Disana doet het juist prima vanuit huis, wat zou de meerwaarde zijn om dat vanuit de bunker te doen? Dan word je alleen maar meer beïnvloed denk ik. Geen idee of ze afspraken wil maken, Disaan, kom er es in!!quote:Op maandag 15 juni 2009 22:46 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Disana vond ik het ook goed doen. Ik vraag me af waarom ze dat niet bij de Bunker is komen doen eigenlijk![]()
Maargoed daar zal ze vast goede redenen voor hebben. Ik zou haar voor willen stellen afspraken te maken met de crew, zodat we geen ruzie krijgen over wie wat doet en wanneer met die streamverslagen.
Alle hulp is welkom wat dat betreft, iemand die het zo leuk vindt om te doen is denk ik erg gewenst. En dat scheelt de streamers die daar zitten (voor in principe dezelfde taak) een hoop tijd, die nuttiger besteed kan worden op zo'n moment![]()
mijn mening
Dankje, zullen we ook zeker doen zolang het kan. Ik moet persoonlijk inderdaad nogal wennen aan het geouwehoer hierquote:Op maandag 15 juni 2009 22:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. Als je daar werk verricht, het ontzettend leuk vindt, dan moet je er natuurlijk mee doorgaan![]()
Alleen is het dan wel wat voorzichtig manoeuvreren geblazen op Fok!, in het kader van bijdehand doen en zulks(niet dat ik dat jou heb zien doen hoor, kan het mij niet herinneren)
pm dan de mijnequote:Op maandag 15 juni 2009 22:46 schreef iteejer het volgende:
[..]
Inhoudelijk kan ik een heel eind met je mee gaan maar dit is wel wettelijk geregeld. Portretrecht en zo. Aan de andere kant, als iemand er toevallig op de achtergrond ergens half op staat gaat dat weer niet op. Heel in het extreme gesteld - iemand kan niet verhinderen dat je een foto maakt van een object in Nederland, alleen omdat die ander ook in Nederland was en er dus misschien wel ergens vaag op staat.
Ik haal dottey en swarma er wel uit en plaats alles gewoon hier. Eerst alles met pm duurt weer zo een dag voor je van iedereen reactie hebt etc.
Degenen die ergens bezwaar tegen maken kunnen het zeggen en dan zal ik of een mod of whoever dat aanpassen.
Disana schrijft heel goede streamverslagen, objectief en (niet onbelangrijk) foutloos. Dat is prettig lezen.quote:Op maandag 15 juni 2009 22:50 schreef Marrije het volgende:
[..]
Disana doet het juist prima vanuit huis, wat zou de meerwaarde zijn om dat vanuit de bunker te doen? Dan word je alleen maar meer beïnvloed denk ik. Geen idee of ze afspraken wil maken, Disaan, kom er es in!!
Disana maakt al heel lang streamverslagen van RLS en ondanks dat ik haar ook een tijdje wel kon schieten deed ze dat wel Top. En nog steeds. Ze is ook vrij trouw dus ik denk zeker dat je iemand in de bunker dan wat anders kunt laten doen.
Je moet altijd proberen om te blijven lachen en ondertussen goed blijven bedenken of er tussen alle kritiek niet iets zit dat je mee kunt nemen of waar je je voordeel mee kunt doen. Ergo, hoe meer kritiek op die bunker en jullie hoe beter, want dat betekend toch meestal een redelijke betrokkenheid. Het product plus jezelf kan er enkel maar beter van worden. Waar het vaak scheef gaat is dat de één net iets anders zegt dan de ander, dat het half gezegd wordt, etc.quote:Op maandag 15 juni 2009 22:50 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dankje, zullen we ook zeker doen zolang het kan. Ik moet persoonlijk inderdaad nogal wennen aan het geouwehoer hier![]()
Ik bedoel, je doet je best en probeert eerlijk te zijn zover dat kan, maar men interpreteert dingen zo vergezocht af en toe![]()
Soms moet ik er enorm om lachen maar soms denk ik ook echt....![]()
Ik hoop dat we samen kunnen werkenquote:Op maandag 15 juni 2009 23:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Disana schrijft heel goede streamverslagen, objectief en (niet onbelangrijk) foutloos. Dat is prettig lezen.
Hoop dat ze het blijft doen bij TBO 2.
Juuiiist, en dáárom twijfelde ik of ik (ook) degene moest zijn die een verslagje moest posten. Heb wel gezegd dat ik het zou doen met m'n grote smond, I know. Stom. Even later op de meeting keek ik eens rond en besefte dat dat helemaal niet aan mij is. Er is in elk geval ook veel vastbeslotenheid daar iets aan te doen.quote:Op maandag 15 juni 2009 23:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je moet altijd proberen om te blijven lachen en ondertussen goed blijven bedenken of er tussen alle kritiek niet iets zit dat je mee kunt nemen of waar je je voordeel mee kunt doen. Ergo, hoe meer kritiek op die bunker en jullie hoe beter, want dat betekend toch meestal een redelijke betrokkenheid. Het product plus jezelf kan er enkel maar beter van worden. Waar het vaak scheef gaat is dat de één net iets anders zegt dan de ander, dat het half gezegd wordt, etc.
Dat bedoel ik met verkeerd geïnterpreteerquote:De insteek "Geouwehoer" is er bijvoorbeeld eentje waarmee je sommige van je klanten gelijk op de kast hebt. Ik durf te wedden dat er daar af en toe net zoveel geouwehoerd wordt als hier, maar dan vanuit jullie perspectief.
Daar kun je vermoedelijk wel vanuit gaan, dat 95 van de 100 gewoon best aardig zijn. Dat neemt dan weer niet weg dat ze niet altijd aardig zijn en sommigen het daarnaast ook vast leuk vinden als er wat rumoer is op een site als Fok!quote:Op maandag 15 juni 2009 23:11 schreef MeraViglioSa het volgende:
Maar inderdaad, het kan heus niet zoveel kwaad. Tenminste daar ga ik dan maar van uit, dat er achter die beeldschermen eigenlijk gewoon heel lieve mensen zitten
Puntjes op de i zetten ben ik goed in.Hopelijk gebeurd dat ook in De Bunker 2quote:Op maandag 15 juni 2009 23:17 schreef iteejer het volgende:
[..]
Ha ik weet hoeveel het er zijn ik hoef ze niet te gaan tellen
gewoon jezelf blijven.quote:Op maandag 15 juni 2009 23:11 schreef MeraViglioSa het volgende:
Juuiiist, en dáárom twijfelde ik of ik (ook) degene moest zijn die een verslagje moest posten. Heb wel gezegd dat ik het zou doen met m'n grote smond, I know. Stom. Even later op de meeting keek ik eens rond en besefte dat dat helemaal niet aan mij is. Er is in elk geval ook veel vastbeslotenheid daar iets aan te doen.![]()
welnee, je bent wie je bent, waarom op je woorden letten?quote:Dat bedoel ik met verkeerd geïnterpreteer![]()
'Geouwehoer' is dus gewoon dialect voor converseren, al dan niet negatief
![]()
Ik moet echt zo ontzettend op m'n woorden letten hier, dat ben ik helemaal niet gewend![]()
Maar inderdaad, het kan heus niet zoveel kwaad. Tenminste daar ga ik dan maar van uit, dat er achter die beeldschermen eigenlijk gewoon heel lieve mensen zitten
Men is in ieder geval doordrongen van de noodzaak daartoe ja!quote:Op maandag 15 juni 2009 23:19 schreef Mooiiiiiii het volgende:
Puntjes op de i zetten ben ik goed in.Hopelijk gebeurd dat ook in De Bunker 2
quote:Op maandag 15 juni 2009 14:53 schreef Peter6000 het volgende:
Tnx Pussy (hihihi, er stond Pussy).![]()
Als ik NMNS zo gek krijg mee te gaan, kom ik ook een keertje langs.
Alleen durf ik niet zo goed.
Daar word ik nieuwsgierig van!quote:Op maandag 15 juni 2009 23:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik mag vijf jaar lang niet in Eindhoven komen
Ik heb waardering voor alle vrijwilligers maar hetkan ook zijn dat sommige mensen dat doen om interessant te willen overkomen."Of denken er ooit een betaalde baan aan over te houden als het opeens een gigantisch succes wordt"dat internet streamprogramma bunker 2.3.4.5 "? En tegen hun vrienden/familie kunnen opscheppen. En dan heb ik het niet alleen over de bunker.Veel mensen willen graag belangrijk gevonden worden.Ik zeg maar wat"spuit 11"quote:Op maandag 15 juni 2009 23:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Daar kun je vermoedelijk wel vanuit gaan, dat 95 van de 100 gewoon best aardig zijn. Dat neemt dan weer niet weg dat ze niet altijd aardig zijn en sommigen het daarnaast ook vast leuk vinden als er wat rumoer is op een site als Fok!
Ik persoonlijk heb ontzettend genoten van Danny, die gaf rumoer en toestanden waren het gevolg. Het zet alles en iedereen op scherp en dat vind ik dan weer leuk en vermakelijk om te zien. Daarnaast kan ook nog eens positieve effecten hebben. Ja-knikkers leveren geen moer op!
Geintjuh, maar ik vind dat ik daar niets te zoeken heb, Stel je voor dat ik jullie echt aardig vind en vice versa, dat zou dramatisch zijn voor mijn inbreng in Bunker deel IIquote:
Aan er een baan aan over willen houden is niet zoveel mis denk ik, als daar je interesses liggen...quote:Op maandag 15 juni 2009 23:30 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Ik heb waardering voor alle vrijwilligers maar hetkan ook zijn dat sommige mensen dat doen om interessant te willen overkomen."Of denken er ooit een betaalde baan aan over te houden als het opeens een gigantisch succes wordt"dat internet streamprogramma bunker 2.3.4.5 "? En tegen hun vrienden/familie kunnen opscheppen. En dan heb ik het niet alleen over de bunker.Veel mensen willen graag belangrijk gevonden worden.Ik zeg maar wat"spuit 11"
Wij vinden jou al heel aardig hoor dus das toch al te laatquote:Op maandag 15 juni 2009 23:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Geintjuh, maar ik vind dat ik daar niets te zoeken heb, Stel je voor dat ik jullie echt aardig vind en vice versa, dat zou dramatisch zijn voor mijn inbreng in Bunker deel II![]()
quote:Op maandag 15 juni 2009 23:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Geintjuh, maar ik vind dat ik daar niets te zoeken heb, Stel je voor dat ik jullie echt aardig vind en vice versa, dat zou dramatisch zijn voor mijn inbreng in Bunker deel II![]()
quote:Op maandag 15 juni 2009 23:35 schreef iteejer het volgende:
[..]
Wij vinden jou al heel aardig hoor dus das toch al te laat
Slaap lekkerquote:Op maandag 15 juni 2009 23:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]Met dat in mijn achterhoofd zal het heerlijk slapen zijn
![]()
![]()
Sannequote:
truste voor strakkies.quote:Op maandag 15 juni 2009 23:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]Met dat in mijn achterhoofd zal het heerlijk slapen zijn
![]()
![]()
Ik weet ook niet de intenties van de vrijwilligers die daar werken.Het kan overal gebeuren en er is indd niks mis mee als sommigen daadwerkelijk een baan zouden overhouden door hun hard en goed werken.Is ook wel aantrekkelijk voor de makers om mensen aan te trekken die DBO 1 hebben meegeholpen te maken wat het is geworden.quote:Op maandag 15 juni 2009 23:34 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Aan er een baan aan over willen houden is niet zoveel mis denk ik, als daar je interesses liggen...![]()
Er komen ook wel eens stagaires van Enjoy Media meehelpen geloof ik![]()
En tja, wanneer is iets opscheppen? Ik vertel mijn vrienden/familie ook graag over de Bunker, dat doe je toch als je enthousiast bent over iets? 't Is net als verliefd zijn wat dat betreft
Jij hebt wel een erg grote mond voor zo'n klein, puisterig ventje die de hele evaluatie weggedoken zat achter z'n (baby)laptop.quote:Op maandag 15 juni 2009 22:37 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
doe t zelf als je t beter kan
en maak je niet zo druk over iemand die je niet mag, ga lekker tv kijken ofzo, of koken
quote:Op maandag 15 juni 2009 23:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]Neem jij hem mee?
Ik mag vijf jaar lang niet in Eindhoven komen
is dit wel netjes dan?quote:Op maandag 15 juni 2009 23:50 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Jij hebt wel een erg grote mond voor zo'n klein, puisterig ventje die de hele evaluatie weggedoken zat achter z'n (baby)laptop.
Als moderator dien je alles in goede banen te leiden, niet om een kant te kiezen in een meningsverschil tussen users. En zeker niet op jezelf zo op de voorgrond te zetten.
Sowieso irriteert mij de manier waarop je in dit forum de users te woord staat. Totaal FOK! onwaardig.
weet niet wat je wilt?quote:Op maandag 15 juni 2009 23:58 schreef remlof het volgende:
Doe dit even achter de schermen
*edit* in never mind
Cola dik....quote:
ik heb geen puisten hoorquote:Op maandag 15 juni 2009 23:50 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Jij hebt wel een erg grote mond voor zo'n klein, puisterig ventje die de hele evaluatie weggedoken zat achter z'n (baby)laptop.
ik ben geen tbo modquote:Als moderator dien je alles in goede banen te leiden, niet om een kant te kiezen in een meningsverschil tussen users. En zeker niet op jezelf zo op de voorgrond te zetten.
pot/ketelquote:Sowieso irriteert mij de manier waarop je in dit forum de users te woord staat. Totaal FOK! onwaardig.
Vond het geen happen.. was meer gericht op spiegelwerk...quote:
En Kannibalenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:04 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik heb geen puisten hoor
en babylaptops zijn erg handig om overal mee naartoe te nemen, zoals je zelf ook al zei
[..]
ik ben geen tbo mod
ik kies geen kant, ik geef een opmerking op een user die op een bepaalde manier een andere user ''aanvalt''
en als je mee had gelezen in heel TBO zie je dat ik me juist niet op de voorgrond zet, maar erg terughoudend ben met het geven van commentaar en het ingaan op posts waar ik t niet mee eens ben
[..]
pot/ketel
Chickies?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:04 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Pas op hoor, anders stuur ik mijn tjikkies op je af! He schat?
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:05 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Mooiiiiii ben je er nog?
[ afbeelding ]
kan die nog niet kokenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:06 schreef Dottey het volgende:
[..]
Chickies?
*grijns*
Kai heeft ook honger...
Ja maar dat is een keuze, je hoeft iemand niet per se te spiegelen natuurlijk.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:04 schreef Dottey het volgende:
[..]
Vond het geen happen.. was meer gericht op spiegelwerk...
Lekkehhhh ,vooral die rechtse zakquote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:05 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Mooiiiiii ben je er nog?
[ afbeelding ]
Ik weet dat jij geen mod bent van de Bunker maar van KLB. Zou je mij, als geintereseerde maar niet zo ingelezen als jij, mij kunnen vertellen wat jouw rol in TBO is?quote:
Ik laat me niet zo makkelijk sturenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:04 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Pas op hoor, anders stuur ik mijn tjikkies op je af! He schat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |