Jij bent zwanger, dan is het ook heel slecht om je in te houden. Gooi het eruit!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:45 schreef Marrije het volgende:
[..]
En daar had ik gisteren geen zin in, om me in te houden
Dat is natuurlijk wel zo, maar het blijft jammer dat er zo'n newbie er als "FOK!ker" zat...quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:43 schreef Dementor het volgende:
* Dementor haalt zijn schouders op en zegt maar zo gaat dat tijdens projecten, je kunt niet iedereen aardig vinden.
Die heb ik gemist, waar dan?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:45 schreef Marrije het volgende:
[..]
En daar had ik gisteren geen zin in, om me in te houden
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sorry
Had ik een keer moeten teruglezen, heb ik het niet gedaan
Yeah, puntje voor TBO II.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk wel zo, maar het blijft jammer dat er zo'n newbie er als "FOK!ker" zat...
Als ze geen newbie was dan was misschien ook niet iedereen er blij mee geweest, maar dan waren we iig al bekend geweest met de poststijl en andere zaken waardoor de mate van geschiktheid op voorhand wellicht wat duidelijker was geweest.
zei zij redelijk diplomatiek![]()
Sterktequote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:51 schreef Laysa het volgende:
[..]
Never mind...voel me beroerd...laat het discuseren graag aan jullie over
Ik las net in TBO dat je je ziekies voelt en koorts hebtquote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:51 schreef Laysa het volgende:
[..]
Never mind...voel me beroerd...laat het discuseren graag aan jullie over
Hoe leuk, aardig en grappig en gezellig en vooral swingend ik Gert ook vind, zou ik 'm toch niet geven.quote:
Die ga ik vanmiddag tijdens de thee ff zoekenquote:
Soms, ik swing vooral in moods de laatste tijd.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoe leuk, aardig en grappig en gezellig en vooral swingend ik Gert ook vind, zou ik 'm toch niet geven.
Het leven behandelt me trouwens prima. En vice versa ook.
Niks te klagen. Ook al ga ik niet op vakantie dit jaar. Wil dit jaar geld steken in huiselijke zaken. Prioriteiten stellen en rundzumhause kan ook leuk zijn in de zomer.
En jij Noek: een lachend leventje?
Je doet ook werkelijk niets om haar te ontzien hè, en dit topic wordt al zulk zwaar leesvoer voor haarquote:
Misschien kun je ook niet anders dan dat roepen als je geen binding met de users hebt en als de users niks met jou hebben. Als outsider dacht ik dus echt dat zij een soort van woordvoerder was en dat dat vond ik geen compliment voor de bunker.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:28 schreef liesje1979 het volgende:
Hoe relaxed om pauze te houden in je eigen huisje
En Dot, ach.!!!!!
Ik ben ook een keer in de bunker geweest, dat ga ik vanaf nu ook de godganze dag herhalen goed?
Ja, voor ieder half uur wat je er hebt doorgebracht mag je 1 keer per uur roepen dat je er geweest bentquote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:28 schreef liesje1979 het volgende:
Hoe relaxed om pauze te houden in je eigen huisje
En Dot, ach.!!!!!
Ik ben ook een keer in de bunker geweest, dat ga ik vanaf nu ook de godganze dag herhalen goed?
Ze kwam binnen, zag, en overrompelde iedereen door nooit meer weg te gaan.... dat dus.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:37 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh! dat is ze niet?![]()
Ik zat net die link van hierboven even na te lezen en dacht echt dat ze insider was.Maar niet dus. Of wel. Of niet.
Apart.
Ik liep nog een topic achter ook!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat een drukte opeens, roddeltantes.
Is dit een aanmoediging om nog even te lezen?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:04 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik liep nog een topic achter ook!
Nu vind ik haar nóg stommer.
Het linkje van Marrije had ik nog helemaal niet goed gelezen maar die heb jij net gehad, geloof ik.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:06 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Is dit een aanmoediging om nog even te lezen?
Ze sweepte iedereen van hun feet, zeg maar. Een soort vrouwelijke Eddem. Zonder Dot is de Bunker niet compliet.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:39 schreef Leandra het volgende:
Ze kwam binnen, zag, en overrompelde iedereen door nooit meer weg te gaan.... dat dus.
waar kan ik meelezen ?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:10 schreef Noek het volgende:
[..]
Het linkje van Marrije had ik nog helemaal niet goed gelezen maar die heb jij net gehad, geloof ik.
Is Gert op vakantie?!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
Jullie durven wel he, nu Gert op vakantie is.
Jup, ja, inderdaad.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:10 schreef Noek het volgende:
[..]
Het linkje van Marrije had ik nog helemaal niet goed gelezen maar die heb jij net gehad, geloof ik.
*pling plong*quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
Jullie durven wel he, nu Gert op vakantie is.
Je bent lekker bezig daar.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:10 schreef Noek het volgende:
Oh da's een goeiequote:
wat moet ik kiezen ..inbel verbinding..quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:12 schreef versabommie het volgende:
in de tweede kamer is ook rellerts.. ze zijn die Arme Eberhard aan het bashen![]()
http://www.tweedekamer.nl(...)naire_zaal/index.jsp
Breedband.quote:
OK..breedband dusquote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Breedband.
Ik ga voor een broodje haring.
Noem jij mij nou dik?quote:
Krijg je met al die persoonlijke toespelingen, kon 't niet meer aanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |