ah oke..quote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:35 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Er werd gevraagd in een topic"weet niet meer welke maar pas geleden" wat er in de tussentijd in de bunker gedaan kon worden wat niet veel geld zou kosten.Er zijn daar verschillende ideeen aangedragen
wat voor polletje?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:39 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Mooi, genoteerd! Ben ik al heel blij mee maar is een polletje misschien een idee?
Begrijp ik volkomen maar houden er ook mensen zich bezig met de interaktie zeg maar?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:40 schreef Dottey het volgende:
[..]
ah oke..
nou er was ook aangegeven dat er wat mogelijkheden waren in teamverband trainingen in kleine groepen, maar er wordt momenteel enorm hard gewerkt aan de bunker zelf. Verbeteren en veranderen van kleine en grotere dingetjes. Te denken aan techniek. Zowel boven als beneden komen er aanpassingen.
De bunker moet natuurlijk in een nog betere conditie gebracht worden voor TBO II om te knallen.
quote:
De knallen in de eerste serie vielen nogal tegen, geloof ik.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:40 schreef Dottey het volgende:
De bunker moet natuurlijk in een nog betere conditie gebracht worden voor TBO II om te knallen.
Ik weet het niet meer zeker,maar volgens mij was het Bart of Bram zelf die het vroeg.:Kan het mis hebben"Een andere user hier weet het vast nog wel "Sunny met wat cijfersquote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:40 schreef Dottey het volgende:
[..]
ah oke..
nou er was ook aangegeven dat er wat mogelijkheden waren in teamverband trainingen in kleine groepen, maar er wordt momenteel enorm hard gewerkt aan de bunker zelf. Verbeteren en veranderen van kleine en grotere dingetjes. Te denken aan techniek. Zowel boven als beneden komen er aanpassingen.
jawel er wordt druk geschreven aan een soort catalogus van spellen etc.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:43 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Begrijp ik volkomen maar houden er ook mensen zich bezig met de interaktie zeg maar?
Ofwel: opdrachten/stemmen etc?
Zitten op je bureaustoel en verslagen maken bitchquote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:46 schreef liesje1979 het volgende:
Ohw en het is dat Iteejeren Bram mij op een gegeven moment riepen en vroegen of ik een stukje op fok wilde zetten. Dat vond ik fijn, ik ben iemand die specifieke opdrachten nodig heeft. Toen voelde ik alsof ik me toch nog een beetje nuttig kon maken ipv alleen maar in de weg lopen.
Ohw je was al eens terplekke? Beetje jammer dan dat het mis is gegaan!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]!!!!!!!!!!
Ja.
Dat snap ik, en dat weet ik.
Alleen toen ik daar was vroeg ik Bart joh zal ik anders even afwassen ofzo? En toen zei hij je kan beter Dementor even helpen. Dus ik naar Dementor en ik vraag joh, kan ik je ergens mee helpen? Hij nee: ik weet het ook niet.
Ja dan houdt het op he?
Toen heb ik me nog een keer opgegeven maar nooit meer wat van gehoord.
Dus.
Waarvoor dank...quote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:46 schreef liesje1979 het volgende:
Ohw en het is dat Iteejeren Bram mij op een gegeven moment riepen en vroegen of ik een stukje op fok wilde zetten. Dat vond ik fijn, ik ben iemand die specifieke opdrachten nodig heeft. Toen voelde ik alsof ik me toch nog een beetje nuttig kon maken ipv alleen maar in de weg lopen.
De opdrachten verzinnen is het leukste en ik denk dat dat ook niet als werk gezien kan worden.Dat vinden veel Fokkers ook het leukst om mee te denken.Af en toe een compliment voor het meedenken van onze kant zou ook wel gewaardeerd worden .Zeker weten.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:46 schreef Dottey het volgende:
[..]
jawel er wordt druk geschreven aan een soort catalogus van spellen etc.
Alle opdrachten die binnen zijn gekomen worden onder de loep genomen of ze geschikt zijn, aangepast kunnen worden etc. Daarnaast zit er een creatief team te breinen om spellen te verzinnen.
Er wordt vanalles gedaan aan alle kanten op elke afdeling.
Die tips.. daar wordt dus nog steeds mee gestoeid.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:45 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Ik weet het niet meer zeker,maar volgens mij was het Bart of Bram zelf die het vroeg.:Kan het mis hebben"Een andere user hier weet het vast nog wel "Sunny met wat cijfers" en vraag het wel als ik die persoon zie,Maar raar dat er iets gevraagd word en uiteindelijk is ook die topic weer verwatert en horen we niks van onze tips aandrage.
Omdat ik wel ingelezen ben, maar geen die-hard real life soapster zoals jij bijvoorbeeld, heb ik een hele andere, frisse kijk op alles. Zoals ik je al eerder zei, lijkt het mij niet goed om als mod zo betrokken te zijn zoals jij. Wat KLB betreft kan ik niks zeggen, maar wat ik tot nu toe van jou heb gezien in dit forum, verdiend geen schoonheidsprijs. Mijn toegevoegde waarde is betrokkenheid, ervaring en nogmaals betrokkenheid bij FOK! Jij?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:17 schreef swarmahoer het volgende:
en wat ga jij eigelijk doen, pussydeluxe?
Elke opdracht die verzonnen is moet nagekeken worden of hij haalbaar is om uit te voeren. Of het interresant genoeg is om te streamen. Of er veel attributen nodig zijn, ingepast kan worden met het aantal deelnemers dat er nog zit of het in het tijdsschema past, of het verantwoord is, of het veilig is, of het kan met de middelen die er zijn... etc etc..quote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:51 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
De opdrachten verzinnen is het leukste en ik denk dat dat ook niet als werk gezien kan worden.Dat vinden veel Fokkers ook het leukst om mee te denken.Af en toe een compliment voor het meedenken van onze kant zou ook wel gewaardeerd worden .Zeker weten.Gehoord /beloond worden juist met zo'n internet ding is heel belangrijk om streamers /klanten te houden en aan te trekken.
![]()
er moet wel aan gewerkt worden, dus in die zin is het werkquote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:51 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
De opdrachten verzinnen is het leukste en ik denk dat dat ook niet als werk gezien kan worden.
mee eensquote:Dat vinden veel Fokkers ook het leukst om mee te denken.Af en toe een compliment voor het meedenken van onze kant zou ook wel gewaardeerd worden .Zeker weten.Gehoord /beloond worden juist met zo'n internet ding is heel belangrijk om streamers /klanten te houden en aan te trekken.
![]()
Maar zoals ik al eerder schreef.Het is wel fijn als iemand laat weten dat die tips gelezen worden die iedereen aandraagt.Er wordt iets gevraagd en mensen reageren maar geen reactie daaromtrent.Gewoon iemand die heel de dag leest en verder zich met niks anders bezighoud.Tips en suggesties doorgeven aan de makers en hun reactie dan op Fok plaatsenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:53 schreef Dottey het volgende:
[..]
Die tips.. daar wordt dus nog steeds mee gestoeid.
Er zijn enorm veel tips en punten aangedragen in de vergadering waar over gesproken is. Er is nog een tweede meeting geweest met de "harde kern" en die hebben ook weer vanalles doorgesproken..
Die tips.. die hebben echt wel effect op TBOII. Er wordt met enorm goed tempo gewerkt op verschillende vlakken aan de extra oplossingen, aanvullingen, aanpassingen etc.
Ik denk dat het wel bij TBOII naar voren zal komen. Er is denk ik ook niet veel tijd om dat per tip te beantwoorden.
in de postbus aka ideeenbus aka "stuur je eigen idee in" op wwwtje..quote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:59 schreef swarmahoer het volgende:
heb ook aangekaart dat het niet duidelijk was waar je je spel-ideen moest dumpen,
Alsjeblieft niet. Ik wil dat gedoe niet meemaken:" Dat heb ik bedachtquote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:57 schreef Dottey het volgende:
[..]
Elke opdracht die verzonnen is moet nagekeken worden of hij haalbaar is om uit te voeren. Of het interresant genoeg is om te streamen. Of er veel attributen nodig zijn, ingepast kan worden met het aantal deelnemers dat er nog zit of het in het tijdsschema past, of het verantwoord is, of het veilig is, of het kan met de middelen die er zijn... etc etc..
Spellen verzinnen en verder ontwikkelen is ook hardstikke leuk en vooral blijven doen dus.
Dat het spel wat jij hebt helpen verzinnen op de stream te zien is... dat is toch al hardstikke gaaf?
of moet er overal een briefje bij.. met fanmail naar de fokker?
Het gaat niet perse om bedankjes,maar iedereen heeft het zooo druk in de bunker>Er kan een hoop tijd bespaard worden als ze ideeen van Fokkers zouden gebruiken.Maar ik snap best dat je als bunker lid ook graag je eigen idee op de streams wil zien.Is ook een beetje competitie.en zeker weten dat ik gelijk heb ha ha ..Is niet erggg verder.Creatieve mensen zijn meestal flink eigenwijsquote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:59 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
er moet wel aan gewerkt worden, dus in die zin is het werkgelukkig erg leuk werk
[..]
mee eens
heb ook aangekaart dat het niet duidelijk was waar je je spel-ideen moest dumpen, en wat er mee gedaan wordt
daar is ook weer ''een iemand'' voor nodig eigelijk die dat bij kan gaan houden (en dus ook bedankjes uit kan delen)
ohw mooiiiii.. daar is zo geen tijd voor geweest.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 01:01 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Maar zoals ik al eerder schreef.Het is wel fijn als iemand laat weten dat die tips gelezen worden die iedereen aandraagt.Er wordt iets gevraagd en mensen reageren maar geen reactie daaromtrent.Gewoon iemand die heel de dag leest en verder zich met niks anders bezighoud.Tips en suggesties doorgeven aan de makers en hun reactie dan op Fok plaatsen
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 01:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet. Ik wil dat gedoe niet meemaken:" Dat heb ik bedacht", nee ik was daar het eerst mee
"
Wij maken het samen en dat is leuk.
nee mooiii ik denk dat je dat mis hebt. De ideeen van Fokkers worden zeer zeker onder de loep genomen. Net zoals die van andere forums en via de ideeenbus binnengekomen ideeen.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 01:05 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Het gaat niet perse om bedankjes,maar iedereen heeft het zooo druk in de bunker>Er kan een hoop tijd bespaard worden als ze ideeen van Fokkers zouden gebruiken.Maar ik snap best dat je als bunker lid ook graag je eigen idee op de streams wil zien.Is ook een beetje competitie.en zeker weten dat ik gelijk heb ha ha ..Is niet erggg verder.Creatieve mensen zijn meestal flink eigenwijs
We denken mee en er wordt naar geluisterd. Dat is op zich al mooiiiiiiquote:Op dinsdag 16 juni 2009 01:05 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Het gaat niet perse om bedankjes,maar iedereen heeft het zooo druk in de bunker>Er kan een hoop tijd bespaard worden als ze ideeen van Fokkers zouden gebruiken.Maar ik snap best dat je als bunker lid ook graag je eigen idee op de streams wil zien.Is ook een beetje competitie.en zeker weten dat ik gelijk heb ha ha ..Is niet erggg verder.Creatieve mensen zijn meestal flink eigenwijs
Nee Ik heb genoeg naar Huubje gestuurd,Fanmail doe ik niet meer aan.Er kan er maar 1 de winnaar van een rls zijnquote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:57 schreef Dottey het volgende:
[..]
Elke opdracht die verzonnen is moet nagekeken worden of hij haalbaar is om uit te voeren. Of het interresant genoeg is om te streamen. Of er veel attributen nodig zijn, ingepast kan worden met het aantal deelnemers dat er nog zit of het in het tijdsschema past, of het verantwoord is, of het veilig is, of het kan met de middelen die er zijn... etc etc..
Spellen verzinnen en verder ontwikkelen is ook hardstikke leuk en vooral blijven doen dus.
Dat het spel wat jij hebt helpen verzinnen op de stream te zien is... dat is toch al hardstikke gaaf?
of moet er overal een briefje bij.. met fanmail naar de fokker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |