Je wist/weet "net als ik trouwens" niet waar die topic is waar dat gevraagd werd over ideeen aandragen en de regie'redactie liet daar ook niks meer horen ,Dus lijkt het alsof het niet gelezen is door degene die de vraag stelde''"Wat doen we in de tijd tot aan bunker 2"quote:Op dinsdag 16 juni 2009 01:08 schreef Dottey het volgende:
[..]
nee mooiii ik denk dat je dat mis hebt. De ideeen van Fokkers worden zeer zeker onder de loep genomen. Net zoals die van andere forums en via de ideeenbus binnengekomen ideeen.
Wet ik,maar niet mensen die geen streams hebben gekocht.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 01:01 schreef Dottey het volgende:
[..]
in de postbus aka ideeenbus aka "stuur je eigen idee in" op wwwtje..
http://www.thebunkeronline.tv/controlpanel
Voor de volgende ronde..... naar redactie mailenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 01:11 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Nee Ik heb genoeg naar Huubje gestuurd,Fanmail doe ik niet meer aan.Er kan er maar 1 de winnaar van een rls zijnHuub dus
mensen die geen stream hebben gekocht...quote:Op dinsdag 16 juni 2009 01:16 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Wet ik,maar niet mensen die geen streams hebben gekocht.of sceptisch zijn /of onwetend.
dat is schandaligquote:Op dinsdag 16 juni 2009 01:19 schreef Dottey het volgende:
[..]
mensen die geen stream hebben gekocht...
is dat niet de topic van Bob? "vraag het bob de streamer!" Die vragen die zijn gesteld zijn toch meegenomen in de vergadering dacht ik zo.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 01:14 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Je wist/weet "net als ik trouwens" niet waar die topic is waar dat gevraagd werd over ideeen aandragen en de regie'redactie liet daar ook niks meer horen ,Dus lijkt het alsof het niet gelezen is door degene die de vraag stelde''"Wat doen we in de tijd tot aan bunker 2"
Ben benieuwd. Streams vrij voor TBO2 om meer kijkers te trekken en het interactieve achter een abo?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 01:19 schreef Dottey het volgende:
[..]
mensen die geen stream hebben gekocht...
*zuchtquote:Op dinsdag 16 juni 2009 01:23 schreef Dottey het volgende:
[..]
is dat niet de topic van Bob? "vraag het bob de streamer!"
Abo nemen is nooit weg tochquote:Op dinsdag 16 juni 2009 01:24 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ben benieuwd. Streams vrij voor TBO2 om meer kijkers te trekken en het interactieve achter een abo?
Net wist je het niet dacht ik,gelukkig nu wel.Ik weet het echt niet meer waar dat stond.Maar nu pas heb ik het idee dat de makers dat dan misschien gelezen zouden hebben.Maar goed ,er word iets mee gedaan met sommige tips.Dat is leuk.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 01:23 schreef Dottey het volgende:
[..]
is dat niet de topic van Bob? "vraag het bob de streamer!" Die vragen die zijn gesteld zijn toch meegenomen in de vergadering dacht ik zo.
Wat wij moeten doen tot aan de bunker II? Spellen verzinnen en ze dan (het liefste goed uitgedacht en uitgewerkt) opsturen naar de ideeenbox natuurlijk! Sparen voor credits! Genoeg popcorn in huis halen! Genieten van de zon en het gemiep her en der in de topicsVoor slapen etc
![]()
Contacten aanhalen die in de tijd van de bunker I het te verduren kregen... doordat de aandacht even elders was gevestigd?
Dat was 'mquote:Op dinsdag 16 juni 2009 01:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
*zucht
Wat organiseren we in de bunker tot aan TBO2? (vervolg)
En voortaan zoek jezelf maar
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 01:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
*zucht
Ik heb toch duidelijk aangegeven dat het om de tijd die de bunker restte tot bunker 2..Jeetje...quote:Op dinsdag 16 juni 2009 01:30 schreef Dottey het volgende:
[..]
![]()
ik dacht serieus dat moooiiii iets anders bedoelde..met ideeen aandragen voor de vergadering..
![]()
excusses
even kijken.. ik heb echt niet elk topic zitten uitpluizen.. net zoals de restquote:Op dinsdag 16 juni 2009 01:28 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Dat was 'mDus niet Bob de bouwer maar Bram
en die heeft dus niet meer gereageerd.Wel ideeen gratis gekregen ,danku Fokkers.ik kan weer vooruit voor een tijdje
![]()
Tjonge jonge, ik vind jou behoorlijk negatief, neigend tot afzeiken. Geef eens wat input waar ze iets mee kunnen doen. Kritiek is natuurlijk nooit verkeerd, maar als fokker die hier al lang zit is het niet verkeerd opbouwend te zijn in plaats van voornamelijk afbrekend.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 01:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
*zucht
in bob de streamer ging het daar dacht ik ook een post over...quote:Op dinsdag 16 juni 2009 01:33 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Ik heb toch duidelijk aangegeven dat het om de tijd die de bunker restte tot bunker 2..Jeetje...
slaapquote:Op dinsdag 16 juni 2009 01:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik moet gaan slapen. Werk morgen en zulks. Ciao
Maar dat je al die tijd dacht dat het over vergaderen ging gaat er bij mij niet in.Beter lezen graag voortaanquote:Op dinsdag 16 juni 2009 01:35 schreef Dottey het volgende:
[..]
in bob de streamer ging het daar dacht ik ook een post over...vandaar dat mijn gedachtes daarheen gingen
ik ben geen bunkercrew..quote:Op dinsdag 16 juni 2009 01:38 schreef Mooiiiiiii het volgende:
Ik vind het wel en beetje lullig dat ik al een uur iets aan het verduidelijken ben en een bunkercrew nog niet weet waar ik het over heb..Laat staan dat de makers echt tijd en energie hebben ,dus begrijp ik hun nu ook beter,Moet dus hard aan gewerkt worden want de communicatie is 0%en de echte interesse lin wat Fokkers te zeggen /tips hebben geloof ik ook niet zo in .Kan het mis hebben.Alles kan![]()
Ciao,geen limoncella drinken want dat iste lekker,en dan blijf je weer opquote:Op dinsdag 16 juni 2009 01:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik moet gaan slapen. Werk morgen en zulks. Ciao
de punten van bij bob de streamer zijn behandeld in ieder gevalquote:Op dinsdag 16 juni 2009 01:41 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Maar dat je al die tijd dacht dat het over vergaderen ging gaat er bij mij niet in.Beter lezen graag voortaan
Ik krijg te weinig het idee dat er ook maar iets geleerd wordt bij TBO. De communicatie op Fok! namens TBO zou, begrijpelijkerwijs na de eerste reeks, een speerpunt zijn. Deze reeks, vooral het vorige deel, waarin bijna alle betrokkenen elkaar na en over de evaluatie tegenspreken is daarvan een mooi voorbeeld. Ik vind het heel vermakelijk, het heeft een hoog prutsgehaltequote:Op dinsdag 16 juni 2009 01:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Tjonge jonge, ik vind jou behoorlijk negatief, neigend tot afzeiken. Geef eens wat input waar ze iets mee kunnen doen. Kritiek is natuurlijk nooit verkeerd, maar als fokker die hier al lang zit is het niet verkeerd opbouwend te zijn in plaats van voornamelijk afbrekend.
Bunkerdot is ook verwarrend,haal dat dan maar beter weg.Expje van bunker is duidelijker.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 01:43 schreef Dottey het volgende:
[..]
ik ben geen bunkercrew..
bovendien....
Nu is mij ook een stuk duidelijker waarom er soms zo hard nagedacht moet worden over.. wat bedoelen ze nou in hemelsnaam?
Halve aanwijzingen en vage vingerwijzen naar mogelijk bestaande topics is niet handig en direct te begrijpen. Moooiiiiiiiiiiii jij mag ook wel eens beetje aan jouw communicatie vaardigheden schavenen voornamelijk bijplakken
![]()
ik zou niet weten wat ik weg zou moeten halenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 01:47 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Bunkerdot is ook verwarrend,haal dat dan maar beter weg.Exhulpje van bunker is duidelijker.En ik mag alles maar moet gelukkig niks..
En ik was aardig duidelijk dacht ik.Vertel mij waar niet.
Klopt ,maar mensen weten dat je daar geholpen hebt en het lijkt nu of je daar nog steeds zit door je tekst bij je naam.Whatever,maar verwarrend voor newbees misschien.Boeien..trustehquote:Op dinsdag 16 juni 2009 01:50 schreef Dottey het volgende:
Iedereen is vrij om zijn of haar naam te kiezen die hij of zij wilt.
Dat het bunkervirus diep van binnen zit is toch alleen maar goed?
ik heb nergens het woordje crew staan..
jij al oma dan?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 01:56 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Klopt ,maar mensen weten dat je daar geholpen hebt en het lijkt nu of je daar nog steeds zit door je tekst bij je naam.Whatever,maar verwarrend voor newbees misschien.Boeien..trusteh
Was "haast oma" en die mooiiiiii is geband ha haquote:Op dinsdag 16 juni 2009 01:59 schreef Dottey het volgende:
[..]
jij al oma dan?
*snurkte even dat topic van je door met die mogelijke dingetjes om te doen in de bunker*
Ze posten nog steeds op FOK!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 04:37 schreef Maanvis het volgende:
Ik begrijp dat het een keuze si tussen OF voor FOK! in de bunker zitten, OF voor TBO in de bunker zitten, jammer alleen dat een hoop fok!kers voor het laatste gekozen hebben, ook al postten ze oorspronkelijk wel op FOK!.
Lijkt mij beter de opdrachten en spellen af te hebben, en uit te proberen voordat TBO2 begint.quote:Ook vind ik het erg jammer dat er nu weer al gesproken wordt over meer creatieve mensen op de redactie neer zetten om allerlei opdrachten en spellen te bedenken. Het was juist de bedoeling dat de kijkers het creatieve proces in handen zouden hebben en dat de redactie daarbij zou assisteren om het te faciliteren.
Ik vind het zelf alleen al interessant om bij TBO2 te gaan kijken wat er verbeterd is t.o.v. TBO1.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 04:37 schreef Maanvis het volgende:
Hoe dan ook, vooralsnog zie ik uit deze evaluatiegesprekken geen echte verbeteringen naar voren komen die mij, als kijker, overtuigen om bij TBO2 weer te gaan kijken.
Heel eenvoudig: mensen leveren 1 week opdrachten, geen poespas en gelul eromheen en vervolgens op een rij zetten en stemmen.quote:
Vanuit welke sociale werkplaats post jij eigenlijk?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:23 schreef Dottey het volgende:
[..]
Hoe bedoel je... tussentijdseplannen?
kan je iets duidelijker zijn.. dan kunnen we wellicht met zijn allen antwoord geven
We zitten dan ook nog zo'n 10 weken voor de start van TBO II. Dat soort dingen moeten in de komende weken uitgewerkt worden.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 04:37 schreef Maanvis het volgende:
pfoe, hier ben ik weer
Ik moet zeggen dat ik nog niet helemaal overtuigd ben van TBO2. Dit komt met name doordat ik de beloftes die gemaakt zijn aan Danny in het verleden, mbt transparantie en controle, nog niet echt heb terug zien komen in de concrete afspraken die gemaakt zijn voor TBO2.
Tja, dat gebeurt bij iedere RLS en het is dus niet zo vreemd dat het bij de Bunker ook gedaan wordt. Volgens mij is het zelfs voor een groot deel de basis en het bestaansrecht van een Forum.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:25 schreef iteejer het volgende:
Er worden tegenstellingen gesuggereerd die er niet zijn. Zelfbenoemde rechters gaan uitmaken tot welk kamp je behoort.
Wat een onzin allemaal
Het voorziet kennelijk in een behoefte om te kwalificeren dan wel te diskwalificeren.
Zo is het, iedereen mag een mening hebben en een positie innemen, ook over motieven van deelnemers/vrijwilligers/bunkercrew, etc. Zoals ze daar ook vast een mening hebben over Fokkers.quote:Dat je discussieert over wat er inhoudelijk goed en niet goed is aan de bunker is nuttig. Maar een discussie over motieven van deelnemers, in hoeverre zit je er voor fok of voor de bunker en wat dies meer zij - dat moet iedereen toch voor zichzelf weten? Je mag toch je mening hebben en je positie innemen?
Het is wel belangrijk voor ons om te weten wie onze belangen vertegenwoordigt en wie de belangen van TBO vertegenwoordigt. Zodat we weten bij wie we moeten zijn ihgv problemen of suggesties. Verder geef ik er persoonlijk geen waardeoordeel aan. Als mensen lekker willen meewerken aan de bunker zonder daarbij direct de belangen van FOK! te vertegenwoordigen dan heb ik daar geen enkel probleem mee.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:25 schreef iteejer het volgende:
Er worden tegenstellingen gesuggereerd die er niet zijn. Zelfbenoemde rechters gaan uitmaken tot welk kamp je behoort.
Wat een onzin allemaal
quote:Het voorziet kennelijk in een behoefte om te kwalificeren dan wel te diskwalificeren.
Het is handig om te weten wie bij welk kamp behoortquote:Dat je discussieert over wat er inhoudelijk goed en niet goed is aan de bunker is nuttig. Maar een discussie over motieven van deelnemers, in hoeverre zit je er voor fok of voor de bunker en wat dies meer zij - dat moet iedereen toch voor zichzelf weten? Je mag toch je mening hebben en je positie innemen?
Ja, en velen met haar, zo blijkt.quote:Op maandag 15 juni 2009 22:29 schreef Dottey het volgende:
[..]
Helaas voor jou ben ik welkom met mijn inzet. Dacht dat 1 + 1 wel duidelijk 2 was. Dat ik aanwezig was bij de vergadering zegt denk ik wel voldoende over aanwezig zijn bij...
Dan lees jij maar om mijn teksten heen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |