een forum waar iedereen zijn plekje kan vinden omdat er veel diversiteit is. Waar jouw mening op neerkomt is in een voetbalkantine gaan ouwehoeren over je laatste breiwerkje en dan maar verwachten dat iedereen inhaakt.
Moeten alle neuzen dezelfde kant op staan dan kan een forum wel direct sluiten!
pi_70066838
quote:

[..]

Het is dat de crew mij als volwaardig FOK!ker ziet (met alle argwaan van dien, zeker in het begin ), anders had ik er waarschijnlijk gewoon als neutraal persoon gezeten.
Ai, zeg je hier nu dat jij en alle andere Fokkers daar NIET als neutraal persoon zitten?
  dinsdag 16 juni 2009 @ 17:45:40 #139
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_70066845
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 17:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Volop spammen vooraf, zodra de Bunker begon hebben we hem niet meer gezien. Nadien nog een keer of twee.
En nu ligt die in mofrika een ex-pr wijf te douwen tussen een stapel prijs-dvd's
  † In Memoriam † dinsdag 16 juni 2009 @ 17:46:34 #140
137949 Disana
pi_70066882
Mera vind ik echt aardig. Ze denkt aan ons en ze doet haar best. Misschien moet ze alleen wat minder naar Dottey luisteren (stokjes overnemen enzo)
  † In Memoriam † dinsdag 16 juni 2009 @ 17:46:45 #141
135305 beequeen
Lost.
pi_70066888
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 17:41 schreef MeraViglioSa het volgende:

Wat ik daarmee wil zeggen is dus dat de één nieuwer is dan de ander, en derhalve ook wat minder thuis is in de FOK! way of life, zogezegd
Zoals je ziet, ikke Newbie
Ja, jij bent een newbie, maar Dementor, Cc, Bart en Huub niet. Of werd er in Soestdijk II niet over FOK! gesproken?
― Mark Twain
  Moderator dinsdag 16 juni 2009 @ 17:48:43 #142
18653 crew  D.
pi_70066958
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 17:40 schreef versabommie het volgende:

[..]

Een bitchfight, man daar wor ik zo eil van dat ik de letter g niet meer uit mijn mond krijg

Ik zie Dot al bovenop Kopijpoesje duiken, en dan Noek die gaat lopen trekken en rukken aan het vleesch van dot.. man .. roarrrrrrrrrr!
Ik voel een nieuwe gate aankomen
  dinsdag 16 juni 2009 @ 17:49:06 #143
2018 PC eend
relativist
pi_70066971
quote:

[..]
Ik voel niets voor de sfeer van competitie die er rondom het schrijven is geschapen vanuit de bunker. Ik zit hier voor mijn plezier
Jij zit altijd te zeiken over de streamverslagen
En als je het ergens weer niet mee eens bent dan dreigen om ermee te stoppen is je ook niet vreemd

Hoezo geen competitie
pi_70066976
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 17:46 schreef beequeen het volgende:

[..]

Ja, jij bent een newbie, maar Dementor, Cc, Bart en Huub niet. Of werd er in Soestdijk II niet over FOK! gesproken?
Alleen als ze op terrasjes zaten, dus valt mee
pi_70066984
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 17:45 schreef versabommie het volgende:

[..]

En nu ligt die in mofrika een ex-pr wijf te douwen tussen een stapel prijs-dvd's
Ik las Bram, Bart is hier tijdens de Bunker periode wel geweest
pi_70067040
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 17:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Hij heeft zelfs een eigen topic geopend, of was het Danny topic
  dinsdag 16 juni 2009 @ 17:51:22 #147
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_70067051
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 17:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ja om te huilen tegen Danny

En nu kan Danny zijn prijzenpakket ajuus zeggen
pi_70067119
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 17:51 schreef versabommie het volgende:

[..]

Ja om te huilen tegen Danny

En nu kan Danny zijn prijzenpakket ajuus zeggen
Maar Danny kwam terug en hoe..
pi_70067140
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 17:45 schreef FANN het volgende:

[..]

Ai, zeg je hier nu dat jij en alle andere Fokkers daar NIET als neutraal persoon zitten?
ik dacht héél even dat ik nog serieus antwoord zou krijgen.

héél even maar hoor...

ik ga bikken
  dinsdag 16 juni 2009 @ 17:54:33 #150
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_70067175
quote:

[..]

Er is ook geen probleem imo, geef alleen m'n mening
quote:
Door FOK! in de bunker gezet? Deels waar, deels niet denk ik... We zijn wél via FOK! binnen gekomen, laat dat duidelijk zijn. Voor het dagje meelopen, dus. Dat we zijn blijven plakken is omdat we het leuk vonden, niet zozeer omdat FOK! dat wilde.
En in mijn geval: ik was daar om streamverslagen te schrijven, niets meer en niets minder. Verzoek van de crew. Dat heb ik dus zitten doen.
quote:
Feit.
quote:
Misschien heb je geen idee hoe waardevol die streamverslagen zijn... Onderschat dat niet. Daar hebben de makers echt ontzettend veel aan. En gezien de geschiedenis van FOK! m.b.t. streamverslagen hebben ze waarschijnlijk heel bewust een FOK!ker gevraagd dat te komen doen. Wisten zij veel dat ik nieuw was hier en dat überhaupt nog nooit gedaan had
Ik denk ook niet dat ze wisten dat o.a. jij er zo intensief en op aardig gezette tijden mee bezig was. Ziehier weer het probleem dat het forum niet goed genoeg in de gaten werd gehouden.
Hense de botsingen tussen Bunker-aanwezigen en thuis-verslagschrijvers... Als daarover wat duidelijkere afspraken worden gemaakt, samenwerken dus, hebben we niet alleen vrede op dat punt maar ook nog eens extra tijd omhanden voor alle partijen en de zekerheid dat er altijd eentje zit te typen. Van waar uit dan ook.
Ik vind dus ook dat je daarvoor heus niet aanwezig hoeft te zijn bij de Bunker zelf.
quote:
Nogmaals, eens. En ik hoefde je redenen heus niet te weten trouwens, dat is privé.
quote:
Ik hoop dat je het met veel plezier blijft doen.
Het competitiegevoel is mijns inziens te verhelpen, en de streamverslagen zijn immens belangrijk. Niet alleen voor de kijkers, maar zeker ook voor de makers.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')