truste voor strakkies.quote:Op maandag 15 juni 2009 23:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]Met dat in mijn achterhoofd zal het heerlijk slapen zijn
![]()
![]()
Ik weet ook niet de intenties van de vrijwilligers die daar werken.Het kan overal gebeuren en er is indd niks mis mee als sommigen daadwerkelijk een baan zouden overhouden door hun hard en goed werken.Is ook wel aantrekkelijk voor de makers om mensen aan te trekken die DBO 1 hebben meegeholpen te maken wat het is geworden.quote:Op maandag 15 juni 2009 23:34 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Aan er een baan aan over willen houden is niet zoveel mis denk ik, als daar je interesses liggen...![]()
Er komen ook wel eens stagaires van Enjoy Media meehelpen geloof ik![]()
En tja, wanneer is iets opscheppen? Ik vertel mijn vrienden/familie ook graag over de Bunker, dat doe je toch als je enthousiast bent over iets? 't Is net als verliefd zijn wat dat betreft
Jij hebt wel een erg grote mond voor zo'n klein, puisterig ventje die de hele evaluatie weggedoken zat achter z'n (baby)laptop.quote:Op maandag 15 juni 2009 22:37 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
doe t zelf als je t beter kan
en maak je niet zo druk over iemand die je niet mag, ga lekker tv kijken ofzo, of koken
quote:Op maandag 15 juni 2009 23:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]Neem jij hem mee?
Ik mag vijf jaar lang niet in Eindhoven komen
is dit wel netjes dan?quote:Op maandag 15 juni 2009 23:50 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Jij hebt wel een erg grote mond voor zo'n klein, puisterig ventje die de hele evaluatie weggedoken zat achter z'n (baby)laptop.
Als moderator dien je alles in goede banen te leiden, niet om een kant te kiezen in een meningsverschil tussen users. En zeker niet op jezelf zo op de voorgrond te zetten.
Sowieso irriteert mij de manier waarop je in dit forum de users te woord staat. Totaal FOK! onwaardig.
weet niet wat je wilt?quote:Op maandag 15 juni 2009 23:58 schreef remlof het volgende:
Doe dit even achter de schermen
*edit* in never mind
Cola dik....quote:
ik heb geen puisten hoorquote:Op maandag 15 juni 2009 23:50 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Jij hebt wel een erg grote mond voor zo'n klein, puisterig ventje die de hele evaluatie weggedoken zat achter z'n (baby)laptop.
ik ben geen tbo modquote:Als moderator dien je alles in goede banen te leiden, niet om een kant te kiezen in een meningsverschil tussen users. En zeker niet op jezelf zo op de voorgrond te zetten.
pot/ketelquote:Sowieso irriteert mij de manier waarop je in dit forum de users te woord staat. Totaal FOK! onwaardig.
Vond het geen happen.. was meer gericht op spiegelwerk...quote:
En Kannibalenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:04 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik heb geen puisten hoor
en babylaptops zijn erg handig om overal mee naartoe te nemen, zoals je zelf ook al zei
[..]
ik ben geen tbo mod
ik kies geen kant, ik geef een opmerking op een user die op een bepaalde manier een andere user ''aanvalt''
en als je mee had gelezen in heel TBO zie je dat ik me juist niet op de voorgrond zet, maar erg terughoudend ben met het geven van commentaar en het ingaan op posts waar ik t niet mee eens ben
[..]
pot/ketel
Chickies?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:04 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Pas op hoor, anders stuur ik mijn tjikkies op je af! He schat?
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:05 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Mooiiiiii ben je er nog?
[ afbeelding ]
kan die nog niet kokenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:06 schreef Dottey het volgende:
[..]
Chickies?
*grijns*
Kai heeft ook honger...
Ja maar dat is een keuze, je hoeft iemand niet per se te spiegelen natuurlijk.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:04 schreef Dottey het volgende:
[..]
Vond het geen happen.. was meer gericht op spiegelwerk...
Lekkehhhh ,vooral die rechtse zakquote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:05 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Mooiiiiii ben je er nog?
[ afbeelding ]
Ik weet dat jij geen mod bent van de Bunker maar van KLB. Zou je mij, als geintereseerde maar niet zo ingelezen als jij, mij kunnen vertellen wat jouw rol in TBO is?quote:
Ik laat me niet zo makkelijk sturenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:04 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Pas op hoor, anders stuur ik mijn tjikkies op je af! He schat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |